- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea pieselor auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă permite să gestionați ușor și eficient contabilitatea pieselor auto;
- uteți efectua orice operațiuni de depozit prin program;
- istemul vă va permite să urmăriți prețurile pentru mărfurile de la furnizori;
- uteți verifica ușor și rapid soldurile stocurilor din depozite;
- a cerere, putem oferi posibilitatea de integrare cu depozite la distanță;
- istemul dispune de mecanisme transparente și ușor de implementat pentru gestionarea diferitelor tipuri de informații;
- eți putea ține evidența completă a clienților;
- uteți oferi suport complet pentru tranzacții;
- ă vom putea oferi asistență pentru informații despre clienți prin buletine informative, notificări, memento-uri;
- rin USU poți gestiona contabilitatea unui magazin online;
- a cerere, putem asigura integrarea cu piețele;
- entru fiecare articol de produs veți putea urmări întregul ciclu de operațiuni;
- ă vom oferi posibilitatea de a lucra cu orice flux de documente;
- rin program puteți analiza instrumente de marketing;
- SU – opțiuni de automatizare contabilă disponibile pentru dvs.
Program de contabilitate pentru piese auto
Programul de contabilitate a pieselor auto este o soluție software special creată pentru rularea unui magazin de piese auto. Datorită unui astfel de sistem, puteți automatiza lucrul cu gama de produse și puteți construi lucrul corect cu furnizorii și clienții.
Software-ul de contabilitate pentru piese auto poate fi achiziționat de la USU. Am cercetat acest tip de activitate și oferim oportunități de bază și exclusive. Deci, să ne uităm la unele dintre ele.
Software pentru depozit de piese auto
Software-ul USU pentru depozitul de piese auto ajută în primul rând la gestionarea stocurilor. Oferim un set de instrumente pentru gestionarea operațiunilor din depozit. Atunci când este integrat cu echipamentul, este posibilă asigurarea contabilizării automate a încasărilor și a ștergerii pieselor de schimb.
Prin intermediul UCS, puteți controla soldurile din depozit, inclusiv: nivelurile minime și maxime de stoc. De exemplu, software-ul poate fi configurat pentru a vă anunța când au fost atinse niveluri reduse de stoc și când este necesară reaprovizionarea.
Puteți introduce în sistem întregul catalog de piese de schimb al magazinului dvs. Crearea unei baze de date electronice de piese de schimb cu informații detaliate nu vă va lua mult timp dacă aveți date de sortiment în format electronic, puteți utiliza importul de date; Fișele de produs pot afișa: articole, caracteristici, fotografii și alte informații necesare.
Bazele de date din programul pentru depozitul de piese auto USU sunt create astfel încât să puteți căuta cu ușurință după diverse criterii, de exemplu, după nume, articol, producător și așa mai departe.
Program de depozit pentru piese auto
Un program de depozit pentru piese auto vă va ajuta să mențineți tranzacțiile contabile pentru furnizori și clienți. În USU puteți înregistra toți furnizorii cu informații de contact și termeni de cooperare. De asemenea, puteți efectua o analiză periodică a prețurilor de achiziție.
Programul poate lua în considerare munca clienților și istoricul lor de achiziție. Aceste informații pot fi utile pentru cercetarea de marketing și implementarea programelor de loialitate. De asemenea, în software puteți crea rapoarte privind vânzările, soldurile, mișcarea produselor și alte categorii. Pe baza rapoartelor, puteți analiza profitabilitatea și cifra de afaceri a stocurilor. Programul de depozit pentru piese auto este ușor de învățat cu ajutorul instrucțiunilor interactive.
Software de contabilitate pentru piese auto
Programul de contabilitate pentru piese auto de la USU se integrează perfect cu alte sisteme și echipamente, de exemplu, contabilitate, ERP pentru automatizarea proceselor financiare. Software-ul poate fi utilizat cu ușurință pentru a gestiona comenzile. Software-ul facilitează crearea acestora, urmărirea stării lor și furnizarea clienților notificări după cum este necesar. De exemplu, acest lucru este important atunci când comanda este plasată din depozite îndepărtate și procesul durează o anumită perioadă. Prin intermediul software-ului, puteți procesa automat aplicațiile și puteți furniza notificări de stare dacă este necesar.
În programul de contabilizare a pieselor auto, puteți gestiona diverse tipuri de informații: după mărfuri, clienți, furnizori, cheltuieli, venituri, mișcări de mărfuri și așa mai departe.
Descărcați programul de contabilitate pentru piese auto
Prin USU puteți gestiona prețurile listele de prețuri pot fi implementate în software și ajustate în funcție de creșterile prețurilor de achiziție și alți factori de piață. Dacă exersați utilizarea programelor de fidelitate, atunci puteți înregistra reduceri și promoții în USU fără probleme.
Software-ul este conceput pentru managementul vânzărilor. Veți putea efectua înregistrarea financiară a proceselor, menținerea unei case de marcat, cont curent, generarea documentelor, gestionarea afacerilor de personal și evaluarea productivității acestora.
La cerere, vă putem oferi posibilitatea de a dezvolta o aplicație mobilă personalizată. În baza de date, puteți configura niveluri de acces pentru diferiți utilizatori. Acest lucru vă va proteja datele împotriva accesului neautorizat. De asemenea, vă putem oferi munca în format de la distanță bazat pe cloud, cu ajutorul acestuia puteți combina munca filialelor dvs.
Puteți descărca programul de contabilizare a pieselor auto într-o versiune de probă de pe site-ul nostru oficial. Alte opțiuni vă sunt și ele disponibile, de exemplu, aveți acces să vizionați un videoclip cu această soluție. Cu USU veți putea să vă desfășurați procesele în mod eficient.
Programe video pentru contabilitate piese auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate a pieselor auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
![ROMÂNĂ](https://usu.md/img/flags/moldova.png)
![ORICE LIMBĂ](https://usu.md/img/flags/all.png)
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.
![Transmiți rechizitele pentru contract](https://usu.md/ro/img/kak/1.jpg)
![Efectuați plata în avans](https://usu.md/ro/img/kak/2.jpg)
![Vi se instalează programul](https://usu.md/ro/img/kak/3.jpg)
![Bucurați-vă de rezultat](https://usu.md/ro/img/kak/4.jpg)