Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea medicamentelor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un program care se adaptează intuitiv nevoilor utilizatorului;
- plicația asigură munca simultană a tuturor utilizatorilor, cu schimb de date la nivel local;
- ste posibil să adăugați sau să găsiți un produs după cod sau nume;
- izualizarea dinamicii profitului vizual;
- ontabilitatea depozitului se realizează utilizând integrarea cu dispozitive de contabilitate de înaltă tehnologie;
- ste posibil să comparați datele privind modificările prețurilor;
- rogramul vă permite să calculați costurile medicamentelor atunci când planificați achizițiile;
- ocumentele și rapoartele sunt generate folosind șabloane electronice;
- mportul și exportul datelor sunt disponibile din diferite medii;
- ivrare de mărfuri cu indicarea adreselor pe hărți geografice;
- naliza rentabilitatii farmaciilor, compararea veniturilor si cheltuielilor;
- entru claritate, sunt prezentate imagini;
- pecialiștii companiei vor consilia și ajuta la selectarea modulelor;
- ânzările se efectuează folosind un scaner de coduri de bare;
- entru a atrage și păstra clienții, este prevăzut un sistem de bonusuri;
Contabilitatea medicamentelor
Contabilitatea medicamentelor în instituțiile medicale este un proces dominant. Pentru ținerea corectă și rapidă a evidenței, precum și pentru controlul și managementul proceselor intra-organizaționale, este planificată introducerea unui software specializat, care astăzi este parte integrantă a oricărui tip de afacere. Există destul de multe programe pe piață specializate în contabilitate și control cu management integrat, toate diferă în funcție de funcționalitate, direcție și cost. Pentru a nu cădea în capcanele escrocilor care se oferă să cumpere software gratuit, iar apoi trebuie să plătiți de zece ori mai mult, ar trebui mai întâi să analizați piața și să testați capacitățile prin descărcarea unei versiuni de testare a unei anumite aplicații.
Pentru a economisi timp și bani, vă sugerăm să vă îndreptați atenția către un program automatizat specializat al companiei „Universal Accounting System”, care este prezentat la un cost accesibil și cu potențial nelimitat. Configurarea este destul de ușoară și accesibilă chiar și pentru cel mai neexperimentat utilizator și este potrivită pentru orice sistem de operare. Aplicația de contabilitate a medicamentelor asigură configurarea și funcționarea uniformă a tuturor specialiștilor departamentului, făcând posibil schimbul de date printr-o rețea locală, economisind timp la transferul și căutarea informațiilor. Când este instalat pe un dispozitiv de lucru (telefon mobil sau computer), software-ul solicită autorizarea utilizatorului pentru controlul și analiza ulterioară a activităților de lucru. Astfel, analiza activităților de muncă va fi consemnată în jurnalul de timp de lucru al angajaților instituției medicale, achitând salariile pe baza calculelor efective ale salariului și sporurilor. Această metodă nu numai că economisește timp în operațiunile de decontare, dar și disciplinează eficient angajații.
Contabilitatea rețetelor într-o farmacie
Rețetele din farmacie vor fi înregistrate automat în aplicația USU, într-un jurnal separat. Toate datele privind clienții farmaciei, rețetele, medicamentele vor fi înregistrate ținând cont de programare, data și ora, informațiile medicului etc. Toată documentația și raportarea din aplicație este creată și ajustată în formă electronică, completată prompt prin importul de date din diferite medii. De asemenea, atunci când este integrat cu diverse dispozitive, precum o imprimantă, pentru tipărirea documentelor și chitanțelor, este posibilă tipărirea unui act, formular, cec etc. În program, într-o bază de date separată CRM, vor fi introduse și ajustate informații despre pacienți, furnizori, cu informații complete de contact, istoricul solicitărilor, vânzările de medicamente și plățile. Pentru comunicarea rapidă și furnizarea de informații, trimiterea documentației necesare, este posibilă utilizarea mesajelor SMS și Email.
De asemenea, pentru optimizarea timpului de lucru, este planificată utilizarea unor soluții funcționale moderne. Când configurați un PBX de telefonie, este posibil să afișați informații despre abonatul care vine. În planificatorul de sarcini, puteți seta date și ore pentru anumite sarcini care vor fi efectuate automat de aplicație. Pentru a controla legalitatea tuturor acțiunilor angajaților instituțiilor medicale, analizând calitatea serviciului clienți, se preconizează instalarea de camere de supraveghere video cu transmiterea și stocarea informațiilor în baza de date. A devenit mai convenabil să găsești rapid informații despre un medicament, despre un client sau furnizor și despre înregistrarea rețetelor în farmacii prin introducerea unei interogări într-un motor de căutare contextual. Astfel, medicii și farmaciștii nu au nevoie să învețe noi denumiri de medicamente, reflectând informațiile din sistem. Aplicația va stoca toate informațiile despre fiecare articol de medicamente și analogi, cu cost, descriere, imagine, informații despre producător etc.
CRM pentru contabilitatea medicamentelor
Un sistem CRM de contabilizare a medicamentelor este necesar pentru managementul organizat al unei instituții. Software-ul vă permite să procesați rapid și eficient fluxuri mari de informații, să monitorizați starea livrărilor de produse farmaceutice, să înregistrați, să controlați depozitarea și eliberarea medicamentelor. Software-ul „Universal Accounting System” poate fi integrat cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie pentru a citi rapid codurile de bare și pentru a reflecta informațiile din baza de date. Astfel, procesul de inventariere va fi rapid si lin, optimizand timpul de lucru al angajatilor. Pe lângă contabilizarea cantitativă a produselor farmaceutice, aplicația va monitoriza datele de expirare, reamintindu-le cu promptitudine specialiștilor despre vânzarea, returnarea la furnizori sau eliminarea acestora.
În nomenclator se poate marca medicamentele cu culori diferite pentru a aranja ordinea de vânzare a mărfurilor de la cea mai scurtă la cea mai lungă perioadă. Prin introducerea software-ului, controlul inventarului de medicamente va fi efectuat cu influență umană minimă datorită tehnologiilor inovatoare. Un program CRM automatizat pentru contabilizarea medicamentelor într-o instituție medicală cu management complet va fi cea mai bună soluție pentru obținerea rapidă a rezultatelor dorite, oferind un avantaj competitiv. Software-ul oferă, de asemenea, contabilitate cu suportul sistemului 1C, reflectând toate activitățile financiare ale afacerii. Calculele cu ajutorul unui calculator electronic vor fi corecte, prepopulând algoritmii. Este asigurată posibilitatea plății fără numerar pentru medicamente și servicii medicale suplimentare. Pentru a afla mai multe despre sistem, capacitățile acestuia și pentru a obține ajutor de la specialiști în configurarea aplicației și selectarea modulelor, ar trebui să accesați site-ul web unde există numere de contact pentru comunicare.
Program video pentru contabilitatea medicamentelor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate a medicamentelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.