- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitati CRM pentru un cabinet stomatologic
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul oferă capacitatea de a efectua lucrări de înaltă calitate într-o clinică dentară, unind toate unitățile structurale într-un singur sistem pentru management, control și contabilitate competent;
- În sistem, fiecare angajat al organizației va fi înregistrat sub acreditări personale cu anumite tipuri de acces la materiale confidențiale;
- nformațiile vor fi salvate automat în stocarea în cloud, fără restricții de volum, sincronizare și formate, susținând munca imaginilor grafice și a fișierelor de diferite tipuri;
- istemul prevede ținerea evidenței mărfurilor și medicamentelor, afișarea cantității efective, a datelor de expirare, a codurilor de citire cu un scanner, a imaginilor pentru a le distinge de articole similare, cu costuri etc.;
- istemul permite utilizarea unei camere web pentru a obține imagini atât ale mărfurilor, medicamentelor, cât și ale clienților prin atașarea unei fotografii în baza de date CRM;
- enținerea unei baze de date unificate de clienți CRM vă permite să afișați informații pentru fiecare pacient cu nume, data nașterii, istoricul tratamentului și tratamentului, datorii și plăți, imagini, diagrame, radiografii, teste de alergie etc.;
- istemul prevede căutarea rapidă a informațiilor necesare folosind căutarea contextuală, introducerea numerelor de telefon, a datelor din înregistrări, precum și la introducerea frazelor cheie;
- nventarierea mărfurilor și medicamentelor se realizează cu ajutorul echipamentelor de depozit;
- fișarea activităților financiare ale unei organizații se realizează prin integrarea software-ului cu contabilitatea 1C;
- plicația vă permite să automatizați procesul de înregistrare a pacienților pentru programarea la specialiștii clinicii dentare, selectarea unui client dintr-o bază de date unică de clienți, afișarea în grafice a datei și orei vizitei, selectarea serviciilor și calcularea automată a costului de plătit;
- ostul serviciilor și medicamentelor se efectuează automat cu ajutorul unui calculator electronic, generând prompt facturi și cecuri, transmitându-le electronic sau imprimându-le;
- ucrul cu documentația și raportarea va deveni mai ușor folosind șabloane electronice cu completare automată a datelor;
- ista serviciilor prestate de clinica dentara va fi afisata in lista de preturi, cu posibilitatea acordarii de reduceri pentru clientii obisnuiti;
- Într-un singur sistem, este posibilă combinarea laboratoarelor, înregistrarea, contabilitatea, farmaciile și depozitele pentru interacțiunea și schimbul de date de informații prin intermediul unei rețele locale;
- tunci când gestionați mai multe clinici dentare în același timp, conducerea trebuie să supravegheze toate procesele de lucru, care au devenit posibile cu ajutorul supravegherii video și a sincronizării dispozitivelor de lucru cu computerul principal.
CRM pentru cabinet stomatologic
Automatizarea CRM pentru un cabinet stomatologic necesită introducerea unui asistent specializat pentru a desfășura activități eficiente de servicii pentru clienți. Pentru a desfășura perfect procesele de lucru, vă prezentăm atenției o nouă generație de software cu funcționalitate de ultimă oră, care va ajuta la rezolvarea cuprinzătoare a diverselor sarcini și va ajuta managerul și toți angajații în organizarea proceselor zilnice. Folosind software, este posibilă stabilirea ordinii de lucru într-o organizație, supravegherea tuturor proceselor de lucru, furnizarea de analize și contabilizare pentru toate etapele de lucru la o clinică stomatologică, comparând calitatea serviciului clienți.
Astfel, este realist să ții pasul cu vremurile, crescând baza de clienți și veniturile companiei prin loialitatea clienților. Software-ul „Universal Accounting System” este o soluție ideală pentru îmbunătățirea proceselor de lucru din orice organizație, indiferent de domeniul de activitate sau fondurile bugetare. Software-ul oferă posibilitatea conectării pe mai multe canale a tuturor dispozitivelor de lucru (calculatoare, smartphone-uri, tablete), interacționând între ele pentru un schimb convenabil de informații. Pe lângă oferta de preț accesibilă pentru un program multifuncțional, merită luată în considerare și absența unei taxe lunare de abonament. Toți utilizatorii vor fi introduși în sistem la auto-înregistrare, afișând informații personale de lucru la monitorizarea, analizarea și înregistrarea activităților de lucru.
Contabilitate pentru un cabinet stomatologic
Contabilitatea cabinetului stomatologic se va efectua eficient, afisand in detaliu toate procesele de lucru. Programul este lansat făcând clic pe comanda rapidă de pe desktop, intrând într-un cont creat personal pentru a lucra cu modulele și instrumentele selectate. De asemenea, este posibil să personalizați setările de configurare folosind modele de teme desktop, precum și limbile folosite pentru a servi clienții străini. Pentru fiecare utilizator, una sau alta informație va fi furnizată individual, garantând siguranța informațiilor confidențiale. Toate informațiile vor fi primite și procesate, stocate într-o singură stocare în cloud, într-un volum nelimitat, dar cu o perioadă lungă de stocare. Programul poate suporta diferite formate de fișiere, conversia rapidă a documentelor și rapoartelor. Folosind software-ul, puteți reduce semnificativ pierderea de timp atunci când introduceți și scoateți date de informații. Dacă aveți nevoie să găsiți rapid informațiile necesare, puteți utiliza un motor de căutare contextuală în activitățile dumneavoastră zilnice. La generarea de documentație și raportare, jurnale, acte, certificate, se are în vedere utilizarea șabloanelor, care vor fi, de asemenea, completate automat prin importul de materiale din orice sursă disponibilă. Documentele și rapoartele, conturile și actele generate vor fi numerotate și datate.
Program pentru un cabinet stomatologic
Programul pentru cabinetul stomatologic vă permite să afișați toate camerele libere și ocupate, analizând munca specialiștilor. Programele de lucru vor fi generate automat în aplicație, analizând fișele pacienților sau alte tipuri de servicii. Toate informatiile despre serviciile stomatologice prestate vor fi consemnate in lista de preturi. Programările se fac de către aplicație rapid, corect, prin selectarea unui pacient din baza de date CRM, afișarea în calendar a datei și orei, introducerea tipurilor de servicii selectate din lista de prețuri și a unui specialist. Dacă este necesar, este posibilă înregistrarea unui client cu o alegere a întregii liste de servicii prestate, iar apoi, după fapt, afișarea în sistem a celor prevăzute cu un calcul general. Calculul serviciilor și produselor se realizează automat cu ajutorul unui calculator electronic.
Calculele vor folosi informații actuale privind costul serviciilor și bunurilor, precum și reducerile oferite clienților obișnuiți. Astfel, este posibilă optimizarea timpului de lucru în timp ce se afișează indicatori reali. Programul vă permite să efectuați întreținerea de înaltă calitate a bazei de date CRM prin introducerea și ajustarea informațiilor de contact, data nașterii, istoricul cererilor și serviciilor utilizate, plăți și datorii, imagini și impresii, analize etc. Folosind informațiile personale existente ale clienților, este posibilă trimiterea de felicitări pentru zile de naștere și diverse evenimente. De asemenea, prevede trimiterea de mesaje pentru a vă reaminti despre programări și plăți, oferind informații cu rezultatele testelor și imaginilor, încurajând privilegii sub formă de acumulare de bonusuri. În sistemul de contabilitate, este posibil să monitorizați traficul și evaluările clienților, identificându-i pe cei obișnuiți și cei mai fideli, oferind reduceri suplimentare și, de asemenea, să creați liste de prețuri individuale.
Contabilitate cabinet stomatologic
Contabilitatea cabinetului stomatologic se va desfășura cel mai competent, folosind soluții tehnologice moderne. Sistemul are capacitatea de a înregistra prezența clienților analizând intrările și anulările. Dacă clienții trimit sau anulează în mod repetat intrări, sistemul va crea o bază de date separată care afișează informații despre clienții problematici. Astfel, pentru a reduce timpul pierdut și a îmbunătăți calitatea muncii specialiștilor, eliminând timpul de nefuncționare și așteptarea, este planificată înregistrarea clienților cu probleme în grupe de 100 cu plata în avans. Software-ul are și o funcție de telefonie PBX încorporată, care vă permite să citiți rapid numerele de telefon de contact pentru un apel primit și să oferiți specialiștilor informații despre programări, tratament, plăți etc.
Plățile se pot face atât în numerar, cât și prin transferuri fără numerar de fonduri în orice valută, cu conversie la cursul băncii naționale. Software-ul poate interacționa simultan nu numai cu sistemele bancare, ci și cu companiile de asigurări. Toate informațiile vor fi afișate în evidențele contabile, oferind informații la zi conducerii. Astfel, șeful clinicii dentare va fi mereu la curent cu activitățile financiare ale afacerii. Toate clinicile dentare au un format convenabil pentru managementul și controlul unificat asupra activităților intra-organizaționale atunci când toate centrele sunt unite. Controlul în interiorul fiecărui birou va fi efectuat prin supraveghere video. Supravegherea video va fi realizată în timp real și stocată în sistem.
Program cabinet stomatologic
Programul cabinetului stomatologic vă permite să îmbunătățiți munca tuturor angajaților, cu urmărirea timpului. De regulă, toți angajații sunt salariați, dar pe lângă acesta au și interes pentru serviciile suplimentare oferite. Astfel, sistemul va afișa informații corecte despre activitățile de muncă cu indicatori efectivi ai timpului lucrat și serviciilor prestate, calculând ulterior salariile. Sistemul informațional unificat asigură optimizarea timpului de lucru al specialiștilor, oferind informații actualizate despre progresul tratamentului anterior și serviciile efective oferite clientului. Toate diviziile structurale vor fi reunite într-un singur sistem pentru furnizarea convenabilă a informațiilor actualizate.
Deci, de exemplu, departamentul de radiologie poate atașa radiografii direct în sistem, informându-i despre disponibilitate. Birourile de laborator vor informa, de asemenea, despre pregătirea rezultatelor testelor și vor atașa date în chestionarul unui anumit pacient. Software-ul permite lucrul cu imagini grafice și orice alt tip de fișiere. Programul prevede menținerea evidenței mărfurilor și medicamentelor pentru clinicile dentare. Astfel, pentru cheltuieli, este posibilă afișarea unei anumite cantități de medicamente consumate per pacient sau la solicitarea unui medic. De asemenea, este posibilă vânzarea de medicamente și consumabile, menținând inventarul prin utilizarea echipamentelor de depozit de înaltă tehnologie. Puteți afla mai multe despre software și capabilitățile sale vizitând site-ul oficial și consultându-vă cu specialiști. Versiunea de testare vă va ajuta să testați singur utilitarul.
Video cu sistemul CRM pentru un cabinet stomatologic
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului CRM pentru un cabinet stomatologic
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



