Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitate într-un centru educațional
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Cu ajutorul unui program modern de la USU, puteți înregistra ușor și eficient diverse categorii;
- uteți ține cont de procesele interne ale instituției;
- eți putea să vă gestionați corect programul;
- lanificarea pentru diferite programe se poate face în contextul diferiților factori;
- ând lucrați cu clienții, puteți lua în considerare o varietate de nuanțe și puteți salva informații în software;
- eți putea să vă înregistrați efectiv veniturile;
- uteți conecta integrarea cu echipamente;
- a înregistrarea vizitelor, puteți detalia motivele absenței;
- În software puteți gestiona abonamentele și controla plățile pentru acestea;
- uteți gestiona activele întreprinderii;
- SU vă va ajuta să vă gestionați corect finanțele;
- uteți obține suplimentar la cerere. posibilități;
- etările software vă permit să faceți gestionarea operațiunilor și mai convenabilă pentru utilizatori;
- ste posibil să scalați procesele la noi sucursale și, în același timp, să desfășurați afaceri comune;
- tilizarea standardelor moderne de automatizare vă va îmbunătăți gestionarea.
Contabilitate la centrul de invatamant
Instituțiile de învățământ funcționează folosind propriile activități specifice. Au fost deja dezvoltate multe programe pentru a efectua corect contabilitatea în centrul de învățământ. Dar nu orice soluție software poate fi potrivită pentru rezolvarea problemelor unei anumite instituții. Prin urmare, înainte de a alege un program, cel mai bine este să acordați atenție recenziilor, să efectuați propria cercetare și să decideți dacă aceasta sau acea soluție este potrivită pentru centrul dvs. educațional.
Contabilitatea într-un centru educațional se caracterizează prin urmărirea tuturor componentelor activității. Principalele categorii care trebuie luate în considerare includ: procesele financiare, organizaționale și educaționale. Vă invităm să utilizați programul USU pentru a vă gestiona instituția.
Contabilitatea centrelor de invatamant
Contabilitatea centrelor de învățământ este asociată în primul rând cu lucrul cu studenții. În acest context, înregistrarea este foarte importantă. USU poate păstra înregistrări ale tuturor studenților, inclusiv detaliile lor personale, informațiile de contact, istoricul studiului și prezența. Aceste informații vor fi stocate central și pot fi solicitate în orice moment.
Prin contabilizarea centrelor educaționale de către studenți, se realizează o imagine completă a interacțiunilor. Aceste informații pot fi utile pentru a încuraja studenții să cumpere noi cursuri, să reînnoiască cursuri sau pur și simplu să crească loialitatea.
Contabilitatea centrelor educaționale este legată de managementul angajaților. În USU, puteți stoca informații despre profesori și personal, inclusiv: contracte, orele de lucru, calificări și date privind pregătirea avansată. De asemenea, puteți efectua evaluări periodice ale performanței unui anumit profesor.
Programul vă permite să planificați programe. Datorită acestui lucru, munca profesorilor poate fi organizată corect. Crearea automată a programelor, ținând cont de toate componentele importante, vă va permite să nu luați mult timp pentru a întocmi, ci să vă concentrați mai mult pe monitorizarea implementării programului.
Toate categoriile importante se vor reflecta în contabilitatea centrelor de învățământ conform programelor prin USU: compararea orelor pe grupe, angajarea profesorilor și a sălilor de clasă, orare, pauze între lecții, format lecție, nevoie de servicii speciale. clasa si asa mai departe.
Sistem CRM pentru contabilitate într-un centru educațional
Un sistem CRM pentru contabilitate într-un centru educațional de la USU va ajuta la monitorizarea prezenței. Prezența elevilor poate fi urmărită, iar absențele și întârzierile pot fi detectate în timp util. De asemenea, puteți face informațiile cât mai detaliate posibil. De exemplu, puteți indica motivele absenței de la cursuri.
Un sistem CRM pentru contabilitate într-un centru educațional vă va ajuta să păstrați înregistrările financiare. Veți putea procesa plățile primite pentru servicii și veți putea înregistra cheltuieli pentru organizarea activităților. Puteți controla costurile pentru materiale de instruire, echipamente, salarii și utilități.
USU va ajuta cu bugetarea și raportarea. Veți putea să elaborați un buget pentru un centru educațional, să pregătiți rapoarte financiare și să analizați sustenabilitatea financiară. Aproape orice zonă poate fi analizată.
Program de contabilitate în centrele de învățământ
Programul de contabilitate în centrele de învățământ din USU va ajuta la stabilirea comunicării. Informarea în timp util a părinților și a elevilor despre evenimentele curente, modificările programelor, succesele sau problemele elevilor, trimiterea de noi servicii - toate acestea pot fi implementate rapid.
Prin USU puteți stabili feedback, de exemplu, colectați feedback și aflați părerile părinților și elevilor cu privire la activitățile centrului.
Programul de contabilitate din centrele de învățământ poate fi utilizat pentru a genera raportări statistice. Puteți genera rapoarte privind diverși indicatori pentru a analiza eficiența centrului educațional.
Prin intermediul sistemului puteți realiza monitorizare și evaluare regulată. Monitorizarea constantă a implementării planurilor va ajuta la evaluarea eficienței funcționării instituției de învățământ și la luarea deciziilor pe baza datelor. Suntem gata să vă oferim și mai multe oportunități de a gestiona procesele. Puteți afla mai multe despre capacitățile USU din recenzia video. De asemenea, vă oferim să descărcați o versiune de încercare gratuită. Vă vom ajuta să îmbunătățiți gestionarea și contabilitatea proceselor.
Programe video pentru contabilitate în centrul de învățământ
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate în centrul educațional
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.