1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Depozitare adresată într-un depozit

Potrivit a 183 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Depozitare adresată într-un depozit

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru stocarea țintită într-un depozit

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul pentru salvarea simplificată poate fi utilizat de un număr nelimitat de utilizatori, conectați local pentru implementarea în echipă a proceselor de lucru, oferă posibilitatea de a transfera date de informații;
  • iecare angajat are la dispoziție utilizarea unui cont personal, căruia i se asigură accesul printr-un login și o parolă, blocând accesul utilizatorilor terți;
  • istemul de muncă de înaltă calitate și de protecție a informațiilor confidențiale prevede o împărțire a nivelului drepturilor de acces la datele informațiilor între utilizatori;
  • oate informațiile vor fi clasificate calitativ și stocate în stocare în cloud în volume nelimitate;
  • olosind un motor de căutare contextual, utilizatorii vor putea reduce timpul petrecut căutând informațiile necesare;
  • rogramul universal este un asistent în procesele de control asupra proceselor zilnice de muncă, înregistrând volumul sarcinilor îndeplinite și cantitatea de timp lucrat de fiecare angajat, calculând automat salariile pe baza condițiilor contractului de muncă sau calculând salariul la bucată;
  • amerele CCTV sunt instalate pentru a reflecta acțiunile din interiorul tuturor departamentelor din depozitul organizației, combinându-le într-o singură rețea de informații pentru management, analiză și control de înaltă calitate;
  • a implementarea software-ului integrat de conservare se asigură lucrul automat cu documente digitale, generând materialele necesare pe baza modelelor reglementate existente, completate conform mostrelor;
  • plicația facilitează lucrul cu tabele prin adăugarea sau ascunderea coloanelor necesare;
  • plicația facilitează sortarea și gruparea datelor pentru stocarea dinamică a adreselor;
  • nteracțiunea cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie vă permite să citiți rapid codurile de bare ale produselor și informațiile din baza de date;
  • e va forma o singură bază de clienți pentru toți clienții, completată cu informații de contact actualizate, istoric de cooperare, decontări reciproce, sume de reduceri, oferirea de scanări de documente;
  • fișarea informațiilor despre activitățile financiare va fi disponibilă în orice moment conducerii la integrarea sistemului cu contabilitatea 1C;
  • plicația prevede implementarea managementului și conservării integrate prin metode dinamice sau statice;
  • entru fiecare denumire de produs se va folosi o bază de date separată, care afișează informații despre cantitatea totală, date de expirare, cost, locație de depozitare, cod atribuit, contraparte etc.;
  • rogramul universal oferă posibilitatea de a interacționa cu contrapărțile prin trimiterea de e-mailuri, mesaje vocale și text, oferind informații actualizate cu mementouri, acorduri curente și înțelegeri reciproce.

Depozitare adresată într-un depozit

Depozitarea adresată într-un depozit este o metodă de plasare a produselor, fiecarei locații fiindu-i atribuit un număr înregistrat individual sau o adresă de celulă pentru păstrare în siguranță. Controlul și depozitarea direcționată în depozit este un proces automatizat care servește la minimizarea consumului de resurse în timpul distribuției produselor, clasificându-le în funcție de anumiți parametri (volume, număr de celule, tipuri și principii de condiții de depozitare etc.). Prin metode automate de stocare, este posibil să se rezolve o varietate de probleme cu creșterea eficienței utilizării spațiului din depozit, reducerea resurselor cheltuite pentru colectarea și procesarea comenzilor și reducerea sarcinii asupra personalului.

Gestionarea competentă a depozitării cuprinzătoare a produselor în depozite ajută angajații fără a fi nevoiți să-și petreacă timpul de lucru pentru planificarea și îndeplinirea sarcinilor de căutare și distribuire a mărfurilor, conform unui algoritm dat, livrând bunuri către destinatar în locația reflectată în bonul de livrare. Același lucru este valabil și pentru depunerea cererilor. Angajatul nu trebuie să piardă timpul în căutări îndelungate pentru anumite bunuri, preluând produse din spațiul alocat, adrese reflectate în document. Tot ceea ce este necesar pentru ca un angajat să îndeplinească sarcinile atribuite este să cunoască locația și disponibilitatea cantitativă a mărfurilor. Pentru a automatiza procesele de lucru, se recomandă utilizarea unui sistem automatizat care ajută la protejarea împotriva diferitelor căi, resortare și, în consecință, pierderi. Utilitatea de control integrat al managementului pentru depozite prevede recepția și inspecția mărfurilor cu furnizarea documentației însoțitoare, inclusiv dubla verificare a integrității. Printr-un sistem automatizat, este posibilă determinarea locurilor pentru depozitarea produselor, clasificarea acestora, construirea de căi convenabile cu distribuția obiectelor în raza de depozitare. În plus, se asigură descărcarea și deplasarea produselor în cadrul depozitului, efectuându-se periodic inventarierea.

Depozitare adresată într-un depozit - de unde să începem

Depozitare adresată într-un depozit - de unde să începem? Pentru început, merită să dezvoltați o strategie, un concept cu selecția unui program adecvat, alegerea dispozitivelor și proiectarea algoritmilor pentru implementarea activităților de afaceri, compilarea capabilităților finale ale aplicației cu rezultatele așteptate. Stocarea integrată presupune utilizarea unor echipamente moderne de citire a codurilor de bare, afișarea fiecărei celule cu o adresă unică, număr, cod de bare atribuit pentru identificare și executarea ulterioară a operațiunilor de depozit. De fapt, există mai multe tipuri de contabilitate pentru siguranța stocurilor, care includ principii dinamice și statice.

De asemenea, merită evidențiate mai multe tipuri de depozitare a mărfurilor: depozitare pe podea fără rafturi, depozitare pe rafturi, depozitare paleți. La implementarea software-ului specializat, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la modul în care ar trebui să fie amplasată managementul mărfurilor, ținând cont de plasare pentru a optimiza resursele spațiului depozitului. Prin utilizarea stocării integrate, puteți accelera procesul de căutare și selectare a produselor, primirea și plasarea acestora în depozite, monitorizarea stării de conservare, efectuarea inventarierii și contabilității. Pregătirea pentru expediere și ridicare este, de asemenea, disponibilă, optimizând mișcarea produsului. Cu ajutorul dezvoltării specializate, puteți crește profiturile prin optimizarea resurselor. Folosind sisteme specializate, se pot analiza datele despre cele mai lichide produse, sortand-le pe categorii, tinand cont de politica de preturi, termene de valabilitate, masuri de conservare etc.

Organizarea depozitării țintite într-un depozit

Organizarea depozitării adreselor într-un depozit presupune delimitarea spațiului în trei spații. Prima zonă este un spațiu pentru primirea mărfurilor, înregistrarea și introducerea informațiilor în baza de date. A doua zonă este locul în care produsele sunt procesate folosind anumite metode. Al treilea spațiu oferă o zonă de încărcare și descărcare. Scopul principal al depozitului este de a asigura concentrarea tuturor stocurilor prin menținerea și planificarea unei aprovizionări neîntrerupte către clienți. In cazul in care exista un depozit sau un ansamblu de spatii de depozit, pentru furnizarea ritmica si continua a contabilitatii de control si gestiune, se are in vedere introducerea unor programe specializate care sunt dezvoltate pentru automatizarea activitatilor de munca. Prin introducerea dezvoltării specializate în afacerea unui domeniu de activitate atât de complex, obțineți aranjarea și gestionarea de înaltă calitate a materialelor cu recepție și expediere rapidă, analiza volumului valorii materiale stocate, care se reflectă în profitabilitatea ulterioară. Aplicația de astăzi ajută la efectuarea, pe lângă acceptarea și expedierea produselor cu siguranță așteptată, contabilitate și o bază de date de contractori.

Cum să organizați depozitarea direcționată într-un depozit

Cum să organizezi depozitarea direcționată într-un depozit fără investiții financiare suplimentare? De fapt, tehnologiile sunt în mod constant îmbunătățite, astăzi există dezvoltări de înaltă tehnologie care ajută la automatizarea proceselor zilnice ale proceselor de afaceri și la îmbunătățirea indicatorilor de calitate ai oricărei întreprinderi. Software-ul „Universal Accounting System” ajută la automatizarea proceselor, rezolvând cuprinzător diverse probleme de orice nivel de complexitate. Într-un singur sistem, este posibilă gestionarea unei întregi rețele de spații de depozitare, utilizând rațional resursele și îmbunătățind indicatorii de calitate. Folosind software-ul, puteți sorta cu ușurință produsele care vor fi plasate separat unele de altele cu numere și cantități totale, date de expirare etc. Software-ul USU este un asistent ideal atât pentru management, cât și pentru lucrătorii din depozit. În funcție de activitatea lor de muncă, nivelul de acces al angajaților la datele de informare și sarcinile ulterioare va fi diferențiat. Software-ul se potrivește bugetului oricărui tip de afacere, oferind și economii în absența taxelor lunare de abonament.

Sistem de depozitare adresabil într-un depozit

Un sistem de stocare a adreselor într-un depozit elimină plasarea irațională a produselor. Prin implementarea unui program automatizat de management integrat se are în vedere deschiderea de noi oportunități și ducerea afacerii la un cu totul alt nivel, reducând costurile și crescând profiturile. Instalarea și configurarea software-ului durează minim, se adaptează la orice sistem de operare Windows, ținând cont de accesul utilizatorului multicanal. Software-ul permite fiecărui angajat să se simtă confortabil în munca de zi cu zi cu configurarea panoului de control, selectând limbile străine necesare, modulele, instrumentele și șabloanele care respectă reglementările comerciale. Aplicația poate fi folosită atât pe orice dispozitiv de lucru, cât și în orice parte a lumii prin personalizarea barei de limbă. Utilizatorii vor stăpâni cu ușurință principiile de lucru în sistem, deoarece dezvoltatorii au ținut cont de toate dorințele. Un sistem automatizat, având în vedere funcționalitatea sa nelimitată, poate înlocui zeci de muncitori calificați, ajutând în activitățile zilnice. În planificatorii de sarcini, este posibil să se stabilească obiective și termene limită, aplicația va completa automat și va oferi informații detaliate despre starea acțiunilor efectuate.

Implementarea stocării adresei într-un depozit

Introducerea stocării adreselor într-un depozit vă permite să automatizați procesele zilnice, optimizând în același timp resursele companiei. Instalarea de software universal pentru suport cuprinzător al spațiului de depozitare, potrivit oricăror organizații care utilizează spații pentru siguranța valorii materiale. Astfel, întreprinderile producătoare, depozitele de cazare temporară, comerțul cu ridicata și întreprinderile de logistică, magazinele pot utiliza un sistem automatizat, efectuând control, contabilitate și subcontabilitatea depozitului. Prin introducerea unei dezvoltări universale într-o afacere, se așteaptă să combine toate premisele unei organizații de depozit împreună, gestionând și monitorizând de la distanță activitățile zilnice.

Totodată, șeful organizației va fi capabil să țină la curent cu toate aspectele, analizând volumele totale de active materiale protejate cu indicatori generali calculați ai cifrei de afaceri financiare. Programele de lucru vor fi generate automat în aplicație, oferind lucrătorilor informații actualizate bazate pe modificări și notificări prin mesaje pop-up de pe ecranul dispozitivului de lucru. Monitorizarea si analizarea activitatii de munca a fiecarui angajat este posibila prin mentinerea in evidenta cu informatiile afisate in extrase de cont, efectuarea de calcule automate cu plata ulterioara a salariilor. Totodată, ținând cont de reflectarea suportului de informații detaliate privind volumul de ore lucrate, data și ora fixă de intrare și ieșire în spațiul de lucru, orice fortificare a datelor este exclusă.

Adresa depozit

Depozitul de adrese oferă o evidență de înaltă calitate pentru siguranța produselor. Fiecare articol, în timpul producției sau acceptării independente, are un cod alocat prin citirea acestuia în utilitate, vor fi afișate informații detaliate despre descriere, cantitatea totală, data de expirare, inclusiv imaginile atașate; Astfel, având în vedere capacitatea aplicației de a interacționa cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie, procesul de acceptare, depozitare și expediere prin citirea codurilor de bare va fi simplificat. Procesul de inventariere în aplicație se realizează și automat, optimizând implicarea angajaților în procesul de inventariere, fără a fi necesară suspendarea activităților de muncă și deformarea datelor, ținând cont de influența factorului uman.

Folosind un dispozitiv de scanare a codurilor de bare, este, de asemenea, posibil să găsiți rapid produsul dorit. Software-ul are, de asemenea, o memorie de operare mare pentru a stoca cantități nelimitate de date în stocarea în cloud. Accesul la materiale este oferit tuturor utilizatorilor, dar în măsura poziției lor oficiale. Astfel, utilizatorii, în funcție de nivelurile de drepturi de acces, vor primi rapid informații complete asupra unei cereri introduse în motorul de căutare contextuală. Fiecare denumire de produs va fi inregistrata in baza de date, tinand cont de informatii generale despre volume, locatie, scanari ale contractelor de servicii prestate pentru vanzarea spatiului de depozit, decontari reciproce etc. Când durata acordului este adecvată, sistemul va anunța angajații să contacteze clienții și să urmărească.

Stocarea adresei

Depozitarea adresată asigură nu numai înregistrarea indicatorilor cantitativi pentru fiecare articol de marfă din depozit, ci generează și diverse rapoarte cu documentația însoțitoare. Lucrul cu documente digitale simplifică activitățile zilnice ale angajaților prin utilizarea șabloanelor pentru a introduce rapid informațiile necesare în câmpurile obligatorii. Aplicația automată vă permite să optimizați munca utilizatorului, ținând cont de absența necesității de a completa manual rapoarte, acte, documentație de însoțire, prevăzând introducerea datelor de înregistrare prin import de materiale. Aplicația acceptă orice tip de fișier, inclusiv utilizarea imaginilor grafice.

Imprimarea se realizează pe oricare dintre imprimantele utilizate, oferind și transferul de date prin mesaje de e-mail. Software-ul face posibilă monitorizarea stării de disponibilitate a stocurilor, ținând cont de formare, procesare, logistică și ambalare, comparând procesele de exces sau de lipsă de produse. Identificați lichiditatea mărfurilor prin analiza soldurilor depozitului, prevăzând completarea automată a articolelor lipsă. Fără software specializat, plasarea mărfurilor și clasificarea acestora pot afecta negativ activitățile ulterioare ale afacerii, complicând procesele de lucru din cauza utilizării iraționale a spațiului depozitului. Calculatorul electronic încorporat vă permite să efectuați rapid operațiuni de calcul folosind algoritmi specificați.

Sistem de stocare a adreselor

Sistemul de stocare a adreselor este capabil să interacționeze cu diverse dispozitive de contorizare, aplicații suplimentare, bănci și terminale, site-uri web și rețele sociale. Programul automat și perfect nu are analogi, având o funcționalitate nelimitată. Un sistem automat de stocare cuprinzătoare asigură menținerea unei baze de date unificate de clienți, ținând cont de afișarea informațiilor actualizate despre contacte pentru comunicare, acorduri încheiate și existente, decontări reciproce, reduceri etc. Software-ul, atunci când interacționează cu sistemele bancare și terminalele de plată, oferă posibilitatea plății contactless, acceptând și convertind fonduri în orice monedă mondială. Managerul va putea vedea informații complete despre activitățile financiare ale afacerii, ținând cont de afișarea zilnică a informațiilor despre disponibilitatea fondurilor în fiecare coș și în contul curent. Prin interacțiunea cu contabilitatea 1C în aplicație, managerul va putea primi documentația de raportare necesară cu gestionarea documentelor. Aplicația vă permite, de asemenea, să înregistrați acceptarea, depozitarea și vânzarea articolelor de inventar, inclusiv monitorizarea datelor de expirare. Astfel, atunci când data de expirare este potrivită, sistemul va notifica angajații responsabili cu privire la necesitatea ștergerii anumitor articole.

Adresat depozitare pe rafturi

Metoda statică implică depozitarea direcționată pe rafturi. Cu această metodă de management integrat, bunurile au o locație permanentă, adică. raft, rack, celulă etc. În afară de aceste produse, care au o locație fixă pentru materiale, nicio altă gamă de produse nu este plasată în pozițiile alocate. Astfel, sistemul automat de contabilitate a mărfurilor informează utilizatorii despre numărul unei anumite celule. Suportul electronic automatizat pentru depozitarea comodă și cuprinzătoare a mărfurilor oferă, de asemenea, posibilitatea analizei și conservării de înaltă calitate, folosind supravegherea video în timp real pentru a citi materialele, excluzând furtul produselor. Pentru a achiziționa software, este suficient să contactați specialiști la numerele de telefon de contact specificate, să scrieți prin e-mail, chat sau prin diverse mesagerie instant. Înainte de a cumpăra software, familiarizați-vă cu funcționalitatea oferită în programul licențiat, descărcând o versiune demo gratuită. Specialiștii programului, în consultare cu dumneavoastră, vă vor ajuta să selectați configurațiile adecvate. Vă reamintim că prin achiziționarea versiunii licențiate, primiți și un bonus de două ore de suport tehnic.

Aspectul programului

Depozitare adresată într-un depozit

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru stocarea adreselor într-un depozit

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.