Posibilitățile unui sistem CRM pentru o farmacie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal creează condiții convenabile pentru desfășurarea de înaltă calitate a activităților de farmacie;
- oftware-ul vă permite să procesați orice cantitate de informații;
- rin intermediul sistemului se poate lucra cu orice sortiment;
- rogramul va ajuta la gestionarea oricărui număr de sucursale;
- uteți lucra în software în diferite formate: pe un computer, printr-un server sau cloud;
- iecare utilizator din program poate avea drepturi individuale de a lucra cu baza de date;
- entru implementare, puteți utiliza echipamente speciale;
- iecărei poziții din software i se poate atribui un cod de bare;
- rogramul este echipat cu diverse rapoarte pentru o analiză amănunțită;
- pațiul de lucru software poate fi personalizat: adăugarea de butoane de acces rapid, lucrul în modul multi-canal, transformarea ferestrelor, schimbarea designului și așa mai departe;
- istemul poate fi folosit pentru implementarea programelor de loialitate;
- oftware-ul va ajuta la construirea unei lucrări eficiente cu gama de produse;
- uteți ține inventarul sub control;
- untem gata să adăugăm funcții suplimentare la comandă;
- entru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați cu o cerere.
CRM pentru farmacie
Farmaciile moderne trec la automatizarea proceselor. CRM-urile pentru farmacii sunt deosebit de populare, de ce este așa?
CRM pentru o farmacie este o soluție software modernă pentru gestionarea vânzărilor și a relațiilor cu clienții. Astfel de sisteme ajută la concentrarea asupra eficienței în vânzări. În condițiile moderne, acest lucru este foarte important, deoarece concurența este mare. Compania USU este gata să vă ofere o soluție gata făcută în acest domeniu. În această recenzie, vom vorbi despre principalele caracteristici ale CRM pentru managementul farmaciilor.
Sistem CRM pentru farmacie
Așadar, sistemul CRM pentru farmacii, dezvoltat de USU, este prevăzut cu cele mai moderne capabilități pentru vânzarea produselor și serviciilor de farmacie. Puteți lucra în program folosind diferite moduri. Dacă tocmai începeți o afacere și aveți o singură filială, atunci puteți instala software-ul pe un singur computer. Dacă aveți o rețea de farmacii în oraș sau chiar în țări, atunci formatul de lucru în cloud, precum și utilizarea unui server, vă va fi convenabil.
Sistemul CRM pentru o farmacie de la USU poate fi folosit în timpul vânzărilor cu ajutorul echipamentelor și te poți descurca și fără el. Puteți folosi aproape orice limbă pentru muncă, acesta este un alt plus în favoarea utilizării software-ului pentru gestionarea filialelor.
Toate funcționalitățile CRM disponibile devin disponibile sub rolul principal. Fiecărui angajat i se pot atribui propriul rol și drepturi de acces în funcție de sarcinile efectuate.
Interfața USU este intuitivă, totul este simplu și clar. Puteți utiliza abordarea clasică de lucru cu datele prin meniul contextual sau puteți utiliza butoanele din centrul programului. Cele mai semnificative echipe vor fi într-un format mai mare. Vă atragem atenția asupra instrucțiunilor interactive încorporate în sistem, acestea pot fi întotdeauna la îndemână pentru utilizator.
Vânzările sunt foarte importante într-o farmacie. Să ne uităm la principalele caracteristici. Puteți utiliza coduri de bare în CRM. În acest caz, puteți conecta integrarea cu un scaner de coduri de bare. Cu o gamă largă de mărfuri, acest lucru facilitează și accelerează foarte mult activitatea. Dacă produsul nu are etichetă, puteți folosi o bucată de hârtie cu un cod de bare imprimat.
De asemenea, atunci când vindeți, puteți utiliza propriile numere unice pentru o vânzare rapidă. Puteți lucra fără coduri de bare, doar faceți clic pe cardul produsului.
SRM pentru o farmacie
SRM-urile pentru farmacii vizează în primul rând menținerea cooperării pe termen lung cu clienții. În SRM pentru o farmacie din USU se poate lucra în detaliu cu fiecare client, în special cu clienții angro.
Pentru reținere și stimulente suplimentare, puteți folosi bonusuri. În acest scop, au fost create capacități suplimentare în sistem. Acum să vedem cum puteți organiza munca corectă cu gama de produse. Pentru a face acest lucru, pe panoul de lansare rapidă, selectați intrarea mărfurilor de acțiune, apoi indicați numele operațiunii: primire, anulare sau deplasare între departamente.
Pentru a crea o factură pentru o chitanță, trebuie să selectați un depozit sau un magazin, trebuie să selectați și un furnizor, puteți utiliza moneda în calcule. Puteți alege un furnizor local sau străin. După ce am salvat factura, adăugăm numele mărfurilor, mărfurile pot fi găsite prin cod de bare sau nume.
Puteți adăuga imediat un articol nou în cazul în care produsul este primit pentru prima dată. Când produsul este selectat, indicați prețul de achiziție. În continuare, trebuie să verificați prețul produsului. Prețul de vânzare poate fi introdus manual sau automat (dacă specificați un factor de markup).
Comoditatea sistemului în USU este că puteți lucra cu senzori și anumite grafice care pot arăta modificări ale prețurilor de cumpărare și vânzare, modificări ale volumelor de vânzări. Aceste categorii vă permit să controlați vânzările.
Pe baza cantității de mărfuri primite, puteți vedea imediat câte articole sunt deja în farmacie. Un alt senzor va arăta cât timp vor fi suficiente bunuri pentru vânzări. SRM vă va informa despre posibilele profituri pierdute. După lucrările finale ale facturii, îi puteți modifica aspectul. De exemplu, puteți lucra cu un format familiar sau puteți utiliza imagini ale produselor. Totul depinde de preferințele tale.
Compania noastra este pregatita sa va ofere multe alte oportunitati: lucrul cu clientii, departamentele, casele de marcat, conturile curente, integrarea cu echipamente, cu site-ul, si multe altele. Vă invităm să descărcați versiunea demo chiar acum și să testați CRM în acțiune.
Video CRM pentru farmacie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru farmacie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.