- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea managementului depozitului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU este un instrument modern și de înaltă calitate pentru gestionarea proceselor din depozit;
- oftware-ul va ajuta la menținerea tranzacțiilor de venituri și cheltuieli sub control;
- rogramul poate fi folosit în diferite limbi;
- istemul dispune de mecanisme transparente de gestionare a activităților;
- oftware-ul se integrează cu echipamentele de depozit, de exemplu, terminalele TSD;
- SU oferă funcții pentru lucrul cu diverse forme de marcare;
- uteți genera propriile coduri de bare în software;
- istemul poate fi integrat cu alte programe;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a desfășura afaceri prin cloud;
- rganizarea proceselor de depozit se va realiza la un nivel înalt de calitate;
- oftware-ul are opțiuni de setări pentru fiecare utilizator;
- nalytics vă va ajuta să determinați cele mai profitabile poziții pentru activitate;
- eți putea elimina surplusurile și deficitele din stoc;
- apacitățile programului pot fi scalate, de exemplu, pentru a gestiona alte depozite;
- uteți obține alte oportunități de la noi, detalii pe site-ul nostru.
Automatizarea managementului depozitului
Automatizarea managementului depozitului aduce numai lucruri pozitive managementului afacerii. Datorită automatizării, viteza operațiunilor este semnificativ accelerată (mai ales atunci când se utilizează integrări cu echipamente de depozit).
De asemenea, datorită automatizării, deficiențele în activități sunt reduse, transparența operațiunilor crește, deoarece puteți vedea cine a lucrat în program și când, ce operațiuni au creat. Acest lucru crește nivelul de responsabilitate pentru acțiunile întreprinse. Vă invităm să lucrați cu automatizarea de la compania USU în această recenzie vă vom spune despre principalele caracteristici ale programului;
Automatizarea proceselor din depozit
Automatizarea proceselor din depozit prin USU poate fi realizată profesional. Combinând caracteristicile sistemului, integrările și capacitățile personalului dvs., puteți obține succes în acest demers.
Deci, un program personalizabil în funcție de preferințele utilizatorului. De exemplu, în sistem puteți schimba cu ușurință designul spațiului de lucru (chiar să îl alegeți în funcție de starea dvs. de spirit) sau să selectați comenzile utilizate frecvent.
Proiect de automatizare a depozitelor
Proiectul dumneavoastră de automatizare a depozitelor poate fi lansat într-un timp scurt. Avem o versiune de bază a programului cu funcții standard pentru gestionarea depozitului, dar puteți selecta funcții suplimentare în funcție de nevoile și bugetul dumneavoastră.
Luăm o abordare individuală pentru rezolvarea problemelor clienților noștri, este chiar posibil să modificăm programul pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.
Automatizarea proceselor de afaceri din depozit
Automatizarea proceselor de afaceri din depozit începe cu lucrul cu articole. În USU îl puteți crea cu ușurință pe baza vechii baze de date sau a documentelor de la furnizori. Când transferați o bază de date dintr-un format electronic, puteți utiliza importul de date de pe suportul electronic.
De asemenea, puteți exporta cu ușurință orice informație din USU. În continuare, puteți crea carduri pentru fiecare articol de produs, cu o descriere detaliată și chiar o imagine.
Automatizarea gestiunii stocurilor
Automatizarea gestiunii stocurilor va fi exprimată în operațiuni de bază. Ele pot fi urmărite cu ușurință prin înregistrările materiale. Deci, prin intermediul software-ului veți putea gestiona încasările, cheltuielile, ștergerile, ridicarea, deplasarea articolelor de mărfuri și veți putea procesa toate acestea folosind formularele acceptate. Fiecare articol poate fi urmărit prin declarații materiale: de la primire până la cheltuiala totală, operațiunea va fi cât mai detaliată posibil.
Proces de automatizare a depozitelor
Procesul de automatizare a depozitelor cu un sistem de control nu va dura mult, deoarece veți lucra cu profesioniști. Am automatizat deja multe întreprinderi, recenziile mărturisesc acest lucru.
Veți putea întotdeauna să gestionați corect inventarul și să monitorizați informațiile despre soldurile curente. Puteți accelera procesele utilizând coduri de bare pentru a identifica rapid mărfurile, pentru a accelera acceptarea și livrarea.
Automatizarea operațiunilor din depozit
Automatizarea operațiunilor de depozit prin USU va face posibilă urmărirea regulată a loturilor și a numerelor de serie. Puteți monitoriza datele de expirare și alte date pentru a menține acuratețea contabilă. USU va ajuta la organizarea distribuției automate în întregul depozit, de exemplu, sistemul poate sugera locații optime pentru depozitarea mărfurilor pentru a reduce timpul de căutare.
Organizarea operațiunilor din depozit
Organizarea operațiunilor de depozit nu va ocoli procesul de ridicare a comenzilor. De exemplu, poate fi furnizată generarea automată de sarcini pentru selectarea mărfurilor și pregătirea pentru expediere.
De asemenea, vă puteți conecta la sistemele de management al transportului pentru a planifica expedierile și a urmări livrările. Va fi posibilă verificarea corectitudinii selecțiilor direct în timpul activității.
Cu ajutorul USU, veți putea efectua sistematic verificări regulate ale soldurilor depozitului folosind echipamentele de depozit. Veți putea lucra cu rapoarte privind mișcarea mărfurilor, vânzările și soldul stocurilor pentru analiza și planificarea perioadelor viitoare.
Contabilitatea operațiunilor din depozit
Contabilitatea operațiunilor din depozit, managementul personalului, menținerea și înregistrarea orelor de lucru ale angajaților din depozit, distribuirea automată a sarcinilor - toate acestea vă așteaptă în timp ce lucrați cu software de la USU. De asemenea, putem oferi oportunități de integrare cu sisteme ERP. Astfel, puteți face schimb de date între depozite și alte departamente ale companiei, cum ar fi vânzări și finanțe.
USU în sine poate acționa ca un sistem ERP cuprinzător. Pentru a afla mai multe despre acest lucru, vă invităm să urmăriți recenzia video disponibilă a funcțiilor programului USU. Cu noi contabilitatea ta va fi implementata la cel mai bun nivel.
Programe video pentru automatizarea managementului depozitelor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea managementului depozitului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



