Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea dentară
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul pentru o clinică dentară oferă automatizare cuprinzătoare cu soluții la diverse probleme, îmbunătățirea calității muncii, dezvoltarea afacerilor, creșterea veniturilor;
- În program, este posibil să gestionați de unul singur un număr nelimitat de clinici dentare, sincronizând toate centrele într-o singură rețea;
- oftware-ul vă permite să controlați procesele intra-organizaționale din fiecare cabinet al clinicii dentare, instalând camere de securitate, transferând în prezent materiale video pe computerul principal pentru stocare și analiză ulterioară;
- istemul prevede înregistrarea orelor de lucru ale angajaților clinicii dentare, în funcție de timpul lucrat, operațiunile efectuate, creșterea disciplinei și îmbunătățirea calității muncii;
- istemul va genera automat programe de lucru pe baza evidențelor clienților care se pot înregistra independent sau pot contacta recepția, alegând timpul, serviciile, specialistul potrivit;
- oate informatiile despre serviciile si produsele clinicii dentare vor fi afisate in sistem si pe site in lista de preturi, cu posibilitatea de calculare preliminara a sumei totale de plata;
- entru clienții obișnuiți ai clinicii dentare se oferă reduceri și puncte bonus;
- Într-o singură bază de date CRM, este posibilă afișarea informațiilor pentru fiecare pacient, introducând informații de contact ale numerelor de telefon și adreselor de e-mail pentru trimiterea ulterioară a mesajelor, precum și istoricul întâlnirilor cu anumiți specialiști, atașând fotografii și amprente de dinți, toate calcule și plăți;
- oftware-ul oferă suport informațional clienților prin SMS, e-mail și mesaje WhatsApp, reamintindu-le să facă programări, nevoia de a efectua plăți, felicitându-i pentru diverse evenimente și atașând o poză, precum și primind feedback care evaluează calitatea serviciului. ;
- oftware-ul vă permite să analizați datele de prezență a clienților și dacă întâlnirile sunt anulate în mod repetat, clientul problematic va fi afișat în sistem pentru lucrul ulterioar cu o plată anticipată de 100%;
- nteracțiunea software-ului cu sistemele bancare prevede funcționarea clinicilor stomatologice într-un mod automat, efectuând decontări reciproce în formă de numerar și non-numerar, suportând orice monedă mondială cu conversie promptă la cursul băncii naționale;
- oftware-ul vă permite să controlați disponibilitatea medicamentelor și consumabilelor pentru stomatologie, efectuarea periodică a inventarierii cu afișarea informațiilor curente în nomenclator, precum și monitorizarea datelor de expirare;
- rogramul vă permite să utilizați hărți geografice pentru a afișa locația clinicilor dentare;
- pecialiștii pot obține orice informație necesară printr-un motor de căutare contextuală, petrecând un minim de timp;
- ezultatele testelor vor intra automat în sistem, oferind stomatologie, laborator, radiologie și alte departamente cu o operație unificată.
Automatizarea stomatologiei
Automatizarea stomatologiei se realizează prin utilizarea metodelor tehnologice moderne pentru desfășurarea activităților de muncă. În momentul de față, programele au prins rădăcini în viața noastră de zi cu zi, ajutând la implementarea celor mai complexe sarcini. Atunci când utilizați software, este posibil nu numai să economisiți timp, ci și bani, să creșteți interesul clienților pentru serviciile și bunurile furnizate de organizație, îmbunătățirea calității serviciilor și, în consecință, loialitatea, extinderea orizontului cu cifra de afaceri și deschiderea de noi centre. . Pentru a gestiona, înregistra și controla cu competență procesele interne ale unei organizații, aveți nevoie de un asistent electronic de înaltă calitate, dintre care există destul de multe pe piață și este dificil să faceți alegerea corectă.
Pentru a simplifica această sarcină, vă invităm să acordați atenție și să vă familiarizați cu software-ul automatizat și multifuncțional de la compania Universal Accounting System. Software-ul, spre deosebire de evoluții similare, are un preț accesibil, fără taxă de abonament, cu o funcționalitate largă care înlocuiește multe sisteme suplimentare. Astfel, este posibilă desfășurarea tuturor proceselor de lucru într-o singură aplicație, fără a pierde timp trecând de la o utilitate la alta, transferând date și efectuând operații repetate. Informațiile vor fi stocate în stocare în cloud, fără restricții de timp, volum sau formate acceptate. Informațiile vor fi disponibile fiecărui utilizator, ținând cont de conexiunea multicanal, dar cu capabilități de acces delegate. Astfel, utilizatorii, pe baza activităților lor de muncă, vor avea dreptul de a accesa anumite informații confidențiale, care protejează în consecință împotriva hackingului și furtului.
Automatizare cabinet stomatologic
Automatizarea cabinetului stomatologic vă permite să îmbunătățiți munca tuturor angajaților prin păstrarea în evidență a programărilor pacienților, folosind rațional spațiul și timpul liber, cu controlul echipamentelor și materialelor necesare. Software-ul face posibilă gestionarea și controlul complet a proceselor de lucru și păstrarea înregistrărilor proceselor intra-organizaționale. Pentru început, fiecare utilizator trebuie să se înregistreze în sistem, introducând datele personale pentru a-și crea un cont. Contul va fi disponibil pentru un singur utilizator, utilizat zilnic la introducerea unui login și a unei parole. Software-ul este personalizat personal de fiecare specialist, selectând modulele și instrumentele necesare, teme pentru desktop, șabloane pentru lucrul cu documentație și raportare. În program, pe baza utilizării unui cont, datele de informații pot fi schimbate local, oferind un format de lucru multi-utilizator. De asemenea, managerul va putea monitoriza munca subordonaților, analizând de la distanță acțiunile efectuate, datele transmise, numărul de ore lucrate etc. Programul este capabil să automatizeze procesul de calcul al salariilor pe baza unei analize reale a timpului lucrat, a sarcinilor finalizate și a serviciilor prestate. Cu calcularea automată și afișarea informațiilor în declarații, este posibilă îmbunătățirea calității muncii și disciplina personalului.
Automatizarea unei clinici dentare
Automatizarea unei clinici dentare se realizează conform termenelor stabilite pentru finalizarea diferitelor procese în planificatorul de sarcini. Programul vă permite să monitorizați procesele de lucru și prezența pacientului la o clinică dentară folosind supraveghere video în timp real. Înregistrările video vor fi transferate pe computerul principal pentru stocare pe termen lung și analize ulterioare în timpul diferitelor incidente. Într-un singur sistem, este posibilă combinarea unui număr nelimitat de clinici dentare, comparând frecvența clienților în funcție de calitatea serviciului, locația convenabilă etc. Înregistrările clienților vor fi păstrate automat prin menținerea jurnalelor electronice.
Astfel, se poate face rapid o programare cu unul sau altul specialist la o clinica dentara, alegand momentul potrivit, stomatologia, consultandu-se in prealabil cu privire la timpul procedurii si costul. Clienții pot face în mod independent o programare la un stomatolog selectând procedurile necesare, accesând site-ul oficial și înregistrându-se în contul lor personal. De asemenea, clienții pot conecta un card de plată pentru a efectua plăți fără numerar. Capacitatea de a accepta plăți contactless se realizează prin interacțiunea software-ului cu sistemele bancare. Astfel, este posibilă acceptarea și conversia oricăror unități monetare ale monedelor mondiale, conversia la cursul băncii naționale din momentul tranzacției.
Software de automatizare dentara
Programul de automatizare stomatologică oferă posibilitatea de a analiza cererea de servicii prestate, extinzând sau reducând lista de prețuri. Informațiile despre prestarea serviciilor și produsele vândute vor fi înregistrate în lista de prețuri cu posibilitatea calculării automate a sumei de plată. Toate calculele vor fi efectuate folosind un calculator electronic pentru a îmbunătăți indicatorii de calitate. În sistem, este posibilă afișarea informațiilor despre toate consumabilele necesare clinicilor dentare. Astfel, atunci când software-ul interacționează cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie, este posibil să se controleze disponibilitatea tuturor articolelor, cu o analiză a costurilor și, în consecință, reaprovizionarea, în funcție de cantitatea necesară. Software-ul va monitoriza nu numai indicatorii cantitativi ai valorii inventarului, ci și datele de expirare. Atunci când se efectuează o operație sau se tratează pacienți, este necesar să se utilizeze medicamente care nu trebuie să fie expirate. Astfel, inventarierea va fi efectuată rapid, precis și eficient. În orice domeniu de activitate, este necesară menținerea corectă a evidenței contabile. Software-ul permite, prin interacțiunea cu sistemul 1C, efectuarea contabilității automate, generarea de documentație și raportare, tranzacții de decontare și afișarea activităților financiare.
CRM pentru automatizarea clinicii dentare
Un sistem CRM automatizat pentru automatizarea unei clinici dentare oferă posibilitatea de a menține o singură bază de clienți, ținând cont de afișarea nu numai a informațiilor de contact, ci și a istoricului întâlnirilor cu anumiți specialiști ai clinicii dentare. De asemenea, completează cu informații despre operațiunile planificate, evenimentele planificate, plăți, recenzii, fotografii și amprentele dinților. Analizând traficul clienților, este posibilă acordarea de reduceri și acordarea de puncte bonus ca stimulente, crescând loialitatea. Pentru comoditatea utilizatorilor, se preconizează evidențierea anumitor pacienți, materiale și alte informații în culori diferite, informarea specialiștilor despre urgența apelării și informarea, completarea consumabilelor etc. Software-ul multifuncțional oferă posibilitatea de a trimite mesaje clienților prin SMS, WhatsApp și scrisori de e-mail.
Mesajele vă pot oferi suport informațional, amintindu-vă de întâlniri, felicitându-vă pentru diverse evenimente, atașând cărți poștale și, de asemenea, primind feedback cu recenzii și evaluarea calității serviciilor. Atunci când primiți feedback de la clienți, este posibil să îmbunătățiți suportul de serviciu și să identificați deficiențele sau incompetența în munca specialiștilor. În sistem se poate analiza prezența clienților, ținând cont de programări în cazul reprogramării sau anulării repetate, datele despre clienții cu probleme vor fi evidențiate într-o altă culoare, pentru ca pe viitor să vă puteți programa la; plata anticipată sută la sută. Software-ul multifuncțional nu poate fi descris într-un articol; merită să evaluați capabilitățile prezentate de dezvoltatori în versiunea de testare. Versiunea de testare este furnizată pentru analiză complet gratuit. De asemenea, dacă aveți întrebări suplimentare, aveți posibilitatea să vă consultați cu specialiști contactând numerele de telefon de contact specificate sau trimițând o solicitare prin email.
Programe video pentru automatizări dentare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de automatizare dentară
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.