Oportunități ale unui sistem CRM de farmacie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul de farmacie de la USU a adunat toate cele mai importante funcționalități pentru afacerea cu farmacii;
- ucrul cu programul nu este dificil, are o interfață intuitivă;
- iecărui utilizator din programul de farmacie i se poate atribui un rol;
- istemul este proiectat pentru analiza completă a procesului;
- inderea mărfurilor prin sistem nu este dificilă, puteți folosi diferite metode;
- uteți lucra cu un scaner de coduri de bare;
- În sistem, puteți genera facturi pentru primirea, mutarea sau anularea articolelor;
- ând reaprovizionați bunuri sau vindeți, puteți utiliza date pentru alte valute;
- oftware-ul deschide oportunități excelente pentru analize profunde;
- odificările prețurilor de achiziție ale medicamentelor pot fi evaluate;
- otificările privind data de expirare pot fi setate pentru produsele relevante;
- uteți defini setări pentru inventarul minim după inventar;
- oftware-ul poate fi folosit pentru gestionarea departamentelor;
- istemul va evalua profitabilitatea fiecărei ramuri;
- uteți obține mai multe informații într-o prezentare personală, trimiteți solicitarea acum.
Program de farmacie
De ce ai nevoie de un program de farmacie? În condiții moderne, este necesară optimizarea proceselor de lucru. Printr-o soluție software specializată, de exemplu, precum programul USU, este posibilă construirea corectă a managementului, monitorizării, contabilizării activităților, precum și a analizei în profunzime a acesteia.
De asemenea, programul de farmacie de la USU poate fi folosit pentru a oferi un serviciu mai bun pentru clienți. În această recenzie vom dezvălui câteva caracteristici ale sistemului.
Programe de farmacie
Programele moderne de farmacie sunt concepute pentru a procesa automat tranzacțiile, iar USU face o treabă excelentă în acest sens. Este foarte ușor pentru utilizatori să lucreze în spațiul de lucru, iar interfața intuitivă oferă confort.
Utilizatorul are, de asemenea, posibilitatea de a ajusta zona de lucru pentru a se potrivi, de a alege un mod confortabil pentru primirea informațiilor, de a schimba schemele de culori ale desktopului, comenzile rapide pot fi plasate chiar în centrul programului. Un indiciu despre cum să lucrați în programul de farmacie poate fi găsit întotdeauna în instrucțiunile încărcate pe platformă. De asemenea, puteți contacta întotdeauna suportul nostru tehnic.
Programul de farmacie este utilizat în principal pentru procesarea tranzacțiilor comerciale. În USU puteți gestiona orice număr de depozite, puteți lucra cu diferiți furnizori (locali sau străini), puteți menține o casă de marcat, decontare conturi și puteți lucra cu diverse tipuri de facturi.
Facturile pot afișa informații despre numele articolelor, furnizorul, cantitatea, costul unitar și suma totală a facturii. Când lucrați cu furnizori străini, puteți utiliza moneda ca unități monetare. Facturile pot ilustra articolele de produs sau puteți utiliza versiunea clasică a documentului.
Când vindeți produse medicale, se pot folosi coduri de bare. Codurile pot fi aplicate produselor, dar dacă acestea nu sunt disponibile, pot fi folosite coduri tipărite pe o coală de hârtie. O versiune mai simplificată poate fi folosită și pentru implementarea pozițiilor. De exemplu, vă puteți crea propriile numere unice în sistem și le puteți utiliza în mod activ în timpul vânzărilor pentru a căuta rapid poziții.
La completarea unui depozit de farmacie, puteți utiliza un senzor special care va afișa diverși indicatori legați de reaprovizionare. De exemplu, cât de mult s-a modificat prețul de cumpărare, cererea de la consumatori, care sunt soldurile la data curentă, sunt capabili să acopere cererea curentă. Datele pot fi determinate de la senzor, precum și din graficele corespunzătoare. În acest fel puteți monitoriza diverși indicatori.
Sisteme CRM pentru farmacie
Sistemele CRM pentru farmacii de la USU sunt create pentru confortul utilizatorului. În program, toți indicatorii de bază pot fi la îndemână. Dacă instituția dumneavoastră se angajează să coopereze strâns cu clienții, atunci acest sistem poate asigura acest lucru.
Sistemul CRM al farmaciei USU poate stoca toate detaliile cooperării cu clienții. Aceste informații pot fi folosite în continuare pentru a consolida interacțiunile. Programele de loialitate pot fi lansate cu ușurință prin intermediul software-ului, pot fi asociate cu bonusuri, puncte cadou, reduceri și multe altele. Putem dezvolta chiar și mecanisme personalizate de acumulare pentru dvs.
Analytics poate ajuta la luarea deciziilor strategice, de exemplu în ceea ce privește extinderea afacerii. Dacă alegeți un sistem de farmacie de la USU, veți putea să vă evaluați afacerea structural și din toate părțile. Analytics poate atinge aproape orice domeniu: de la analiza veniturilor și cheltuielilor până la evaluarea productivității fiecărui angajat. Avem o varietate de rapoarte care pot fi folosite pentru analize aprofundate.
Atunci când este integrat cu hărți, puteți evalua concentrarea clienților într-o anumită parte a orașului și necesitatea de a deschide o nouă sucursală. Aceleași principii de analiză pot fi folosite în raport cu sucursalele străine. Capacitățile automatizării farmaciilor USU nu se limitează la aceste funcții, acestea sunt doar câteva dintre posibilități.
Suntem gata să vă prezentăm mai detaliat programul de farmacie de la USU. Pentru a face acest lucru, trebuie să trimiteți o solicitare într-un mod convenabil pentru dvs., cea mai convenabilă este direct din chat-ul de pe site. Vă vom oferi o prezentare complet gratuit. Puteți descărca singur versiunea demo și puteți urmări recenzia video disponibilă.
Video cu programul farmaciei
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită program de farmacie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.