Capabilități MIS pentru clinică
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Compania USU este gata să vă ofere o platformă modernă pentru optimizarea activității unei instituții medicale;
- rogramul va contribui la asigurarea managementului de înaltă calitate a resurselor instituției;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu datele electronice ale pacientului;
- oftware-ul include protocoale de tratament și clasificare internațională după coduri de boală;
- oftware-ul poate fi personalizat la categoriile contabile necesare;
- rogramul va fi util pentru registru în contextul lucrului cu orare și orare;
- entru fiecare pacient din program, puteți crea un card electronic separat;
- istemul este dotat cu capabilități de integrare cu alte programe și echipamente;
- aracteristici suplimentare pot fi furnizate la cerere;
- rin intermediul software-ului, puteți organiza controlul asupra consumului de medicamente și consumabile;
- istemul este conceput pentru operatiuni de casa de marcat si depozit;
- oftware-ul este configurat pentru contabilitate la distanță;
- În USU puteți lucra cu diferite rapoarte;
- nalizele dvs. vor fi implementate în cel mai bun mod posibil;
- ă puteți scala cu ușurință activitățile și puteți extinde funcțiile după cum este necesar.
sisteme MIS
Sistemele MIS își ocupă astăzi nișa. Datorită acestor instrumente moderne, munca diferitelor instituții medicale este optimizată și simplificată.
MIS poate varia ca funcție și scop. Există o varietate de versiuni de programe, de la sisteme guvernamentale la cele comerciale. MIS poate include o gamă întreagă de instrumente software diferite. În această recenzie vrem să vă spunem despre programul USU.
MIS pentru clinică
MIS pentru o clinică de la USU poate avea un set diferit de funcții și capabilități. De exemplu, gestionarea pacientului este ușoară prin intermediul platformei. Veți putea înregistra și înregistra pacienții. Mentine fisele medicale electronice si face programari la medici. De asemenea, sunt disponibile istoricul medical convenabil și fișele ambulatoriului, înregistrând datele necesare
MIS pentru o clinică privată
MIS pentru o clinică privată de la USU poate suporta module de laborator și diagnostic. De exemplu, sistemul poate înregistra teste de laborator și poate stoca rezultatele testelor. De asemenea, puteți menține baze de date cu studii de diagnostic: raze X, ecografie etc.
Programul poate funcționa cu notificări și mementouri despre acțiunile necesare (de exemplu, vaccinări, programări etc.). Aceste notificări pot fi configurate pentru a lucra cu pacienții și angajații unei clinici private.
MIS pentru un centru medical
MIS pentru un centru medical vă va permite să gestionați eficient datele medicale. Se pot realiza stocarea și prelucrarea informațiilor medicale, menținerea rapoartelor medicale și a statisticilor.
Când sunt adăugate înregistrări noi, fișele medicale vor fi actualizate automat. Tuturor participanților la procese li se poate atribui un cont și drepturi de acces la informații, drepturi de a efectua operațiuni. Accesul la date pentru personalul medical poate face obiectul politicii instituționale.
Asistență medicală MIS
Asistența medicală MIS poate avea o funcționalitate extinsă care afectează managementul personalului. De exemplu, în software puteți menține programul de lucru al medicilor și asistentelor și puteți urmări orele de lucru.
Când utilizați funcțiile CRM, puteți planifica și distribui sarcini între angajați, precum și să monitorizați implementarea acestora.
Pentru munca medicilor, am implementat protocoale de tratament în software, aceasta poate facilita oferirea de recomandări de tratament, specialistul poate face doar unele ajustări în funcție de caracteristicile individuale ale pacientului; De asemenea, puteți monitoriza conformitatea cu protocoalele clinice.
MIS pentru înregistrare
USU poate asigura integrarea cu sisteme externe, de exemplu, cu alte programe sau cu datele companiei de asigurări. MIS pentru registru poate avea funcționalități utile pentru lucrul cu programe și programe de întâlnire.
USU creează condiții convenabile pentru planificare, acest lucru se aplică atât limitărilor, cât și avantajelor. De exemplu, veți putea compara orele programărilor cu disponibilitatea medicilor, cabinetelor și echipamentelor. Planificarea clară vă va permite să evitați situațiile negative asociate cu suprapunerea în programe.
Implementarea MIS
Prin USU, puteți gestiona resursele și logistica. De exemplu, aceasta poate viza gestionarea stocurilor de produse farmaceutice și echipamente medicale. Prin intermediul software-ului, puteți monitoriza utilizarea materialelor medicale și puteți ține evidența cumpărăturilor și livrărilor.
Implementarea MIS folosind UCS poate fi realizată foarte rapid, oferim suport tehnic și informațional complet.
Site-ul MIS
Prin USU puteți ține evidențe financiare și contabile. Puteți gestiona plățile către pacienți, puteți menține plățile și factura pentru servicii. De asemenea, puteți înregistra plățile de asigurări și puteți interacționa cu companiile de asigurări.
Este disponibilă planificarea bugetară și financiară pentru orice perioadă de timp. Site-ul web MIS poate fi obținut de la dezvoltator. Vă invităm pe site-ul oficial USU pentru a vă familiariza cu versiunea noastră a platformei.
Descărcați MIS
În această recenzie, am atins o mică parte din capacitățile programului. Capacitățile programului sunt dezvăluite mai pe larg în recenzia postată pe site-ul nostru web, este disponibil pentru vizionare.
Puteți descărca MIS de la USU în versiunea de probă chiar acum. Dacă aveți întrebări, suntem bucuroși să le răspundem, există o mulțime de materiale disponibile pe site pentru cercetare independentă.
Programe video - MIS pentru clinică
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit MIS pentru clinică
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.