Capacitățile sistemului CRM pentru un centru de limbi străine
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU este gata să vă ofere capabilități avansate de contabilitate pentru centrul de limbi străine și orice altă instituție de învățământ;
- ei putea lua în considerare cursurile de limbi străine într-un format convenabil pentru tine;
- ferim oportunități de înregistrare a vizitelor, indicând motivul absenței;
- nformațiile pot fi acumulate în sistem și salvate pentru analiză;
- unt disponibile opțiuni pentru înregistrarea veniturilor și cheltuielilor;
- oftware-ul este conceput pentru a menține o bază de date a studenților;
- irect din sistem, puteți genera notificări și memento-uri pentru clienți și, atunci când sunt integrate cu serviciul necesar, să le trimiteți;
- uteți folosi programul pentru a gestiona mai multe instituții, creând o contabilitate comună;
- SU este ușor de integrat cu echipamente;
- aracteristici suplimentare disponibile la cerere;
- eți putea stoca informații într-un mod centralizat;
- eți putea planifica programe;
- ucrările de înregistrare pot fi efectuate în contextul sesiunilor individuale și de grup;
- rin intermediul software-ului puteți înregistra servicii online;
- SU – automatizare accesibilă pentru activitățile dumneavoastră.
Program pentru centrul de limbi străine
Centrele de limbi străine sunt specializate în furnizarea de servicii de predare a limbilor străine. Clienții pot fi diferite categorii de persoane, dar adesea aceștia sunt copii de vârstă școlară. În condiții moderne, cel mai bine este să gestionați un centru de limbi străine folosind automatizarea. Ajută la eliminarea acțiunilor de rutină, accelerează procesele și le face mai convenabile atât pentru personal, cât și pentru clienți.
Un program de centru de limbi străine poate aborda o serie de probleme legate de contabilitate. Pot fi luate în considerare atât sarcinile administrative, cât și procesele financiare. Acest lucru vă va permite să mențineți sub control partea financiară și organizatorică a activității.
Programul pentru centrul de limbi străine poate fi achiziționat de la USU. Acest dezvoltator oferă o varietate de caracteristici și versiuni ale platformei.
CRM pentru centre de limbi străine
CRM pentru centrele de limbi străine de la USU vă poate oferi oportunități moderne de menținere a unei baze de date de clienți. De exemplu, la USU este ușor să creezi un card electronic separat pentru fiecare student. Acest card poate fi completat cât mai detaliat: datele copilului și contactele părinților, tranzacții financiare, preferințe de curs și alte informații importante.
CRM pentru centrele de limbi străine va afișa aceste informații atunci când primește un apel de la un client și se va integra cu tehnologiile IP și va fi ușor pentru personalul administrativ să furnizeze informațiile necesare.
Automatizarea centrului de limbi străine
Automatizarea centrului de limbi străine vă va ajuta să lucrați cu programul dvs. într-un format convenabil. În sistem, acesta poate fi planificat în funcție de nevoi, ținând cont de diverse restricții sau, dimpotrivă, de preferințe.
De exemplu, la compilare, este foarte important să comparați numărul de grupuri pentru clase cu disponibilitatea profesorilor și a claselor fără suprapuneri de timp. Alți factori sunt, de asemenea, importanți, de exemplu, nevoia de lecții individuale poate apărea în orice moment. Atunci când faceți ajustări la program, acest lucru se poate face în USU foarte ușor și rapid, cu notificarea promptă a părților interesate.
Înregistrarea poate fi efectuată în altă direcție, de exemplu, puteți lucra cu înregistrarea vizitelor și reflectarea acestora manual sau automat. Metoda automată este disponibilă, de exemplu, la conectarea la un serviciu de inițializare a persoanelor sau la un sistem de carduri. Dar, dacă acest lucru nu este posibil, lucrând chiar și cu jurnale electronice, puteți simplifica semnificativ acest tip de contabilitate.
Automatizarea centrului lingvistic poate fi folosită pentru a înregistra vizitele, identificând motivul absenței. Controlul calității depinde de aceste statistici. În USU se pot desfășura activități analitice extinse. De exemplu, puteți evalua cererea pentru cursuri, cei mai populari profesori și puteți analiza prezența fiecărui student.
Contabilitatea în centrele de limbi străine
Contabilitatea în centrele lingvistice este asociată cu procesele financiare și organizaționale. Platforma vă va fi utilă în două moduri. De exemplu, în USU puteți înregistra veniturile școlare, puteți afișa date individuale pe zone și puteți înțelege care zone aduc cele mai multe venituri. Acest lucru este valabil și pentru cheltuieli, puteți obține o imagine clară a costurilor și le puteți ajusta după cum este necesar.
Pentru a ține cont de planul financiar în centrele de limbi străine, trebuie să activați aceste capabilități. De asemenea, puteți obține oportunități de a controla plățile și datoriile, salariile și altele.
Cumpărați un program pentru centrul de limbi străine
Platforma de la USU este foarte ușor de utilizat, o puteți ajusta la caracteristicile și preferințele de lucru ale utilizatorului: schimbați culoarea spațiului de lucru, dimensiunea ferestrei, creați o listă de comenzi rapide și așa mai departe. Să înveți să lucrezi cu software-ul nu este dificil; toate materialele necesare pentru o învățare rapidă sunt disponibile pentru tine, precum și instrucțiuni interactive.
De unde poți cumpăra un program pentru un centru de limbi străine? Astăzi există multe opțiuni pentru o varietate de soluții, încercați să vă organizați activitățile prin programul USU.
Puteți cumpăra un program pentru centrul de limbi de la USU, trebuie să ne contactați în orice mod convenabil pentru dvs. Puteți defini lista de funcții dorite, iar noi vă vom oferi versiunea necesară. Cu USU vei putea gestiona eficient activitățile centrului de limbi străine conform standardelor moderne.
Programe video pentru centrul de limbi străine
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru centrul de limbi străine
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.