Capabilitățile unui sistem CRM pentru menținerea înregistrărilor depozitului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal vă permite să deserviți profesional procesele din depozit;
- eți putea respecta toate regulile și procedurile de desfășurare a activităților contabile;
- rogramul ajută la gestionarea tranzacțiilor de intrare și de ieșire;
- rin intermediul software-ului poți controla datele de expirare ale produselor;
- eți putea lucra cu un set complet de articole de inventar;
- rogramul vă permite să evaluați fezabilitatea tranzacțiilor de cheltuieli;
- olosind USU, puteți controla cu ușurință procesul de inventar;
- eți putea lucra cu formulare standardizate, precum și cu cele personale, pentru tranzacții interne;
- atele software pot fi exportate cu ușurință sau informațiile pot fi importate în software;
- uteți utiliza diverse filtre și segmentarea categoriilor de produse;
- acă este necesar, puteți configura programul să furnizeze notificări, de exemplu, despre epuizarea inventarului;
- oftware-ul oferă oportunități de a lucra cu diferite tipuri de sortiment;
- istemul poate suporta integrarea cu depozitul și alte tipuri de echipamente;
- uteți obține un plus de la noi. opțiuni personalizate;
- u software-ul de la USU, succesul vă așteaptă în gestionarea activităților dumneavoastră.
Contabilitatea depozitului
Păstrarea evidențelor într-un depozit este unul dintre procesele de bază în activitățile de tranzacționare. Datorită managementului profesional, se poate realiza organizarea, coordonarea și controlul clar al activităților.
Managementul poate fi organizat în diferite moduri, depinde de amploarea activității, bugetul companiei, rutina și tehnologiile utilizate.
Procedura de ținere a evidenței depozitului
Procedura de ținere a contabilității de depozit asigură controlul asupra circulației mărfurilor în depozite, siguranța acestora și activitățile contabile exacte. Se implementează prin politica internă a companiei, prevăzută într-un document special. În condițiile moderne, automatizarea este folosită pentru gestionarea depozitelor.
Datorită software-ului, puteți gestiona diverse operațiuni ușor și eficient. Vă invităm să lucrați la USU și să obțineți rezultate excelente din activitățile dumneavoastră.
Software de contabilitate depozit
Primul lucru care se reflectă în regulile de conduită sunt standardele de acceptare a mărfurilor. Programul de contabilitate depozit de la USU vă va ajuta să lucrați cu sosirea mărfurilor. La primirea mărfurilor și materialelor se verifică conformitatea cantității cu documentele de facturare. În continuare, articolele sunt plasate în coșuri de depozitare, iar informațiile despre primire sunt înregistrate în sistemul de contabilitate.
Atunci când alegeți funcțiile WMS, puteți coordona plasarea și efectuați cea mai potrivită aranjare a articolelor de inventar în depozit. După aceasta, se întocmesc certificate de acceptare pentru a confirma cantitatea și calitatea mărfurilor. În USU poți lucra cu orice documentație.
În plus, conform regulilor, mărfurile sunt sortate și plasate, ținând cont de specificul depozitării. De exemplu, pot fi luate în considerare următoarele: temperatură, umiditate, condiții de depozitare etc.
Program de management al depozitului
Programul de contabilitate depozit de la USU ajută la înregistrarea coșurilor de depozitare, ceea ce vă permite să găsiți rapid bunurile necesare, de exemplu, cu un format de stocare în celule. Prin intermediul USU, un sistem de coduri de bare sau etichete RFID poate fi folosit pentru a căuta și înregistra rapid bunuri.
Dacă lucrați cu livrare sau comenzi, atunci lucrul cu expedieri este important pentru dvs. În USU puteți emite facturi și alte documente însoțitoare. De asemenea, puteți anula mărfurile dintr-o anumită locație de depozitare, puteți verifica corectitudinea coletului și conformitatea cu comanda clientului.
Tabele pentru contabilitate
Tabelele pentru contabilitate sunt relevante pentru cei care încă conduc procesele contabile în mod vechi prin Excel. Acest format de lucru este plin de riscuri, dar ar trebui să fie permise? Este mai bine să lucrați cu tabele deja create, încorporate, profesionale în programul USU.
În sistem, trebuie doar să selectați registrul necesar, de exemplu, primirea articolelor de inventar și să introduceți articole pe baza documentelor de la furnizori. Datele rezumative pot fi obținute prin declarația generală materială.
Contabilitatea depozitului este legată de stoc. Conform regulilor, este necesar să se efectueze periodic un inventar pentru a verifica disponibilitatea reală a mărfurilor cu datele sistemului.
Este mult mai ușor să faci acest lucru prin USU, mai ales dacă sunt folosite echipamente de depozit pentru a facilita procesele. Atunci când sunt identificate surplusuri sau lipsuri, pot fi întocmite rapoarte de discrepanță. Această documentație poate fi păstrată și în sistem.
Mentinerea evidenta depozitului la intreprindere
Contabilitatea depozitului la o întreprindere este asociată cu cifra de afaceri a mărfurilor. Toate operațiunile legate de circulația mărfurilor vor fi înregistrate în USU: încasări, consumuri, retururi, mișcări, picking etc. Este important să verificați în mod regulat soldurile stocurilor pentru a evita lipsurile sau surplusurile de mărfuri.
Păstrarea evidenței depozitului presupune documentare. În procesul de desfășurare a operațiunilor de depozit, se creează și se stochează documente, cum ar fi: facturi și facturi, acte de acceptare și transfer, rapoarte asupra soldurilor, precum și fișe de inventar.
Este important să păstrați datele contabile la zi pentru analiza stocurilor și planificarea achizițiilor, cu ajutorul CMS-ului puteți realiza acest lucru.
Software pentru contabilitatea depozitului
Programele de contabilitate de depozit optimizează operațiunile. USU vizează același rezultat prin intermediul software-ului puteți implementa orice ordine de procese, cu adaptare ridicată la nevoile dvs. Oferim funcții pentru implementarea contabilității simplificate și cuprinzătoare. Vă invităm la o prezentare individuală la un moment convenabil pentru dvs. USU – gestionează depozitele conform standardelor moderne.
Software video pentru contabilitatea depozitului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului pentru contabilitatea depozitului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.