Capabilitățile sistemului CRM pentru înregistrarea cursurilor
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU este conceput pentru a menține un jurnal de bord electronic pentru cursuri;
- rice instituție de învățământ poate utiliza sistemul;
- plicarea programului poate fi furnizată în diferite limbi;
- Înregistrarea proceselor poate fi efectuată automat;
- olosind software-ul, puteți genera programe de curs;
- ormarea poate fi realizată ținând cont de diverși factori;
- oftware-ul poate înregistra lecțiile ratate;
- iecare omisiune poate fi detaliată indicând baza;
- rin intermediul platformei, puteți analiza munca angajaților, orarele, veniturile primite și alte domenii;
- istemul poate stoca datele clienților;
- uteți furniza alerte prin notificări, mementouri sau e-mailuri;
- istemul vă permite să înregistrați veniturile și cheltuielile;
- entru fiecare direcție se pot efectua analize periodice;
- ă puteți extinde după cum este necesar și vă puteți extinde activitățile;
- utomatizarea vă va face activitățile mai productive.
Jurnalul de ocupație
Ce este un jurnal de activitate? Acesta este un jurnal de hârtie sau electronic care reflectă informații despre lecțiile predate. Jurnalul de clasă reflectă informații despre date, ore, subiecte ale lecțiilor, cele prezente în clase și profesori.
Păstrarea jurnalului este practicată în principal de instituțiile de învățământ (instituții preșcolare, mize, colegii, universități, cursuri etc.) Scopul ținerii unui jurnal este de a monitoriza prezența și progresul elevilor.
Program pentru inregistrarea orelor
Un program de contabilitate ocupațională poate avea o funcționalitate extinsă pentru acest tip de activitate. Să luăm în considerare capacitățile soluției software de la compania USU.
În programul USU pentru înregistrarea cursurilor, puteți crea și edita orice program. Puteți specifica: numele lecției, ora lecției și detaliile profesorului.
Un jurnal special a fost introdus în USU pentru a controla vizitele. Poate fi efectuat automat sau manual. Spre deosebire de un registru de hârtie, un registru electronic este mai convenabil de completat și vă permite să găsiți rapid informațiile necesare, să efectuați analize și să monitorizați indicatorii.
Modul automat este posibil atunci când sunt conectate echipamente speciale, de exemplu, acesta poate fi asociat cu carduri de intrare sau cu un serviciu de inițializare a persoanelor care intră în clădire.
CRM pentru contabilitate de clasă
Prin intermediul CRM-ului pentru înregistrarea cursurilor, puteți marca cu ușurință manual pe cei prezenți la cursuri. Profesorul poate face acest lucru prompt, indicând chiar și motivul absenței.
CRM pentru inregistrarea cursurilor cand se modifica orarul va fi mereu actualizat si, daca este necesar, informatiile vor fi trimise direct din sistem catre elevi si profesori. USU poate oferi analize moderne privind prezența, popularitatea cursurilor și alți indicatori. Acest lucru simplifică foarte mult procesul și vă permite să vă concentrați pe ceea ce este mai important.
Contabilitatea cursurilor
Clasele pot fi înregistrate în funcție de categoriile selectate. De regulă, se iau în considerare următoarele: data și ora, subiectul, locația și profesorul. Nu sunt necesare abilități speciale pentru a înregistra cursuri prin USU. Totul este simplu și clar, iar utilizatorul are întotdeauna la îndemână instrucțiuni interactive pentru acces rapid.
Ce beneficii vei obține dacă alegi automatizarea? În primul rând, aceasta economisește timp și resurse. Economiile sunt realizate prin eliminarea operațiunilor de rutină și pierderea timpului angajatului cu ele.
De exemplu, acest lucru este clar vizibil atunci când se lucrează cu programarea sau când se înregistrează noi studenți, consultări și evidență.
Printr-o resursă software, puteți lansa un serviciu de evaluare a serviciilor. Acest lucru va menține calitatea înaltă a serviciilor și a serviciilor la zi. De asemenea, puteți informa întotdeauna utilizatorii despre modificările în programul de programare. Pentru a face acest lucru, puteți utiliza diferite canale și formulare (notificări, mementouri, scrisori obișnuite).
Automatizarea contabilității ocupaționale
Automatizarea înregistrărilor de activitate oferă acces ușor. Puteți deschide accesul la USU pentru diferiți utilizatori: personal administrativ, profesori, manager. Puteți defini drepturi de acces pentru toată lumea și le puteți deschide în funcție de poziția lor. Dacă contabilitatea activității este furnizată pe baza cloud-ului, atunci datele necesare pot fi obținute de la distanță.
Un alt avantaj este acuratețea și securitatea datelor. Dacă lucrați cu registre de hârtie, există riscul de întreținere incorectă și de pierdere a jurnalului. Dacă utilizați versiunea electronică, acuratețea și siguranța informațiilor este asigurată. Când editați date, puteți oricând să urmăriți cine a făcut-o și când. În acest fel puteți monitoriza procesele.
Toți indicatorii salvați în USU pot fi analizați. Toată lumea știe că analiza este calea către îmbunătățirea procesului. Va putem pune la dispozitie cele mai avansate facilitati pentru aceasta activitate.
Utilizarea software-ului este foarte simplă, însoțim procesul după cum este necesar și, de asemenea, oferim toate materialele necesare pentru adaptarea rapidă la lucrul cu software-ul. Pentru a o încerca, puteți descărca o versiune de încercare gratuită și puteți urmări materialele video disponibile pe site. De asemenea, puteți obține ajutor de la suport tehnic.
Automatizarea contabilității de clasă poate fi realizată în timp record, trebuie doar să ne contactați. Utilizarea instrumentelor moderne de contabilitate face ca activitățile să fie moderne, eficiente și transparente. Vă vom ajuta să vă automatizați cu ușurință afacerea.
Programe video pentru inregistrarea cursurilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de înregistrare a cursurilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.