Posibilitățile sistemului de evidență a centrului de servicii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Dezvoltarea noastră „evidența centrului de servicii " este un produs unic al companiei noastre: feriți-vă de falsuri!
- Programul este ușor de gestionat și nu necesită timp pentru instalare;
- Încărcarea datelor în baza de date a software-ului are loc automat (pentru confortul clienților, este prevăzut și un control manual);
- Baza de date nu are limite privind numărul de abonați;
- Colectarea datelor are loc non-stop și rapoartele sunt formate în mod constant;
- „Evidența centrului de servicii" este compatibil cu aproape orice dispozitiv de evidență, cu echipamente de tranzacționare și depozitare, și cu sisteme de securitate și supraveghere video, ceea ce extinde semnificativ domeniul de aplicare a software-ului și posibilitățile de control;
- Orice serviciu este în primul rând comunicarea cu clienții. Dezvoltarea noastră oferă oportunități bogate de comunicare: telefonie și mesagerie;
- Softul oferă clienților și feedback: fiecare poate nu numai să sune managerul, ci și să lase o propunere de îmbunătățire a afacerii sau o plângere legată de service;
- Software-ul „evidența centrului de servicii" oferă directorului statistici privind dezvoltarea întreprinderii (dinamica vânzărilor, creșterea numărului de clienți, creșterea profitului pentru fiecare direcție de deservire sau pentru fiecare client);
- Asistentul informațional va calcula bugetul de dezvoltare al întreprinderii pentru viitor;
- Softul va elabora programul de lucru și va verifica respectarea acestuia;
- „Evidența centrului de servicii" va prelua toată contabilitatea și lucrul cu documentele;
- Cei care încalcă disciplina muncii sunt evidențiați de calculator în baza de date cu roșu, la fel ca și datornicii la plăți;
- Pentru angajații buni, programul alocă bonusuri, care se adaugă la salariu sub formă de prime;
- Software-ul este scris în limba rusă (aceasta este limba de bază implicită), dar clientul nostru poate alege orice altă limbă;
- Programul informațional colectează feedback și sugestii de la clienți și vizitatorii site-ului companiei, formând concepte de dezvoltare a serviciilor pentru viitor;
- Programul „evidențad centrului de servicii” este utilizat în majoritatea regiunilor rusești și în spațiul post-sovietic;
- Contactați specialiștii noștri și beneficiați de o consultație gratuită!
Descriere software
Englezul Gordon Selfridge, care a pus cândva bazele deservirii moderne a clienților, este cunoscut și ca autorul popularei expresii „clientul are întotdeauna dreptate". Se poate glumi oricât pe seama acestei expresi (la urma urmei, se pare că vânzătorul este întotdeauna vinovat?), dar ea funcționează perfect și reprezentanții unei afaceri de succes îi corespund perfect! Dreptatea clientului poate fi apărată și printr-o evidență calitativă în centrul de servicii: „Iată chitanța, iată fotografia, iată semnătura dvs. ..." Compania noastră are plăcerea de a vă oferi un program informațional „Evidența centrului de servicii" pentru centrele de servicii de diverse profiluri – „Sistemul HelpDesk "! Dezvoltarea noastră este capabilă să controleze toate aspectele afacerii de deservire, de la evidența pieselor până la lucrul cu vizitatorii și personalul centrului de servicii. Aplicația pentru evidență, așa cum s-a menționat deja, va face față oricărui profil al centrului de servicii, fie că este vorba de reparația automobilelor, tehnicii informatice sau deservirea oricărui echipament sau sistem. Evidența informațională a centrului de servicii de la compania noastră este instalat automat pe computer și începe să ducă evidența imediat după descărcarea bazei de date, ceea ce nu necesită mult timp (există importul automat de date). Poate fi înregistrat un număr nelimitat de abonați, softul nu se lasă speriat de volumul de muncă. Principiul înregistrării „totul într-un singur loc" oferă softului de evidență posibilitatea de a „vedea" și vizitatorii, p și datele despre personal, și comenzile, și numărul de piese de schimb sau kituri de reparații, și multe altele. În plus, un astfel de sistem facilitează căutarea în baza de date. Evidența centrului de servicii se desfășoară în regim 24/24, ceea ce este foarte comod pentru centrele de servicii cu ciclu continuu și facilitează activitatea de control al centrului de servicii: directorul poate solicita raportul în orice moment convenabil. Softul citește date de pe diverse contoare (sistemul este compatibil cu echipamente comerciale, aparate de casă, echipamente de depozitare și securitate, și cu majoritatea contoarelor). Programul „evidența centrului de servicii" împarte abonații în grupuri pentru comoditatea evidenței statistice, de exemplu, să calculeze separat succesele unei hale sau al unei filiale a centrului, costul fiecărui kit de reparații (material) sau lucrul pentru o anumită persoană. Pentru comunicarea dintre personalul centrului și clienți, programul creează centrale telefonice automate din telefoanele clienților și managerilor. Există suport și pentru messengerul Viber, ceea ce extinde semnificativ posibilitățile de feedback de la clienții companiei de servicii. Dacă clientul sună angajatului centrului de servicii, managerul vede sugestia pe care o emite sistemul: numele și datele apelantului. Așadar, utilizatorul software-ului „evidența centrului de servicii" știe întotdeauna cine exact i se adresează! Aplicația va pregăti la prima solicitare, certificatul, documentul sau statisticile necesare. Proprietarul aplicației este întotdeauna la curent cu problemele financiare ale service-ului său. Acesta primește rapoarte regulare despre dinamica dezvoltării companiei în ansamblu și a fiecărei diviziuni. Cu cifrele nu poți polemiza: dacă statistica arată clar că o direcție sau alta a afacerii este neprofitabilă, atunci este necesar să se ia măsurile corespunzătoare ... „Evidența centrului de servicii" va sugera direcțiile profitabile pentru dezvoltarea service-ului! Programul pentru gestionarea evidenței și centrelor este scris în limba rusă, însă clientul își poate alege orice limbă din lume. Având în vedere că suntem absolut de acord cu Gordon Selfridge în ceea ce privește afirmația sa despre corectitudinea clientului, suntem gata să ascultăm sugestiile dvs. pentru modernizarea software-ului pentru nevoile service-ului dvs., - sunați, noi vă așteptăm!
Video despre sistemul de evidență a centrului de servicii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă sistemul de evidență a centrului de servicii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre sistemul de evidență a centrului de servicii
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă sistemul de evidență a centrului de servicii
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.