Capacitățile sistemului CRM: cum să păstrați corect evidența medicamentelor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU a fost creat pentru menținerea evidenței medicamentelor;
- În sistem, contabilitatea medicamentelor poate fi ajustată la specificul instituției dumneavoastră;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a urmări primirea medicamentelor de la furnizori străini;
- acă este necesar, documentele pot indica sume în valută;
- a menținerea înregistrărilor, puteți integra software cu echipamente, de exemplu, cu un scanner de coduri de bare;
- uteți implica orice număr de angajați în contabilitate definindu-le drepturi de acces;
- acă este necesar, puteți ține înregistrări pe divizii structurale;
- rogramul este personalizat pentru fluxul de documente solicitat;
- uteți utiliza orice număr de depozite în munca dvs.;
- oftware-ul va arăta profitabilitatea proceselor;
- rin intermediul sistemului poți lucra cu clienții într-un mod mai personalizat;
- uteți obține o prezentare individuală complet gratuit;
- oftware-ul se poate integra cu hărți pentru a determina locația clienților;
- În timpul funcționării, puteți utiliza importul de date;
- n sistem de contabilitate universal vă va ajuta să vă optimizați activitățile.
Cum să păstrați corect evidența medicamentelor?
Cum să păstrați corect evidența medicamentelor? Aceasta este întrebarea pusă de un om de afaceri începător, de exemplu, proprietarul unei noi farmacii. Această problemă este foarte importantă deoarece afectează direct activitățile. Disponibilitatea, implementarea cu succes și minimizarea costurilor sau pierderilor depind de cât de bine este organizată contabilitatea medicamentelor.
Să aruncăm o privire mai atentă la cum să păstrăm în mod corespunzător evidența medicamentelor în programul USU? În primul rând, trebuie menționat că acest proces necesită o abordare sistematică, acuratețe, minuțiozitate, siguranță și respectarea reglementărilor legale.
Pentru a păstra în mod corespunzător evidența medicamentelor, este necesară automatizarea. În aceste scopuri, propunem utilizarea Sistemului Universal de Contabilitate. Acest program poate fi folosit nu numai pentru a ține evidența medicamentelor, dar poate fi folosit și pentru a gestiona eficient alte procese de farmacie.
Mai întâi trebuie să creați o bază de date. În USU puteți crea o bază de date despre medicamente. În el puteți afișa informații despre nume, doză, data de expirare, cantitate, furnizori. Acest lucru se poate face manual, utilizând un scaner de coduri de bare sau utilizând importul de date din medii electronice.
După ce introduceți informațiile, fiecărei poziții din sistem i se atribuie automat propriul său număr unic, care poate fi folosit pentru căutare rapidă. În software, vă puteți gândi la structura nomenclaturii, de exemplu, le puteți adăuga categorii și subcategorii separate. De exemplu, puteți defini categorii după suplimente alimentare, vitamine, medicamente și altele.
Cum să țin evidența medicamentelor?
Cum să țin evidența medicamentelor? Înregistrarea este o parte integrantă a procesului. Recepția mărfurilor poate fi decisivă în confirmarea calității. Este foarte important să se verifice integritatea mărfurilor, termenele de expirare, etichetarea, cantitatea trebuie să corespundă cu datele din facturi. Înregistrarea directă se realizează pe baza documentelor de la furnizor.
În acest domeniu, veniturile pot proveni de la diferiți furnizori și chiar de la cei străini. În acest caz, este important să se prevadă anumite nuanțe la sosirea mărfurilor. În USU, puteți introduce cursul de schimb atunci când introduceți prețul de achiziție. De asemenea, puteți urmări imediat cum s-a schimbat cursul de schimb în timp. Acest lucru va ajuta să vă asigurați că instituția nu funcționează în roșu.
În timpul contabilității, trebuie să acordați atenție certificării. Aceste documente sunt supuse controlului și depozitării. În viitor, în scopuri contabile, trebuie să acordați atenție inventarului. Efectuarea regulată a acestuia va ajuta la controlul soldurilor din depozite și la verificarea acurateței contabilității. Datorită integrării cu echipamentele, inventarul poate fi efectuat foarte rapid.
De asemenea, este foarte important să distribuiți corect medicamentele pe categorii, data de primire și datele de expirare. De asemenea, dacă este necesar, puteți determina zone de depozitare deoarece pentru medicamente pot exista diferențe: temperatură, umiditate, lumină și alte caracteristici.
De asemenea, este necesară o contabilitate strictă pentru eliberarea medicamentelor. De exemplu, unele farmacii practică ținerea de jurnale speciale. Ele pot fi menținute automat în USU. Aceste registre pot conține orice informații necesare.
Gestionarea datei de expirare este foarte importantă din punct de vedere contabil. Aceasta include monitorizarea termenului limită și alerte despre abordarea acestuia. Este ușor să implementați aceste oportunități prin USU. Radierea și eliminarea sunt, de asemenea, o parte integrantă a contabilității medicamentelor. Programul poate reflecta aceste operațiuni.
Raportarea și documentarea fac contabilitatea legală și supusă evaluării. În USU, puteți genera în mod regulat diferite tipuri de rapoarte, de exemplu, despre circulația medicamentelor. Software-ul vă permite să lucrați cu diferite tipuri de formulare de document și le puteți adapta la normele legale.
În timpul contabilității, trebuie să se acorde atenție siguranței. USU este protejat de mecanisme de criptare și autentificare fiabile. Software-ul vă permite, de asemenea, să restricționați accesul angajaților și să protejați conturile cu parole. Vă putem spune despre alte funcții utile ale sistemului. Vă invităm să trimiteți o cerere de prezentare.
Cum să țin evidența medicamentelor? Răspunsul este simplu - folosește Sistemul Universal de Contabilitate, iar activitățile tale se vor desfășura corect.
Program video: cum să păstrați corect evidența medicamentelor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul gratuit pentru a păstra în mod corespunzător evidența medicamentelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.