Opțiuni de program de fidelizare pentru farmacii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin software de la USU, puteți lansa programe de fidelizare pentru farmacii;
- rin intermediul software-ului pot fi implementate o varietate de mecanisme de loialitate;
- cumulările sau anulările vor fi efectuate automat;
- istemul este conceput pentru gestionarea completă a proceselor de farmacie;
- eți putea implementa pe deplin procesul de vânzare bazat pe sistem;
- rogramul va genera automat documente;
- utem oferi opțiuni suplimentare de integrare;
- erviciul poate fi folosit și pe bază de cloud;
- ontabilitatea poate fi efectuată și de sucursale;
- vem disponibile servicii de suport tehnic;
- ferim setări individuale;
- oftware-ul poate fi utilizat în 96 de limbi;
- n număr nelimitat de angajați pot lucra în software;
- iecare cont este licențiat;
- robă gratuită disponibilă.
Program de fidelizare pentru farmacii
Concurența pătrunde aproape în toate domeniile, chiar și în cel medical. Atunci când există o concurență sănătoasă, aceasta aduce beneficii clienților și încurajează furnizorii de servicii și produse să își îmbunătățească abordările privind managementul afacerii și vânzările.
Un program de loialitate pentru farmacii este una dintre formele strategiei unei companii de a obține avantaje competitive. În această revizuire, vom lua în considerare avantajele acestei abordări și instrumentul pentru implementarea acesteia.
Programele de loialitate pentru farmacii sunt strategii de marketing al căror scop este atragerea și păstrarea clienților. De obicei, consumatorii primesc bonusuri, reduceri și multe altele ca mulțumire pentru achizițiile regulate la farmacie.
Esența abordării se bazează pe formarea consecventă de relații profitabile pe termen lung. Principalele elemente ale programelor de fidelitate pentru farmacii sunt: bonusurile cumulate, cardurile de reduceri, reducerile, cashback-urile, ofertele personale, programele pentru clientii obisnuiti.
CRM pentru utilizarea programelor de loialitate
Avantajele implementării programelor de fidelizare pentru farmacii sunt următoarele. De exemplu, această abordare oferă clienților un stimulent să revină și să cumpere de la farmacie. Acest lucru îi descurajează și să treacă la concurenți, deoarece pot cumpăra produse de la dvs. cu privilegii.
Datorită programelor de fidelitate, este posibilă menținerea mai detaliată a bazelor de date despre consumatori, identificarea preferințelor și, ulterior, creșterea sortimentului farmaciei. De asemenea, puteți oferi produse sau servicii personalizate. Ulterior, puteți crea o percepție pozitivă a farmaciei în rândul consumatorilor. Cum să implementezi un program de loialitate pentru o farmacie?
CRM pentru utilizarea programelor de loialitate va ajuta în acest sens. Aceasta este o soluție software specializată pentru lansarea acestora.
CRM pentru utilizarea programului de fidelizare de la compania USU te va ajuta sa gestionezi cat mai eficient orice fidelitate. Să luăm în considerare capacitățile CRM de la USU.
SRM pentru introducerea unui program de fidelizare într-o farmacie
SRM pentru introducerea unui program de fidelizare într-o farmacie de la USU vă va ajuta să mențineți cât mai eficient bazele de date cu clienții. Veți putea colecta și stoca date. Cardurile clienților pot afișa informații despre contacte, date individuale și preferințe. De asemenea, puteți atașa informații despre istoricul achizițiilor, retururi și așa mai departe.
Pe baza datelor introduse anterior, puteți segmenta ulterior după criterii. Criteriile pot fi: frecvența achizițiilor, caracteristicile geografice sau demografice.
Prin USU puteți automatiza marketingul. De exemplu, prin program puteți începe să trimiteți oferte și promoții personalizate. De asemenea, atunci când lansați anumite mecanisme pentru programele de fidelizare, puteți conta pe calcule automate pentru acumularea sau debitarea privilegiilor.
SRM-ul de intrare în programe de fidelizare a farmaciilor de la USU poate fi configurat pentru diverse tipuri de notificări. De exemplu, un client a achiziționat un medicament printr-un program de loialitate și cashback-ul este creditat automat pe cardul său, sistemul îl va informa despre acest lucru. Sau compania a decis să lanseze oferte speciale pentru consumatori, de asemenea, îi puteți notifica despre acest lucru.
USU poate fi folosit pentru distribuire prin e-mail, SMS sau prin mesagerie instant.
Sistemul USU poate fi configurat cu anumite reguli pentru acumularea de puncte și reduceri. Apoi puteți gestiona reducerile și cardurile bonus. Dacă trebuie să introduceți loialitate pe nivel (bronz, argint, aur etc.), atunci USU vă va ajuta în acest sens.
La introducerea programelor de fidelizare, este important nu doar implementarea acestuia, ci este foarte importantă și analizarea rezultatelor obținute. Analizele USU utile, implementate prin rapoarte, grafice, diagrame și așa mai departe, vă vor ajuta în acest sens. De exemplu, puteți verifica câte persoane au participat la program, care a fost factura medie, de câte ori au făcut achiziții la farmacie și așa mai departe.
De asemenea, puteți identifica markeri în comportamentul consumatorilor și indicatorii cheie de performanță. În viitor, acest lucru vă va ajuta să luați decizii corecte și informate. Vă putem oferi multe alte opțiuni. Puteți rula întregul proces de vânzări prin USU și, în același timp, puteți primi asistență completă pentru proces.
CMS este, de asemenea, util pentru gestionarea eficientă a stocurilor, monitorizarea cererii, controlul stocurilor și multe alte procese. În esență, puteți conta pe sistem în aproape orice zonă. Vom fi bucuroși să vă răspundem la întrebări într-o prezentare personală. Lăsați o cerere pentru ea chiar acum.
Video cu programul de fidelitate pentru farmacii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programe de fidelitate pentru farmacii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.