1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de contabilitate pentru inchirieri apartamente

Potrivit a 186 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de contabilitate pentru inchirieri apartamente

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea chiriilor de apartamente

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
    Alegere convenabilă

    Alegere convenabilă
  • Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
    Echipament

    Echipament
  • Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
    Planificare

    Planificare
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
    Închiriere

    Închiriere
  • Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
    Vânzări

    Vânzări
  • Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
    Amortizare

    Amortizare
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
    Gajuri

    Gajuri
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul are opțiuni de configurare flexibile;
  • ste posibil să alegeți dintr-o gamă largă de limbi străine;
  • plicația prevede menținerea unui nomenclator pentru toate obiectele, oferind clienților informații la zi cu privire la cost, caracteristici etc.;
  • căutare online este efectuată prin introducerea unei interogări în fereastra motorului de căutare contextuală;
  • ontabilitatea automată a orelor de lucru, cu calculul salariilor dintr-un salariu fix, bonusuri și închirieri apartamente;
  • entinerea unei baze de date unificate de clienti CRM cu mentinerea si completarea contactelor cu istoricul rezervarilor si inchiriilor, plata apartamentelor;
  • bilitatea de a integra aplicația cu diverse echipamente;
  • n design unic și o interfață simplă cu multe funcționalități vor simplifica și automatiza munca tuturor;
  • e va crea un cont individual pentru fiecare utilizator personal;
  • onitorizarea activității companiei va fi constantă, cu date detaliate și furnizarea de rapoarte către conducere;
  • alcularea automată a costului apartamentelor pentru perioadele de închiriere selectate;
  • chimb de date între utilizatori printr-o rețea locală;
  • rimiterea de mesaje informative prin SMS și e-mail;
  • olosind șabloane și mostre, este posibilă generarea rapidă a documentelor și rapoartelor necesare;
  • osibilitatea de a combina toate birourile într-un singur sistem informatic;

Program de contabilitate pentru inchirieri apartamente

Programul de contabilizare a chiriilor de apartamente este o abordare integrată a muncii automate. Programele sunt concepute pentru automatizarea zilnică a proceselor de afaceri pentru furnizarea de servicii imobiliare. Închirierea apartamentelor presupune atât furnizarea zilnică, cât și lunară de obiecte. Datorită programului, este posibil să afișați ușor și rapid informații despre toate proprietățile imobiliare, să analizați cererea și veniturile. Programul de cea mai înaltă calitate și automatizat este de la compania „Universal Accounting System”. Programul afișează cu ușurință date despre apartamente, clienți și angajați. Pentru confortul utilizatorilor care vor folosi programul pentru contabilizarea închirierii apartamentelor, este posibil să creați un cont personal cu un login și o parolă pentru autentificare individuală și protecția informațiilor confidențiale. Toate obiectele vor fi clasificate în funcție de anumite criterii (locație, metru pătrat, cost etc.). Prin intermediul rețelei locale interne, utilizatorii tuturor filialelor vor putea face schimb de date de informații, grăbind procesele de lucru. Programul vă permite nu numai să sistematizați informațiile, ci și să urmăriți datele privind proprietățile de închiriat, evaluând starea generală, rezervarea și monitorizarea stării depozitelor și plăților pentru închirierea zilnică, lunară sau anuală a apartamentelor.

Managementul inchirierii apartamentelor

Gestionarea chiriilor de apartamente va deveni cât mai confortabilă și rapidă cu programul „Sistem de contabilitate universal”. Programul de gestionare a închirierii apartamentelor vă permite să faceți rapid rezervări cu informațiile despre clienți reflectate. Pentru inchirierea de apartamente pe termen scurt sau lung, este necesara intocmirea de contracte. Formarea contractelor, actele de acceptare și livrarea obiectelor, rapoartele vor fi un proces automat dacă sunt disponibile şabloane electronice și se vor genera raportări în orice format; Completarea promptă a detaliilor este efectuată atunci când se importă date de pe orice suport. Pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienții străini, este posibil să configurați panoul de limbă. Prin reflectarea costului de închiriere orară sau lunară, anuală a apartamentelor, este posibil să se calculeze automat costul, acceptând plăți în numerar și fără numerar. Programul afișează convenabil informații despre plata anticipată și plata integrală, trimițând automat mesaje de memento către clienți. Software-ul este convenabil pentru agenții imobiliari să navigheze rapid prin proprietățile existente, introducând criteriile de căutare necesare într-un motor de căutare contextual și obținând rapid informații actualizate.

Sistem CRM pentru inchirieri apartamente

Un sistem CRM cuprinzător pentru închirierea apartamentelor este un format convenabil pentru lucru automat. Programul funcționează autonom pe un număr nelimitat de dispozitive de lucru, cu o singură conexiune. Fiecare dispozitiv care funcționează necesită achiziționarea unei versiuni licențiate. Specialiștii vor lucra într-un sistem informațional unificat, cu clasificarea materialelor și evidențierea ferestrelor în diferite culori pentru orientarea operațională. În sistemul CRM pentru închirierea apartamentelor, va fi formată și completată o bază de clienți cu contacte și istoricul rezervărilor, închirierii și plății apartamentelor. Pentru a evita neînțelegerile, sistemul va anunța despre clienții din lista neagră, lucrând pe bază de plată anticipată 100%. Pentru furnizarea comodă și automată a informațiilor către clienți, este posibil să se configureze distribuția automată a mesajelor către contactele selectate sau în formă de masă. Șabloanele și mostrele vor fi ajutoare evidente pentru optimizarea timpului de lucru.

SRM pentru contabilizarea chiriilor apartamentelor

SRM pentru contabilitatea închirierii apartamentelor vă permite să analizați automat și să identificați cu promptitudine incompetența angajaților prin compararea recenziilor clienților. Atunci când oferă clienților apartamente spre închiriere, sistemul va trimite automat mesaje prin care le cere să evalueze serviciul pe o scară de puncte. Astfel, odată cu evaluarea calificărilor, se va înregistra timpul de lucru, urmat de calculul salariului. Toate informațiile din sistem vor fi actualizate în mod regulat, oferind utilizatorilor doar informații relevante. Astfel, este posibilă identificarea ofertelor curente, la cerere. În aplicația SRM de contabilizare a chiriilor de apartamente este posibil să se vadă dinamica cererii și a veniturilor companiei. Contabilitatea va fi un plus convenabil, reflectând activitățile companiei. Datele vor fi prezentate nu numai sub formă de tabele, ci și de grafice și diagrame. Puteți obține informații suplimentare folosind numerele de contact afișate pe site-ul web USU.kz. De asemenea, este posibil să evaluați funcționalitatea software-ului în propria afacere prin instalarea unei versiuni de testare gratuită.

Aspectul programului

Program de contabilitate pentru inchirieri apartamente

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program de contabilitate pentru închirierea apartamentelor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Puncte de închiriere a bicicletelor

    Puncte de închiriere
    a bicicletelor
  • Puncte de închiriere a mașinilor

    Puncte de închiriere
    a mașinilor
  • Chirie rochii și haine

    Chirie rochii
    și haine
  • Puncte de închiriere

    Puncte de
    închiriere
  • Chirie și arendă de instrumente și inventar

    Chirie și arendă de
    instrumente și inventar
  • Arenda spațiilor comerciale și terenurilor

    Arenda spațiilor
    comerciale și terenurilor
  • Organizații de arendă a echipamentelor și instrumentelor pentru construcții

    Organizații de arendă
    a echipamentelor și
    instrumentelor pentru
    construcții
  • Magazine de închiriere a echipamentelor sportive

    МMagazine de închiriere
    a echipamentelor sportive
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.