Capabilitățile unui sistem CRM pentru o clinică
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU este potrivit pentru gestionarea oricărei instituții medicale;
- u ajutorul USU, vei putea stabili controlul asupra tuturor etapelor proceselor;
- ste foarte ușor de utilizat programul, fiecare utilizator poate avea drepturi separate în sistem;
- rogramul poate opera fie o divizie, fie o rețea de sucursale;
- rogramul vă permite să lucrați cu înregistrările de întâlnire;
- istemul vă permite să lucrați cu o bază de date de pacienți;
- uteți păstra o evidență electronică pentru fiecare pacient;
- uteți înregistra toate serviciile furnizate în sistem;
- edicii și personalul administrativ pot înregistra cu ușurință pacienții;
- rin USU, puteți automatiza contabilitatea spitalelor;
- asa de marcat poate fi automatizată ca timp de lucru separat sau poate fi legată de registru;
- alculele din sistem pot fi efectuate automat, puteți lucra cu numerar, avansuri, plăți fără numerar, companii de asigurări;
- rogramul include protocoale de tratament;
- În USU puteți lucra cu coduri internaționale de clasificare a bolilor;
- uteți lucra cu noi cu alte posibilități, puteți afla despre alte posibilități din recenzia video disponibilă.
CRM pentru clinică
CRM pentru o clinică este o soluție software modernă creată special pentru a consolida interacțiunile cu pacienții, pentru a coordona munca personalului și a gestiona alte procese importante într-o instituție medicală.
CRM-urile moderne pot avea diferite capacități, trebuie să selectați un sistem ținând cont de nevoile instituției. USU vă poate oferi capabilități moderne pentru a se potrivi nevoilor afacerii dumneavoastră.
SRM pentru clinică
SRM pentru clinica de la USU va permite un management eficient al pacientului. Software-ul vă permite să mențineți o bază de date electronică a pacienților cu un istoric complet al vizitelor, tratamentelor și informațiilor de contact.
Sistemul poate stoca fișe medicale, date despre diagnostice, teste și prescripții. De asemenea, puteți atașa orice document și puteți crea o fotografie de profil.
CRM pentru o clinică medicală
CRM pentru o clinică medicală din USU vă va permite să faceți programări într-un format convenabil pentru administrator sau medic. Acest lucru se poate face în moduri diferite. De exemplu, versiunea clasică, folosind fixarea manuală. Comoditatea este ca administratorul va avea in fata ochilor toate informatiile necesare pentru o consultare completa si exacta.
Atunci când sunt integrate cu tehnologii IP, datele de pe un card electronic cu un istoric complet de cooperare în timpul consultării pot fi afișate pe monitor. O altă modalitate de a face o programare este să rezervați o programare online prin intermediul site-ului web sau al aplicației mobile. Aceste caracteristici sunt disponibile atunci când programul este integrat cu site-ul web al instituției.
Prin USU, puteți implementa mementouri automate ale vizitelor prin SMS, e-mail sau messenger. Aceste caracteristici sunt disponibile cu integrări adecvate. Citiți mai multe despre acest lucru în recenzia video disponibilă.
Sistem CRM pentru clinici
Prin intermediul software-ului puteți gestiona programul medicilor și cabinetelor. Vă puteți planifica programul ținând cont de restricții, de exemplu, restricțiile pot fi legate de orele de recepție, echipamente și alți factori.
Un sistem CRM pentru clinici va ajuta la menținerea facturării și la înregistrarea plăților. Sistemul interacționează bine cu sistemele și terminalele de plată. Puteți lucra cu numerar, plăți fără numerar, avansuri și companii de asigurări.
Programul vă permite să urmăriți plățile, să înregistrați serviciile furnizate și să emiteți facturi pentru plată. Dacă este necesar, puteți genera rapoarte privind plățile și creanțele.
CRM pentru clinici medicale
CRM pentru clinicile medicale de la USU va consolida comunicarea cu pacientii dumneavoastra. Prin USU este ușor să trimiteți mementouri, notificări și mesaje de marketing. Trebuie doar să utilizați integrarea cu special. servicii.
Software-ul poate oferi feedback de la pacienți prin sondaje sau recenzii. De exemplu, poate fi lansat un serviciu de evaluare a calității serviciilor medicale.
CRM pentru clinici
CRM pentru clinici vă va permite să gestionați personalul. În USU puteți ține evidența orelor de lucru ale angajaților. Și, de asemenea, evaluează performanța medicilor și a personalului administrativ.
De exemplu, puteți verifica productivitatea fiecărui specialist: câți clienți primesc pe zi, cât de mulțumiți sunt de servicii și așa mai departe.
Sisteme CRM pentru clinici
Un sistem CRM pentru o clinică vă va ajuta să lucrați cu analize și raportare. În USU se pot genera diverse rapoarte: financiare, pe pacient, pe serviciu etc.
De asemenea, puteți analiza volumul de muncă al clinicii, eficacitatea campaniilor de marketing și satisfacția pacientului. Puteți afla mai multe despre acest lucru în recenzia disponibilă.
clinica CRM
Clinica CRM poate fi integrată cu alte sisteme. Se poate asigura interacțiunea cu sistemele informaționale de laborator, software-ul de contabilitate și alte programe și echipamente. USU poate acționa ca o soluție cuprinzătoare pentru gestionarea unei clinici.
Poate fi util atât pentru personalul administrativ, cât și pentru medicii care prestează servicii. De exemplu, un specialist poate lucra cu o bază de date electronică a pacienților, cu protocoale de tratament general acceptate, formulare, să aibă acces la datele de testare și așa mai departe.
Sistem CRM pentru o clinică
Un sistem CRM pentru o clinică de la USU va lua în considerare caracteristici suplimentare. Scalabilitate: capacitatea de a adapta sistemul la diverse dimensiuni ale instituțiilor - de la mici centre private până la mari centre medicale multidisciplinare. Vom selecta funcționalitatea pentru orice instituție medicală.
Mobilitate: Putem dezvolta pentru dumneavoastra o aplicatie personala cu acces la CRM prin dispozitive mobile pentru medici, administratori sau pacienti. Personalizare: setările de interfață și funcționalitate pot fi adaptate nevoilor specifice ale instituției.
Cumpărați CRM pentru clinică
Puteți cumpăra CRM pentru o clinică de la USU la un preț accesibil. Pentru a calcula costul versiunii dvs., trebuie să înțelegem ce set de funcționalități vă interesează. Vă invităm să ne contactați chiar acum și să trimiteți o cerere pentru o prezentare.
CRM video pentru o clinică
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a sistemului CRM pentru clinică
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.