- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea mărfurilor într-un depozit
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un program multifuncțional automatizat este un instrument necesar în arsenalul fiecărei organizații din orice domeniu de activitate;
- oftware-ul asigură conectarea multicanal a tuturor dispozitivelor de lucru local sau prin intermediul rețelei de internet, oferind utilizatorilor informațiile necesare cu schimbul de materiale;
- iecare utilizator va avea acces la datele de informare pe baza unui nivel de acces personal;
- ste posibil să controlați activitățile de lucru ale tuturor departamentelor folosind supraveghere video de la distanță;
- plicația oferă o oportunitate unică de a uni toate punctele de vânzare cu amănuntul și depozitele pentru management, control și analiză unificate;
- În utilitate, toate operațiunile de decontare sunt reproduse automat de un calculator electronic folosind prețuri pentru materiale din lista de prețuri cu reduceri și politici promoționale;
- În aplicație, toate informațiile despre activitățile financiare ale unei organizații comerciale vor fi afișate într-un sistem informațional unificat prin integrare cu contabilitatea 1C;
- ctualizarea datelor de informații este determinată de un mod de operare multi-utilizator cu salvarea tuturor materialelor într-o singură stocare în cloud;
- ăutarea datelor informaționale se realizează folosind un motor de căutare electronic;
- ucrul cu managementul documentelor digitale este un proces convenabil și ușor, folosind șabloane și mostre cu introducere automată a datelor, optimizând resursele de lucru;
- anagerul va putea analiza date privind activitatea de muncă a fiecărui subordonat, analizând automat munca cu calculul ulterior al salariilor lunare;
- oate denumirile produselor vor fi afișate în nomenclator cu numere de cod atribuite, cost, cantitate totală, nivel de lichiditate, atașând imagini pentru distincția vizuală de articole similare;
- rogramul multifuncțional este echipat cu funcționalitate de ultimă oră care facilitează monitorizarea, managementul și analiza rapidă;
- rin intermediul software-ului, este posibilă îmbunătățirea tranzacționării prin utilizarea strategiilor de marketing;
- urnizarea de informații în mod selectiv sau în masă se realizează prin trimiterea de mesaje vocale sau text folosind o singură bază de clienți.
Program de contabilizare a mărfurilor într-un depozit
Programul de contabilizare a mărfurilor într-un depozit contribuie la gestionarea eficientă și de înaltă calitate a recepției, depozitării, vânzărilor și reaprovizionării stocurilor. Folosind un utilitar automatizat, este posibilă corectarea deficiențelor în timpul proceselor de lucru, ținând cont de factorul uman și influența externă. Aplicațiile specializate sunt adaptate nevoilor utilizatorilor, ținând cont de domeniul de activitate și de alte aspecte. Aplicația este automatizată și rezolvă în mod cuprinzător diverse sarcini de orice complexitate, ajutând angajații unei anumite organizații să facă față eficient diferitelor dificultăți. Fiecare organizație necesită introducerea dezvoltării specializate pentru implementarea de înaltă calitate și îmbunătățirea condițiilor de muncă, la vizualizarea și atragerea clienților potențial solvabili, asigurând vânzarea produselor ținând cont de creșterea cifrei de afaceri a companiei. Există multe aplicații pe piață, așa că este destul de dificil să alegi o ofertă demnă care să fie potrivită special pentru un anumit tip de afacere. Pentru a simplifica sarcina și a selecta utilitatea necesară folosind bugetul alocat, fără investiții suplimentare de fonduri, precum și nervi, efort și timp, este necesară monitorizarea pieței. De asemenea, ca analiză și selecție a unei dezvoltări specializate, este prevăzută instalarea unei versiuni demo.
Contabilitatea de depozit a mărfurilor
Contabilitatea de depozit a mărfurilor este necesară pentru orice organizație comercială. Chiar și întreprinderile mici cu o gamă mică de produse comerciale trebuie să efectueze analize și control ale managementului depozitului. Pentru a optimiza costurile cu resursele, în timp ce achiziționăm un asistent electronic specializat la un preț accesibil, de înaltă calitate și capabilități limitate, acordăm atenție software-ului universal de la compania USU. Aplicația este concepută pentru a automatiza procesele zilnice de afaceri. Toate cerințele utilizatorilor sunt luate în considerare, asigurând o muncă unificată și coordonată a tuturor diviziilor structurale ale organizației oriunde în lume.
Aplicația este ușor de descărcat și configurat la cererea utilizatorilor, conectându-se individual la contul lor personal folosind un login și o parolă securizate. Aplicația poate rula fără probleme pe orice dispozitiv care funcționează prin achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare dispozitiv. În timpul înregistrării angajaților unei organizații comerciale, informațiile actualizate vor fi introduse în utilitate cu analiza ulterioară și controlul activităților de muncă. Setările de configurare sunt flexibile, cu o gamă largă de modele de teme pentru screensaver desktop disponibile, făcând munca zilnică a fiecărui angajat mai confortabilă. Utilizatorii vor putea, de asemenea, să selecteze în mod independent limbile necesare pentru munca ulterioară cu contrapărțile străine. Activitățile de muncă, precum și drepturile de utilizare, vor fi diferențiate între angajați, oferind control deplin, analiză, management și acces la datele de informații confidențiale doar managerului.
Depozit - un program de contabilitate a mărfurilor
Depozit - un program de contabilitate a mărfurilor este o parte integrantă a derulării oricărui tip de activitate comercială. În aplicație, este posibil nu numai exercitarea controlului de gestiune asupra stocurilor, ci și analiza datelor privind indicatorii generali ai cererii de produse, menținerea unei baze de clienți, inclusiv acceptarea plăților, ținând cont de implementarea suportului contabil și de depozit. Șeful unei afaceri de tip comercial poate gestiona simultan un număr nelimitat de puncte de vânzare cu amănuntul, implementând strategii de afaceri prin date detaliate. Programul vă permite să efectuați gestionarea depozitului folosind metode statice sau dinamice. Datele privind depozitele vor fi înregistrate într-o bază de date unică pentru confortul utilizatorilor. Astfel, este posibilă analiza datelor despre toate tipurile de produse și cele aflate în depozit, analizând informațiile privind soldurile, prevăzând completarea regulată a pozițiilor lichide. Programul de depozitare oferă control și analiză de înaltă calitate a recepției, depozitării și vânzărilor de inventar, găsind cu ușurință articolele de produs necesare pentru plasare și ridicare. Controlul competent al depozitului este asigurat cu activitate de lucru neîntreruptă și nu necesită resurse suplimentare cheltuite pentru căutarea spațiului liber (celule, rafturi). De asemenea, la căutarea articolelor de produs necesare, sistemul va înregistra informații despre locația de depozitare.
Programul de contabilizare a mărfurilor într-un depozit prevede menținerea unei nomenclaturi cu indicatori generali pentru fiecare articol. În nomenclator, sub fiecare denumire de produs, se va înregistra un cod individual, cost, cantitate, descriere, data expirării, scop, metode de păstrare. Conditiile de temperatura, umiditatea aerului sunt aspecte importante pentru pastrarea valorilor de inventar va fi atasata si o imagine. Imaginile pot fi folosite de pe diverse medii sau citite de pe o cameră web. Dacă o organizație comercială este implicată în producția de produse, atunci fiecărui articol i se va atribui un cod separat, care poate fi introdus în aplicație manual sau folosind un dispozitiv de citire. Foile separate pot fi folosite și pentru ani scurti, îndreptând scanerul pentru coduri de bare și citire în timpul vânzărilor și transportului. Managementul depozitului prin implementarea programului va deveni un proces stabilit, comparând indicatorii generali ai produselor vândute pentru reaprovizionarea ulterioară a articolelor expirate.
Sistemul de contabilitate a mărfurilor
Sistemul de contabilitate a mărfurilor oferă capacitatea de a menține în mod competent datele analitice. Sistemul universal oferă posibilitatea de a interacționa cu echipamente de înaltă tehnologie care facilitează citirea codurilor de bare și afișarea datelor în baza de date. În acest fel, inventarierea, care necesită o atenție deosebită și pregătire prealabilă cu prezentarea activităților de lucru, se va efectua automat de către aplicație. În același timp, sistemul va minimiza erorile asociate cu factorul uman, reflectând corect indicatorii efectivi ai soldurilor fiecărui articol de sortiment. Programul va citi automat informații despre articolele lichide care expiră, completând o cerere de reaprovizionare, asigurând vânzări neîntrerupte și creșterea veniturilor companiei. Pentru a vinde poziții nelichide, sunt oferite diverse promoții și reduceri pentru aceste articole, excluzând înghețarea fondurilor și timpul de nefuncționare a spațiului din depozit.
Utilizarea rațională a spațiului din depozit vă permite să reduceți costurile. Pentru a crește interesul potențialilor clienți pentru achiziționarea de produse, aplicația vă permite să construiți strategii de marketing, analizând fondurile investite prin obținerea de beneficii maxime. De asemenea, prin intermediul software-ului, este posibilă trimiterea de mesaje informative atât către baza de date existentă, cât și către numere suplimentare de contact sau email de pe site-uri terțe. Funcția grabber vă permite să citiți date de pe site-uri terțe, ținând cont de categoria clienților după vârstă, inclusiv componenta financiară, sex etc. Distribuția poate fi efectuată atât în masă, cât și în formă selectivă. La trimiterea prin corespondență se are în vedere trimiterea de mesaje vocale sau text către WhatsApp, E-mail, SMS, Viber, atașând nu numai informații despre oferte avantajoase, ci și notificare despre starea de acumulare a punctelor bonus, atașând imagini pentru felicitări pentru diverse sărbători.
Program produs-depozit
Programul produs-depozit prevede clasificarea pe categorii, ținând cont de perioadele de depozitare, diferite metode și condiții. În funcție de gama de produse, este posibil să se utilizeze metode de gestionare a depozitelor fie dinamice, fie statice. Într-un singur utilitar de informare, este posibil să gestionezi un număr nelimitat de depozite, analizând și văzând controlul asupra tuturor articolelor de produs. Pentru a preveni furtul sau deteriorarea stocurilor, camerele de supraveghere video sunt instalate în toate punctele de vânzare și depozitele. Astfel, în timp real, managerul afacerii mărfuri va putea vedea de la distanță activitatea din fiecare ramură. Pe lângă menținerea controlului și echipamentului depozitului, aplicația prevede analiza activităților de lucru. La crearea programelor de lucru, toate informațiile despre angajați și sarcini vor fi afișate în aplicație. Când apar diferite modificări, notificările vor fi trimise utilizatorilor prin mesaje pop-up pe ecranul monitorului. Analiza activității de muncă vă permite să evaluați rațional calificările și să calculați salariile pe baza timpului lucrat și a volumului sarcinilor îndeplinite. Astfel, nici conducerea, nici angajații nu vor avea întrebări sau indignare.
Card de depozit pentru mărfuri
Cardul de inventar al mărfurilor este utilizat pentru companiile comerciale cu o gamă restrânsă de produse. Când acceptați sau vindeți articole de inventar, treceți cu mouse-ul peste cardul produsului și afișați automat informațiile necesare. Printr-un program automat, utilizatorii pot introduce și afișa cu ușurință informațiile necesare. Informațiile despre produse vor fi stocate într-o singură bază de informații, oferind o căutare rapidă a informațiilor necesare folosind interogări introduse în fereastra motorului de căutare electronic.
Sistem informatic pentru înregistrarea mărfurilor într-un depozit
Un sistem informatic pentru înregistrarea mărfurilor într-un depozit vă permite să automatizați procesele de lucru prin management digital. Programele de informare permit fluxul documentelor în formă electronică, permițând utilizatorilor să genereze rapid materialele necesare. Aplicația acceptă diverse formate de materiale, inclusiv imagini grafice. Fiecare organizație este reglementată de anumite șabloane care sunt folosite în activitățile zilnice. Prezența șabloanelor electronice simplifică sarcina utilizatorilor, generând rapid rapoartele, documentele, contractele, actele, facturile necesare și completându-le automat cu date portabile din diverse surse. La generarea diverselor documente, rapoarte, facturi și acte, programul va atribui automat numere și date, înregistrând informațiile în registru. La introducerea datelor în aplicație la vânzarea sau acceptarea produselor, se va deschide un formular electronic, selectând automat clienți dintr-o singură bază de clienți, articole din gama de produse, inclusiv reduceri și alți indicatori la calcul.
Depozitarea mărfurilor online
Contabilitatea inventarului online a mărfurilor presupune sincronizarea cu site-ul web, piețele, vânzarea articolelor pe sortimente direct din depozite. Când clienții plasează comenzi, programul online va șterge automat articolele, reflectând indicatori reali ai bilanțurilor materiale. De asemenea, clienții pot aranja livrarea comenzilor, furnizând hărți la scară încorporate, indicând adresele, urmate de rutare și calculul costului total de livrare. În aplicație, sortarea și aranjarea tuturor articolelor se realizează automat, reflectând toate etapele din momentul plasării comenzii până la livrarea către client.
Prin instalarea software-ului, nicio comandă nu va fi pierdută pentru analiza ulterioară. Clientul are întotdeauna dreptate. Aceasta este politica oricărei companii care interacționează cu clienții. Prin urmare, pentru a analiza calitatea muncii angajaților din toate departamentele, se preconizează primirea de feedback și evaluări de la clienți, îmbunătățind calitatea muncii ținând cont de raționalitatea măsurilor luate. Comerțul online este destul de dezvoltat astăzi, ceea ce face mai ușor nu numai pentru angajații organizațiilor comerciale, ci și pentru clienți. Nu este nevoie să pierdeți timp vizitând magazine, selecție lungă de nume de produse, selectând articole potrivite online cu posibilitatea de a le muta în coș pentru achiziție ulterioară. Clientul plasează comenzi, se înregistrează în contul personal, indicând datele personale, adresa de livrare și atașând un card de reducere și plată.
Sisteme de contabilitate a mărfurilor
Sistemele de contabilitate a mărfurilor reprezintă o soluție ideală pentru managementul de înaltă calitate a proceselor intra-organizaționale. Software-ul poate interacționa cu o varietate de dispozitive de înaltă tehnologie, aplicații suplimentare, sisteme bancare și companii de asigurări. Programul automatizat, atunci când interacționează cu contabilitatea 1C, realizează contabilitate cu flux de documente digitale. Calculele, introducerea datelor pentru acceptarea și vânzarea produselor se vor reflecta într-o singură bază de informații, fără a fi nevoie de sarcini repetate. O aplicație pentru creșterea loialității și atragerea potențialilor cumpărători oferă reduceri într-o sumă sau alta, în funcție de analiza achizițiilor regulate de produse. astfel, se acordă reduceri pentru clienții obișnuiți, care se calculează automat la vânzare. Decontările reciproce se efectuează în numerar, precum și prin transferuri de fonduri contactless prin terminale, coduri QR sau folosind carduri de plată. Interacțiunea cu sistemul bancar oferă posibilitatea de a converti fonduri în orice monedă mondială.
Sistem de contabilitate a produselor CRM
Un sistem CRM universal și multifuncțional pentru înregistrarea mărfurilor din baza de clienți cu afișarea ulterioară a informațiilor personale, inclusiv indicarea adresei de livrare, utilizarea cardurilor de reducere și plată, afișarea istoricului achizițiilor, recenziilor, evaluărilor, plăților. Folosind carduri de reducere în timpul vânzărilor obișnuite, aplicația va calcula un anumit bonus, pe care cumpărătorul îl poate folosi în plăți reciproce pentru articolele de produs achiziționate ulterioare. De asemenea, este posibilă efectuarea unei plăți în avans cu un calcul ulterior al sumei totale. Operațiunile vor fi efectuate și înregistrate în aplicație automat. Sectorul comercial este destul de complex, având în vedere concurența constantă și cerințele umflate ale consumatorilor. Pentru a asigura o productivitate a muncii de înaltă calitate și eficientă cu o creștere planificată a cifrei de afaceri în companie, este prevăzută o analiză a cererii consumatorilor, oferind și reduceri pentru clienții obișnuiți. Funcția de identificare personală vă permite să citiți vizitatorii magazinului prin afișarea datei și orei în baza de date. De asemenea, in cazul in care este necesara consilierea clientilor folosind numere de telefon de contact, este asigurata utilizarea telefoniei PBX. Astfel, angajații organizației vor vedea pe ecranul monitorului informații despre clienții care solicită sfaturi citind numărul de telefon. Pentru întrebări urgente, puteți configura un răspuns automat.
Sistemul de inventariere a depozitului
Sistemul de contabilitate a mărfurilor din depozit prevede integrarea cu contabilitatea 1C pentru contabilitate. În consecință, atunci când se desfășoară toate procesele într-un singur program de informare, este posibil să se îmbunătățească efectiv productivitatea muncii prin optimizarea resurselor companiei. Managerul va avea oricând acces la situațiile financiare, comparând indicatorii generali de venit. Pentru o organizație comercială care cooperează cu contrapărți străine, este important să se analizeze costul materialelor, adică prețul de achiziție. Astfel, aplicația are capacitatea de a compara diferențele de costuri ale produselor pentru orice perioadă de timp, ținând cont de modificările cursurilor de schimb. Datele analitice și statistice vor fi furnizate în grafice, rapoarte și diagrame pentru analiza ulterioară și adoptarea rațională a diferitelor măsuri pentru activitățile comerciale ulterioare. Interacțiunea cu băncile oferă o formă convenabilă de decontări reciproce în formă non-numerar, susținând toate monedele mondiale cu conversie la cursul băncii naționale în ziua curentă a transferurilor. Software-ul pentru organizație prevede, de asemenea, utilizarea echipamentelor de vânzare cu amănuntul și a casei de marcat, oferind servicii rapide clienților cu produse vândute în baza de date.
Sistem de contabilitate cloud
Sistemul de contabilitate cloud asigură siguranța datelor informaționale într-o cantitate nelimitată, pe o perioadă lungă de timp, cu acces unificat de către toți utilizatorii. Fiecare angajat, având responsabilități personale de muncă în funcție de funcția oficială, i se va asigura și anumite niveluri de drepturi de acces la informații. Astfel, programul de informare garantează securitatea de înaltă calitate a datelor confidențiale. Stocarea în cloud oferă tuturor angajaților implementarea activităților de lucru nu numai în interiorul pereților companiei, ci și atunci când lucrează de la distanță de acasă, în timpul unei călătorii de afaceri etc. Interacțiunea dintre utilizatori este garantată prin Internet sau rețeaua locală, schimbând mesaje de informații. Ieșirea rapidă a informațiilor din stocarea în cloud se realizează folosind un motor de căutare contextual, reducând timpul pierdut la câteva minute. Pentru a putea aprecia, prin propria analiză, capacitățile prezentate de dezvoltatorii companiei USU, ar trebui să urmați linkul de mai jos către site-ul unde există o versiune de testare gratuită. După finalizarea perioadei de testare, veți putea lua o decizie informată cu privire la necesitatea implementării programului în procesul de gestionare a propriei afaceri. De asemenea, recenziile clienților vor ajuta. Vă puteți consulta oricând cu specialiștii folosind numerele de contact și e-mailul furnizate pe site.
Programe video pentru contabilizarea mărfurilor într-un depozit
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru urmărirea mărfurilor dintr-un depozit
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



