Capabilitățile sistemelor CRM, software pentru farmacii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Abilitatea de a utiliza coduri de bare prin integrarea cu un scaner de coduri de bare;
- u o gamă redusă de produse, este posibil să vindeți produse fără coduri trecând mouse-ul peste cardurile de produse;
- entinerea unei baze de date de clienti pentru a creste loialitatea;
- unca personală cu clienții presupune acordarea de bonusuri, atragerea de vânzări active;
- dăugarea și postarea rapidă și convenabilă a mărfurilor;
- ndicarea costului produsului, ținând cont de procentul de markup, se introduce manual sau automat;
- apacitatea de a analiza modificările prețurilor pentru un anumit produs sub formă de grafice;
- ontrolul produselor vândute cu planificarea achizițiilor ulterioare;
- onsolidarea tuturor departamentelor si sucursalelor, depozitelor;
- rogramul vă permite să vedeți toate pozițiile și indicatorii cantitativi din toate depozitele și magazinele întreprinderii;
- istemul inteligent va analiza datele privind soldurile ținând cont de calculele statistice medii, informând despre profiturile pierdute;
- ipul facturii se modifica in functie de usurinta in utilizare, in format tabelar sau cu imagini;
- a achiziționarea produselor în valută, cursul de schimb poate fi introdus imediat la introducerea prețului de achiziție, cu analiza ulterioară a graficelor de modificare în timp;
- onfigurarea panoului de limbi cu o alegere de 96 de limbi prezentate;
- nteracțiunea cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie;
Software pentru farmacie
Software-ul pentru farmacie este cea mai bună soluție competitivă pentru automatizări complexe. Este destul de dificil să se obțină manual rezultate semnificative, având în vedere necesitatea de a rezolva rapid diverse probleme, menținerea unui nivel ridicat și atragerea clienților. Orice tip de afacere are nevoie de un asistent specializat care poate face față sarcinilor atribuite rapid și eficient. Astăzi, acesta este software-ul „Universal Accounting System”. Software-ul pentru farmacie se caracterizează prin stăpânirea rapidă a funcționalității, precum și o politică de prețuri accesibile. Pe lângă gestionarea automată a proceselor intra-organizaționale, primiți asistență tehnică de două ore. Pentru a afla mai multe despre aplicație în avans, puteți vizita site-ul nostru oficial, precum și descărca o versiune demo, care este complet gratuită, iar după expirarea perioadei de probă, datele vor fi salvate automat pentru utilizare ulterioară.
Software-ul de farmacie de la compania Universal Accounting System este soluția cea mai corectă, având în vedere posibilitatea de a reflecta toate informațiile într-un singur spațiu informațional, optimizând timpul de lucru. Toți angajații vor lucra uniform, la nivel local, pentru a interacționa și a face schimb de date. Software-ul pentru farmacie poate fi configurat pentru orice dispozitiv de lucru (mobil, computer, tabletă) cu achiziționarea unei versiuni suplimentare licențiate pentru fiecare dispozitiv. Programul vă permite nu numai să păstrați evidența medicamentelor din farmacie, ci și să analizați calitatea muncii fiecărui angajat. Supravegherea video de la distanță va ajuta să scăpați de grosolănie, furt și alte neînțelegeri din partea angajaților și clienților, toate acțiunile vor fi înregistrate. Software-ul este capabil să interacționeze cu diverse dispozitive și aplicații, ceea ce simplifică, de asemenea, munca și gestionarea afacerii. Software-ul USU vă permite să creați programe de lucru în farmacii, ținând evidența orelor de lucru și plătind salariile angajaților.
Software-ul pentru farmacie este prezentat într-o versiune de testare pentru a-și previzualiza funcționalitatea. Software-ul vă permite să stocați cantități nelimitate de informații într-un depozit centralizat, cu acces unic pentru utilizatorii înregistrați, prin introducerea unei interogări într-un motor de căutare contextual. Astfel, este posibil să reduceți timpul pierdut prin familiarizarea rapidă cu informațiile, prin imprimarea sau trimiterea prin poștă. Separarea capabilităților utilizatorului va ajuta la menținerea confidențialității datelor. Programul vă permite să mențineți o bază de date CRM pentru contractori, care reflectă informații de contact, informații despre vânzări, nume de produse, acorduri reciproce etc. În aplicație, în planificatorul de sarcini, puteți introduce sarcini programate cu execuție automată. Software-ul din farmacii va ajuta la creșterea vânzărilor de medicamente prin sincronizarea datelor din nomenclatură cu site-ul web, permițând clienților să cumpere articole online. Astfel, este posibilă optimizarea timpului petrecut de angajați prin plasarea automată a comenzilor, monitorizarea stării livrărilor și plăților.
Software-ul pentru farmacie ajută la analiza cererii pentru anumite tipuri de produse de la producătorii interni sau importați. Nomenclatorul va înregistra informații despre toate medicamentele și consumabilele, cu datele de expirare corecte, data livrării și regulile de depozitare, costul, cantitatea și locul de depozitare, atașând o poză pentru percepția vizuală. Pentru a optimiza timpul de lucru al farmaciștilor, este posibilă afișarea automată a analogilor și originalelor mărfurilor, oferind informații clienților. Monitorizați cifra de afaceri generală a unei rețele de farmacii, disponibilă automat în software-ul de farmacie. Contabilitatea va fi menținută în aplicație atunci când este integrată cu sistemul 1C. Facturarea și generarea documentelor vor fi, de asemenea, efectuate automat, cu condiția să existe șabloane cu mostre de completat. Calculul se realizează în software folosind un calculator electronic, reflectând costul produselor, cu algoritmi specificați pentru acordarea de reduceri și bonusuri. Reproducerea plăților este asigurată în numerar și în alte mijloace.
Software-ul pentru farmacie vă permite să controlați toate medicamentele din momentul livrării, depozitării și până în momentul vânzării. Inventarierea este realizată de software-ul farmaciei mult mai rapid, cu interacțiune cu dispozitive de contabilitate de înaltă tehnologie (terminal de colectare a datelor și scaner de coduri de bare). Toate medicamentele vor fi în cantitatea necesară, fără expirare, reamintindu-le cu promptitudine angajaților datele de expirare potrivite. Pentru a menține un serviciu clienți de înaltă calitate, este planificat să se trimită mesaje pentru a primi feedback cu o evaluare a serviciului. Astfel, este posibilă stabilirea în timp util și creșterea nivelului de profesionalism al personalului farmaciei.
Software-ul pentru farmacie elimină documentele. Toate datele vor fi introduse și stocate electronic. Prin urmare, nu este nevoie să reintroduceți datele, importând informații în câteva secunde. Folosind software-ul de farmacie, este posibil să citiți instantaneu codul de bare dintr-un produs, să reflectați datele din sistem, văzând reduceri și puncte bonus pentru un anumit client. Atunci când este integrat cu o imprimantă pentru tipărirea chitanțelor, nu vor fi probleme cu furnizarea facturilor. În era informațională și a sistemelor digitale moderne, nu trebuie ignorate oportunitățile oferite. Dacă aveți întrebări, adresați-vă specialiștilor noștri, care vă vor oferi cu plăcere informațiile necesare folosind numerele de contact indicate pe site.
Video cu software de farmacie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului pentru farmacie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.