- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru audit
- Puteți ține cont de orice produs și echipament, clasificând totul la discreția dvs
Orice produs - Puteți păstra înregistrări pentru orice număr de departamente, magazine și depozite
Depozite si magazine - Puteți face inventarul manual pe hârtie sau folosind un scanner de coduri de bare.
Diferite moduri - Puteți folosi diferite echipamente: scanere de coduri de bare - pentru citire, imprimante de etichete - pentru lipirea codurilor de bare
Echipamente - Pentru a asigura mobilitatea, puteți folosi chiar și terminale de colectare a datelor - DCT, care, ca și computerele, pot acumula toate informațiile în sine.
Mobilitate - Programul oferă o întreagă gamă de rapoarte de management care vor ajuta la analiza activității organizației din diferite unghiuri.
Rapoarte - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă șocați clienții și să câștigați o reputație binemeritată ca cea mai modernă companie
Exclusivitate - Sistemul de programare vă permite să configurați un program de rezervă, să primiți rapoarte importante la un moment dat și să setați orice alte acțiuni ale programului.Programator
- Un program special va salva o copie a tuturor datelor dvs. din program în timp util, fără a mai fi nevoie să nu mai lucrați în sistem, să o arhivați automat și să vă anunțe despre disponibilitatea acestuia.Backup
- Organizația noastră, îngrijită de clienții săi, a dezvoltat o aplicație mobilă oficială care va accelera și simplifica activitatea.Cerere pentru angajat
- Aplicația mobilă este convenabilă pentru utilizare de către clienții care interacționează în mod regulat cu compania în ceea ce privește serviciile și/sau produsele acesteia, de care clienții sunt în permanență interesați.Aplicație pentru clienți
- Biblia Managerului Modern este o completare a programului pentru regizorii care se consideră profesioniști sau doresc să devină unul.Biblia liderului modern
- Veți putea introduce rapid datele inițiale necesare pentru ca programul să funcționeze. Acest lucru se face folosind introducerea manuală convenabilă sau importul de date.
Pornire rapidă - Am adăugat multe șabloane frumoase pentru a face lucrul în programul nostru și mai plăcut.
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă încât chiar și un copil își poate da seama rapid.
Program usor
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Dezvoltarea automată este adaptată să funcționeze în orice parte a lumii, cu personalizarea panoului de limbă;
- varietate de funcționalități este potrivită pentru lucrul în orice domeniu de activitate, cu parametri de configurare personalizabili individual atunci când fiecare angajat se înregistrează prin logarea în cont printr-o comandă rapidă de pe desktop;
- tilitarul are un cost destul de mic, o taxă de abonament gratuită, cu o gamă largă de module, fără a fi necesară achiziționarea de aplicații suplimentare;
- tilitarul permite munca unui număr nelimitat de angajați, conectându-se și efectuând simultan diverse operațiuni, inclusiv schimbul de mesaje printr-o rețea locală;
- ste oferit un format convenabil pentru calcularea salariilor, crescând loialitatea angajaților cu o schemă de management transparentă, automatizarea procesului de plată a salariilor pe baza indicatorilor reali;
- ontrolul proceselor interne a devenit și mai accesibil cu camerele de supraveghere care citesc acțiunile în timp real din fiecare departament și depozit, din magazin;
- nformațiile sunt actualizate în mod regulat, oferind utilizatorilor cantități nelimitate de informații stocate în cloud;
- ucrul cu fluxul de documente este simplificat, prevăzând utilizarea de formate electronice cu șabloane care sunt completate atât manual, cât și automat transferând informații din diverse medii;
- plicația are un calculator încorporat, efectuând rapid calcule pe baza algoritmilor introduși;
- ontrolul stocurilor și efectuarea auditurilor au devenit mult mai convenabile, cu riscuri și erori minime, atunci când sunt integrate cu un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor;
- nformațiile despre întreaga gamă de mărfuri se vor consemna în nomenclator, în cantitate reală, cu un număr de articol sau cod, o poză (pentru a o deosebi de articolele similare), cu cost și TVA, descriere și termene de expirare;
- lățile se efectuează în orice valută, cu acceptarea plăților în numerar și fără numerar;
- anagementul eficient și lucrul cu contabilitatea se realizează prin integrarea cu sistemul 1C;
- nteracțiunea cu contrapărțile va fi mult mai convenabilă cu prezența unei baze de date electronice, care reflectă detaliile, istoricul cooperării, plăți, livrări și refuzuri, reduceri, recenzii etc.;
- ste oferită trimiterea automată a mesajelor către contactele selectate sau în vrac, oferind suport informațional contrapărților.
Program de revizuire
Un program de audit este un instrument obligatoriu conceput pentru a verifica și controla sistematic diferite procese și operațiuni, fie că este vorba de situații financiare, stocuri materiale sau proceduri interne ale unei organizații. În lumea de astăzi, există cerințe tot mai mari de transparență și eficiență în afaceri, folosind produse software specializate care ajută organizațiile să identifice rapid erorile, inconsecvențele și încălcările. Astfel de evoluții asigură acuratețea, minimizează riscurile și accelerează semnificativ procesele de verificare. Soluțiile moderne de audit includ de obicei instrumente analitice puternice, raportare automată și generare de documentație și capacitatea de a se integra cu sistemele corporative. Acest lucru nu numai că reduce timpul necesar pentru verificarea datelor, dar crește și nivelul de fiabilitate al indicatorilor, care este esențial pentru luarea unor decizii informate de management. Implementarea aplicatiilor specializate permite nu doar efectuarea unui audit cu eficienta maxima, ci si optimizarea muncii legate de documentatie si procesele interne de business in general.
Software pentru auditul magazinului
Programul de auditare într-un magazin de la compania „Universal Accounting System” este conceput pentru a controla soldurile stocurilor, a verifica disponibilitatea și contabilitatea produselor la un punct de vânzare cu amănuntul. De fapt, software-ul poate fi implementat în orice domeniu de activitate, indiferent de volum și sarcini, personal și este potrivit ca preț și funcționalitate. Aplicația ajută magazinele să gestioneze eficient inventarul, să prevină pierderea mărfurilor și să minimizeze erorile asociate cu factorii umani. O funcție importantă a unor astfel de programe este automatizarea procesului de inventariere, care simplifică semnificativ procesul de verificare și vă permite să evitați multe erori.
Sarcina principală a utilității de audit este de a reconcilia indicatorii obținuți din sistemul contabil cu disponibilitatea reală a materialelor în depozit sau la nivelul vânzărilor. Software-ul poate genera automat liste de produse care trebuie verificate și, de asemenea, poate înregistra abaterile de la indicatorii contabili. Dacă sunt detectate discrepanțe, utilitarul vă permite să identificați rapid cauzele posibile, fie că este vorba despre o eroare de proiectare, furt sau alți factori. În plus, evoluțiile moderne pentru audit pot fi integrate cu dispozitive de numerar și depozit, care asigură un control cuprinzător în toate etapele de lucru, de la primirea mărfurilor până la vânzarea acestora. Utilizarea software-ului vă permite să reduceți timpul de audit, să îmbunătățiți acuratețea datelor și să minimizați riscurile asociate cu gestionarea stocurilor.
Program de audit al depozitului
Software-ul de audit al depozitelor este un instrument indispensabil pentru controlul bilanțurilor de materiale, asigurarea unei analize precise și prevenirea pierderilor. În organizațiile mari și mijlocii, unde managementul depozitului include multe sarcini, utilitarul USU ajută la automatizarea procesului de inventar, asigurând acuratețea datelor și reducând probabilitatea erorilor. Sarcina principală a aplicației de audit al depozitelor este de a verifica soldul real al mărfurilor, de a-l compara cu datele contabile și de a identifica discrepanțe. Vă permite să efectuați în mod eficient un inventar, să înregistrați rezultatele inspecției și să generați automat rapoarte. Dacă sunt detectate abateri, utilitatea ajută la determinarea rapidă a cauzelor - de exemplu, erori la primirea mărfurilor, sortare greșită sau posibile defecte.
Programul modern se integrează cu sistemul de management al depozitului (WMS), care vă permite să primiți în timp real informații actualizate despre mișcarea bunurilor materiale. Acest lucru asigură un control cuprinzător în toate etapele de funcționare a depozitului, din momentul în care mărfurile sunt primite și până când sunt expediate. Programul acceptă, de asemenea, codul de bare, accelerând procesul de inventar și reducând factorul uman. Un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor vor efectua o analiză selectivă sau a întregului interval, calculând soldurile și reflectând indicatorii în nomenclatură. Utilizarea soluțiilor prezentate crește semnificativ eficiența operațiunilor din depozit, îmbunătățind acuratețea analizei și facilitează implementarea rapidă a activităților și gestionarea stocurilor. Sistemul identifică cu promptitudine erorile și discrepanțele, permite corectarea în timp util a datelor, minimizarea resurselor și optimizarea costurilor pentru depozitarea mărfurilor.
Program de re-contabilizare
Un program specializat pentru re-contabilitatea USU, conceput pentru a revizui și actualiza datele contabile dintr-un depozit, magazin sau altă organizație. Obiectivul principal al dezvoltării este verificarea bilanţurilor efective de materiale, urmată de actualizarea informaţiilor din nomenclator. Recontabilitatea este efectuată pentru a identifica discrepanțe între stocurile fizice și datele din sistemele contabile. Software-ul modern de control al stocurilor oferă automatizarea multor etape ale procesului, inclusiv crearea unei liste de mărfuri pentru inspecție, înregistrarea informațiilor reale și sincronizarea cu sistemul principal de contabilitate. Utilitatea reduce semnificativ timpul de stocare, minimizează probabilitatea erorilor și crește acuratețea contabilă.
În plus, dezvoltarea este capabilă să se integreze cu diverse sisteme de depozitare și contabilitate, permițând controlul asupra mișcării activelor materiale în timp real. Acest lucru îmbunătățește eficiența operațională și facilitează o mai bună gestionare a stocurilor. Nomenclatura va reflecta informatii complete despre fiecare articol, cu numarul si codul, denumirea, costul si TVA, cantitatea, data expirarii si depozitarea, cu o poza atasata pentru a evita confuzia la diferentierea de denumiri similare. La scanarea codului de bare, pe ecranul lucrătorului vor apărea informații despre produs și imagine, urmate de calcularea automată a costului, în funcție de cantitatea selectată și de reducerile specificate. Calculatorul ajută la efectuarea rapidă a calculelor, reflectând indicatorii în facturi, rapoarte, facturi etc.
Program de realizare a inventarierii
Programul de realizare a inventarierii este un instrument important conceput pentru a verifica și actualiza indicatorii contabili dintr-un depozit sau magazin. Scopul principal al programului este de a reconcilia soldurile reale cu informațiile din sistemul contabil. Bilanțul este necesar pentru identificarea discrepanțelor, cum ar fi erori de primire a mărfurilor, pierderi sau furturi. Programele moderne automatizează procesul de inventariere, inclusiv crearea unei liste de articole de verificat, înregistrarea datelor și actualizarea informațiilor în timp real. Acest lucru vă permite să reduceți semnificativ timpul de inventar, să reduceți probabilitatea de erori și să îmbunătățiți acuratețea contabilă. Un alt instrument convenabil este supravegherea video, care va înregistra și înregistra materiale în timp real, cu transmitere la computerul principal pentru stocare ulterioară și, dacă este necesar, analiză.
În acest fel, furtul și timpul de nefuncționare la locul de muncă sunt minimizați. Software-ul oferă un format convenabil pentru interacțiunea cu contabilitatea 1C, automatizează procesul de contabilitate. În același timp, fluxul de documente va fi realizat eficient și mai rapid. La crearea documentației, sunt furnizate șabloane încorporate, cu atribuire automată a numerelor și a datelor, precum și completate conform mostrelor cu importul de informații, economisind timpul de lucru al angajaților. Ca rezultat, utilizarea software-ului vă permite să gestionați eficient inventarul, să minimizați riscurile și să optimizați procesele. De asemenea, convenabil este motorul de căutare contextual încorporat, care, bazat pe drepturi delegate între utilizatori, oferă o ieșire completă de informații în câteva minute. Delegarea capabilităților garantează siguranța 100% a informațiilor, stocate în cloud într-o formă adecvată și în volum nelimitat.
Programe de inventariere
Software-ul de inventariere este un fel de soluție universală concepută pentru a automatiza procesul de întocmire a inventarelor, verificărilor, listelor de inventariere sau a altor tipuri de documentații legate de analiza bunurilor materiale. Software-ul este utilizat într-o varietate de industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul, depozitarea, logistica și producția pentru a îmbunătăți acuratețea și a accelera procesul de inspecție. Principalele funcții ale software-ului de inventariere includ crearea de liste detaliate de produse, caracteristicile acestora, precum și monitorizarea mișcării și disponibilității. Utilitarul permite integrarea cu alte sisteme de contabilitate, precum terminale de plată și bănci, portofele electronice, asigurând plata rapidă între părți, înregistrarea informațiilor în rapoartele contabile.
Programul poate genera rapoarte, actualizează automat informațiile despre produs și creează documente necesare controlului intern și auditului. Datele vor fi prezentate conducerii pentru revizuire în tabele, grafice și diagrame, folosind și manipularea imaginilor grafice. Nu mai este nevoie să introduceți datele manual, eliberând lucrătorii de această sarcină plictisitoare. Utilizarea unei aplicații de inventar ajută la îmbunătățirea gestionării stocurilor, la creșterea eficienței angajaților și la asigurarea acurateței înregistrărilor, care este esențială pentru conducerea unei afaceri de succes. Aplicația va efectua monitorizare zilnică, care va înregistra automat indicatorii în jurnalul de lucru cu plățile salariale.
Program pentru verificarea produsului
Programul de reconciliere a mărfurilor este conceput pentru a efectua inventarierea și a reconcilia disponibilitatea reală a produselor cu indicatorii din nomenclatură. Utilitarul ajută magazinele, depozitele și alte organizații să urmărească corect soldurile, să minimizeze riscurile și să prevină furtul și deteriorarea. Obiectivul principal al programului este automatizarea procesului de reconciliere, ceea ce accelerează și simplifică semnificativ lucrul cu inventarul. Aplicația de control și management vă permite să creați liste de mărfuri pentru inspecție folosind funcții încorporate, să înregistrați date reale și să le comparați automat cu informațiile contabile. În cazul unor discrepanțe, software-ul ajută la identificarea rapidă a cauzelor, cum ar fi erori de date, nepotriviri sau pierderi.
Aplicația este concepută și cu acces la baza de date CRM, în care informațiile despre contrapărți vor fi reflectate integral cu detalii și solicitări, tranzacții planificate sau finalizate, întâlniri și plăți, livrări etc. De asemenea, oferă trimiterea de mesaje, apelarea și primirea de aplicații, apeluri și răspunsul la apeluri cu configurarea unui robot telefonic. Utilizarea software-ului nu numai că accelerează inventarul, dar îmbunătățește și eficiența generală a managementului afacerii, crește acuratețea controlului și reduce probabilitatea de erori. Familiarizați-vă cu capacitățile utilitarului universal instalându-l în modul de testare pe dispozitivul dvs. de lucru, cu orice sistem de operare Windows, IOS, Android. Versiunea de încercare va fi furnizată pentru o perioadă limitată de timp, absolut gratuit. În plus, suntem gata să oferim informațiile necesare atunci când căutăm sfaturi de la specialiști.
Programe video pentru revizuire
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program de descărcare gratuită pentru revizuire
Programul poate fi folosit de:
Întreprindere
comercială
Firma
producatoare
Atelier
vestimentar
Centru sportiv
Firma de logistica
Curățătorie
chimică
Întreprindere
medicală
Atelier
de reparații
Orice altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



