Capabilitățile unui sistem CRM pentru o clinică dentară
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat vă permite să gestionați un număr nelimitat de clinici dentare, gestionând și monitorizând procesele de lucru cu contabilitate și analiză;
- În cadrul programului, toți angajații clinicii dentare vor putea interacționa prin canale interne pentru a face schimb de date de informații;
- rogramul acceptă nu numai imagini grafice, ci și fișiere de diferite tipuri;
- În program, este posibilă analiza datelor despre clienți, comparând creșterea sau plecarea din cauza apariției unor motive, afișarea datelor în sistem;
- oftware-ul oferă posibilitatea de a afișa informații personale despre clienți, cu adăugarea de informații de contact, istoric de tratament, plată pentru servicii, programări, poze, ghipsuri, mostre pentru reacții alergice și teste etc.;
- În sistem, este posibilă furnizarea de informații actualizate clienților prin mesaje text SMS, WhatsApp, Email, precum și trimiterea de mesaje vocale în vrac sau selective cu memento-uri de programare, felicitări pentru diverse evenimente, promoții profitabile și reduceri;
- În sistem, toate tranzacțiile de decontare vor fi reproduse de un calculator electronic cu un cost dat afișat în lista de prețuri, reduceri utilizate pentru clienții obișnuiți;
- rogramul prevede menținerea evidenței și controlul asupra materialelor și medicamentelor, introducerea și ajustarea informațiilor în lista de prețuri cu realizarea inventarului folosind echipamente integrate de depozit;
- n sistem automatizat vă permite să gestionați activitățile de muncă ale personalului, creând programe de lucru, ținând evidența timpului de lucru, ținând cont de indicatorii efectivi calculati ai numărului de ore lucrate, serviciului clienți etc.;
- acă nu este posibil să fii în fiecare clinică stomatologică, managerul va putea supraveghea de la distanță procesele de lucru prin supraveghere video și dispozitive de lucru integrate cu computerul principal, afișând acțiunile reale în timp real;
- istemul este capabil să reamintească specialiștilor și clienților despre evenimentele planificate, reflectând informații din toate înregistrările și întâlnirile cu un anumit specialist;
- oftware-ul vă permite să combinați toate departamentele structurale, inclusiv laboratoare, radiologie, registru, contabilitate etc.;
- apacitatea de a interacționa software-ul cu site-urile web și rețelele sociale, extinzând baza de clienți și oferind clienților informații actualizate;
- oftware-ul oferă posibilitatea de a accepta plăți în numerar, precum și mijloace fără numerar din orice monedă mondială, susținând interacțiunea cu sistemele bancare;
- apoartele analitice și statistice permit managerului să evalueze activitatea tuturor clinicilor dentare, ținând cont de fluxurile financiare pentru orice perioadă de timp;
- rogramul vă permite să generați rapid formularele 037, 039, 043 pentru angajații și pacienții stomatologici.
CRM pentru o clinică dentară
Un sistem CRM automat pentru o clinică dentară oferă o abordare competentă cu automatizarea completă a proceselor zilnice. Folosind software-ul, puteți gestiona procesele de afaceri, puteți analiza calitatea serviciului clienți cu o creștere a traficului, precum și o creștere a veniturilor companiei. Atunci când achiziționați software, ar trebui să vă ghidați după preferințele personale și nevoia de anumite funcționalități. Software-ul trebuie să fie multifuncțional și să aibă soluții moderne pentru control și management complet. Vă prezentăm atenției programul automat și perfect „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul sa dovedit pe piață în partea pozitivă datorită versatilității, ușurinței de operare și accesibilității.
Pe lângă politica de prețuri accesibile, nu există nicio taxă lunară de abonament, ceea ce vă va economisi semnificativ cheltuielile financiare. Software-ul poate fi folosit oriunde în lume prin personalizarea barei de limbă. De asemenea, atunci când gestionați mai multe clinici stomatologice, este posibil să le combinați într-un singur sistem de monitorizare de la distanță, management, analiză și contabilitate. Software-ul multifuncțional oferă un format de lucru multi-utilizator, cu o singură conectare și executarea sarcinilor atribuite de către un număr nelimitat de angajați. Fiecare dispozitiv de lucru va fi conectat la computerul gazdă pentru a afișa ulterior activitățile de lucru, sarcinile, orele lucrate, informațiile transmise etc. De asemenea, în modul multi-utilizator, toți utilizatorii unităților structurale vor putea lucra împreună cu scopuri comune, cu schimbul de date de informații prin intermediul rețelei interne.
Control clinica dentara
Controlul unei clinici stomatologice poate fi constant, chiar și în absența unui manager la fața locului. Monitorizează de la distanță clinicile stomatologice, acțiunile angajaților, frecvența pacienților, disponibile prin supraveghere video. Supravegherea video de către program se realizează automat în mod continuu, transmițând materiale video în timp real către computerul principal pentru conservarea și identificarea ulterioară în timpul analizei deficiențelor, incompetenței și angajaților etc. În program, este posibil să se controleze activitățile de lucru ale tuturor angajaților clinicii dentare, efectuând înregistrarea automată a orelor de lucru. Programele de lucru din aplicație vor fi create automat, urmate de o comparație între timpul efectiv lucrat, sarcinile finalizate și serviciile furnizate. Calculele salariilor se vor baza pe estimări reale. De asemenea, prevede controlul și analiza calității serviciului clienți. Prin mesajele SMS transmise în timpul serviciilor prestate, se pot primi informații de la clienți cu feedback și evaluare a muncii specialiștilor. În acest fel, este posibil să identificăm neajunsurile și să schimbăm abordarea pentru a crește loialitatea și frecvența la clinicile stomatologice. Sistemul oferă capacitatea de a controla toate procesele, inclusiv cererea pentru anumite tipuri de servicii, prin analiza înregistrărilor.
Managementul clinicii dentare
Managementul unei clinici dentare va fi cel mai bun, oferind schimbări de tactică și analiză a investițiilor în marketing. Software-ul este capabil să interacționeze cu site-ul web și rețelele sociale, extinzând serviciile prin furnizarea de informații relevante. Programările se vor face rapid, cu acuratețe, gestionând programul de lucru și folosind rațional cabinetele stomatologice. Programările la specialiști se vor face automat, selectând clienții din baza de date CRM, aprobând ora și data corespunzătoare, specialist, selectând servicii și efectuând un calcul automat, preliminar, al costului serviciilor. Software-ul vă permite să gestionați programările, ținând cont de confirmarea prealabilă a sosirii clientului în funcție de timpul condiționat.
Baza de date CRM va afișa informații actualizate despre toți pacienții clinicii stomatologice, cu istoricul vizitelor, tratamentului, imagini, teste allegro, mostre, imagini, radiografii, rating, recenzii, plăți și datorii. La calcularea sumei totale, calculatorul electronic va afișa indicatori exacti calculati luând în considerare datoria, plata anticipată, reducerile etc. Pentru clienții obișnuiți, reducerile și listele de prețuri generate individual sunt oferite ca recompensă pentru loialitate. De asemenea, atunci când se gestionează și se analizează înregistrările transferate sau amânate de către clienți, în sistem va fi generat un jurnal separat, care va înregistra informații despre pacienții cu probleme. Astfel, atunci când clienții cu probleme contactează în mod repetat clientul, sistemul va anunța specialiștii pentru a face o programare cu plata integrală în avans.
Automatizarea unei clinici dentare
Automatizarea unei clinici dentare servește ca o optimizare a costurilor cu resursele. Software-ul oferă, pe lângă furnizarea de servicii stomatologice clienților, păstrarea evidenței mărfurilor și medicamentelor. Toate informațiile vor fi înregistrate în nomenclator, cu inventariere sistematică folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie. La contabilizarea medicamentelor și consumabilelor, aplicația va include informații suplimentare despre cheltuieli, afișând date de consum pentru pacienți sau specialiști. De asemenea, medicamentele necesită o atenție deosebită, mai ales având în vedere datele de expirare, deoarece produsele expirate pot afecta negativ sănătatea și indicatorii ulterioare ai stării generale a pacienților. Sistemul va controla automat toate procesele, va monitoriza conservarea cantitativă și calitativă a medicamentelor, va reaproviziona cu promptitudine stocurile și va elimina produsele expirate. Programul prevede, de asemenea, posibilitatea de a face înregistrări și de a efectua plăți, atât în numerar, cât și fără numerar. Plata fără numerar implică transferuri de fonduri în orice monedă mondială, atunci când software-ul interacționează cu sistemele bancare.
Programul Centrului Stomatologic
Programul centrului stomatologic asigură atât controlul manual, cât și introducerea automată a datelor. Nu este necesar să introduceți informații de mai multe ori; se asigură importul și exportul de materiale. De asemenea, printr-un program automatizat, este posibil să se transmită clienților mesaje de informare pe numerele de telefon mobil sau pe e-mail, amintindu-le despre programări, nevoia de a plăti pentru serviciile și medicamentele oferite, pentru a-i felicita de sărbători și pentru a le face pe plac. cu angajamente zilnice. Software-ul dispune de funcții moderne de notificare a clienților în masă sau selectivă, informându-i despre informații importante. Datorită opțiunilor de configurare disponibile public, orice utilizator poate deveni un profesionist în ceea ce privește gestionarea software-ului. Programul asigură generarea promptă a documentației și raportării necesare. De exemplu, pentru angajații unei organizații este posibil să genereze formulare cu formularele 037 și 039, iar pentru pacienți este posibil să genereze rapid formularul 043. Dacă este necesar, puteți reconfigura cu ușurință parametrii de configurare pentru a se potrivi cu standardele organizației dumneavoastră.
Cumpărați CRM pentru o clinică dentară
Este destul de ușor să cumpărați CRM pentru o clinică dentară, după consultarea specialiștilor, precum și instalarea unei versiuni de test. O versiune demo de probă este cea mai bună opțiune pentru analiza funcționalității software-ului, cu o perioadă limitată de testare și materiale de învățare salvate. Software-ul oferă capacitatea de a analiza creșterea clienților și dinamica pacienților plecați în contextul fiecărei luni de muncă, recunoscând punctele slabe, cu excepția scurgerilor financiare. De asemenea, având în vedere posibilitatea ca angajații să lucreze nu numai în clinica dumneavoastră dentară, ci și independent, este posibil să comparați asistența clienților cu acești angajați.
Pentru a spori profitabilitatea, asigura programari continue pentru examinari programate, curatenii si tipuri suplimentare de servicii, sistemul va reaminti acest lucru specialistilor si clientilor clinicii dentare prin mesaje pop-up. Astfel, software-ul nu vă va lăsa să uitați de clienți și elimină posibilitatea pierderii profitului. În timpul achiziționării și configurării unui program licențiat, veți putea solicita implementarea formularelor necesare pentru lucrările ulterioare. De asemenea, specialiștii companiei vă vor ajuta să alegeți module și instrumente care se potrivesc afacerii dvs. Puteți preanaliza singur funcționalitatea evaluând instrumentele și modulele atunci când instalați o versiune de testare, care va fi în arsenalul dvs. pentru un management competent al afacerii cu puterea analizei moderne.
Video cu programul CRM pentru o clinică dentară
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului CRM pentru o clinică dentară
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.