Posibilitati ale unui sistem CRM pentru o casa de marcat de farmacie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin software de la USU poți gestiona o casă de marcat pentru o farmacie;
- rogramul vă permite să primiți medicamente de diferite categorii conform regulilor contabile;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu importul și exportul de date;
- asa de marcat poate fi intretinuta in 2 valute;
- istemul vă permite să gestionați livrarea;
- eți putea ține evidența materialelor în conformitate cu legea;
- SU se integrează cu hărți, acest lucru ajută la urmărirea livrării și a locației clienților;
- oftware-ul poate fi folosit pentru deservirea filialelor;
- nterfața sistemului nu este greu de înțeles de către utilizatori;
- SU va asigura ordinea deplină în afaceri;
- istemul poate utiliza rapoarte analitice pentru caracteristici comparative;
- ste posibilă evaluarea resurselor financiare și, în general, a rentabilității proceselor;
- În USU, puteți vizualiza informații sub formă de grafice, diagrame, tabele;
- n audit încorporat al muncii în program este disponibil în USU;
- rimiteți o cerere pentru o consultație mai detaliată.
Casa de marcat pentru o farmacie
Casa de marcat pentru o farmacie joacă un rol important, prin ea fluxurile de numerar în instituție. Este, de asemenea, un mijloc legal de înregistrare a veniturilor din farmacie.
Organizarea unei case de marcat pentru o farmacie necesită respectarea standardelor tehnice și legislative. De exemplu, normele legale se pot aplica registratorului fiscal, caselor de marcat online și generării bonurilor fiscale.
Pentru a îndeplini cerințele tehnice, trebuie să achiziționați software de casă de marcat și să asigurați integrarea cu echipamente, dacă este necesar. Acest lucru este valabil pentru farmaciile mari sau cu lanțuri. Pot exista și cerințe speciale de păstrare a evidenței.
În condiții moderne, pe lângă deservirea casei de marcat, puteți utiliza o abordare integrată a gestionării activităților. De exemplu, acest lucru se poate aplica managementului depozitului, managementului salariilor, controlului stocurilor, analizei și altor aspecte importante ale afacerii. Compania USU oferă o soluție modernă pentru gestionarea unei case de marcat de farmacie, precum și pentru managementul complet al procesului.
Program de casa de marcat pentru o farmacie
Programul de casă de marcat al farmaciei de la USU poate avea funcționalitate pentru procesarea tranzacțiilor cu numerar. Prin USU poți controla veniturile și cheltuielile din casa de marcat. De asemenea, puteți verifica mișcările pentru anumite perioade. Să presupunem că trebuie să determinați câți bani au fost primiți la casierie într-o lună, trebuie doar să utilizați raportul corespunzător. Puteți comanda de la noi doar aceste funcții, sau puteți comanda o soluție cuprinzătoare pentru gestionarea altor procese.
Un program de casă de marcat pentru farmacie cu funcții suplimentare poate fi utilizat pentru a gestiona plățile fără numerar, de exemplu, prin carduri bancare.
Case de marcat pentru farmacii
Casele de marcat din farmacie ajută la calcularea profiturilor. Cu programul USU, puteți chiar să evaluați tendințele veniturilor. Acest lucru poate fi influențat de diverși factori, de exemplu sezonieri.
Este mai bine să gestionați casa de marcat pentru o farmacie prin USU atunci când înregistrați o tranzacție de vânzare, le puteți lega imediat la chitanțele de la casa de marcat cu toată documentația rezultată; Mai mult, dacă trebuie să gestionați sucursale, să le gestionați casele de marcat și să efectuați evaluarea și controlul asupra lor, atunci cu UMS puteți face acest lucru fără prea mult efort.
Nu vor fi probleme chiar dacă sucursala este situată în altă țară și trebuie să utilizați o altă monedă. Când vă conectați la sistem utilizând o autentificare asociată cu o sucursală, caracteristicile specifice ale sucursalei vor fi imediat determinate. Veți putea determina profitabilitatea tuturor diviziilor dvs.
CRM pentru casa de marcat farmacie
CRM pentru casa de marcat a farmaciei de la USU va va permite sa controlati soldurile din depozit de medicamente. În USU, puteți construi o contabilitate foarte convenabilă pentru încasări, chiar dacă mărfurile sunt achiziționate de la un furnizor străin. În setările sistemului, puteți configura cursul de schimb al monedei, iar schimbul pentru moneda națională se va efectua automat. Când sosesc medicamentele, puteți determina următoarele categorii: cantitate, denumire, data sosirii, furnizor, costul unui articol și date generale privind suma facturii.
În USU, puteți chiar să afișați o imagine a produsului sau să utilizați formatul clasic de factură. Viteza operațiunilor de implementare poate fi asigurată prin integrarea cu echipamente adecvate. Programul se integrează cu ușurință cu un scaner de coduri de bare. Acest lucru este valabil mai ales pentru instituțiile mari.
În sistemul propriu-zis, puteți păstra înregistrări bazate pe coduri de bare. Dar există momente când nu este posibil să citești coduri de bare, atunci acest lucru se poate face dintr-o foaie. CRM pentru casele de farmacie de la USU oferă și o versiune mai ușoară fără coduri de bare bazată pe înregistrarea internă.
Faptul este că atunci când are loc procesul de scriere cu majuscule, programul atribuie automat un număr de identificare articolului de produs. Pentru farmaciile mici, le puteți folosi pentru a căuta posturi. Dacă farmacia dumneavoastră practică livrarea de medicamente, atunci prin intermediul software-ului puteți organiza interacțiunea cu clientul, asigurați controlul livrării și urmăriți procesul prin carduri. USU poate fi integrat cu hărți.
Suntem gata să vă oferim acestea și multe alte oportunități. Vă invităm să vizitați site-ul nostru web, să descărcați o versiune de încercare gratuită și să consultați alte materiale conexe. Pentru a primi mai multe informații, trebuie să trimiteți o cerere de prezentare.
Programe video pentru case de marcat pentru farmacii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de casă de marcat pentru farmacie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.