Capacitățile sistemului CRM pentru cursuri de formare
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul USU are toate capacitățile necesare pentru gestionarea cursurilor de formare;
- n USU iti poti crea propriul sistem de contabilitate programul se adapteaza perfect specificului activitatii tale;
- ot fi luate în considerare categoriile financiare: venituri, plăți, datorii și altele;
- eți putea ține evidențe pe categorii organizaționale, de exemplu, creați un program;
- rogramarea se poate face în contextul diferitelor componente: timp, angajare, disponibilitatea inventarului și alte categorii;
- oftware-ul poate fi folosit pentru înregistrarea absențelor dacă se dorește, puteți indica motivele acestora;
- În program pot lucra diferite categorii de utilizatori;
- iferențierea drepturilor de acces la informații vă va permite să salvați datele confidențiale;
- oftware-ul este personalizabil pentru diverse categorii de contabilitate;
- În sistem, utilizatorul poate aplica setări personale;
- ă puteți determina cu ușurință cheltuielile și veniturile;
- SU poate fi utilizat pe bază de cloud;
- latforma facilitează extinderea activităților;
- ă putem oferi integrarea cu diverse tipuri de echipamente, dezvoltarea unei aplicații sau a unui bot pentru afaceri;
- uteți obține mai multe opțiuni atunci când comandați.
Contabilitatea cursurilor de formare
Astăzi, managementul centrelor educaționale s-a îmbunătățit semnificativ, acest lucru a devenit posibil datorită automatizării. Datorită programelor speciale, a devenit posibilă gestionarea cu ușurință a informațiilor, menținerea unor contacte strânse cu clienții și accelerarea și îmbunătățirea calității operațiunilor.
Contabilitatea cursurilor de formare din fiecare instituție poate avea propriile sale specificuri, totuși, există trei domenii principale care necesită contabilitate obligatorie. În contabilizarea cursurilor de formare, este important să se țină cont de procesele financiare, organizaționale și educaționale. În această recenzie, ne vom uita la modul în care platforma USU vă poate ajuta în acest sens.
Software de contabilitate pentru cursuri de formare
Programul de contabilitate pentru cursurile de formare, dezvoltat de USU, te va ajuta la rezolvarea proceselor organizatorice. De exemplu, aceasta poate viza organizarea orarului lecției (de grup și individual). De ce este acest lucru important?
Şederea confortabilă a elevilor în pereţii centrului va depinde de cât de bine sunt organizate lecţiile, nu vor exista suprapuneri la orele de grup, profesorii vor conduce cursurile la timp şi la program.
Programul de contabilitate pentru cursurile de formare poate fi folosit pentru distribuirea orelor către profesori, pentru înregistrarea orelor lucrate în format individual și de grup.
Pentru a începe, în primul rând, trebuie să completați modulele de bază, apoi să țineți cont de categoriile necesare. Dacă utilizați USU ca CRM, atunci chiar în spațiul de lucru puteți crea sarcini pentru personalul administrativ, profesori și puteți monitoriza implementarea acestora.
Puteți păstra un jurnal de acțiuni în program, adică puteți urmări cine a efectuat ce acțiuni în program. În acest fel, poți atinge un nivel mai mare de responsabilitate pentru acțiunile tale.
Înregistrările cursului pot include studenții și prezența acestora. Pentru studenții din program, puteți înregistra datele personale, contactele părinților, vizitele și motivele absenței. De fapt, puteți colecta cazuri complete de informații și le puteți completa după cum este necesar.
Luând în considerare cursurile de formare în acest sens, se poate realiza o imagine completă a interacțiunilor. De exemplu, în acest fel puteți înțelege care este clientul, dacă plătește serviciile la timp, dacă este problematic în contacte și așa mai departe.
Prin intermediul software-ului, puteți oferi clienților suport informațional de înaltă calitate. Când este integrat cu e-mailul, puteți organiza un buletin informativ. Poate fi generat direct în sistem, aflați mai multe despre asta. Livrarea notificărilor și mementourilor poate fi furnizată printr-un canal convenabil. Când conectați integrarea cu tehnologii IP, puteți oferi vizualizarea datelor din CRM în timpul unui apel de la un client cu un istoric complet de cooperare.
Sistem contabil pentru cursuri de formare
Un sistem de contabilitate pentru cursurile de formare poate ajuta la gestionarea tranzacțiilor financiare. Este foarte important pentru toate companiile să evalueze stabilitatea financiară. În USU, puteți ține evidența veniturilor primite în mod regulat. De asemenea, puteți gestiona casa de marcat, plățile fără numerar, gestionați datoriile și gestionați cheltuielile pentru întreținerea biroului și sesiunile de formare.
Sistemul de contabilitate pentru cursurile de formare poate fi folosit pentru analiză. Datorită unor astfel de instrumente moderne, puteți obține cu ușurință date despre rentabilitatea centrului.
Programul este ușor de scalat atunci când se deschide noi sucursale, iar contabilitatea generală poate fi realizată cu ușurință. USU se integrează cu echipamente și poate fi utilizat pe bază de cloud. Puteți comanda o închiriere de server cloud de la noi. În acest fel, vă puteți descurca fără infrastructura de birou costisitoare.
Pentru a lucra în program nu aveți nevoie de abilități speciale. de formare, puteți începe să lucrați independent folosind instrucțiunile interactive implementate. În timp ce lucrați, îl puteți deschide și puteți vedea cum să efectuați anumite acțiuni.
De asemenea, oferim materiale de asistență suplimentare pe site-ul nostru web și servicii de asistență tehnică. Descărcați o versiune de încercare a programului și adresați-vă orice întrebări aveți. Cu automatizarea noastră, veți face managementul centrului dvs. de formare profesional.
Programe video pentru cursuri de formare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru cursuri de pregătire contabilă
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.