- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru gestionarea comenzilor
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
Lucrul cu clienții - Veți putea controla simplu orice comandă făcută
Comenzi - Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
Distribuirea - Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
Toate serviciile - ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
Orice produs - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Acte - Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
Controlul angajaților - Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
Memento - Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
Planificare - Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
Trimitere de SMS-uri - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Sinteză despre angajați - Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
Statistica comenzilor - Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
Furnizori de servicii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Dezvoltarea universală este un asistent indispensabil în ceea ce privește managementul, controlul și analiza momentelor de lucru ale oricărui tip de afacere;
- eși posibilitățile sunt nelimitate, este oferită și sincronizarea cu dispozitive, servicii și aplicații suplimentare de citire, simplificând și îmbunătățind calitatea muncii în companie;
- În sistem, toți utilizatorii vor fi uniți într-un singur lanț structural, sugerând posibilitatea lucrului în echipă cu interacțiune și schimb de mesaje informaționale;
- iecărui angajat i se va acorda un anumit nivel de acces pentru utilizarea funcționalității, precum și utilizarea fișierelor la accesarea bazei de informații, analizând acreditările postului;
- ontrolul de management se realizează asupra tuturor acțiunilor din cadrul fiecărui departament, depozite, sugerând posibilitatea supravegherii video de la distanță;
- urnalele digitale ajută la primirea și procesarea rapidă a cererilor de la contrapărți, monitorizând ulterior stadiul implementării până la rezultatul final;
- entru a analiza indicatorii de performanță calității fiecărui departament și, în special, a unui specialist, se propune primirea de feedback de la consumatori cu recenzii și evaluări, comparând ulterior informațiile finale și identificând deficiențe;
- entru fiecare client, este posibilă analiza datelor din vânzări și solicitări frecvente, calculând profitul final, pentru a oferi bonusuri și reduceri suplimentare, precum și la procesarea mai multor cereri, combinându-le într-una singură pentru livrarea ulterioară;
- ezvoltarea universală ajută la monitorizarea dinamicii creșterii clienților, a creșterii veniturilor din cauza solicitărilor primite și a numărului de cereri procesate, planificând activități ulterioare pe baza raportării statistice;
- ontabilitatea va fi efectuată atunci când este integrată cu sistemul contabil, oferind posibilitatea de a accesa constant fluxuri de date despre componenta financiară a companiei;
- ste posibil să se accepte plăți pentru servicii și mărfuri într-o formă contactless, datorită integrării optimizate a aplicației cu terminale de plată, citire QR, transfer de fonduri din conturi bancare, integrare cu bănci și acceptare diferite unități, trei conversii la curs bancar ;
- oate materialele despre contrapărți vor fi conținute într-un jurnal informativ, completat de istoricul comenzilor, decontărilor reciproce, reducerilor și bonusurilor acumulate;
- e prevede utilizarea cardurilor și certificatelor bonus;
- În aplicație, puteți monitoriza cu adevărat calitatea muncii fiecărui angajat, menținând un buletin electronic cu nivelul de profesionalism și indicatori de performanță, înregistrând sarcinile zilnice și cele efectuate într-un volum sau altul, calculând salariile lunar;
- naliza și controlul asupra articolelor de inventar se realizează prin integrarea aplicației cu dispozitive de citire, înregistrând date care, la reîncărcarea automată a articolelor expirate, garantează o activitate neîntreruptă.
Program de gestionare a comenzilor
Programul de gestionare a comenzilor elimină dificultățile asociate cu primirea cererilor de la clienți, necesitând introducerea manuală și utilizarea jurnalelor de hârtie. Cu ajutorul software-ului, toate procesele sunt automatizate, ceea ce, la rândul său, se reflectă în calitatea, viteza și, în consecință, veniturile companiei, ținând cont de extinderea bazei de clienți. Programele sunt clasificate după caracteristici funcționale, plată forfetară și plăți lunare.
Pentru a dobândi dezvoltarea perfectă, ținând cont de disponibilitatea muncii în orice domeniu de activitate, precum și de utilizat pe diferite computere, smartphone-uri care operează versiuni de Windows, iOS, Android, un număr nenumărat de utilizatori, ar trebui să acordați atenție software de la compania „Universal Accounting System“. Software-ul, în comparație cu programe similare, are o gamă largă de funcționalități, care asigură posibilități nelimitate și o taxă de abonament gratuită, ceea ce la rândul său economisește bugetul companiei. Aplicația are o gamă largă de funcționalități, modulele și instrumentele sunt selectate individual și, dacă este necesar, dezvoltate în conformitate cu o solicitare personală. Utilizatorii vor putea folosi opțiuni flexibile de configurare, personalizând panoul de control cu o alegere între una sau mai multe limbi străine pentru interacțiunea ulterioară cu contractanții, selectând screensavere pentru ecranul desktop și șabloane care respectă reglementările companiei. În aplicație, toate procesele sunt automatizate, ceea ce simplifică sarcina pentru fiecare utilizator, potrivit chiar și pentru un începător.
Păstrarea evidenței comenzilor
Contabilitatea comenzilor în aplicație se realizează în mod autonom, folosind documente electronice, înregistrând toate informațiile despre clienți, termenele limită de aplicare, starea procesării, pregătirea și livrarea. În software, este posibil să se analizeze, cu un control detaliat, starea de îndeplinire a tuturor solicitărilor de la clienți, pentru a compara nu doar termenele limită, ci și indicatorii de calitate. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii tuturor departamentelor de afaceri, este oferită o analiză sistematică a muncii specialiștilor. Activitățile viitoare ale companiei în sectorul de servicii sau comerț depind de nivelul de serviciu, prin urmare, pentru a stabiliza și îmbunătăți indicatorii de calitate, este planificată trimiterea de mesaje SMS pentru a primi feedback de la clienți cu evaluări și recenzii. Pe baza evaluărilor și recenziilor primite, este realist să analizăm calificările fiecărui angajat, schimbând abordarea și adaptându-se la dorințele și nivelul solicitat de utilizator.
În plus, pentru o analiză controlată a activităților de muncă ale personalului este prevăzută contabilitatea, cu detalii ale activităților zilnice în jurnal, reflectând numărul de ore lucrate, volumul sarcinilor etc. Pe baza indicatorilor calculați efectiv, salariul specialistului va fi calculat și transferat. De asemenea, pentru un management de înaltă calitate, se asigură monitorizarea de la distanță a proceselor de lucru, atât la utilizarea adăugării video, cât și în timp real, reflectând informații detaliate din panoul de lucru al fiecărui utilizator pe un monitor de computer. În același timp, managerul va putea vedea în orice moment starea acțiunilor subordonaților săi, dând instrucțiuni suplimentare etc. La instalarea camerelor video, este posibil nu numai supravegherea activităților angajaților companiei, ci și compararea prezenței clienților la punctele de vânzare cu amănuntul și excluderea furtului de inventar în depozite și magazine. Calitatea înaltă, fiabilitatea, acuratețea, soluționarea în timp util a sarcinilor atribuite sunt cheia succesului fiecărei afaceri.
Program pentru gestionarea comenzilor clienților
Software-ul pentru gestionarea comenzilor clienților asigură acceptarea, pregătirea, ambalarea, emiterea și livrarea la timp. Ținând cont de funcțiile încorporate, programul automatizat poate accepta și procesa cererile clienților online. Atunci când aplicația este sincronizată cu portaluri, platforme de tranzacționare, un site web și mijloace de comunicare în masă, este furnizată o funcție automată pentru a oferi clienților o selecție a categoriilor necesare de bunuri, conectându-se la contul personal de pe computere sau dispozitive mobile la o ora convenabilă din zi sau din noapte. Astfel, contrapărțile se pot familiariza în mod independent cu bunurile și serviciile suplimentare furnizate, își pot muta coșul, indica livrarea sau ridicarea, efectua o plată și finaliza achiziția. Apoi, în contul personal, puteți monitoriza starea de pregătire a solicitării dvs. Fiecărei aplicații i se va atribui un număr specific prin care este posibilă urmărirea stării acțiunilor ulterioare.
La crearea unei noi cereri, se va deschide un card separat, care va indica automat data și ora înregistrării, selectând un cumpărător din baza de date CRM, mărfuri din gamă, indicând adresa de livrare sau magazine pentru ridicare cu tipul ulterior de plată. Informațiile primite inițial vor fi salvate automat în stocarea informațiilor; utilizatorii nu vor fi împovărați cu nevoia de a petrece timpul de lucru pentru operațiuni repetate. Informațiile sunt stocate în utilitate, în volume nelimitate în spațiul informațional. Prin urmare, nu este nevoie să introduceți în mod repetat aceleași informații, mutând materiale în fișierele necesare într-o formă convenabilă, lucrând cu formate diferite. De asemenea, merită amintit că fiecărui utilizator i se vor acorda anumite niveluri de drepturi de utilizare a informațiilor stocate în cloud. Fiecare angajat va fi afișat în sistem sub acreditările personale care înregistrează autoritatea în conformitate cu responsabilitățile postului. Pe baza acestui fapt, toate informațiile vor fi stocate în siguranță în spațiu.
Program de urmărire a comenzilor
Programul de evidență a comenzilor presupune utilizarea unui jurnal electronic, în care informațiile vor fi introduse în mod consecvent asupra tuturor comenzilor de la clienți, afișând servicii și mărfuri, suma totală, denumirea plăților, datoria etc. Comoditatea software-ului implică și diferențierea informațiilor introduse în jurnale și tabele prin schimbarea culorii celulelor. Astfel, dacă aplicațiile au fost modificate, anulate sau transferate, datele vor fi afișate în baza de date într-o anumită culoare, astfel încât specialiștii să poată analiza imediat și să facă ajustări la progresul ulterioar al lucrării. Sistemul poate analiza efectiv volumele comenzilor, anulările și returnările.
De asemenea, este posibilă analiza și clasificarea contrapărților după solvabilitate, solicitări periodice și cereri completate, calculând profitul total generat pe o anumită perioadă de timp, frecvența anulărilor de intrări și returnări de produse etc. În aplicație puteți vedea de fapt informații detaliate despre fiecare solicitare, pe contraparte, specialist și alte informații. De exemplu, dacă un client anulează în mod repetat o comandă sau returnează colete, atunci acești factori vor fi luați în considerare în baza de date în timpul procesării secundare. Pentru contactarea regulată a clienților, software-ul va genera oferte separate cu liste de prețuri, ținând cont de o reducere suplimentară oferită ca stimulent și recunoștință pentru constanță și devotament. În utilitate este posibil să vedeți starea tuturor solicitărilor de la clienți dacă clientul a plasat mai multe comenzi, acestea pot fi combinate într-una singură pentru a facilita livrarea. Livrarea poate fi efectuată prin utilizarea hărților interactive, indicând adresele exacte ale contrapărților pentru serviciul de livrare, precum și evidențierea anumitor zone cu cele mai frecvente vânzări, deschiderea de noi puncte de vânzare cu amănuntul și sucursale dacă este necesar.
Program convenabil pentru comanda
Un program convenabil de gestionare a comenzilor presupune posibilitatea de a menține contactul cu contrapărțile nu numai offline, ci și în chat-urile online, prin trimiterea de mesaje și apeluri. Software-ul unic și automatizat are opțiunea de a trimite în mod autonom mesaje de informare către operatorii de telefonie mobilă sau e-mail, scrisori vocale și text cu fișiere atașate, felicitări etc. Astfel, contrapartidele pot fi la curent cu noutatile companiei, pot monitoriza bonusurile acordate si costul redus oferit. De asemenea, cumpărătorii pot solicita în mod independent sfaturi de la specialiști folosind numerele de contact. Sistemul prevede configurarea unui robot telefonic pentru a procesa un flux mare de clienți pentru a oferi asistență consultativă.
În plus, este planificată utilizarea comunicației telefonice PBX pentru a oferi angajaților informațiile necesare chiar și în timpul unui apel primit, pregătindu-se pentru negocieri și răspunzând adresându-se abonatului pe nume. Având în vedere utilizarea celor mai noi tehnologii, interesul contrapărților va crește automat. Aplicația oferă nu numai suport pentru diferite formate de fișiere, ci și imagini grafice care pot fi atașate cardurilor clienților, nomenclatorului și informațiilor despre produs. Pentru generarea convenabilă a documentației și raportării, utilizatorilor li se oferă șabloane electronice digitale care sunt completate automat pe baza mostrelor. Toate informațiile vor fi trimise automat în cloud, salvate în volume nelimitate, în formatul său original. Utilizatorii vor putea găsi materialele necesare prin drepturile de acces diferențiate ale utilizatorilor furnizate, ținând cont de prezența unui motor de căutare contextuală. Datele vor fi actualizate în mod regulat, oferind utilizatorilor doar informații corecte.
Program pentru comenzi si clienti
Programul pentru comenzi și clienți contribuie la dezvoltarea calitativă a afacerilor, prin deschiderea de noi puncte, sucursale și sucursale. După plasarea unei comenzi, aplicația va înregistra informații despre starea plăților. Plăți într-o formă convenabilă atunci când se integrează un program universal cu dispozitive de înaltă tehnologie, servicii bancare, transferuri prin sisteme de plată, decontări din conturi bancare, precum și scanarea codurilor QR, este posibil să se efectueze transferuri fără contact în orice volum, tarif, presupunând utilizarea valutei straine cu conversie prin cont bancar curs. Cu toate acestea, este un format convenabil pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții prin acceptarea cererilor și efectuarea livrărilor, emiterea mărfurilor nu doar într-o anumită regiune, ci în întreaga lume.
În sistem, este posibil să se analizeze datele privind cea mai mare cerere, împărțind cererea consumatorilor pe regiune. De asemenea, pentru îmbunătățirea calității furnizorilor de evenimente, în vederea lucrului cu mărfuri, crește necesitatea monitorizării și contabilizării constante a indicatorilor cantitativi și calitativi. Pentru a menține controlul și managementul analizat al mărfurilor este necesară efectuarea unui inventar sistematic, atât selectiv, cât și asupra tuturor articolelor, înregistrând indicatorii generali în nomenclator. Pentru efectuarea comodă a inventarului, fără a fi necesară implicarea angajaților, se asigură conectarea dispozitivelor de citire. Prin identificarea celor mai populare poziții, în software, atunci când sortimentul de articole lichide se epuizează, va fi generată o aplicație pentru a completa automat cantitatea necesară pentru a asigura o tranzacționare continuă.
CRM pentru gestionarea comenzilor
Baza de date CRM universală pentru gestionarea comenzilor oferă informații corecte despre contrapărți, completând-o zilnic cu materiale relevante privind cererile, cererile finalizate, plăți, retururi, recenzii etc. Dacă aveți informații de contact stocate în baza de date SRM, puteți trimite în mod autonom mesaje și, cu detalii actuale, puteți genera rapid acte, facturi și facturi. Software-ul pentru clienții obișnuiți oferă privilegii suplimentare sub forma unui sistem de bonus de fidelitate și reduceri, cu calcul automat pentru comenzile gestionate. Astfel, la completarea cererilor de servicii și bunuri, sistemul electronic de calcul va calcula automat suma totală pentru plată. Facturile și cecurile vor fi tipărite automat și salvate electronic pentru tipărire ulterioară.
Pentru ca munca să fie perfectă, atunci când gestionează mai multe sucursale, puncte de vânzare cu amănuntul și depozite, managerul poate efectua simultan contabilitate și supraveghere activități în timp ce le combină într-un singur lanț. Astfel, utilizatorii tuturor departamentelor vor putea lucra unitar, cu date transferate local sau pe internet, garantând o viteză mare de procesare a cererilor de la contractori și creșterea volumelor de vânzări. Suportul informativ despre cifra de afaceri financiară a companiei va fi afișat în situațiile financiare, atunci când este integrat cu contabilitatea 1C, oferind o contabilitate completă fără a fi nevoie să pierdeți timp și pierderi financiare suplimentare la trecerea la alte aplicații. Managerul, la rândul său, poate primi informații detaliate despre fiecare departament, chiar și zilnic. Pentru a simplifica operațiunile planificate prin automatizarea acestor sarcini, se are în vedere utilizarea unui planificator, cu ajutorul căruia este convenabil să se indice termenele limită pentru implementarea anumitor activități și să se primească rapoarte cu privire la operațiunile efectuate.
Cumpărați un program pentru gestionarea comenzilor
Înainte de a cumpăra un program de gestionare a comenzilor, trebuie să analizați în primul rând capacitățile prezentate de specialiștii companiei. Pentru a putea finaliza această sarcină rapid, eficient și fără costuri suplimentare, vă recomandăm să instalați o versiune de testare gratuită. Astfel, este posibil să analizezi mai întâi posibilitățile din propria afacere, să generezi informații care vor fi ulterior salvate pentru utilizare ulterioară, dar și să selectezi o compoziție modulară și instrumentală și să te consulți cu specialiști. Aplicația poate interacționa cu diverse dispozitive, servicii, poate folosi dispozitive de scanare pentru a citi coduri QR, precum și pentru a identifica persoane fizice, poate folosi chestionare digitale, reviste, brățări, carduri etc. În aplicație, toate datele primite vor fi afișate în detaliu în sistem, cum ar fi pentru mărfuri. De exemplu, catalogul va afișa informații detaliate pentru fiecare articol, ținând cont de nume și descrieri, coduri atribuite, preț inclusiv TVA, numărul de solduri disponibile, atașând o poză primită de la o cameră web.
Programe video pentru gestionarea comenzilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de gestionare a comenzilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Instituții publice,
de deservire a populației
Orice companie privată
Centru de deservire
Atelier
Companii de construcții
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



