Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea închirierii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un program automat de contabilizare a închirierii este prezentat pentru modul multi-utilizator, făcând posibil schimbul de date de informații printr-o rețea locală;
- iecare utilizator are un cont creat personal, cu un login și o parolă de securitate;
- elegarea drepturilor utilizatorului garantează viteză mare de lucru cu protecția datelor informaționale;
- enerați și completați rapid documente cu șabloane încorporate;
- rogramul vă permite să mențineți o singură bază de date CRM cu informații complete despre toți clienții;
- onfigurarea automată a notificărilor prin SMS către clienți despre starea închirierii sau închirierii, oportunitatea plăților, reduceri, bonusuri etc.;
- ăutare rapidă după cererea utilizatorului, după cod de bare, după nume, categorie, disponibilitate;
- fisare de catre clienti cu probleme, cu notificare de plata 100%;
- fectuarea plăților în numerar și fără numerar;
- entinerea unui nomenclator cu toate denumirile de marfa prezentate, impartite pe categorii (cantitate, cost, disponibilitate), evidentiate intr-o culoare sau alta;
- alcul rapid in format automat cu calculator electronic, folosind costul reflectat in nomenclator cu numarul total de marfuri si timp;
- portunitatea managerului de a avea acces constant la controlul și analiza activităților organizației;
- ucrați de pe orice dispozitiv de lucru;
- ontabilitate;
- tilizarea echipamentelor de înaltă tehnologie;
Software de contabilitate de leasing
Software-ul de contabilitate pentru închiriere este un instrument modern cu multe opțiuni pentru a vă optimiza timpul de lucru. La închiriere este nevoie de suport documentar, căruia programul îi face față perfect și rapid. Datorită programului de contabilitate automatizată de închiriere de la compania Universal Accounting System, puteți organiza un singur spațiu pentru o muncă perfectă. Programul facilitează crearea și găsirea, editarea și trimiterea unui document, analizarea stării de închiriere, creșterea clienților și calcularea cifrei de afaceri totale pentru o anumită perioadă de timp. Programul poate automatiza cu ușurință toate activitățile de afaceri prin menținerea înregistrărilor și a fluxului de documente. Programul este multifuncțional și asigură menținerea documentației, alocarea de numere de serie, date și costul serviciilor de închiriere. Pentru a optimiza timpul de lucru al angajaților, este planificată utilizarea șabloanelor gata făcute în care datele necesare pot fi inserate în câteva secunde. Sunt acceptate diferite formate de documente. Programul vă permite, de asemenea, să urmăriți îndeplinirea la timp a obligațiilor părților în baza contractelor, văzând starea plăților cu calcul automat folosind un calculator electronic.
Program de contabilitate de leasing
Programul de contabilitate de închiriere „Universal Accounting System” oferă programare pentru trimiterea de mesaje vocale și text, în masă sau selectivă. Programul vă permite să mențineți o singură bază de date de clienți CRM cu date comune disponibile tuturor angajaților. Baza de date CRM va reflecta și completa informațiile de contact, starea plăților, închirierea și închirierea bunurilor, starea plăților etc., pe măsură ce lucrările progresează. În program, ținând cont de chirie, este posibil să se mențină o nomenclatură cu toate articolele de mărfuri prezentate pentru calcularea automată a costurilor. Astfel, este ușor să vezi disponibilitatea instrumentelor într-o anumită cantitate, oferind rapid informații clienților. Pe baza costului prezentat în gama de produse, este posibil să se calculeze automat costul total al închirierii sau închirierii anumitor bunuri, ținând cont de numărul total de ore. Este posibilă efectuarea decontărilor reciproce în formă de numerar și non-numerar, datorită șabloanelor disponibile pentru generarea de facturi, cecuri și acte.
Sistem de contabilitate de închiriere CRM
Sistemul automat de contabilitate CRM de închiriere pentru USU este perfect și vă permite să optimizați munca fiecărui utilizator. Programul este lansat dintr-o comandă rapidă de pe desktop și este configurat personal de fiecare utilizator. Pentru a îmbunătăți calitatea lucrului cu clienții, este posibil să configurați bara de limbă. Fiecare utilizator se va autentifica în sistemul CRM pentru contabilitatea de închiriere în mod independent, folosind un cont generat individual cu un login și o parolă. Este posibil schimbul de date de informații intra-canal într-un format multi-utilizator, optimizând timpul de lucru al angajaților companiei. Fiecare utilizator are drepturi personale de acces, oferind acces numai la informațiile care sunt incluse în lista de competențe oficiale. astfel, utilizatorul va fi eliberat de informații inutile, iar datele vor fi protejate de furt. Software-ul vă permite să combinați o rețea de filiale într-un singur sistem de informații. Programul perfect oferă o operare ușoară și convenabilă. În stânga este o fereastră cu o listă de produse prezentate (mașini, scutere, îmbrăcăminte, echipamente etc.). Pentru cea mai bună orientare a angajaților asupra bunurilor prezentate în nomenclator, este posibilă atașarea unei imagini cu coduri de bare.
SRM pentru contabilitatea chiriei
Sistemul CRM pentru contabilitatea închirierii presupune utilizarea echipamentelor de depozit de înaltă tehnologie. Folosind un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor, este posibil să citiți rapid informații despre un obiect, reflectând datele din sistem. SRM ținând cont de închiriere poate fi sincronizat cu site-ul web, unde clienții pot aranja în mod independent închirierea bunurilor, înregistrând ora și efectuând plăți. Clasificarea mărfurilor după culoare și cost. Puteți găsi un produs după disponibilitate, cod de bare, categorie, nume. Programul prevede compararea închirierii anumitor bunuri în funcție de timp, excluzând suprapunerile. Atunci când un client plasează o comandă pentru articolele de mărfuri selectate, programul va calcula automat suma care trebuie plătită conform listei de prețuri prezentate. Software-ul oferă memento-uri automate atât angajaților, cât și clienților, asigurând că sarcinile de livrare și returnare sunt finalizate la timp. Pentru a elimina neînțelegerile, sistemul vă permite să afișați clienții problematici într-o anumită culoare cu un semn de exclamare, cu care trebuie să lucrați ulterior cu plata integrală în avans. Un program automatizat îmbunătățește munca și crește profitul. Pentru a putea verifica singur acest lucru, vă sugerăm să mergeți pe site-ul nostru oficial, unde este prezentată o versiune de testare în modul gratuit.
Program video pentru contabilitate chirie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.