- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea depozitelor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Platforma USU vă va ajuta să faceți față gestionării întregilor complexe de depozite;
- oftware-ul are capabilități standard, precum și altele suplimentare;
- rin intermediul USU este posibilă administrarea diferitelor instituții de la mari la mici;
- În timpul funcționării, puteți integra software-ul cu echipamentul;
- perațiunile pentru primirea și cheltuirea articolelor de inventar vă vor fi disponibile;
- rogramul va ajuta la monitorizarea operațională a procesului de inventariere;
- oți indicatorii introduși anterior pot fi analizați;
- rogramul poate oferi un format de lucru la distanță;
- oftware-ul stochează istoricul acțiunilor fiecărui cont;
- eți putea folosi orice formulare necesare pentru a finaliza procesele;
- rogramul este echipat cu capabilități pentru mementouri și notificări, inclusiv automate;
- vem și versiuni disponibile pentru a lucra în cloud;
- uportul nostru tehnic este întotdeauna la dispoziția dumneavoastră;
- uteți încerca să lucrați cu software-ul în versiunea de încercare;
- ăstrează-ți evidențele profesional cu USU.
Sisteme de automatizare pentru managementul depozitelor
Sistemele de automatizare a managementului depozitelor sunt concepute special pentru a optimiza procesele. Au simplificat semnificativ un număr mare de operațiuni, făcându-le transparente și previzibile. Datorită unor astfel de decizii, a fost lansat un anumit mecanism care funcționează într-o manieră organizată și armonioasă. În același timp, utilizatorii primesc beneficii semnificative din utilizarea software-ului: viteză, calitate, economii de resurse, management îmbunătățit.
Sistem de automatizare a depozitelor
Un sistem de automatizare a depozitelor poate avea diferite funcții de la standard simplu la complex. Cum să alegi soluția potrivită pentru afacerea ta? Este necesar să se determine mai întâi nevoile contabile de bază. Adesea pot fi oferite soluții standard, dar puteți alege întotdeauna ceea ce vă va satisface cu adevărat nevoile. Vă atragem atenția asupra software-ului USU. Putem oferi diferite opțiuni de software.
Sistem automat de management al depozitului
Deci, să ne uităm la capacitățile de bază ale WMS de la USU. În primul rând, aceasta este, desigur, primirea mărfurilor. Platforma înregistrează bunurile primite și ajută la distribuirea acestora în depozit. Recepția se realizează conform standardelor acceptate, o puteți adapta la legislația țării în care se desfășoară activitățile contabile.
Un sistem automat de gestionare a depozitelor de la USU va facilita depozitarea și distribuirea corespunzătoare a articolelor de inventar. Datorită software-ului, puteți optimiza plasarea mărfurilor pentru o eficiență maximă.
Sistem automat de contabilitate a depozitului
WMS poate fi configurat pentru a vă anunța cu privire la necesitatea reumplerii anumitor produse. De asemenea, puteți monitoriza datele de expirare prin intermediul software-ului. Acest lucru este foarte convenabil, deoarece puteți evita cheltuielile inutile.
Un sistem automat de contabilitate a depozitului va ajuta la gestionarea comenzilor. Le puteți colecta pe baza cererii primite. În acest caz, WMS ajută angajații să colecteze rapid și precis bunurile pentru expediere, ceea ce reduce timpul de lucru.
Sisteme automate de depozitare
Sistemele automate de depozitare de tip USU ajută la gestionarea eficientă a procesului de stocare. Acest lucru se realizează prin integrarea suplimentară cu echipamente. Atunci când sunt folosite coduri de bare, acestea pot fi citite ușor și rapid din produse. Datorită software-ului, puteți automatiza contabilitatea și controlul soldurilor și puteți primi notificări despre necesitatea reaprovizionării stocurilor.
Sisteme automate de management al depozitelor
Sistemele automate de management al depozitelor coordonează procesul de expediere, acest lucru fiind deosebit de important pentru activitățile de logistică. Prin intermediul software-ului, puteți coordona activitatea de marcare și trimitere a mărfurilor și materialelor.
USU oferă diverse posibilități în domeniul identificării: puteți face acest lucru prin coduri de bare, nume, articol și așa mai departe. Orice ți se potrivește.
Sistemele automate de depozitare implică lucrul cu rapoarte și analize. Prin intermediul programului, puteți primi informații despre funcționarea depozitului, inclusiv: viteza de procesare a comenzii, erori, încărcare personală etc. Veți putea obține detalii despre o varietate de categorii și caracteristici. Această abordare va arăta și zonele cu probleme pentru corectare.
Sisteme de automatizare a depozitelor
Sistemele de automatizare a contabilității de depozit au avantajele lor, să le vedem. În acele companii în care este implementat WMS, există o creștere a eficienței. Automatizarea proceselor de rutină accelerează munca și reduce timpul pentru efectuarea unor operațiuni precum: primirea, depozitarea, colectarea și expedierea mărfurilor.
Sistemele automate de depozitare asigură acuratețea stocurilor. Puteți urmări mișcarea articolelor de inventar în timp real, minimizând erorile în contabilitate și reducând probabilitatea lipsurilor sau surplusurilor. Eficientizarea performanței angajaților și automatizarea sarcinilor ajută la reducerea costurilor cu forța de muncă și la eliminarea depășirilor de resurse.
Un sistem automat de contabilitate a depozitului asigură o planificare mai bună. Operațiunile pot fi planificate în avans pe baza inventarului curent și a nevoilor viitoare, ajutând la evitarea întârzierilor și la eficientizarea proceselor. De exemplu, veți putea înțelege clar cât de mult inventar trebuie furnizat pentru perioada planificată.
Automatizarea unui sistem de management al depozitului
Automatizarea sistemului de management al depozitelor ajută la optimizarea spațiului de depozitare. În acest caz, software-ul ajută la utilizarea rațională a spațiului, sugerând automat cele mai eficiente opțiuni de plasare a mărfurilor în funcție de dimensiunea, greutatea și cifra de afaceri a acestora. Produsele pot fi distribuite în așa fel încât articolele la cerere să fie la câțiva pași, iar cele care sunt rar vândute vor fi în poziții ulterioare.
Cumpărați un sistem de automatizare a depozitelor
Există și alte avantaje: eficiența și acuratețea asamblarii comenzilor, servicii îmbunătățite pentru clienți, capacități de integrare și așa mai departe.
Este foarte usor sa achizitionati un sistem de automatizare a depozitelor de la firma noastra suntem pregatiti sa va oferim si echipamente pentru depozitare si casa de marcat. Alegând USU, alegeți fiabilitatea.
Video cu sistemul de automatizare a depozitului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a sistemului de automatizare a depozitelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



