- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru comenzile clienților
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
Lucrul cu clienții - Veți putea controla simplu orice comandă făcută
Comenzi - Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
Distribuirea - Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
Toate serviciile - ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
Orice produs - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Acte - Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
Controlul angajaților - Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
Memento - Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
Planificare - Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
Trimitere de SMS-uri - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Sinteză despre angajați - Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
Statistica comenzilor - Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
Furnizori de servicii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Aplicația universală are parametri flexibili cu setări individuale ale angajaților care se înregistrează în sistem sub acreditări personale;
- ostul accesibil al aplicației nu este singurul avantaj care o deosebește de dezvoltări similare cu o taxă de abonament gratuit;
- plicația, cu toată versatilitatea ei, oferă și interacțiune cu servicii suplimentare, dispozitive de citire, aplicații;
- ititorul ajută nu numai să scaneze mărfuri, ci și carduri de plată și reducere, certificate, abonamente și să afișeze informații detaliate în sistem;
- aza de date a contrapartidelor pune la dispozitia utilizatorilor informatiile necesare intr-o forma actualizata cu detalii, decontari reciproce, starea cererilor, tranzactii finalizate, recenzii;
- plicația poate automatiza efectiv procesul operațiunilor de decontare, sugerând utilizarea unui calculator electronic;
- oftware-ul are 96 de limbi care pot fi folosite de utilizatori;
- entru o comunicare convenabilă cu contrapărțile, este prevăzută utilizarea numerelor de telefon de contact și adreselor de e-mail pentru a trimite mesaje cu fișiere atașate, grafice, texte;
- nteracțiunea utilizatorului la nivel local se realizează prin sincronizarea dispozitivelor de lucru;
- onitorizarea activităților din interiorul tuturor departamentelor și depozitelor a devenit mai accesibilă odată cu instalarea camerelor de securitate;
- alariile personalului se calculează în conformitate cu calculele fizice ale muncii prestate și timpului lucrat;
- ormarea programelor de lucru se realizează autonom în sistem, sugerând o distribuție rațională a sarcinilor cu implementare rapidă și de înaltă calitate în blogul de dezvoltare a afacerii;
- oate cererile de la contrapărți vor fi acceptate și înregistrate în sistem, înregistrări video ale conversațiilor;
- entru a primi apeluri de la abonați, oferă posibilitatea utilizării unui central telefonic și a unui robot telefonic, dezvoltând afacerea prin acordarea de asistență consultativă necesară într-un mod prompt și de înaltă calitate;
- cceptând aplicații în format online, procesează cererile cu implementare rapidă, analizând finalizarea tuturor lucrărilor conform termenelor și calității stabilite.
Programul comenzilor clienților
Programul pentru comenzile clienților vă permite să reglați momentele de lucru din momentul primirii cererii și până la rezultatul final, inclusiv plățile și livrarea către destinatar. Programele rezolvă în prezent diverse probleme, indiferent de nivelul de complexitate, cu lucru de înaltă calitate cu flux de documente, solicitări primite și analiza tranzacțiilor financiare. Complexitatea este determinată de gama largă de dezvoltări prezentate, dintre care există destul de multe pe piață, datorită interesului utilizatorilor. Iar noi, la rândul nostru, având grijă de afacerea dvs., de bunăstare și de activarea resurselor de muncă, vă sfătuim să acordați atenție dezvoltării specializate din partea companiei „Sistem de contabilitate universală”. Aplicația este cea mai convenabilă, potrivită pentru toate nivelurile de capabilități ale utilizatorului, cu o mare varietate de opțiuni de configurare disponibile. Veți fi, de asemenea, plăcut surprins și mulțumit de politica de prețuri, care se potrivește bugetului oricărei organizații, chiar și cu o situație financiară mică, în timp ce nu există o plată lunară pentru o taxă de abonament.
Descărcați programul de comandă
Puteți descărca programul de comandă direct de pe Internet, dar nu este indicat să aveți încredere în dezvoltatorii neverificați, din cauza faptului că piața are o gamă destul de largă și multe companii fără scrupule oferă versiuni de încercare sau aplicații cu capacități limitate pentru cele licențiate. Dacă achiziționați programe netestate, va trebui ulterior să plătiți de două sau chiar de trei ori mai mult pentru a extinde funcționalitatea etc. Software-ul USU are parametri de configurare flexibili, oferă tuturor utilizatorilor un număr nelimitat de activități de lucru unificate, comune, cu un meniu convenabil, împărțit în trei secțiuni „Module”, „Rapoarte”, „Directoare”. Software-ul a fost dezvoltat ținând cont de analiza nevoilor utilizatorilor, adaptându-se organizațiilor din orice domeniu de activitate. Fiecare angajat, instalând software-ul pe un dispozitiv de lucru și înregistrându-se pentru a-și crea un cont personal, va putea configura parametrii de configurare, selectând module și instrumente, configurand o bară de limbă și setând o parolă de securitate cu un login pentru a asigura siguranța date confidențiale. La înregistrarea specialiștilor, se are în vedere nu numai să se ofere oportunitatea pentru lucru coordonat și automatizat, ci și pentru controlul și gestionarea ulterioară a activităților de muncă.
Contabilitatea contractelor la comenzi
Contabilitatea contractelor privind comenzile cu furnizorii și necesare respectării termenelor de livrare a produselor, plata penalităților, inclusiv îndeplinirea la timp a obligațiilor etc. Software-ul automatizat vă permite să simplificați procesul de lucru cu fluxul de documente și oferă un format digital cu șabloane care respectă reglementările companiei. Șabloanele vor fi folosite pentru a genera rapid documentația și raportarea necesară la interacțiunea cu contrapărțile, introducerea detaliilor din baza de date CRM, informații despre bunuri cu servicii suplimentare furnizate din lista de prețuri, indicarea automată a termenelor și calcularea costului plăților. Aplicația are un format destul de convenabil pentru monitorizarea valabilității condițiilor contractuale la expirarea acordurilor, sistemul va trimite notificări prin mesaje pop-up pe ecranul de pe desktop pentru a rezolva în continuare aceste probleme; Astfel, este posibilă prelungirea contractelor sau încetarea cooperării. În sistem, este posibil să se analizeze nivelurile de cooperare, identificând cele mai favorabile condiții, inclusiv analiza pieței și compararea prețurilor pentru bunuri și tipuri de servicii similare.
Contabilitate si procesare comenzi
Contabilitatea și procesarea comenzilor se desfășoară offline și implică utilizarea revistelor electronice care afișează termeni și condiții, plăți. Software-ul, ținând cont de funcționalitatea nelimitată, își asumă un format convenabil pentru primirea aplicațiilor cu intrare în jurnale, calculând automat costul serviciilor și produselor. Toate operațiunile de decontare vor fi reproduse printr-un calculator electronic, folosind o listă de prețuri cu reduceri suplimentare oferite pentru fiecare client într-o formă individuală. În aplicație, este posibil să utilizați un număr nelimitat de liste de prețuri generate individual pentru fiecare cumpărător individual, oferind o anumită reducere. Astfel, nu vor exista erori în timpul operațiunilor de decontare, având în vedere eficiența calculului cu afișarea datelor în jurnale, tabele, conturi, acte și facturi. Documentele sunt tipărite automat sau pot fi stocate electronic pentru utilizare ulterioară și e-mail. Solicitările se primesc online și offline, oferind specialiștilor introducerea și prelucrarea rapidă a datelor, urmate de colectarea, livrarea și eliberarea produselor.
Contabilitatea si controlul comenzilor
Contabilitatea și controlul comenzilor se realizează simultan, oferind nu doar introducerea datelor pe toate aplicațiile, ci și urmărirea indicatorilor de calitate, inclusiv a termenelor limită. Sistemul asigură un control real al managementului asupra tuturor etapelor de lucru, din momentul primirii unei solicitări de la client până în momentul emiterii acesteia. Toate cererile sunt procesate în ordinea priorităților, cu numere și date atribuite pentru citire, căutare și analiză ulterioară. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii, se plănuiește unirea tuturor departamentelor într-un singur lanț pentru interacțiunea convenabilă și transferul materialelor prin intermediul rețelei interne, fără a fi nevoie să petreceți timp de lucru suplimentar căutând și procesând materiale informative. Sistemul va înregistra informații nu doar despre solicitări, contractori, ci și despre angajații care îndeplinesc această solicitare, analizând ulterior activitățile de lucru din punct de vedere al rapidității și calității. Programele de lucru din sistem vor fi generate automat, oferind specialiștilor informații detaliate cu posibilitatea de a face ajustări cu mesaje pop-up pe ecranul monitorului. Ecranul desktopului va fi configurat individual de fiecare specialist pentru a asigura conditii confortabile de lucru.
Contabilitatea materialelor la comanda
Contabilitatea materialelor comandate se efectuează în mod regulat, lăsând poziții lichide în cantitatea necesară, cu completarea automată a sortimentului lipsă la generarea comenzilor. Toate cererile de la clienți vor fi procesate rapid, codurile QR ale mărfurilor vor fi citite, coletele vor fi sortate, ambalate și livrate. Pentru gestionarea de înaltă calitate a stocurilor cu date detaliate despre vânzări și cerere, se are în vedere utilizarea echipamentelor de citire de înaltă tehnologie pentru a efectua inventarul. Cu ajutorul software-ului, inventarierea se realizează rapid și eficient fără a reprezenta activități de lucru, efectuând control și analiză atât selectiv, cât și asupra întregii valori materiale. Toate informațiile vor fi înregistrate în nomenclatură și afișate în detaliu cu informații pentru fiecare articol. Fiecare articol de produs va fi înregistrat într-un card separat cu adăugarea unui număr alocat, cod de bare, articol, cost inclusiv TVA, număr total de solduri, descriere, caracteristici, date de expirare, atașare imagini. Software-ul presupune capacitatea de a utiliza diverse formate de document Word Excel, precum și imagini grafice pentru a oferi informații detaliate despre parametrii externi ai unui obiect.
Contabilitate si procesare si comanda
Contabilitatea, procesarea si comanda se desfasoara rapid, cu acuratete si intr-o maniera coordonata, tinand cont de interactiunea tuturor departamentelor. Totodată, la completarea cererilor, în carduri va fi introdus automat un număr, va fi afișată data și ora, cu posibilitatea de a indica sucursale pentru redirecționarea mărfurilor. De exemplu, pentru sortarea și adăugarea ulterioară a coletelor, urmărirea stărilor nu numai de către specialiștii companiei, ci și de către clientul însuși, folosind un formular electronic pentru completare rapidă, folosind date din baza de date CRM sau introducerea manuală, indicând bunuri și servicii din interval, indicând adresele de livrare sau ridicarea automată dintr-un punct de emisiune etc. Nicio aplicație nu se va pierde, având în vedere că datele sunt introduse în sistem cu control suplimentar și stocarea informațiilor timp de mulți ani. Ținând cont de citirea automată a datelor de informații, la specificarea adresei și a informațiilor despre client, mai multe mărfuri și colete pot fi combinate pentru o singură livrare. De asemenea, livrarea se realizează rapid atât de către angajații cu normă întreagă, cât și de către curieri angajați prin serviciul de livrare. Pentru livrare se folosesc hărți interactive care indică adresele exacte, trasează rute, analizează timpul necesar pentru îndeplinirea acestor sarcini, precum și evidențiază zonele cu cea mai mare cerere pentru serviciile și bunurile companiei.
Contabilitatea platii comenzilor
Contabilitatea plăților pentru comenzi se face chiar și în mod autonom, înregistrând toate mișcările de numerar în situațiile financiare la primirea plății, anulând instantaneu datoria. De asemenea, multe organizații folosesc acumulări bonus de puncte atunci când vând produse sau servicii, adăugând economii la un card de reducere la finalizarea plății. Plățile se reproduc prin aplicația în numerar prin casa de marcat, către curier la livrarea în mână, precum și la citirea codurilor QR, viramente ale oricărei unități monetare din conturile curente și cu conversia la cursul în moneda națională, implicând interacțiunea cu bănci și terminale de plată. Toate activele financiare vor fi afișate în sistem, oferind managerului informații detaliate despre datele corecte pentru orice perioadă de raportare. De asemenea, puteți accesa termene limită fixe în planificatorul de activități pentru a reproduce procesele automate, cum ar fi generarea de documentație și raportare. Raportarea poate fi furnizată în grafice, diagrame și, de asemenea, imagini grafice. În acest caz, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la corectitudinea calculelor efectuate, prevăzând ca această operațiune să fie efectuată cu un calculator electronic.
Contabilitatea pentru plasarea comenzilor
Nu este nevoie ca programul să-și facă griji cu privire la contabilizarea plasării comenzilor, după cum sa menționat anterior, toate procesele sunt efectuate automat, oferind utilizatorilor informațiile necesare într-o formă concisă și completă. Pentru comoditatea contrapartidelor, oferim posibilitatea de a oferi publicitate pe diverse platforme, pe retelele de socializare, cu acces la un catalog electronic pentru selectia ulterioara a produselor de interes si a serviciilor suplimentare oferite. Comoditatea tranzacționării online constă în a oferi clienților posibilitatea de a depune solicitări în orice moment, după ce au analizat în prealabil produsele, inclusiv calculele costului total. Dacă există achiziții în așteptare, sistemul va trimite automat notificări pentru a vă reaminti și a finaliza tranzacția cu plata și livrarea ulterioară. În caz de nevoie sau pierdere a mărfurilor, este posibil să găsiți rapid o cerere după număr, după data înregistrării, după cumpărător, folosind un motor de căutare contextuală. De asemenea, oferă o oportunitate universală de a utiliza comunicarea telefonică pentru interacțiunea dintre cumpărători și specialiști, economisind timp la prelucrarea datelor informaționale și oferind informațiile necesare la citirea numărului de telefon de contact și afișarea informațiilor detaliate despre abonat pe ecranul monitorului. În același timp, specialistul va fi gata să vorbească, răspunzând la apel și sunând pe nume, sporind șansele unei cooperări productive.
Contabilitatea distribuirii comenzilor
Contabilitatea distribuirii comenzilor la punctele de emitere se efectuează în timpul depozitării temporare cu implementarea în modul corect, prevăzând utilizarea hărților la scară mare cu împărțirea districtelor și regiunilor. Ulterior, este posibilă monitorizarea transportului de mărfuri, reflectând locația vehiculelor și a curierului pe hartă. De asemenea, este posibil să furnizați clienților o legătură cu geolocalizarea stării de livrare. Atunci când se anunță clienții cu privire la disponibilitatea serviciilor sau a bunurilor, informațiile sunt furnizate sub forma unui mesaj trimis, cu livrare sau ridicare ulterioară de la punctul de emitere. De asemenea, pentru livrarea rapidă și afișarea corectă a datelor în sistemul destinatarului, se propune trimiterea unui număr de cod sau cod QR. Astfel, la transferul unui colet sau la furnizarea de servicii către clienți, sistemul va înregistra informațiile curente, cu introducerea ulterioară a comentariilor și a recenziilor, informațiile despre bunurile problematice vor fi afișate într-un jurnal separat.
Contabilitatea costurilor pentru comenzi
Contabilitatea costurilor pentru comenzi se realizează prin aplicație, precalcularea costului de livrare, plata salariilor către angajații curierilor full-time și independenți, asigurarea siguranței în depozitele de depozitare temporară sau la punctele de livrare etc. Toate cheltuielile asociate vor fi luate în considerare și afișate în sistem pentru a permite o analiză financiară completă. Informațiile despre activitățile financiare ale companiei vor fi menținute în 1C, care interacționează eficient cu aplicația, fără a fi necesară trecerea de la un sistem la altul. De asemenea, nu este nevoie să reintroduceți manual informațiile care sunt deja în baza de date. Vă reamintim că toate informațiile sunt salvate automat în cloud, în orice volum, pentru o perioadă lungă de timp, ținând cont de clasificarea pe numere, date, contrapărți etc. Pentru umplere, se plănuiește importarea materialelor, menținând în același timp indicatorii de calitate și viteza mare.
Contabilitatea calculelor comenzilor
Contabilitatea pentru calculul comenzilor este afișată într-un tabel separat, ținând cont de numerele și datele de înregistrare, termenele limită, atunci când sunt gata și furnizate clienților, făcând comentarii cu o evaluare a calității execuției. Software-ul vă permite să îmbunătățiți funcționarea întregii afaceri, și implică, de asemenea, primirea și prelucrarea datelor de la clienți străini, prin asigurarea interacțiunii și atragerii din resurse terțe, rețele sociale, site-uri web etc. Având în vedere posibilitatea utilizării unei aplicații mobile, contrapărțile se vor putea înregistra în aplicația mobilă, în contul personal de pe site, în magazinul online, completând aplicațiile cu analiza ulterioară a execuției. De asemenea, la înregistrare, contrapărțile vor putea folosi reduceri personale și vor putea calcula punctele acumulate pentru plata ulterioară a serviciilor și bunurilor. Toate informațiile despre reduceri finalizate, promoții, decontări reciproce, achiziții vor fi afișate în sistem, cu posibilitatea de a imprima chitanțe și de a analiza date. Toate informațiile despre activitățile financiare vor fi stocate într-o manieră structurată în sistemul 1C, sugerând sincronizarea pentru analiza contabilă automată. Aceasta ține cont de gestionarea perfectă a afacerii cu activități financiare, simplificând munca de zi cu zi a utilizatorilor, ținând cont de posibilitatea de a introduce informații o dată pentru totdeauna cu importul și exportul în continuare.
Sistem CRM pentru comenzile clientilor
Un sistem CRM automatizat pentru comenzile clienților asigură menținerea unei informații corecte asupra tuturor contrapărților clasificate pe categorii, ținând cont de distincțiile bazate pe anumiți parametri. Contrapartidele vor fi clasificate in functie de solicitari, oportunitatea platii, calculul profitului final generat cu furnizarea de oportunitati si privilegii suplimentare. Aplicația va înregistra informații detaliate în baza de date CRM, cu detalii, istoricul cooperării, serviciile utilizate și bunurile achiziționate, decontări reciproce, recenzii, reduceri, prezența unui card bonus cu puncte acumulate existente etc. Informațiile vor fi actualizate în mod regulat pentru a îmbunătăți relațiile prin oferirea de scanări de documente și chitanțe. Pentru a îmbunătăți comunicarea, este planificată și trimiterea de mesaje în formă de masă, prin scrisori vocale și text. Pe lângă mesajele text, se va atașa și o imagine la felicitarea de sărbători, atașarea facturilor etc.
Cumpărați un program pentru comenzile clienților
Puteți achiziționa programul pentru comenzile clienților într-o versiune de testare preliminară, cu asistență tehnică gratuită. Versiunea demo este o opțiune gratuită pentru introducerea utilizatorului în aplicație. Sistemul universal este un instrument convenabil pentru implementarea celor mai complexe sarcini, atunci când este integrat cu dispozitive, aplicații și servicii suplimentare. Veți putea să automatizați procesul de înregistrare a programărilor și să faceți cereri online, să acceptați plăți în formă fără contact, să controlați procesele interne folosind urmărirea video și, de asemenea, să utilizați brățări electronice, carduri și legitimații personale pentru a înregistra prezența angajaților și vizitatorilor la sucursale și punctelor de vânzare cu amănuntul pentru orice perioadă de timp, este posibilă generarea documentației de raportare, cu diagrame și grafice. Puteți contacta specialiști folosind numerele de contact furnizate pe site și, de asemenea, primiți două ore de asistență tehnică gratuită la achiziționarea unui program licențiat.
Programe video pentru comenzile clienților
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru comenzile clienților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Instituții publice,
de deservire a populației
Orice companie privată
Centru de deservire
Atelier
Companii de construcții
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



