Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru de formare
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Datorită USU, vă puteți automatiza foarte rapid centrul de antrenament;
- uteți automatiza diferite aspecte ale contabilității;
- uteți ține evidența tuturor veniturilor, precum și a cheltuielilor;
- rogramul vă va ajuta să creați un program corect;
- eți putea ține cont de diverși factori atunci când vă creați programele de studiu;
- ă puteți programa în funcție de constrângeri (cum ar fi volumul de muncă al profesorului) sau preferințe;
- olosind funcțiile CRM, puteți crea cazuri electronice pentru studenții centrului;
- eți putea să vă planificați corect munca profesorilor, evitând suprapunerile în program;
- rin intermediul software-ului, puteți lansa suport informațional pentru utilizatorii de servicii;
- uteți învăța foarte repede cum să lucrați cu programul;
- peciale disponibile capabilități personalizate, cum ar fi dezvoltarea de aplicații;
- acă este necesar, putem oferi posibilitatea de a lucra în cloud;
- oate informațiile pot fi stocate într-un singur loc și analizate;
- istemul poate fi folosit pentru a calcula salariile cadrelor didactice;
- u noi vă puteți îmbunătăți semnificativ activitățile organizatorice și contabile.
Program pentru centrul de instruire
Centrele moderne de formare introduc în mod activ automatizarea în procesele lor. Acest lucru poate viza o varietate de domenii, de la utilizarea înregistrării automate a vizitelor până la analize prin intermediul unui software special.
Programul centrului de formare poate deservi o varietate de procese. Totul depinde de funcționalitatea sa. Vă atragem atenția asupra produsului software de la compania USU.
Sistem CRM pentru centrul de instruire
Un sistem CRM pentru un centru de instruire de la USU poate îndeplini sarcini specifice sau poate oferi funcții pentru o abordare integrată a managementului activității. Oferim clienților noștri diferite tipuri de funcționalități la prețuri accesibile.
Dacă aveți nevoie de funcții CRM, le putem oferi conform preferințelor dvs. De exemplu, prin USU puteți menține carduri electronice pentru studenți și puteți salva istoricul cooperării în acestea. Aceste informații vor fi de neprețuit pentru suport informațional sau pentru promovarea de marketing a serviciilor.
CRM pentru centru de instruire
CRM pentru centrul de instruire poate fi folosit pentru a lucra cu programul. Atunci când creați un program, puteți ține cont de tot felul de factori: numărul de grupe, clase individuale sau de grup, disponibilitatea profesorilor, disponibilitatea sălilor de clasă, condiții speciale și așa mai departe.
Dacă apar modificări ale programelor, le puteți edita rapid și puteți utiliza notificări pentru a notifica rapid părțile interesate.
Suprapunerea programelor și greșelile în această chestiune importantă pot duce la o reacție negativă a vizitatorilor, precum și la o reputație proastă a centrului de antrenament. Acest lucru nu poate fi permis.
Automatizarea centrului de instruire
Automatizarea unui centru de formare poate fi legată nu numai de program, ci și de înregistrarea vizitelor. În USU, puteți utiliza jurnalele electronice pentru contabilitatea manuală. De asemenea, atunci când utilizați servicii suplimentare, de exemplu, pentru a inițializa apelurile primite pe față, puteți asigura integrarea și urmăriți automat vizitele.
Când lucrați cu absențe, puteți ține cont de motivele pentru care un elev lipsește la cursuri și, de asemenea, puteți obține statistici utile despre absențe în contextul fiecărui elev.
USU poate oferi instituției dumneavoastră de învățământ suport complet de informații. De exemplu, puteți alege să lucrați cu notificări, mementouri, e-mailuri și așa mai departe. În aceste scopuri, va trebui să conectați integrarea cu serviciul corespunzător. O combinație de opțiuni diferite poate fi utilizată pentru a informa utilizatorii de servicii.
CRM pentru centrele de formare
CRM pentru centrele de formare poate calcula salariile profesorilor pe baza formatului selectat. Putem ajusta software-ul la orice calcul.
Dacă aveți nevoie să țineți evidența completă a activității centrului, atunci vă putem oferi oportunități legate de înregistrarea veniturilor, cheltuielilor, întreținerea unui depozit și alte procese. Oportunitățile pentru activități analitice și controlul proceselor vă vor fi disponibile.
Sisteme CRM pentru centrele de formare
Sistemele CRM pentru centrele de formare pot fi diferite, dar vă vom oferi o soluție care vă va servi procesele cât mai exact posibil și va fi accesibilă. Chiar acum puteți trimite o solicitare indicând funcțiile necesare, iar noi vom fi bucuroși să vă prezentăm o versiune adecvată.
În programul USU pot lucra diferiți utilizatori, aceștia sunt profesori, directorul, personalul administrativ și alți angajați. Fiecărei persoane i se pot atribui drepturi de acces la baza de date și un jurnal al acțiunilor sale poate fi păstrat pentru control.
Cumpărați un program pentru centrul de formare
Avem la dispoziție servicii și capabilități suplimentare, automatizăm diverse domenii de activitate și nu ne oprim aici. Când vă extindeți activitățile, CMS-ul poate fi utilizat pentru a gestiona sucursale și divizii. De asemenea, puteți extinde funcțiile după cum este necesar.
Puteți cumpăra un program pentru centrul de formare chiar acum, pentru a face acest lucru, trebuie să trimiteți o solicitare, vă vom contacta și vă vom explica cum se face.
Vă invităm să faceți cunoștință cu versiunea de încercare a sistemului, precum și cu materiale suplimentare de pe site. Un sistem de contabilitate universal este o automatizare fiabilă pentru un centru de formare.
Programe video pentru centrul de instruire
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru centrul de formare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.