1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de spălătorie

Potrivit a 113 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de spălătorie

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Posibilitati ale unui sistem CRM pentru spalatorie

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea de asemenea lucra cu clienți corporativi în baza contractului
    Contracte

    Contracte
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Va fi asigurat controlul tuturor comenzilor în funcție de executare, plată și alte momente importante
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse formulare pot fi completate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Utilizând sistemul nostru de evidență veți putea respecta toți termenii de executare
    Termeni limită

    Termeni limită
  • Toate filialele pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
    Subdiviziuni

    Subdiviziuni
  • Evidența integrată a depozitelor va asigura monitorizarea exactă a soldurilor și consumului tuturor detergenților
    Solduri

    Solduri
  • Există posibilitatea de a vizualiza costurile serviciilor dvs. și seta calcularea pentru eliminarea automată a reactivilor
    Costul de producție

    Costul de producție
  • Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru creșterea productivității organizației dvs.
    Echipament

    Echipament
  • Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
    Frecvența vizitelor

    Frecvența vizitelor
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Un sistem universal automatizat vă permite să îmbunătățiți fluxurile de lucru pentru spălătorie prin conectarea tuturor departamentelor într-o singură rețea pentru monitorizare, management și analiză de la distanță;
  • n număr nelimitat de angajați înregistrați sub acreditările personale se pot conecta simultan în sistem și pot implementa sarcinile atribuite conform programelor, ținând cont de interacțiunea prin intermediul unei rețele locale pentru transferul datelor de informații;
  • ăutarea informațiilor în sistem se realizează folosind un motor de căutare contextual, optimizând timpul de lucru al utilizatorilor;
  • În sistem, toate informațiile despre spălătorie, inclusiv evidențele contabile și de depozit, informațiile despre clienți și aplicații vor fi afișate și stocate cu deplină confidențialitate într-un singur cloud de informații;
  • ivelurile de acces ale utilizatorilor la datele informaționale sunt strict diferențiate în funcție de poziția lor;
  • alariile angajaților de la spălătorie sunt calculate pe baza unei analize lunare a activităților de muncă;
  • ste posibil să monitorizați activitatea tuturor departamentelor de la distanță, folosind camere CCTV instalate;
  • olosind un dispozitiv de înaltă tehnologie care interacționează cu aplicația, este posibilă automatizarea procesului de inventariere;
  • rimirea apelurilor de la clienți pentru consultarea ulterioară cu specialiști se realizează cu funcția de telefonie PBX;
  • nformațiile despre clienții de spălătorie vor fi înregistrate în baza de date generală a clienților CRM, ținând cont de adăugările periodice de date despre aplicații, decontări reciproce, sume de reduceri etc.;
  • rin sincronizarea datelor cu site-urile web și sistemele sociale, se are în vedere îmbunătățirea performanței afacerii, ținând cont de atragerea și reținerea clienților, oferind informațiile necesare cu o recunoaștere sporită;
  • econtările reciproce se pot face în numerar și fără numerar, integrându-se cu sistemele bancare și terminalele de plată;
  • oate informațiile despre activitățile financiare ale afacerii vor fi afișate în contabilitate, asigurând sincronizarea cu sistemul 1C pentru menținerea fluxului documentelor din depozit și simplificarea proceselor de lucru, reducând povara angajaților din cauza absenței necesității operațiunilor repetate;
  • enerarea de documente, rapoarte, acte, facturi se realizează folosind șabloane încorporate;
  • entru a oferi clienților informații la zi, mesajele trimise cu imagini atașate ale documentelor sau felicitări vor fi folosite în masă sau selectivă;
  • oftware-ul universal pentru familiarizarea utilizatorilor cu capabilitățile este prezentat într-o versiune de testare gratuită.

Program de spălătorie

Programul de spălătorie este un set de parametri necesari pentru automatizarea contabilității, gestiunii și controlului. Programul de spălătorie poate fi utilizat cu dispozitive suplimentare de măsurare și opțiuni de ultimă generație pentru a vă îndeplini sarcinile. În acest moment, există o gamă diversă de dezvoltări care pot îndeplini rapid sarcinile atribuite, ținând cont de gestionarea documentelor digitale. Cu ajutorul software-ului, nicio aplicație de la un client nu se va pierde sau nu se va finaliza la timp. Cu ajutorul dezvoltării specializate, este posibilă îmbunătățirea proceselor de lucru și îmbunătățirea calității serviciilor. În aplicație, este necesar să țineți cont de toate nuanțele, după ce ați analizat în prealabil activitatea propriei afaceri, identificând deficiențele și selectând modulele necesare în format pentru a vă atinge obiectivele. Contactând dezvoltatorii companiei Universal Accounting System, primești software ideal cu parametri de configurare flexibili, o abordare personală a fiecărui utilizator, modulele și instrumentele necesare pentru a îndeplini sarcinile atribuite. Software-ul are un preț destul de acceptabil pentru bugetul oricărei companii, ținând cont de taxa de abonament gratuită și de un bonus de două ore de suport tehnic. Software-ul poate fi instalat cu ușurință pe un dispozitiv funcțional care rulează orice sistem de operare Windows, oferind o experiență unificată pentru un număr nelimitat de utilizatori.

Aplicația poate fi deschisă cu ușurință dintr-o comandă rapidă de pe desktop, prevăzând utilizarea unui cont creat și utilizat individual. Această înregistrare a fiecărui utilizator este protejată de un login și o parolă. Astfel, toate informațiile confidențiale acumulate ale utilizatorului vor fi stocate în siguranță de la privirile indiscrete. Utilizatorilor li se oferă posibilitatea de a personaliza individual aplicația, ținând cont de designul temei selectate pentru screensaver-ul desktop, limbile străine folosite pentru a lucra cu potențiali clienți în limbi străine. Aplicația oferă autorizarea fiecărui utilizator pentru a ține evidența activităților de lucru, monitorizarea proceselor zilnice, cu comparație cu programul de lucru. Pe baza indicatorilor obținuți ai calculului general al timpului lucrat și al volumului de sarcini îndeplinite în spălătorie, aplicația va înregistra informații detaliate cu calculul salariilor. Astfel, conducerea nu trebuie să verifice din nou activitățile subordonaților, iar angajații nu vor avea întrebări pentru angajator. Formatul multi-utilizator asigură munca în echipă de înaltă calitate a tuturor diviziilor structurale, sincronizând toate spălătoriile într-o singură rețea.

Astfel, angajații vor putea transmite de la distanță date informaționale printr-o rețea internă sau prin Internet, rezolvând rapid sarcinile atribuite și îmbunătățind calitatea muncii prin accelerarea proceselor de lucru. Aplicația poate fi folosită nu numai pe computere desktop, ci și pe smartphone-uri. Pentru a asigura monitorizarea cuprinzătoare a activităților zilnice din cadrul fiecărui departament, este planificată instalarea de camere video, care în prezent citesc și stochează date pe computerul principal. Software-ul este echipat cu memorie RAM mare, cu stocare nelimitată de informații în stocare în cloud, clasificate în funcție de anumiți parametri pentru confortul utilizatorilor. Introducând data și ora anumitor sarcini, aplicația este capabilă să automatizeze procesul de execuție. Astfel, la efectuarea unui backup, datele vor fi salvate și organizate, iar în cazul unei defecțiuni a dispozitivului de lucru, acestea vor fi restaurate. Lucrul cu date informaționale în format electronic este mult mai convenabil decât pe hârtie. Motorul de căutare electronic asigură furnizarea rapidă de informații actualizate pe baza solicitărilor utilizatorilor. Drepturile de acces ale utilizatorilor la informațiile informaționale sunt strict limitate în funcție de funcția deținută în spălătorie.

CRM pentru spălătorie

O utilitate universală CRM pentru spălătorie este o parte integrantă a conducerii unei afaceri, a monitorizării, reglementării și analizării extinderii sau scăderii interesului clienților pentru serviciile oferite. Sistemul CRM automatizat în spălătorii asigură un management competent cu clasificare pe grupuri de clienți, formarea și actualizarea periodică a bazei de clienți cu date de informații. Folosind o singură bază de date de clienți, este posibilă înregistrarea într-un formular actualizat a informațiilor de contact pentru comunicarea cu clienții, stadiul consultării prestate, ținând cont de acceptarea comenzilor de curățătorie chimică a produselor. De asemenea, stabilirea plăților, a reducerii, atașarea imaginilor. Imaginile atât ale produselor, cât și ale clienților vor fi obținute de la o cameră web. Imaginile vă permit să eliminați diverse nuanțe negative prin compararea stării inițiale cu curățarea ulterioară. Funcția de identificare personală permite, prin citirea imaginilor pentru clienți, să compare datele de intrare și să înregistreze informații după dată și oră în baza de date. Informațiile de contact vor fi folosite pentru a oferi clienților informații actualizate atunci când trimit SMS, WhatsApp, E-mail, mesaje Viber, oferind și felicitări de sărbători, oferind date privind acumularea de puncte bonus, disponibilitatea comenzilor etc.

Este important ca fiecare companie să analizeze activitățile de muncă ale angajaților, ținând cont de evaluarea interacțiunii cu clienții. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii tuturor departamentelor de spălătorie, este planificat să se primească evaluări direct de la clienți atunci când trimit mesaje SMS. Pentru clienții obișnuiți, reducerile sunt considerate pentru a crește loialitatea și păstrarea. Pentru clienții cu probleme, se preconizează menținerea unei baze de date separate cu date detaliate și, ulterior, acceptarea cererilor de plată în avans. Pentru confortul și simplificarea proceselor de lucru, utilizatorii sunt ajutați de funcția suplimentară ultramodernă „telefonie PBX”, care oferă citirea numerelor de telefon în timpul unui apel primit la spălătorie, afișarea informațiilor detaliate despre client, comandă, plăți și alte informații. pe ecranul monitorului, răspunzând la apel apelând după nume și furnizând informații. De asemenea, pentru comoditate, este prevăzută utilizarea formularelor electronice pentru completarea în funcție de mostre, ținând cont de atribuirea unui număr și a unei date. Astfel, actele, rapoartele, formularele vor fi generate automat, suportand diverse formate de documente. Sistemul face procesul de lucru cu datele informaționale destul de ușor, mutând informații de pe orice suport. Aplicația facilitează analiza informațiilor despre toate aplicațiile, analizând etapele de lucru ținând cont de anumite termene limită.

Cumpărați un program de spălătorie

Puteți cumpăra un program de spălătorie de pe site-ul oficial USU.kz. Înainte de a cumpăra software, trebuie să analizați mai întâi toate capacitățile oferite de dezvoltatorii companiei. O evaluare a funcționalității este efectuată înainte de a cumpăra programul pentru spălătorie prin descărcarea unei versiuni demo. Software-ul este un instrument ideal pentru realizarea diverselor sarcini, automatizarea proceselor de afaceri în timp ce optimizează resursele companiei. Aplicația, interacționând cu rețelele sociale și site-ul web, extinde baza de clienți, sporind gradul de conștientizare și interesul clienților față de serviciile oferite. Clienții se pot familiariza în mod independent cu lista de prețuri și pot trimite o cerere inclusiv livrarea. Hărțile geografice încorporate vor ajuta utilizatorii să planifice rute, să estimeze distanța și timpul, costul fondurilor etc.

Software-ul garantează, de asemenea, o contabilitate de înaltă calitate, automatizează procesul de gestionare a documentelor digitale cu integrare cu sistemul 1C. Managerul va putea evalua datele privind activitățile financiare, primind documentația necesară pentru orice perioadă de timp. Aplicația acceptă nu numai diferite tipuri de fișiere, ci și imagini grafice. În sistemul de contabilitate, este destul de ușor să efectuați calcule folosind un calculator electronic cu algoritmi specificați. De asemenea, este destul de ușor să efectuați inventarierea utilizând echipamente de depozit, cu care aplicația interacționează ușor și convenabil, facilitând procesele de lucru ale angajaților de la spălătorie. Programul multifuncțional, interacționând și cu sistemele bancare, îmbunătățește procesele de decontări reciproce, care se pot face în formă cash și non-cash, suportând diverse valute cu conversie. Pentru a obține informații suplimentare de la specialiștii companiei, trebuie să contactați numerele de telefon de contact afișate pe site sau să trimiteți o solicitare prin e-mail. Alegerea modulelor și instrumentelor este o decizie individuală, dacă este necesar, este posibil să le completați conform dorințelor dvs.

Aspectul programului

Program de spălătorie

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită de software de spălătorie

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Curățătorie chimică

    Curățătorie chimică
  • Spălătorie

    Spălătorie
  • Dezinfectare

    Dezinfectare
  • Companie de curățenie

    Companie de curățenie
  • Hotel

    Hotel
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.