Capabilitățile unui sistem CRM pentru un birou de schimb valutar
- Posibilitatea operării cu orice valută
Orice valută - Toate subdiviziunile vor funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
Subdiviziuni - Veți putea vedea soldurile actuale ale mijloacelor bănești în timp real
Solduri - Operațiunile de schimb valutar se realizează simplu: introduceți suma și operațiunea este gata
Operațiune de schimb - Puteți indica datele clientului în timpul operațiunii de schimb
Clienți - Casierii vor avea drepturi limitate de acces și vor putea vedea doarr ceea ce li se cuvine
Drepturi de acces - Programul corespunde complet cerințelor Băncii Naționale
Banca Națională - Veți fi mereu la curent ce valută este pe terminate la o anumită casierie din orice sucursală
Se termină - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de venituri, cheltuieli și solduri pentru fiecare casierie
Statistica plăților - Programul va elabora și imprimat automat toate anexele și rapoartele necesare pentru Banca Națională
Rapoarte obligatorii - Veți putea controla ușor profiturile companiei dvs.
Profit - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automatizat îi ajută pe angajații caselor de schimb valutar să efectueze tranzacții financiare rapid, precis și eficient, petrecând un minim de timp;
- ezvoltarea universală vă permite să efectuați diverse sarcini în orice parte a lumii prin personalizarea panoului de limbă cu o gamă de module;
- plicația generează automat documentație și raportare folosind șabloane digitale cu praf rapid, transferând informații din sursele disponibile;
- rogramul vă permite să reglați procesele de lucru, monitorizând de la distanță activitățile fiecărui utilizator, cu calcularea sumei totale a salariilor în funcție de orare sau salarii la bucată;
- În program, utilizatorii pot efectua automat calcule atunci când schimbă o anumită monedă, folosind o fereastră cu nume afișate, cursuri de schimb, solduri de numerar, făcând o recalculare instantanee ținând cont de reducere;
- Întreaga bază de informații va fi stocată într-o formă convenabilă în cloud, în volume nelimitate;
- oftware-ul permite utilizatorilor să manipuleze rapid informații folosind un motor de căutare contextuală;
- esageria ajută la informarea clienților despre deschiderea de noi case de schimb valutar, despre modificările diferențelor de curs valutar, trimiterea de felicitări și utilizarea informațiilor pentru a obține feedback cu privire la calitatea muncii angajaților;
- ste posibil să controlați toate procesele interne folosind urmărirea video;
- ormat automat pentru lucrul cu schimbul valutar, generarea documentelor și rapoartelor, tipărirea cecurilor în timpul operațiunilor;
- bază de date unificată de clienți CRM vă permite să utilizați în timp util detalii (adrese, numere de telefon de contact, detalii pașaport), istoricul cererilor și schimburilor valutare, sumelor de reduceri etc.;
- ontabilitatea se desfășoară într-un sistem unificat, reflectând indicatorii efectivi ai muncii efectuate la schimbul de fonduri, calculând venituri și cheltuieli;
- osibilitatea folosirii diverselor dispozitive de lucru;
- onexiunea multicanal cu sincronizare a departamentelor vă permite să supravegheați activitatea tuturor departamentelor și să asigurați schimbul de date prin intermediul rețelei interne;
- n mod convenabil cu posibilități nelimitate stimulează munca activă a întregii afaceri.
CRM pentru birou de schimb valutar
Programul CRM multifuncțional pentru biroul de schimb valutar este o soluție convenabilă și de înaltă calitate pentru îndeplinirea oricăror sarcini, simplificând semnificativ managementul afacerii și efectuând sute de tranzacții de schimb cu gestionarea documentelor. Aplicația de astăzi este un instrument ideal care se adaptează oricărui domeniu de activitate, cu setul necesar de instrumente. La instalarea aplicației, nu există niciun risc de erori sau pierderi de fonduri sau timp. De asemenea, cu un software bine ales, se poate dezvolta o afacere, tinand cont de deschiderea de noi case de schimb valutar cu crestere a cifrei de afaceri datorita cresterii numarului de tranzactii valutare. Vă atragem atenția asupra programului automatizat „Sistem de contabilitate universal”, care s-a dovedit pe piață doar pozitiv, cu șabloane susținute de statutul companiei și legislația în vigoare pentru procedura de deschidere și operare a punctelor de schimb. Software-ul diferă de programele similare de pe piață datorită costului său accesibil și lipsei taxelor de abonament, precum și a unei game largi de module și instrumente. Aplicația poate fi utilizată în orice țară, oferind un format convenabil pentru configurarea panoului de limbă folosind unul sau mai multe tipuri, ținând cont de examinarea rapidă și de înaltă calitate a clienților străini. Programul este echipat cu o interfață frumoasă și multifuncțională cu opțiuni de configurare flexibile.
CRM birou de schimb
Programul CRM de birou de schimb universal este utilizat în toate companiile, chiar și cu cifră de afaceri redusă, ținând cont de comoditate și fiabilitate. La instalarea programului, aveți acces la posibilități nelimitate, ținând cont de introducerea, stocarea și transmiterea rapidă a datelor, emiterea și tipărirea rapidă a facturilor și a cecurilor, a actelor și a altor documente. Conducerea unei afaceri în acest domeniu de activitate cu o abordare greșită poate duce la consecințe negative cu apel la organele reprezentative ale statului. Dacă decideți să vă conectați viața cu afacerile într-un tip de activitate atât de dificil, trebuie să fiți priceput și responsabil, să aveți ingeniozitate și curaj.
De asemenea, orice afacere implică cheltuirea mult timp, efort și nervi, iar pentru a rezolva această problemă și a simplifica, optimiza sarcina cu gestionarea cu succes a casei de schimb valutar, este necesară automatizarea completă a utilitarului USU. Aplicația este configurată individual pentru fiecare dispozitiv de lucru, ținând cont de înregistrarea angajaților companiei cu autentificare dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Utilizatorii își creează propriul spațiu de lucru alegând un tapet pentru desktop dintr-o gamă largă de modele de teme. Pentru a evita actiunile ilegale si falsificarea, furtul datelor informatiilor, munca individuala in cont este asumata de catre fiecare angajat, cu monitorizarea proceselor de munca de catre manager. Monitorizarea de la distanță a acțiunilor efective și a proceselor în desfășurare este efectuată pe ecranul monitorului managerului, cu control sincronizat al tuturor computerelor angajaților. Astfel, trimiterea de informații, analizarea calității și rapidității procesării cererilor de la clienți pentru schimb valutar vor fi înregistrate și monitorizate corespunzător.
Schimbător CRM
CRM universal al schimbătorului oferă o contabilitate de înaltă calitate a clienților cu creșterea afacerii. Crearea eficientă a unei baze de date cu clienți este cheia succesului afacerii dumneavoastră, ținând cont de utilizarea informațiilor actualizate pentru a îmbunătăți eficiența proceselor de lucru. În programul nostru unic și multifuncțional, toți clienții vor fi înregistrați într-o singură bază de date electronică cu adăugare regulată de informații în cursul acțiunilor întreprinse. Accesul rapid la istoric și informații de contact, plăți, comenzi va contribui la deservirea unui flux mare de clienți, automatizând colectarea și sistematizarea materialelor. De asemenea, prevede reduceri pentru utilizatorii obișnuiți ai serviciilor reflectate în cardurile clienților. Având în vedere disponibilitatea informațiilor de contact în baza de date electronică CRM, este posibilă interacțiunea cu clienții prin efectuarea de apeluri, trimiterea de mesaje Email, WhatsApp, Viber, SMS. Când vă conectați la telefonie, puteți efectua apeluri și le puteți înregistra, analizând istoricul, comparând indicatorii generali de servicii, ducând afacerea dvs. la un nou nivel. Puteți efectua automat unele procese setându-le în planificatorul de sarcini, monitorizând și analizând pe parcurs indicatorii de calitate și viteză, ceea ce face munca angajaților mai ușoară și mai rapidă. Pentru a atrage potențiali clienți, este posibilă utilizarea numerelor de contact pentru distribuirea ulterioară a mesajelor de pe site-uri terțe, asigurând extinderea bazei CRM și creșterea veniturilor.
CRM pentru schimbător
Software-ul CRM multifuncțional pentru schimbător oferă nu numai lucru cu integrări încorporate, ci și stabilirea de conexiuni cu potențiali clienți prin intermediul rețelelor sociale, plasând reclame cu oferte profitabile. Astfel, este posibil să primiți mesaje și să răspundeți prompt folosind șabloanele folosite, să redirecționați un apel sau un chat către un manager, înregistrând informații suplimentare în istoric. Pentru angajații casei de schimb valutar, funcția de telefonie PBX va fi destul de convenabilă și eficientă, în care este destul de mișto să vedeți în fereastră numărul de contact al unui apel primit care reflectă numele clientului și istoricul de lucru. Când răspundeți la un apel, le puteți adresa imediat pe nume, ceea ce șochează clientul și construiește conexiuni, sporind loialitatea. De asemenea, trimiterea de SMS-uri servește nu doar ca asistent de informare în furnizarea de informații actualizate despre starea unei afaceri și oferte profitabile, dar ajută și la menținerea clienților atenți, felicitându-i de sărbătorile personale sau internaționale, naționale, precum și supraveghează calitatea serviciului, primind feedback cu evaluări și dorințe. Pe baza informațiilor primite, este posibilă identificarea lacunelor în activitățile anumitor unități structurale și îmbunătățirea lucrărilor în toate etapele. Prin trimiterea de mesaje de memento despre întâlniri și întâlniri, este posibil să se reducă numărul de neprezentări. Clienții pot urmări în mod independent noile produse și oferte ale companiei prin înregistrarea pe site și pe rețelele sociale.
CRM pentru biroul de schimb valutar
Software-ul CRM pentru un birou de schimb valutar oferă lucru autonom cu dispozitive de contabilitate, control și management de înaltă tehnologie. Echipamentul de casă de marcat vă permite să efectuați rapid tranzacții de schimb valutar, înregistrând informații în baza de date. În aplicație, este destul de ușor să introduceți și să scoateți date de informații, folosind, pe lângă umplerea manuală, și mișcarea automată de pe orice suport. Când lucrați cu documente, este posibil să utilizați fișiere Word și Excel. La ieșire, se folosește un motor de căutare contextual, care optimizează experiența utilizatorului, reducând costurile la câteva minute. Toate informațiile despre afaceri, contabilitate financiară, flux de documente și baza de date CRM vor fi primite și stocate într-un singur stocare în cloud.
Accesul este oferit tuturor utilizatorilor fără excepție, fără nicio restricție în ceea ce privește timpul sau volumul. Protejarea accesului la materiale confidențiale este disponibilă atunci când se diferențiază nivelurile între utilizatori prin potrivirea titlului postului. În consecință, managerul care intră în rolul de „Principal” are posibilități nelimitate. Managementul și controlul asupra proceselor interne ale fiecărei filiale se desfășoară orar, minut cu minut, înregistrând toate acțiunile atât ale angajaților, cât și ale clienților. Camerele CCTV vor citi toate procesele, excluzând frauda și furtul de fonduri, scurgerea de informații. De asemenea, pentru îmbunătățirea și simplificarea proceselor de lucru, în special a celor legate de schimbul de date de informații, este planificată unirea tuturor punctelor și dispozitivelor de lucru conectate local la o singură rețea sau prin Internet.
Sistem CRM pentru biroul de schimb valutar
Sistemul CRM universal încorporat pentru biroul de schimb valutar asigură lucrul cu diferite valute, conversia unităților la curs. Contabilitatea la punctele de schimb prevede reflectarea fiecărei tranzacții internaționale sub forma unui cod de trei cifre, ținând cont de clasificarea ISO 4217 La schimbul de valute la cursul curent, cursul efectiv va fi fixat în baza de date, cu automat calcul cu ajutorul unui calculator electronic folosind algoritmi predefiniti. Astfel, la efectuarea tuturor tranzacțiilor de schimb (cumpărare sau vânzare), se va genera raportarea tranzacțiilor financiare. Documentația de raportare va reflecta starea monedei convertibile, cursul de schimb, data și ora tranzacției, datele despre angajatul de la casa de marcat și despre client. După un timp, managerul poate analiza datele din sistem, comparând veniturile și cheltuielile, identificând neajunsurile, aplicând diferențele de curs valutar etc. Generarea de rapoarte și documente, verificări, se realizează automat, în câteva minute, folosind șabloane încorporate care respectă reglementările legale. Scanările vor fi atașate cardurilor clientului pentru analiza istorică ulterioară. În același timp, este asigurat controlul și managementul total asupra afacerii și proceselor. Managerul poate lua o declarație în orice moment pentru orice perioadă de timp, folosind și date tabelare, grafice sau diagrame care demonstrează dinamica operațiunilor efectuate.
Descărcare gratuită crm pentru casa de schimb valutar
Descărcarea gratuită a CRM pentru casa de schimb valutar este disponibilă de pe Internet, dar nimeni nu poate garanta o muncă de înaltă calitate. În versiunea gratuită, puteți descărca doar o versiune de testare, care demonstrează calitatea și funcționalitatea programului licențiat, în alte cazuri, nu trebuie să aveți încredere în companiile de dezvoltare neverificate care pretind posibilități nelimitate de dezvoltare gratuit; Aplicația USU este potrivită oricărei companii, chiar și celor cu buget mic. În aplicație, puteți supraveghea activitățile de lucru ale angajaților biroului de schimb valutar, coordonându-le programul și reflectând munca efectivă efectuată. Astfel, la înregistrarea orelor de lucru, angajaților li se vor plăti salarii pe baza unor indicatori generali. Software-ul va ajuta la automatizarea vânzărilor și a tranzacțiilor de conversie a fondurilor. Aplicația permite operarea comodă pe dispozitivele mobile, înregistrând automat angajații și clienții organizației. Nu se oferă doar servicii prompte și de înaltă calitate pentru clienți, ci și reduceri. Este posibil să utilizați carduri de reducere care reflectă statutul proprietarului. De asemenea, este posibilă utilizarea hărților la scară mare, care reflectă toate punctele de schimb pentru călătoriile clienților. Clienții pot comanda cutare sau cutare sumă pentru schimb, iar managerii pot crea rapid o aplicație pentru data selectată, completând rapid folosind baza de date CRM și datele generale din jurnale.
Cumpărați CRM pentru un birou de schimb valutar
Cumpărarea de CRM pentru un birou de schimb valutar a devenit și mai accesibilă, pe lângă posibilități nelimitate, oferind un cost redus. Software-ul poate funcționa perfect nu numai cu diverse echipamente, site-uri web și rețele sociale, ci și cu sistemul 1C, realizând procesul principal pentru fiecare organizație, contabilitatea. Având acces la activități financiare, managerul nu va avea întrebări atunci când va compara veniturile și cheltuielile. De asemenea, vor fi disponibile informații detaliate despre canalele grupate și de marketing și despre dezvoltarea generală a afacerii. Sistemele vă permit să lucrați cu orice monedă, reflectând nu numai cursul de schimb, ci și soldul. Evidențierea datelor despre vânzarea și cumpărarea de valute permite angajaților să navigheze rapid atunci când deservesc clienții. Astfel, atunci când un client contactează, este posibil să schimbe rapid valute cu calculul echivalentului, ținând cont de conversia în moneda națională. O pornire rapidă este oferită pentru fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență în software. Pentru începători, există o bază de cunoștințe, o carte de referință și un serviciu de asistență. Pentru cumpărătorii de software în versiunea licențiată, se oferă suport tehnic de două ore. Profită de această ofertă avantajoasă fără a rata șansa de a-ți dezvolta activ afacerea cu asistentul automatizat „Sistem de contabilitate universal”. Vom fi bucuroși să primim cererea dumneavoastră, vă mulțumim anticipat pentru interes și încredere.
Program CRM video pentru birou de schimb valutar
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru casa de schimb valutar
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de schimb valutar
Bănci
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.