- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru contabilizarea stocării temporare
- Puteți plasa orice produs
Orice produs - Număr nelimitat de depozite acceptate
Depozite - Puteți face angajări pentru orice servicii conexe
Servicii - Veți avea o singură bază de clienți cu toate informațiile de contact necesare.
Baza de clienți - Veți putea efectua atât trimiterea de mesaje SMS în masă, cât și trimiterea de mesaje individuale
Trimitere prin SMS - Veți avea control asupra fiecărei cereri de stocare
Aplicații - Va fi posibil să taxați diferiți clienți la tarife diferite
Tarife - Programul efectuează singur toate calculele
Calcule - Veți putea să mențineți evidențe financiare complete: să înregistrați veniturile, orice cheltuieli, să vedeți profiturile și să vizualizați diferite rapoarte analitice
Contabilitate
financiară - Veți avea posibilitatea de a utiliza diverse echipamente comerciale și de depozit
Echipamente - Contractele, diverse formulare și chitanțe pot fi completate automat de către program
Forme - Directorului i se oferă o întreagă gamă de rapoarte de management care vor ajuta la analiza activităților organizației din diferite unghiuri.
Raportează către
director - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă șocați clienții și să câștigați o reputație binemeritată ca cea mai modernă companie
Exclusivitate - Sistemul de programare vă permite să configurați un program de rezervă, să primiți rapoarte importante la un anumit moment și să setați orice alte acțiuni ale programului.
Programator - Un program special va salva o copie a tuturor datelor dvs. din program în timp util, fără a mai fi nevoie să opriți funcționarea în sistem, o va arhiva automat și vă va anunța despre disponibilitatea acestuia.
Backup - Organizația noastră, îngrijită de clienții săi, a dezvoltat o aplicație mobilă oficială care va accelera și simplifica activitatea.Cerere pentru angajat
- Aplicația mobilă este convenabilă pentru utilizare de către clienții care interacționează în mod regulat cu compania în ceea ce privește serviciile și/sau produsele acesteia, de care clienții sunt constant interesați.Aplicație pentru clienți
- Biblia managerului modern - un supliment la program pentru regizorii care se consideră profesioniști sau doresc să devină unul.Biblia liderului modern
- Veți putea introduce rapid datele inițiale necesare pentru ca programul să funcționeze. Acest lucru se face folosind introducerea manuală convenabilă sau importul de date.
Pornire rapidă - Am adăugat multe șabloane frumoase pentru a face lucrul în programul nostru și mai plăcut.
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă încât chiar și un copil își poate da seama rapid.
Program usor
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU permite gestionarea eficientă a depozitelor de depozitare temporară;
- eți putea păstra înregistrări complete în acest domeniu;
- istemul asigură funcțiile necesare pentru implementarea operațiunilor de depozitare;
- anagementul poate fi efectuat de diferite grupuri de bunuri;
- Încasările, mișcarea și cheltuielile vor fi reflectate în jurnalele electronice corespunzătoare;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a monitoriza perioada de valabilitate a mărfurilor;
- istemul poate fi utilizat pentru stocarea adresei articolelor de inventar;
- oftware-ul generează diverse tipuri de documente pentru a confirma tranzacțiile;
- istemul poate reflecta tarife, calculele vor fi efectuate automat;
- ste ușor să efectuați inventarul prin intermediul software-ului;
- eți putea lucra cu diferite tipuri de rapoarte;
- unt disponibile integrări cu echipamente;
- ste ușor să vă extindeți activitățile;
- istemul asigură securitatea și controlul accesului;
- u USU veți primi un management profesional al depozitului de depozitare temporară.
Contabilitatea stocării temporare
Comerțul modern se poate desfășura nu numai la nivel local, uneori, pentru a livra mărfuri pentru comerț, este necesară depășirea distanțelor și a punctelor de depozitare temporară. În acest sens, depozitele de depozitare temporară (TSW) sunt foarte relevante. Contabilitatea depozitării temporare necesită activități specifice proprii, dar sunt păstrate și principiile de bază ale lucrului cu mărfuri. În această recenzie, vom dezvălui ce este necesar pentru a ține cont de stocarea temporară și ce instrument vă va ajuta în acest sens.
Pentru a înregistra tranzacțiile, este necesar un program special. Vă sugerăm să utilizați Sistemul Universal de Contabilitate, acesta este potrivit pentru gestionarea operațiunilor de depozitare a oricărui depozit și poate ține cont și de caracteristicile depozitelor de depozitare temporară.
Sistemul poate înregistra primirea mărfurilor, indicând data, furnizorul, denumirea și cantitatea. Dacă este necesar, puteți crea carduri de produse cu identificatori unici (de exemplu, coduri de bare sau QR). Sistemul va reflecta datele despre toate tranzacțiile de primire, mișcare și cheltuieli în formă electronică.
USU poate stoca date despre bunuri și caracteristicile acestora, de exemplu: greutate, volum, tip de ambalaj, numere de serie. Sistemul vă permite să definiți categorii de produse pe grupuri și să urmăriți perioadele de depozitare a acestora (ținând cont de standardele de stocare temporară).
Distribuția spațiilor de depozitare poate fi organizată pe un format celular. Este posibilă definirea unei locații în depozit pentru fiecare produs. Sistemul poate implementa o diagramă vizuală a depozitului pe zone, celule și rafturi. Veți putea controla spațiul de stocare disponibil.
Contabilitate depozit temporar
Sunt prevăzute o serie de operațiuni pentru contabilizarea unui depozit de depozitare temporară, inclusiv expedierea mărfurilor și procesarea cererilor de eliberare a articolelor de inventar. Aceste operațiuni sunt însoțite de informații despre destinatar, dată și oră. La emiterea articolelor de inventar, puteți organiza documente însoțitoare: facturi, certificate de acceptare și altele.
Componenta financiară a proceselor poate fi reflectată și în USU, de exemplu, sistemul poate reflecta plățile primite pentru serviciile de stocare. Se poate lucra si cu tarife, calculand costul serviciilor in functie de termen si volum. Alte componente financiare pot fi, de asemenea, reflectate în USU. Ca urmare, activitatea poate efectua raportări financiare și poate controla datoria clienților.
Contabilitatea unui depozit temporar se caracterizează prin operațiuni de inventariere și înregistrare a soldurilor. Programul oferă funcții moderne și convenabile pentru inventarierea promptă cu compararea automată a soldurilor cu datele reale. Atunci când este integrat cu echipamente, este posibil să se identifice discrepanțe și să se genereze rapoarte asupra soldurilor.
Automatizarea contabilității depozitului de depozitare temporară
Automatizarea contabilității depozitelor de depozitare temporară de la USU va oferi oportunități moderne de lucru cu rapoarte și analize. De exemplu, puteți primi date despre încasări, expedieri, solduri curente și alte categorii de procese contabile. Cu USU, puteți analiza volumul de lucru din depozit, de exemplu, puteți obține date despre procentul de umplere al fiecărei celule de stocare. Atunci când efectuați analize, puteți utiliza și date statistice, de exemplu, privind clienții și volumele de servicii.
USU poate fi dotat cu capacitatea de a se integra cu alte sisteme, de exemplu, acest lucru poate fi necesar pentru schimbul de date cu departamentul de contabilitate, cu sistemele logistice etc. USU poate acționa ca o platformă independentă pentru gestionarea proceselor complexe. Software-ul acceptă export și import.
Automatizarea contabilității depozitului de depozitare temporară va permite gestionarea profesională a clienților și a documentelor. În USU, puteți implementa gestionarea unei baze de date de clienți, stocarea contractelor, aplicațiilor, facturilor și mențineți și salvați istoricul interacțiunilor. În același timp, programul rămâne securizat, iar administratorul poate exercita controlul accesului. Pentru fiecare participant, drepturile de acces sunt delimitate și sunt menținute jurnalele de acțiuni.
USU personalizat poate fi furnizat cu copie de rezervă a bazei de date, ceea ce înseamnă că informațiile dvs. vor fi protejate de eșecuri. Vă putem oferi mult mai multe posibilități, verificați-le în versiunea de încercare, urmărind lansarea sistemului în recenzia video. Sistemul de contabilitate universal oferă doar capabilități moderne de gestionare a activităților.
Video cu programul de contabilizare a stocării temporare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate pentru stocarea temporară
Programul poate fi folosit de:
Depozit temporar
Complex de depozite
Stradă feroviară
Organizarea
comertului
Complex
farmaceutic
Orice altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



