1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru o firma de curatenie

Potrivit a 138 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru o firma de curatenie

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru o companie de curățenie

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea de asemenea lucra cu clienți corporativi în baza contractului
    Contracte

    Contracte
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Va fi asigurat controlul tuturor comenzilor în funcție de executare, plată și alte momente importante
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse formulare pot fi completate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Utilizând sistemul nostru de evidență veți putea respecta toți termenii de executare
    Termeni limită

    Termeni limită
  • Toate filialele pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
    Subdiviziuni

    Subdiviziuni
  • Evidența integrată a depozitelor va asigura monitorizarea exactă a soldurilor și consumului tuturor detergenților
    Solduri

    Solduri
  • Există posibilitatea de a vizualiza costurile serviciilor dvs. și seta calcularea pentru eliminarea automată a reactivilor
    Costul de producție

    Costul de producție
  • Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru creșterea productivității organizației dvs.
    Echipament

    Echipament
  • Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
    Frecvența vizitelor

    Frecvența vizitelor
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul universal oferă utilizatorilor parametrii de configurare necesari, modulele și instrumentele, selectate individual, cu o gamă largă de teme pentru screensaver-uri desktop și limbi străine pentru lucrul cu clienți în limbi străine;
  • plicația este configurată pe computere și smartphone-uri conectate local pentru a face schimb de mesaje cu date de informații;
  • devenit mai accesibil controlul proceselor de lucru prin vizualizarea de la distanță a acțiunilor care au loc în interiorul fiecărui departament, citirea informațiilor de la camerele CCTV;
  • eful unei firme de curatenie are controlul asupra unui numar nelimitat de firme de curatenie sincronizate intr-o singura retea;
  • unt disponibile controlul și contabilitatea activităților financiare, cu interacțiunea cu sistemul 1C pentru efectuarea tranzacțiilor de decontare și menținerea fluxului de documente;
  • nformațiile sunt disponibile utilizatorilor în anumite niveluri de acces folosind un motor de căutare contextuală;
  • entru imbunatatirea proceselor de munca se preconizeaza efectuarea de analize si contabilizare a activitatilor de munca, afisarea sarcinilor efectiv indeplinite, compararea acestora cu grafice si analizarea calitatii, afisarea ulterior a indicatorilor asupra salariului lunar;
  • nformațiile vor fi stocate integral în stocarea în cloud;
  • rin SMS, WhatsApp, Viber, mesaje de e-mail, clienții firmei de curățenie vor primi informații la zi cu privire la oferte avantajoase, puncte bonus acordate, felicitări de sărbători și atașare de felicitări, precum și primirea de feedback. privind calitatea serviciilor;
  • aza de date de clienți CRM va oferi angajaților companiei de curățenie informații actualizate cu privire la solicitări, cereri completate, numere de telefon și e-mailuri de contact, starea plăților, sume reduceri, recenzii etc.;
  • lata se face atat in numerar, cat si in numar, tinand cont de mentinerea activitatii cu sistemele bancare, terminale de plata, transferuri QR in orice unitati monetare cu conversie la cursul bancar national;
  • ontabilitatea activităților financiare ale rețelei de firme de curățenie va fi furnizată conducerii sub formă de documentație de raportare pentru orice perioadă de timp;
  • lienții pot contacta în mod independent firma de curățenie pentru consiliere, în timp ce utilizatorilor, la utilizarea funcțiilor de telefonie PBX, li se vor pune la dispoziție toate informațiile afișate pe ecranul desktop, urmate de răspunderea apelului și acordarea consultației necesare;
  • ărțile la scară largă vor ajuta angajații să-și planifice în prealabil rutele către adresele clienților, ținând cont de analiza timpului petrecut;
  • alculatorul electronic va efectua toate operațiunile de calcul folosind lista de prețuri, valoarea reducerilor pentru clienții obișnuiți;
  • entru optimizarea resurselor de lucru și creșterea cererii clienților, creșterea gradului de conștientizare, se ia în considerare interacțiunea aplicației cu rețelele sociale și site-ul;
  • ucrul cu documentația în utilitate se realizează rapid, eficient, folosind un format electronic cu șabloanele necesare;
  • tilizatorii vor putea stăpâni principiile managementului software înainte de a cumpăra o versiune licențiată instalând o versiune demo, absolut gratuită.

Program pentru o firma de curatenie

Programul pentru o companie de curățare va deveni o soluție cuprinzătoare pentru îndeplinirea diverselor sarcini, automatizarea proceselor de afaceri. Tehnologiile nu stau pe loc, imbunatatindu-se pe zi ce trece. Aplicațiile contribuie la dezvoltarea rapidă a afacerii, economisind în același timp bani, îmbunătățind calitatea muncii și crescând baza de clienți datorită interesului și recunoașterii. În prezent, software-ul este implementat peste tot în fiecare organizație, ținând cont de concurența în creștere rapidă și de nevoia de viteză de acțiune. Astăzi, având în vedere angajarea constantă, oamenii au început să apeleze din ce în ce mai mult la organizații specializate pentru produse și spații de curățare și curățare. Organizațiile specializate au nevoie și de un asistent care să efectueze rapid contabilitate, control, management și analiză, optimizând resursele organizației, reducând în același timp volumul de muncă al angajaților.

Există o mulțime de programe pe piață, datorită interesului utilizatorilor, așa că atunci când alegeți un asistent electronic ar trebui să îl abordați cu toată seriozitatea. Atunci când alegeți software-ul, trebuie să vă ghidați după nevoile individuale, ținând cont de sfera activităților organizației, de numărul de angajați și de nuanțele care pot afecta negativ dezvoltarea și veniturile. Modulele și instrumentele sunt, de asemenea, selectate individual și, dacă este necesar, completate la cerere. Software-ul „Universal Accounting System”, spre deosebire de aplicațiile similare, are parametri de configurare flexibili, un cost acceptabil pentru bugetul oricărei organizații, fără taxă lunară de abonament, RAM mare și poate fi configurat pentru orice dispozitiv de lucru cu orice versiune a sistemului de operare Windows. Software-ul este automat, universal, multifuncțional și multi-utilizator, oferind atât managementului, cât și angajaților organizației funcționalități nelimitate.

Program de curățare

Programul de curățare este capabil să efectueze simultan contabilitate, costuri, gestionarea documentelor, managementul și controlul activităților informaționale. De acord, nu fiecare angajat este capabil să îndeplinească volumul de sarcini pe care le poate îndeplini aplicația. Prin stabilirea unor termene și condiții în planificatorul de sarcini, aplicația le va finaliza automat și va furniza rapoarte despre starea acțiunilor. Toate informațiile primite și generate în sistem vor fi salvate în stocarea în cloud. Memoria de operare mare vă permite să salvați cantități nelimitate de date, acceptând orice format de fișier. Pentru a menține confidențialitatea informațiilor, este planificată diferențierea drepturilor de utilizare între angajați, oferind acces nelimitat doar managerului de afaceri.

Informațiile vor fi clasificate pe numere și date, oferind utilizatorilor o căutare rapidă a informațiilor necesare folosind un motor de căutare contextuală. În aplicație, instalarea și configurarea durează minim și sunt accesibile fiecărui utilizator, chiar și cu abilități de bază. Aplicația se deschide dintr-o comandă rapidă de pe desktop, cu capacitatea de a seta sigla organizației și de a lucra într-un meniu frumos și convenabil. Utilizatorii pot alege un design de temă pentru desktop din titlurile prezentate, precum și să le folosească pe cele existente. De asemenea, pentru comoditatea și perfecțiunea proceselor de lucru atunci când interacționați cu clienții străini, este posibilă personalizarea panoului de limbă, selectând limbi adecvate dintr-o gamă largă. Pentru a economisi timp și bani, este posibil să combinați toate departamentele unei companii de curățenie împreună, supervizând de la distanță procesele de lucru.

CRM pentru curatenie

Un sistem CRM universal pentru curățare oferă o interacțiune de înaltă calitate cu clienții. Programul automatizat oferă angajaților companiei de curățenie date la zi despre fiecare client, creând și completând o bază de date CRM. Toate informațiile de contact, adresele de e-mail, istoricul apelurilor, întâlnirile, solicitările de curățenie, adresele, informațiile despre plăți, sumele de reduceri, recenziile, bonusurile și taxele, imaginile și scanările documentelor vor fi afișate în baza de date a clienților. Când interacționați cu camera web, imaginile vor apărea automat în aplicație. Programul universal prevede utilizarea unei funcții de identificare personală, introducerea în jurnalele contabile a informațiilor corecte privind intrarea și ieșirea în sucursale atât ale angajaților, cât și ale clienților firmei de curățenie. Toate informațiile despre angajați vor fi înregistrate cu analiza activităților de muncă.

Astfel, este posibilă identificarea neajunsurilor și a perioadelor de nefuncționare în muncă, ajustând diverse aspecte, calculând automat cuantumul salariilor lunare, în funcție de volumul muncii prestate și timpul lucrat. Această metodă de înregistrare a activităților de muncă vă permite să disciplinați angajații și să îmbunătățiți calitatea muncii în general. Pe lângă ținerea evidenței, este posibil să se analizeze nivelul de serviciu oferit de fiecare angajat, primind feedback și evaluări de la clienți pentru serviciile oferite. Folosind informațiile de contact prin telefon și e-mail, se asigură trimiterea automată a mesajelor informative cu scanări atașate de documente sau felicitări, oferirea de informații actualizate cu privire la oferte avantajoase, puncte bonus acordate, termene de plată etc. Șeful unei afaceri de curățenie poate analiza starea lucrărilor finalizate pe orice perioadă de timp, comparând viteza și calitatea. Programul automatizat nu va lăsa pe nimeni indiferent, având multitasking, accesibilitate în ceea ce privește managementul, eficiența și prezența funcționalității moderne.

CRM pentru o firma de curatenie

Un program CRM universal pentru o companie de curățenie vă permite să analizați datele, identificând clienții obișnuiți și pe cei cu probleme, clasificându-i în grupuri. Pentru clienții obișnuiți se acordă reduceri, cu posibilitatea de a crea o listă de prețuri separată. Pentru cei cu probleme se vor efectua si anumite operatiuni cu citirea datelor de catre sistem si inregistrarea aplicatiilor de curatenie cu plata suta la suta in avans, excluzand timpii de nefunctionare. Software-ul universal vă permite să îmbunătățiți și să simplificați procesul de stabilire a costurilor. Toate calculele vor fi efectuate folosind un calculator electronic, efectuând calcule specificate folosind algoritmi. Astfel, este posibil să se evite falsificarea datelor sau erorile angajaților asociate cu factorul uman. Sistemul universal este capabil să funcționeze fără probleme cu site-urile web și rețelele sociale, folosind soluțiile de marketing disponibile pentru a atrage clienți și a crește gradul de conștientizare. Prin înregistrarea pe site, clienții pot alege în mod independent serviciile adecvate ale companiei de curățenie, pot introduce date personale și pot completa o cerere.

De asemenea, solutiile functionale moderne iti permit sa consiliezi clientii atat prin telefon cat si prin corespondenta. De asemenea, se are în vedere utilizarea funcțiilor de telefonie PBX, care oferă angajaților companiei informații actualizate despre clientul apelant. Aplicația va citi numărul de telefon de contact la apel, afișând informații detaliate pe ecranul monitorului, pregătindu-se în prealabil și răspunzând la apel, economisind timp. Cererile de curățare sunt finalizate rapid și eficient, ținând cont de disponibilitatea formularelor electronice care pot fi completate manual sau prin transfer de date de pe orice suport. Aplicațiile includ informații despre client, data curățeniei, costul serviciilor, adresele și numerele de contact. Toate datele vor fi deja salvate în aplicație, deci nu este nevoie să reintroduceți informații făcând dublu clic pentru a selecta un client, o dată în calendar, cu specificarea orei și calcularea automată a costului serviciilor. Când adăugați clienți noi la baza de clienți CRM, totul este, de asemenea, destul de simplu. Va fi folosit un formular electronic, care va indica numele dumneavoastră complet, data nașterii (pentru felicitări de ziua de naștere), numărul de contact, adresa de e-mail, adresa de rezidență și suma reducerii.

Programul de curatenie de la compania Universal Accounting System este o oportunitate ideala de control si management al intregii afaceri. Managerul va putea gestiona o întreagă rețea de sucursale, văzând și analizând de la distanță datele despre acțiunile în desfășurare prin instalarea de camere de supraveghere video. Citirea materialelor video se realizează în timp real și se stochează pe computerul gazdă. Programul vă permite să automatizați procesul de creare a programelor de lucru, oferind angajaților companiei de curățenie jurnalele cu informații tabelare privind cererile. Pentru comoditate și planificarea rutelor de-a lungul celor mai rapide și mai convenabile rute rutiere, este oferită utilizarea hărților la scară mare.

Software-ul facilitează gestionarea competentă a afacerii în toate etapele de lucru. Este important ca o companie de curățenie să-și mențină marca, oferind arsenalul necesar de echipamente și unelte. Pentru a efectua inventarierea, este planificată utilizarea echipamentelor de înaltă tehnologie care citesc codurile tuturor tipurilor de materiale și consumabile. Menținerea fluxului de documente în format electronic simplifică sarcina angajaților unei firme de curățenie, prevăzând generarea și execuția rapidă de tabele, jurnale, acte, acorduri, facturi etc. Șabloanele digitale vă ajută să creați rapid și să completați automat documentele și rapoartele necesare. Materialele pot fi salvate și imprimate pe orice marcă de imprimantă, având în vedere capacitatea de a integra aplicația cu diverse echipamente.

SRM pentru curatenie

SRM pentru curățare vă permite să îmbunătățiți procesele de lucru prin îmbunătățirea și construirea strategiilor de afaceri. Programul universal este capabil să interacționeze cu dispozitivele de contorizare, site-ul web și rețelele sociale, precum și cu sistemele bancare care oferă plată fără contact pentru serviciile unei companii de curățenie. Clienții pot plăti pentru facturile de curățenie restante prin transferul de fonduri din conturi curente, terminale de plată, precum și transferuri QR. Orice monedă mondială este acceptată cu conversia fondurilor conform cursului de schimb curent din ziua tranzacției. Managerul unei firme de curățenie va putea studia veniturile și cheltuielile în detaliu, inclusiv recalcularea costului serviciilor pentru orice perioadă de timp. Pentru a reglementa și a utiliza rațional resursele, pentru a construi strategii de marketing ulterioare, vor fi transmise managerului rapoarte privind indicatorii statistici și analitici. Datele pot fi furnizate atât în tabele, cât și în grafice și diagrame. Programul acceptă nu numai diverse formate de fișiere, ci și imagini grafice. Pentru fiecare departament se poate obtine un raport comparativ cu veniturile si cheltuielile.

Cumpărați un program pentru o companie de curățenie

Cumpărarea unui program pentru o companie de curățare nu este dificilă, dar mai întâi vă sfătuim să analizați capacitățile software-ului folosind o versiune de testare. Versiunea de încercare este gratuită, afișând integral programul licențiat, dar cu o anumită perioadă de valabilitate. După această perioadă de testare, puteți utiliza și informațiile acumulate în lucrările ulterioare. În plus, software-ul este capabil să automatizeze procesul de contabilitate prin interacțiunea cu sistemul 1C. Vă puteți consulta cu specialiști sunând la numărul de contact indicat pe site sau trimiteți o solicitare prin e-mail și vă vor contacta. Specialiștii vă vor oferi sfaturi și vă vor ajuta să alegeți modulele și instrumentele care se potrivesc companiei dumneavoastră. În viitor, când achiziționați o versiune licențiată, veți primi două ore de asistență tehnică ca bonus. Nu mai trebuie să vă faceți griji pentru afacerea dvs., luând în considerare managementul calității, controlul și analiza într-un singur sistem informațional. Vom fi bucuroși să cooperăm în continuare și vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat.

Aspectul programului

Program pentru o firma de curatenie

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru o companie de curățenie

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Curățătorie chimică

    Curățătorie chimică
  • Spălătorie

    Spălătorie
  • Dezinfectare

    Dezinfectare
  • Companie de curățenie

    Companie de curățenie
  • Hotel

    Hotel
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.