Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea farmaciilor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU oferă cele mai moderne capabilități pentru automatizarea farmaciilor;
- rogramul poate fi folosit pentru a gestiona o instituție sau un număr nelimitat de filiale;
- rogramul poate efectua operațiuni de vânzare folosind coduri de bare și echipamente adecvate;
- acturile pot reflecta costul chiar si in valuta;
- pațiul de lucru al utilizatorului poate fi personalizat în funcție de preferințele acestuia;
- n facturile de vanzari se poate folosi o poza a produsului, se poate folosi si formatul clasic de document;
- rin intermediul software-ului, puteți construi lucrări de înaltă calitate cu clienții;
- rin intermediul programului puteți gestiona pe deplin inventarul;
- SU va arăta la ce nivel este cantitatea de mărfuri proporțională cu cererea;
- eți putea controla suprastocurile din depozit;
- rogramul poate fi folosit în 96 de limbi;
- ând lucrați cu sucursale, puteți evalua contribuția fiecărei instituții la veniturile totale;
- tilizatorilor li se pot atribui drepturi în sistem;
- ferim condiții loiale pentru cooperare;
- versiune de probă gratuită este disponibilă pentru descărcare.
Automatizarea farmaciilor
Automatizarea farmaciilor este astăzi una dintre sarcinile prioritare pentru manageri. Acest lucru se datorează faptului că aduce mari beneficii afacerilor. Să le enumerăm.
Datorită automatizării farmaciilor, puteți crește viteza serviciului. În această recenzie, vă vom spune cum automatizarea de la USU vă poate îmbunătăți afacerea cu farmacii. Datorită sistemului, puteți utiliza o varietate de formate pentru a vinde mărfuri.
De exemplu, cu un sortiment mic, puteți folosi un format de vânzare standard selectând un nume din lista generală și adăugând costul pentru fiecare unitate, prețul final de achiziție va fi calculat automat, documentele vor fi generate instantaneu, tot ce trebuie este să le imprimați.
Pentru volume mari astăzi, scanerele de coduri de bare sunt utilizate în mod activ. Sistemul nostru este configurat pentru integrare și vă permite să procesați operațiuni online folosind echipamente. De asemenea, puteți lucra în sistem fără coduri de bare, de exemplu, folosind propriile identificatoare de produs. Totul este individual și ne putem ajusta cu ușurință sistemul la specificul activității dumneavoastră.
Automatizarea farmaciilor reduce semnificativ erorile utilizatorilor. În USU, acest lucru poate fi observat la introducerea indicatorilor sau la efectuarea calculelor. Calculele sunt efectuate automat folosind algoritmi stabiliți. Prelucrarea informațiilor se realizează în timp real. De exemplu, un articol de produs este vândut, acest articol este imediat eliminat din depozit și, ca urmare, utilizatorul are informații actualizate despre disponibilitate.
Prin automatizarea farmaciilor de la USU, puteți chiar să urmăriți automat cât de mult s-au schimbat prețurile de cumpărare și de vânzare, cum afectează aceasta cererea și câte mărfuri vor fi suficiente pentru vânzări în funcție de cererea curentă. Acest lucru poate fi monitorizat automat folosind un senzor special și grafice.
Farmacie automatizata
O farmacie automatizată de USU va fi aprovizionată mai corect. Datorită programului, puteți monitoriza nivelurile de inventar și puteți preveni excesele sau lipsurile.
O farmacie automatizată poate fi echipată cu capacitatea de a crea automat comenzi pe baza nivelurilor actuale de inventar și a cererii așteptate.
Automatizarea operațiunilor farmaciei vă permite să monitorizați datele corecte de depozitare și expirare a produselor farmaceutice. De exemplu, puteți înregistra data de expirare în program și puteți seta software-ul să furnizeze mementouri de expirare. Astfel, puteți evita pierderile și puteți vinde bunuri la timp.
Automatizarea activității unei farmacii cu un CMS poate fi configurată pentru a îndeplini anumite standarde legate de legislația contabilă. De exemplu, acest lucru poate viza documente.
Automatizarea rețelei de farmacii
Automatizarea rețelei de farmacii poate fi implementată și prin USU. Puteți utiliza software-ul pentru a gestiona o instituție sau rețeaua acesteia. Nu contează unde se află filiala ta, în ce țară sau oraș. USU poate fi instalat pe un server și utilizat în cloud.
Datorită automatizării rețelei de farmacii, este posibilă obținerea datelor de vânzări și estimarea volumelor de vânzări pentru fiecare instituție. Când conectați integrarea cu carduri, puteți estima numărul de clienți și necesitatea deschiderii unei noi divizii.
Programe pentru automatizarea farmaciilor
Software-ul de automatizare a farmaciilor poate oferi alte beneficii importante. De exemplu, aceasta ar putea fi un serviciu îmbunătățit pentru clienți, o procesare mai rapidă a comenzilor, oferte personalizate, programe de fidelitate. De exemplu, programul USU poate analiza istoricul cumpărăturilor și preferințelor.
Software-ul de automatizare a farmaciilor de la USU vă va ajuta să vă economisiți resursele, acest lucru se poate realiza prin reducerea numărului de personal. Angajații își pot gestiona timpul de lucru mai eficient și nu-l pot pierde în procesele de rutină.
Alte beneficii ale automatizării de la USU includ analiza profundă și accesul la date actualizate. Toate acestea împreună vă permit să luați decizii de management mai informate.
Analiza indicatorilor vă permite să evaluați activitățile din diferite unghiuri și să identificați punctele slabe. De asemenea, veți obține un avantaj competitiv mai mare prin utilizarea noilor tehnologii și concentrându-vă pe un serviciu mai bun pentru clienți.
Puteți enumera beneficiile, dar este mai bine să le experimentați singur. Descărcați versiunea de încercare gratuită acum.
Programe video pentru automatizarea farmaciilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a farmaciilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.