Posibilitate de lucru cu tabele pentru contabilitatea produselor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- În software-ul de la USU puteți lucra cu diverse tabele;
- rupele de produse din program pot fi determinate folosind diferite forme de identificare;
- uteți lua în considerare sortimentul folosind integrări cu echipamente;
- istemul suferă o adaptare operațională la nevoile întreprinderii;
- acă este necesar, vi se poate furniza funcționalitate personalizată;
- istemul poate fi operat pe bază de cloud;
- rin intermediul software-ului este ușor să coordonezi activitatea întregii instituții;
- istemul de control poate face față diferitelor volume de operațiuni pentru diferite depozite;
- ei putea evalua munca cu cifra de afaceri;
- uteți utiliza orice număr de conturi în munca dvs.;
- peratiile efectuate pot fi apreciate dupa diverse caracteristici;
- oftware-ul vă permite să identificați zonele cu probleme în activități prin analize moderne;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a lucra cu mai multe depozite, sucursale și așa mai departe.
- uteți încerca programul în acțiune prin versiunea de probă;
- SU – oferă contabilitate conform standardelor moderne.
Tabel contabil de produs
În activitățile moderne de contabilitate, sunt concentrate multe registre diferite, fiecare dintre ele fiind creat în mod intenționat pentru a urmări un anumit proces.
Este creat un tabel de contabilitate pentru produse pentru a urmări datele cheie privind cifra de afaceri. Ar trebui să includă indicatori care vă permit să mențineți: disponibilitatea, mișcarea și stocul rămas în depozit. Astfel de registre sunt create independent sau utilizate pe baza software-ului existent.
Cum se creează un tabel de contabilitate a produsului?
Cum se creează un tabel de contabilitate a produsului? O astfel de nevoie poate apărea dacă nu este posibil să lucrați în software cu drepturi depline. Apoi puteți utiliza aplicația Excel Office. Va trebui să creați singur registrul.
Când lucrați cu tabele, trebuie să fiți atenți în ceea ce privește acuratețea și atenția, deoarece indicatorii sau formulele introduse incorect pot distorsiona datele. De asemenea, merită să vă gândiți la backup, deoarece dacă computerul se blochează, puteți pierde date.
Tabelele contabile ale produselor
Este mai bine să utilizați tabele de contabilitate a produselor bazate pe software, de exemplu, USU. De ce? Sistemele automate funcționează conform unor algoritmi coerenți și bine organizați. În acest caz, trebuie doar să completați corect categoriile de bază, iar programul controlează însuși restul proceselor. Să ne uităm la caracteristicile acestui registru.
În primul rând, include informații de bază despre articolele de inventar: un identificator unic sau articol, denumire completă, care identifică cu ușurință articolul de produs în sistem.
Tabel pentru contabilitatea de depozit a mărfurilor
Pentru ușurința clasificării, pot fi definite categorii și grupuri. De exemplu, dacă un magazin vinde îmbrăcăminte, atunci pot fi indicate următoarele categorii: îmbrăcăminte pentru casă, birou, școală și așa mai departe.
Pentru a înțelege pe deplin caracteristicile postului, se recomandă să oferiți o scurtă descriere. Dacă este important pentru contabilitate sau vânzări, puteți indica producătorul sau o anumită marcă. Tabelul de contabilizare a stocurilor de mărfuri trebuie să includă în mod necesar numărul curent de unități de stoc disponibile în depozit.
Într-o abordare integrată de gestionare a operațiunilor viitoare, se recomandă specificarea unei cantități-prag la care stocul trebuie să fie reaprovizionat, precum și a unui maxim recomandat pentru depozitare pentru a evita suprastockul.
Tabelul contabil al produsului ar trebui să reflecte diferite tipuri de prețuri. De exemplu, preț de achiziție: prețul la care a fost achiziționat materialul de la furnizor. De asemenea, în timpul vânzărilor, se reflectă prețul de vânzare al articolelor de inventar către clienți (cu amănuntul). Pentru vânzările cu ridicata, o etichetă de preț poate fi indicată pentru vânzare către cumpărători mari.
Tabelul de primire și consum de mărfuri
Tabelul de intrare și consum de mărfuri reflectă mișcarea cifrei de afaceri comerciale. Coloana de chitanță ar trebui să reflecte numărul de unități primite, legat de dată.
Coloana de cheltuieli reflectă în mod fals datele privind datele și numărul de unități vândute sau anulate. Coloana pentru solduri va arăta calcularea automată a cantității curente de articole de inventar după fiecare tranzacție de încasare sau de cheltuială.
Tabelul de contabilitate a produselor reflectă datele despre furnizori. Registrul ar trebui să reflecte: numele sau codul furnizorului, informații de contact: pentru o comunicare rapidă dacă este necesară reaprovizionarea stocurilor.
Tabel venituri cheltuieli soldul bunurilor
Tabelul de primire, consum, sold de marfa, daca este necesar, pot fi completate cu date suplimentare. De exemplu, pentru articolele de inventar cu o perioadă de valabilitate limitată, este foarte important să se ia în considerare data de expirare. Trebuie indicată și data primirii: când materialul a fost livrat la depozit.
Tabel de inventar al depozitului
Un tabel pentru înregistrarea mărfurilor într-un depozit, dacă există mai multe locații de depozitare, este necesar să se ia în considerare locația care dintre ele conține articolul necesar.
Atunci când sunt utilizate în afaceri, codurile de bare pot fi, de asemenea, reflectate în registru pentru scanare și identificare rapidă.
Descărcați tabelul contabil al produsului
Puteți descărca tabelul de contabilitate al produsului de pe site-ul nostru într-o versiune de probă și nu trebuie să creați singur tabelul, acesta este deja implementat în program. Puteți lucra ușor și eficient în software, fără să vă faceți griji cu privire la erorile de introducere manuală. Software-ul are multe funcții și caracteristici diferite care accelerează semnificativ procesele. Vă recomandăm să nu ezitați și să trimiteți o cerere companiei noastre.
Video de lucru cu un tabel pentru contabilitatea mărfurilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Tabel de descărcare gratuită pentru contabilitatea produselor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.