- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Posibilitățile unui sistem CRM care are un tabel de inventar
- Puteți ține cont de orice produs și echipament, clasificând totul la discreția dvs
Orice produs - Puteți păstra înregistrări pentru orice număr de departamente, magazine și depozite
Depozite si magazine - Puteți face inventarul manual pe hârtie sau folosind un scanner de coduri de bare.
Diferite moduri - Puteți folosi diferite echipamente: scanere de coduri de bare - pentru citire, imprimante de etichete - pentru lipirea codurilor de bare
Echipamente - Pentru a asigura mobilitatea, puteți folosi chiar și terminale de colectare a datelor - DCT, care, ca și computerele, pot acumula toate informațiile în sine.
Mobilitate - Programul oferă o întreagă gamă de rapoarte de management care vor ajuta la analiza activității organizației din diferite unghiuri.
Rapoarte - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă șocați clienții și să câștigați o reputație binemeritată ca cea mai modernă companie
Exclusivitate - Sistemul de programare vă permite să configurați un program de rezervă, să primiți rapoarte importante la un moment dat și să setați orice alte acțiuni ale programului.Programator
- Un program special va salva o copie a tuturor datelor dvs. din program în timp util, fără a mai fi nevoie să nu mai lucrați în sistem, să o arhivați automat și să vă anunțe despre disponibilitatea acestuia.Backup
- Organizația noastră, îngrijită de clienții săi, a dezvoltat o aplicație mobilă oficială care va accelera și simplifica activitatea.Cerere pentru angajat
- Aplicația mobilă este convenabilă pentru utilizare de către clienții care interacționează în mod regulat cu compania în ceea ce privește serviciile și/sau produsele acesteia, de care clienții sunt în permanență interesați.Aplicație pentru clienți
- Biblia Managerului Modern este o completare a programului pentru regizorii care se consideră profesioniști sau doresc să devină unul.Biblia liderului modern
- Veți putea introduce rapid datele inițiale necesare pentru ca programul să funcționeze. Acest lucru se face folosind introducerea manuală convenabilă sau importul de date.
Pornire rapidă - Am adăugat multe șabloane frumoase pentru a face lucrul în programul nostru și mai plăcut.
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă încât chiar și un copil își poate da seama rapid.
Program usor
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Generarea automată a documentației și raportării în program se realizează cu prezența instrumentelor necesare și a șabloanelor încorporate completate conform mostrelor;
- Înregistrarea informațiilor în nomenclatorul articolelor de produs cu capacitatea de a înregistra nume, coduri de produse, unități de măsură, cantitate și costul mărfurilor, atașând imagini;
- rogramul vă permite să comparați rapid indicatorii contabili cu denumirile reale, identificând cantitatea de produse în funcție de sortimentul efectiv găsit în depozite și rafturile magazinelor;
- alcularea automată a abaterilor, calcularea surplusurilor și lipsurilor pe baza diferenței dintre datele contabile și cele reale;
- ontabilitatea costului abaterilor cu calcularea automată a lipsurilor și excedentelor, care ajută la analiza financiară;
- alculul sumelor pe categorii de produse, pe baza costului total al listei de produse pe categorie, zona de depozit sau departament;
- apoartele de discrepanță sunt generate automat în program, permițându-vă să evidențiați elementele cu cele mai mari discrepanțe;
- enținerea unui istoric al auditurilor finalizate cu detalii complete ale operațiunilor anterioare, stocate pentru analiza tendințelor și ajustări;
- nterfață pentru activități productive cu persoane responsabile pentru fiecare articol de produs pentru îmbunătățirea controlului;
- uport pentru mai multe depozite pentru un management eficient, analiză în diferite depozite și compararea datelor acestora într-o singură interfață;
- rogramul oferă recomandări pentru corectarea erorilor și optimizarea proceselor din depozit atunci când este integrat cu echipamente de înaltă tehnologie;
- bilitatea de a afișa informații sub formă de diagrame sau grafice pentru o analiză rapidă a abaterilor;
- bilitatea de a face corecturi automat pe baza rezultatelor inventarului;
- uport pentru import și export de date, ceea ce simplifică integrarea cu contabilitate sau alte programe de contabilitate;
- isponibilitatea unei aplicații mobile pentru efectuarea lucrărilor direct în depozit și în birouri și în afara organizației, care accelerează procesul de verificare și vă permite să introduceți și să scoateți rapid date, să interacționați cu membrii echipei și managementul.
Tabelul de inventar
Tabelul de inventar este parte integrantă a activităților de gestiune și contabilitate ale organizației, care este procesul de verificare a disponibilității și stării activelor materiale, contabilitate și comparare cu datele specificate în nomenclator. Inventarierea ajută la asigurarea acurateței cifrelor de inventar, la identificarea potențialelor discrepanțe și la prevenirea pierderii, furtului sau deteriorarea proprietății. Acest proces ajută organizația nu numai să mențină acuratețea situațiilor financiare, ci și să îmbunătățească controlul intern. Software-ul este un instrument care facilitează organizarea și sistematizarea procesului. Nomenclatorul înregistrează toate informațiile referitoare la obiectele care fac obiectul inventarierii: denumirea proprietății, denumirea generală a acesteia, costul, starea, precum și informații despre persoanele responsabile cu siguranța acesteia.
Este important ca nomenclatorul să fie clar structurat și să respecte cerințele legale și standardele interne ale companiei. Inventarul poate fi efectuat atât pe o bază planificată, cât și pe o bază neprogramată. Un audit este necesar în diverse circumstanțe: o schimbare în management, în timpul reorganizării întreprinderii, în timpul implementării de noi sisteme și tehnologii contabile. În timpul auditului, este important nu numai să se confirme prezența valorii materiale, ci și să se identifice potențialele probleme cu stocarea, consumul de resurse și utilizarea activelor. Declarația ajută la colectarea tuturor informațiilor într-un singur loc, ceea ce accelerează semnificativ procesul de verificare și analiză. Folosind abordarea corectă a auditului, puteți îmbunătăți semnificativ acuratețea raportării și puteți reduce probabilitatea erorilor. De asemenea, ajută la îmbunătățirea controlului asupra mișcării activelor materiale și ajută la identificarea necesității de resurse sau măsuri suplimentare pentru optimizarea stocurilor curente.
Tabelul rezultatelor inventarului
Tabelul cu rezultatele inventarului din programul Sistemul Universal de Contabilitate este un element cheie pentru sistematizarea și prelucrarea datelor informațiilor obținute în timpul auditului. Verificarea vă permite să înregistrați rezultatele reconcilierii disponibilității efective a activelor materiale cu datele nomenclatorului, simplificând procesul de identificare a discrepanțelor și erorilor. Programul USU oferă un instrument convenabil pentru crearea unei astfel de lucrări, în care sunt introduși automat toți parametrii necesari pentru numele, cantitatea, costul, starea produsului, precum și datele despre angajatul responsabil pentru siguranța acestuia.
Jurnalul rezultatelor auditului afișează coloane suplimentare cu codul, numele produsului, unitatea de măsură, cantitatea reală, cantitatea conform informațiilor contabile, abaterile (surplus sau lipsă) și costul discrepanțelor. Fiecare intrare este însoțită de informații despre corectitudinea contabilității, care ajută la identificarea imediată a discrepanțelor dintre indicatorii actuali și contabili. Verificarea în programul USU este rapidă și precisă datorită automatizării calculelor și suportului pentru diverse formate de raportare, integrării cu echipamente de înaltă tehnologie. Informațiile privind rezultatele lucrărilor de verificare pot fi utilizate pentru ajustarea indicatorilor din sistemele contabile, precum și pentru a pregăti rapoarte pentru autoritățile de conducere și de reglementare. Pentru a îmbunătăți managementul procesului de audit, programul UCS va putea genera recomandări pentru corectarea erorilor, precum și arhivarea informațiilor pentru analiză și verificare ulterioară.
Exemplu de tabel pentru inventar
În anexa USU, un tabel eșantion pentru inventar este o structură în care sunt înregistrate toate informațiile necesare despre activele materiale. Fiecare articol conține mai multe coloane cheie care ajută la organizarea și organizarea datelor de inventar. Prima coloană include de obicei un număr de serie, ceea ce facilitează navigarea prin lista de articole. Următoarea coloană este pentru codul produsului sau numărul articolului, care este un identificator unic pentru fiecare articol. Urmează o coloană cu numele produsului, care indică exact numele sau descrierea acestuia.
Un element important este celula „Unitate de măsură”, care înregistrează informații despre modul în care este măsurat produsul – în bucăți, kilograme, litri și alte unități. Coloana următoare conține informații despre cantitatea de produs conform datelor contabile, adică. cantitatea înregistrată în cerere înainte de efectuarea inventarierii. Coloana Cantitate reală indică cantitatea găsită în timpul inspecției. Abaterile dintre cantitățile reale și cele contabile sunt înregistrate în coloana corespunzătoare „Abatere”. Acesta poate fi fie un exces, fie o lipsă de material. Pentru a analiza rezultatele auditului, se folosește și o coloană care reflectă costul produsului, inclusiv costul discrepanțelor, calculat pe baza diferenței de cantitate. Ultima celulă indică persoana responsabilă a angajatului care este responsabilă pentru produs, ceea ce ajută la stabilirea controlului asupra siguranței acestuia. Toate informațiile permit controlul eficient al stocurilor și identificarea promptă a discrepanțelor, dacă există. Comoditatea aplicației constă în evidențierea celulelor în diferite culori, indicând modificări, discrepanțe și alți indicatori.
Tabele pentru inventariere
Pentru a menține un tabel pentru efectuarea unui inventar în programul USU, sunt utilizate o serie de jurnale și rapoarte care ajută la structurarea informațiilor, asigurând acuratețea și transparența analizei. Fiecare declarație își joacă rolul în diferite etape de lucru, de la colectarea informațiilor până la analizarea abaterilor și ajustarea indicatorilor. Iată principalele tabele utilizate în programul USU pentru a efectua verificarea. Acesta este tabelul principal în care sunt înregistrate toate bunurile sau activele materiale supuse revizuirii. Indică denumirea produsului, codul său unic, unitatea de măsură (bucăți, kg, m etc.), cantitatea conform contabilității și cantitatea efectivă. Extrasul ajută la compararea datelor contabile cu ceea ce se află de fapt în depozit. Coloanele includ numărul, codul produsului, numele produsului, unitatea de măsură, cantitatea de inventar, cantitatea reală, tabelul de abateri. Tabelul înregistrează toate discrepanțe între cantitatea indicată în documentele contabile și bunurile efective aflate la îndemână.
Este important ca abaterile să fie notate ca surplus sau lipsuri, precum și valoarea acestora. Aceste date sunt necesare pentru ajustări contabile ulterioare și analiza cauzelor discrepanțelor. Raportul conține de obicei următoarele coloane: cod, nume, abatere, cantitate, cost, motiv pentru discrepanță. Pentru fiecare produs de analizat, este important să se identifice angajatul responsabil. Raportul vă ajută să urmăriți cine este responsabil pentru un anumit produs și poate fi util dacă există dispute sau informații care trebuie restaurate. Jurnalul rezultatelor auditului colectează toate materialele pe baza rezultatelor analizei și reflectă rezultatele reconcilierii. Acesta include informații generale despre lipsuri, excedente, precum și informații despre posibilele ajustări în contabilitate. Jurnalul poate conține coloane suplimentare cu totaluri de mărfuri conform contabilității, totaluri de bunuri efectiv găsite, suma totală a surplusurilor și lipsurilor, note sau recomandări de corectare. Software-ul vă permite să generați rapid materialele necesare cu atribuirea automată a unui număr, reflectând informațiile din registru. Completarea se realizează automat, ținând cont de importul și exportul de informații.
Tabele contabile de inventar
În program, tabelele de inventar îndeplinesc o funcție specifică în diferite etape de management, analiză și control. Aceste tabele ajută la organizarea informațiilor și asigură acuratețea și transparența metodei de verificare. Să ne uităm la principalele declarații pentru efectuarea unui audit în aplicație. Jurnalul de analiză a mărfurilor este principalul pentru reflectarea materialelor care sunt supuse analizei comparative. În nomenclatură se înregistrează toate articolele, inclusiv denumirea, codul, unitatea de măsură și cantitatea acestora, atât în funcție de datele contabile, cât și de fapt. Vă permite să comparați cu ușurință disponibilitatea reală a mărfurilor cu ceea ce este indicat în documentele contabile. Având în vedere posibilitățile nelimitate ale software-ului, se are în vedere ca capabilitățile utilizatorului să fie împărțite între utilizatorii care, la înregistrarea în sistem, primesc un cont pentru utilizarea zilnică și executarea ulterioară a lucrărilor. Utilitarul citește automat informații despre utilizatori, oferind capabilitățile necesare și acces la informațiile stocate într-un nor mare de informații atunci când se utilizează un motor de căutare contextuală. Aplicația automatizează, de asemenea, procesul de analiză a activității de muncă, calculând salariile pe baza indicatorilor efectivi de muncă din foile de pontaj. Utilizatorii pot face schimb de mesaje informative local sau prin Internet.
Tabel de inventar al depozitului
Tabelul de inventar al depozitelor din programul USU ajută la sistematizarea procesului de reconciliere a disponibilității bunurilor materiale în depozite și de comparare a stării actuale cu indicatorii contabili. Tabelul include mai multe coloane cheie pentru organizarea informațiilor și analiza ulterioară. Numărul de serie al intrării vă permite să navigați cu ușurință în lista de produse. Codul produsului sau numărul articolului este un identificator unic al numelui folosit pentru a-l deosebi de produsele similare. Numele articolului este o descriere exactă a valorii materialului. Unitatea de măsură în care se măsoară produsul (bucata, kg, m etc.). Cantitatea de mărfuri înregistrată în documentele contabile (nomenclator) anterior inspecției. Cantitatea reală, starea mărfurilor, așa cum a fost găsită în timpul inspecției. Discrepanță (excedent/lips) - diferența dintre cantitate și disponibilitatea reală, indicând un deficit sau un exces. Costul mărfurilor conform datelor contabile. Costul discrepanțelor cu valoarea variațiilor calculate pe baza diferenței dintre cantitățile reale și cele contabile. Un angajat responsabil pentru bunuri care poartă responsabilitatea financiară pentru bunuri. Acest tabel permite nu numai înregistrarea indicatorilor reali, ci și identificarea rapidă a diferențelor care sunt importante pentru corectarea și prevenirea erorilor. Calculul este efectuat automat, folosind algoritmi specificați pentru calculele efectuate de un calculator electronic.
Tabel pentru inventarierea mărfurilor
Tabelul de inventar din programul USU este utilizat pentru a efectua o verificare sistematică a stocurilor și a stării acestuia în depozit și pe rafturile magazinelor. De asemenea, este important ca tabelul nu numai să ajute la identificarea discrepanțelor între disponibilitatea efectivă și declarată a mărfurilor și datele din sistemul contabil, dar să asigure și controlul asupra mișcării materialelor, permițându-vă să analizați cauzele discrepanțelor și să luați măsuri pentru corectarea erorilor. Metoda de testare începe cu colectarea de informații despre fiecare produs care trebuie testat. Pentru aceasta, este important să indicați cu exactitate toate informațiile, inclusiv cantitatea lor reală, pentru a identifica eventualele discrepanțe. Introducerea de informații exacte în jurnal ajută la minimizarea erorilor și simplifică analiza. Odată ce discrepanțe au fost identificate, este important nu numai să le înregistrăm în declarații, ci și să indicați posibilele motive ale discrepanțelor. Acest lucru se poate datora diferiților factori, cum ar fi erori de analiză, deteriorare, furt sau chiar inconsecvență a datelor din cauza stocării sau contabilității necorespunzătoare.
Identificarea cauzelor penuriei ajută compania să ia măsuri pentru a le elimina și a le preveni pe viitor. Camerele de supraveghere video ajută la monitorizarea de la distanță a proceselor interne, asigurând funcționarea corectă a angajaților fără întârzieri în finalizarea lucrărilor conform programelor, precum și eliminând pătrunderea terților și producerea daunelor materiale companiei. O atenție deosebită trebuie acordată coloanei care înregistrează recomandări pentru corectarea problemelor identificate. Aceasta poate implica revizuirea procedurilor contabile curente, îmbunătățirea controlului asupra circulației produselor, consolidarea măsurilor de securitate sau alte acțiuni care vizează eliminarea deficiențelor identificate. Programul USU vă permite să calculați automat costul penuriei, ceea ce este important pentru o raportare financiară corectă. Această caracteristică facilitează analiza pierderilor financiare și vă permite să faceți rapid modificări în înregistrările contabile pentru a reflecta starea reală a lucrurilor. Utilizarea unui program automatizat ajută la sistematizarea și accelerarea procesului de inspecție și, de asemenea, asigură fiabilitatea și acuratețea analizei în depozit și rafturile magazinelor.
Descărcați tabelul de inventar
Cel mai bine este să descărcați tabelul de inventar pentru momentul actual în versiunea de testare, pentru a vă familiariza în avans cu funcționalitatea, viteza și calitatea utilitarului. Procesul de desfășurare a lucrărilor de control asupra mărfurilor folosind programul USU subliniază importanța acurateței și consecvenței în timpul analizei inventarului. Software-ul oferă instrumente eficiente pentru crearea și utilizarea declarațiilor, jurnalelor și rapoartelor care ajută la eficientizarea cât mai mult posibil a metodei de inspecție, la minimizarea erorilor și la îmbunătățirea controlului asupra mișcării bunurilor materiale în depozit și magazin. Documentele generate în aplicație vă permit să înregistrați rapid toate informațiile necesare, precum denumirea produsului, cantitatea acestuia, costul, precum și abaterile de la datele contabile.
Acest lucru accelerează semnificativ analiza discrepanțelor între starea generală a stocurilor de materiale, ceea ce este important pentru luarea deciziilor și ajustările în timp util. În plus față de toate cele de mai sus, utilizarea programului permite nu numai înregistrarea informațiilor, ci și efectuarea unei analize mai aprofundate a cauzelor abaterilor. Acest lucru ajută la identificarea punctelor slabe din procesul de lucru, la îmbunătățirea controlului asupra siguranței bunurilor noastre și la creșterea eficienței operațiunilor comerciale. Capacitatea de a calcula automat costul abaterilor simplifică analiza financiară și ajută la minimizarea riscului de pierderi. Contabilitatea se realizează prin integrarea utilitarului cu contabilitatea 1C, optimizarea consumului de resurse și accesul constant la indicatorii financiari. În general, controlul stocurilor produselor folosind utilitatea crește semnificativ acuratețea operațiunilor, reduce probabilitatea erorilor și permite corectarea imediată a informațiilor, ceea ce contribuie la un control financiar mai bun și la îmbunătățirea gestionării stocurilor în depozit.
Video de lucru cu tabelul de inventar
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a tabelelor de inventar
Programul poate fi folosit de:
Întreprindere
comercială
Firma
producatoare
Atelier
vestimentar
Centru sportiv
Firma de logistica
Curățătorie
chimică
Întreprindere
medicală
Atelier
de reparații
Orice altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



