Capabilitățile CRM ale sistemului informatic al farmaciei
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul informatic al farmaciei dezvoltat de USU vă permite să gestionați cu ușurință procesele de tranzacționare ale unei farmacii;
- a sistemul informatic poate fi conectat orice număr de departamente;
- utem conecta funcționalitatea în funcție de nevoile dumneavoastră;
- rogramul poate fi folosit pentru procesarea vânzărilor;
- mplementarea poate fi finalizată folosind un scanner de coduri de bare;
- uteți înregistra vânzările folosind numerele dvs. de identificare și unice, acestea pot fi create în software la momentul sosirii;
- a cerere, puteți conecta integrarea cu echipamentele de depozit și de marcat;
- acă este necesar, puteți organiza contabilitatea în cloud;
- oftware-ul vă permite să urmăriți disponibilitatea soldurilor de stoc;
- nalytics pentru diferite categorii va arăta în ce direcție se dezvoltă afacerea;
- n număr nelimitat de angajați pot lucra în software;
- istemul vă permite să urmăriți acțiunile utilizatorului în program;
- rogramul prezintă statistici privind prețurile de achiziție pe perioadă;
- Îți vei putea gestiona activitățile chiar și de la distanță;
- SU – conduceți-vă afacerea cu farmacii conform standardelor moderne.
Sisteme informatice de farmacie
Sistemele informatice ale farmaciilor ocupă o anumită nișă în domeniul farmaciilor. Sunt un program care ajută proprietarul să automatizeze procesele de rutină de gestiune, contabilitate, analiză și control.
Dezvoltarea unui sistem informatic de farmacie se realizeaza pentru a imbunatati serviciul atunci cand interactioneaza cu clientii asigura o contabilitate corecta; Produsul software de la compania USU este doar o astfel de dezvoltare.
Sistemul nostru de informații pentru farmacii a absorbit toate cele mai noi tendințe pentru o contabilitate de înaltă calitate și nu ne vom opri. Produsul nostru unic poate fi util atât pentru o instituție mică, cât și pentru un întreg lanț de farmacii.
Nu contează orașul sau chiar țara în care se află. Datorită formatului cloud, puteți oferi contabilitate pentru un număr nelimitat de departamente. În același timp, puteți păstra controlul asupra tuturor proceselor lor.
Să aruncăm o privire mai atentă asupra funcționalității.
Sisteme informatice în farmacii
Sistemele de informații pentru farmacii de la USU ajută la gestionarea eficientă a stocurilor și depozitelor. Întreținerea oferă date actualizate cu privire la disponibilitatea medicamentelor și a altor consumabile. La generarea facturilor, anularea sau mutarea mărfurilor, datele sunt actualizate automat. Este foarte simplu să creezi o factură în sistem, aceasta include date despre numele articolelor primite, cantitatea acestora, datele furnizorului, prețul unitar și costul total. În USU, puteți chiar să plasați o imagine a produsului pe factură. Dacă plățile se fac cu un furnizor străin, atunci, dacă este necesar, puteți indica moneda în factură.
Prin sistemul informatic al farmaciilor de la USU, puteți urmări datele de expirare și puteți urmări acele medicamente care trebuie vândute urgent sau retrase de la vânzare. Software-ul vă va permite să efectuați un inventar în timp util și să analizați soldurile.
Analiza poate fi efectuată în modul curent folosind senzorul săgeată corespunzător. Vă va ajuta să înțelegeți dacă există suficiente poziții pentru a vinde, având în vedere cererea actuală, cum s-au schimbat prețurile de cumpărare, impactul noii politici de prețuri asupra cererii clienților și așa mai departe.
Sistemul informatic al farmaciei este utilizat activ în vânzări și servicii pentru clienți. Este ușor de realizat implementarea prin program; acest lucru se poate face în diferite moduri. De exemplu, puteți folosi metoda cea mai convenabilă și modernă - folosind un scaner de coduri de bare. Acest lucru vă permite să identificați rapid produsul și să îl adăugați în depozit și pe factura de vânzare.
Puteți folosi coduri de bare imprimate pe produs sau pe o coală de hârtie (în cazul în care este dificil de citit din produs sau nu există deloc).
O altă variantă este mai simplă și nu implică echipamente. Puteți utiliza numerotarea internă. Atunci când un produs este postat în sistemul informatic, este generat automat un număr unic care poate fi folosit pentru căutare. Găsirea informațiilor în program este foarte simplă: puteți folosi filtre, puteți căuta după literele inițiale ale numelui, după numărul articolului. Implementarea poate fi susținută de documentația necesară, care este generată și prin program.
În sistemul informatic de la USU, puteți înregistra rețetele și eliberați medicamente în funcție de acestea. Puteți păstra înregistrări personale pentru clienți. Acest lucru poate fi necesar pentru implementarea programelor de loialitate. Salvarea istoricului achizițiilor vă va ajuta să implementați bonusuri sau reduceri pentru clienți.
Acum să ne referim la finanțe; acestea pot fi gestionate prin USU. Puteți gestiona casa de marcat, conturile curente și puteți controla fluxurile financiare. Prezența diferitelor tipuri de rapoarte ajută la determinarea profitabilității proceselor, de exemplu, după venituri, cheltuieli, pasive.
În unele cazuri, companiile medicale solicită managementul diviziilor structurale, acest lucru se poate realiza cu ușurință prin sistemul de management. În același timp, veți putea păstra controlul asupra activităților tuturor departamentelor.
Dacă este necesar, sistemul informatic al farmaciei poate fi integrat cu echipamente, alte programe, un site web personal, hărți etc. Suntem gata să oferim și mai multe informații în această direcție. Pe site-ul nostru web puteți găsi mai multe informații despre sistemul și formatul de cooperare cu noi, vă recomandăm să descărcați o versiune de încercare gratuită și să începeți să lucrați cu USU chiar acum.
Video pentru sistemul informatic al farmaciei
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a sistemului de informații pentru farmacii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.