- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea depozitelor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă permite să gestionați o mare varietate de depozite;
- anagementul poate fi efectuat atât din depozite mici, cât și din depozite mari;
- rin USU veți putea implementa pe deplin întreaga listă de funcționalități;
- oate tranzacțiile vor fi susținute de documente;
- uteți evalua cu ușurință situația actuală în funcție de cantitatea de inventar;
- ând lucrați cu furnizorii, puteți evalua care oferte sunt cele mai profitabile pentru companie;
- rin intermediul sistemului, puteți gestiona combustibilul și lubrifianții cu procese detaliate;
- aca exista conditii speciale de depozitare a marfurilor, aceste circumstante pot fi inregistrate in USU;
- În program, puteți atribui categorii fiecărui produs sau material;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona WMS sau depozit de stocare temporară;
- eți putea controla toate tranzacțiile de intrare și de ieșire;
- unt disponibile integrări cu echipamente pentru a accelera procesele;
- atorită sistemului, puteți efectua rapid inventarierea;
- ersoanelor responsabile din sistem li se pot atribui drepturi de acces la date;
- u USU puteți construi un management eficient al oricărui sistem de depozit.
Cum să automatizezi un depozit?
Relevanța automatizării crește din ce în ce mai mult în fiecare zi. Acest lucru se explică prin nevoia de caracter practic, eficiență și transparență a proceselor. Datorită sistemelor automatizate, este posibil să eliberați personalul de activitățile de rutină și să le acordați mai multă libertate de dezvoltare. O varietate de domenii de activitate sunt automatizate. Cum să automatizezi un depozit? Pentru a face acest lucru, trebuie să utilizați un software special, de exemplu, dezvoltat de USU.
Automatizarea depozitelor
Automatizarea depozitelor este direct legată de contabilitatea și controlul stocurilor. Cum se face contabilitatea? În primul rând se creează baze de date care reflectă în detaliu lista articolelor de inventar.
Ulterior, se efectuează operațiuni privind recepția și consumul acestor articole, mișcarea, radierea sau gruparea acestora. În același timp, sistemele actualizează automat informațiile despre disponibilitatea mărfurilor, locația și starea acestora.
Automatizarea depozitelor de marfa
Automatizarea depozitelor de mărfuri ajută la urmărirea mișcărilor mărfurilor, a mișcării acestora în cadrul depozitului, precum și a primirii și expedierii. În sistemul USU, acest lucru se poate face foarte simplu: trebuie doar să creați o foaie de material, să setați perioada și să determinați poziția necesară. Astfel puteți urmări: cantitatea acesteia, când a avut loc reaprovizionarea, de la ce furnizor, cât a fost cheltuit și care sunt soldurile curente.
Automatizarea depozitului este legată de gestionarea spațiului depozitului - în acest caz, software-ul de la USU va ajuta la optimizarea plasării mărfurilor în depozit pentru a reduce timpul de căutare și mutare a acestora. În USU, puteți lucra cu stocarea adresei în acest caz, căutarea nu se face în orb, ci intenționat.
Amplasarea articolelor de inventar este optimizată astfel încât articolele utilizate frecvent să fie rapid accesibile, iar cele care nu sunt atât de solicitate să fie situate la distanță îndepărtată. Cu acest format de lucru, depozitarul primește adresa exactă de stocare a articolului prin program și merge intenționat la celula dorită.
Automatizarea depozitului de depozitare
Prin intermediul USU, automatizarea unui depozit de depozitare poate fi realizată pentru o perioadă temporară sau în mod continuu. Se poate asigura și integrarea cu alte sisteme: sistemele automate de depozitare se pot integra cu sistemele de management al comenzilor, transport și logistică, simplificând întregul proces de la comandă până la livrare.
Automatizarea unui depozit de farmacie
Automatizarea unui depozit de farmacie prin sistemul de control poate fi realizată ținând cont de nuanțele acestei zone. În acest sens, este foarte important să se respecte standardele de păstrare a diferitelor produse farmaceutice și respectarea termenelor de expirare.
Puteți gestiona datele de expirare în software. De exemplu, puteți configura cu ușurință monitorizarea datei de expirare, caz în care sistemul va raporta prompt datele de expirare sau alte nuanțe de stocare.
Automatizarea depozitelor de combustibili si lubrifianti
Automatizarea depozitelor de combustibili și lubrifianți poate fi implementată și pe baza sistemului de control. În program, puteți gestiona diferite tipuri de combustibil și lubrifianți, puteți lucra cu anularea, distribuția și alte caracteristici ale proceselor.
De exemplu, prin program puteți determina cât combustibil a fost alocat pentru ce vehicul și pentru ce perioadă. Prin intermediul software-ului puteți lucra cu acte specializate de anulare.
Automatizarea unui depozit de îmbrăcăminte
Automatizarea unui depozit de îmbrăcăminte are și ea propriile nuanțe și poate fi implementată pe baza unui sistem de control. În acest domeniu, se poate acorda multă atenție cardurilor de produse. Este foarte ușor să lucrezi cu asta în USU. Se creează un card electronic special pentru poziție și se introduc informații detaliate despre caracteristici. Puteți atașa chiar și o fotografie a poziției din program. Astfel de carduri de produse sunt ușor de integrat cu piețele.
Automatizarea depozitului de piese de schimb
Automatizarea unui depozit de piese de schimb are, de asemenea, propriile caracteristici, sistemul este adesea împletit cu operațiunile de tranzacționare. Odată ce clientul cumpără articolul, acesta este anulat.
De asemenea, acest tip de activitate se caracterizează prin muncă amplă cu sortimentul. Dacă acordați preferință USU, vă veți putea desfășura activitățile cu ușurință și productivitate.
Automatizarea depozitului de produse finite
Automatizarea unui depozit pentru produse finite are propriile sale specificități; lucrul poate fi bazat pe interacțiunea mai multor depozite, adică componentele pentru fabricarea produselor finite pot fi primite din diferite locuri.
Folosind software-ul de la USU, puteți gestiona câte depozite aveți nevoie, iar dimensiunea lor nu contează. Vom oferi funcționalitate completă pentru gestionarea activităților. Dacă aveți întrebări, suntem gata să le răspundem, puteți contacta compania noastră în orice mod convenabil.
Programe video pentru automatizarea depozitelor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a depozitelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



