- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea spălătoriei
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea de asemenea lucra cu clienți corporativi în baza contractului
Contracte - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Va fi asigurat controlul tuturor comenzilor în funcție de executare, plată și alte momente importante
Comenzi - Diverse formulare pot fi completate de program în mod automat
Formulare - Utilizând sistemul nostru de evidență veți putea respecta toți termenii de executare
Termeni limită - Toate filialele pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
Subdiviziuni - Evidența integrată a depozitelor va asigura monitorizarea exactă a soldurilor și consumului tuturor detergenților
Solduri - Există posibilitatea de a vizualiza costurile serviciilor dvs. și seta calcularea pentru eliminarea automată a reactivilor
Costul de producție - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru creșterea productivității organizației dvs.
Echipament - Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
Frecvența vizitelor - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
Statistica comenzilor - Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
Analiza serviciilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de contabilitate pentru spălătorie oferă, de asemenea, management și control asupra proceselor intra-organizaționale;
- plicația prevede menținerea unei baze de informații unificate pentru clienții de spălătorie cu introducerea și ajustarea informațiilor de contact, istoricului comenzilor, decontărilor reciproce, recenzii etc.;
- plicația oferă posibilitatea de a accepta plata pentru serviciile de spălătorie în numerar și fără numerar, acceptând orice monedă mondială;
- n program automat multifuncțional este capabil să interacționeze cu o varietate de dispozitive de măsurare, aplicații, site-uri web și rețele sociale care ajută la extinderea afacerilor și la creșterea veniturilor;
- plicația va ajuta la identificarea deficiențelor în munca angajaților de la spălătorie prin analizarea datelor pe baza recenziilor clienților și primirea evaluărilor în timpul mesajelor SMS trimise;
- istribuirea în vrac sau selectivă a mesajelor informative prin SMS, WhatsApp, E-mail și Viber asigură furnizarea de informații actualizate cu privire la cele mai bune oferte de spălătorie, sporind totodată loialitatea în momentul felicitării clienților pentru diverse evenimente;
- Într-un sistem unificat, este posibil să se efectueze calcule folosind algoritmi specificați;
- devenit și mai accesibil controlul muncii personalului, văzând de la distanță acțiunile în timp real, atunci când este sincronizat cu camerele video;
- entru clienții obișnuiți se acordă o reducere, definind privilegii și sporind loialitatea;
- oftware-ul este prezentat ca o versiune demo pentru a familiariza utilizatorii cu capacitățile utilitarului;
- ăutarea datelor necesare se realizează folosind un motor de căutare electronic, petrecând doar câteva minute pentru lucrările operaționale ulterioare;
- ucrul cu documentația este determinat de întreținerea electronică folosind formulare și completarea mostrelor;
- ontabilitatea de depozit a raportului se realizează cu echipamente de înaltă tehnologie;
- entru a extinde baza de clienți și a crește recunoașterea, este planificată utilizarea imaginilor, a datelor de informații sincronizate pe site și pe rețelele sociale;
- lienții pot depune cereri online, văzând toate etapele procesării comenzii;
- repturile de folosință ale specialiștilor sunt delimitate în funcție de poziția oficială a acestora, asigurându-se confidențialitatea datelor stocate în spațiul informațional.
Automatizare spălătorie
Automatizarea spălătoriei contribuie la dezvoltarea rapidă a afacerii, ținând cont de onorarea comenzilor și reflectă datele în documentația de raportare. Completarea manuală pe hârtie a datelor despre comenzile acceptate și acțiunile finalizate, ținând cont de calendarul, volumul, costul serviciilor, un proces destul de îndelungat și laborios. Pentru a automatiza spălătoria și a efectua online toate sarcinile atribuite, este planificată introducerea unui software specializat care este capabil să reglementeze toate etapele activității acestei afaceri. Software-ul „Universal Accounting System” este o soluție ideală pentru automatizarea proceselor de lucru în spălătorie, monitorizarea angajaților, analiza datelor privind creșterea și creșterea comenzilor clienților, efectuarea automată a contabilității și a contabilității de depozit. Software-ul este potrivit pentru companii chiar și cu un buget mic. Pe lângă politica de prețuri accesibile, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la plățile lunare pentru o taxă de abonament din cauza absenței acesteia. Software-ul poate fi configurat rapid pentru orice dispozitiv de lucru, indiferent de nivelul de instruire al utilizatorului, numărul de lucrători sau sistemul de operare Windows. Toate informațiile vor fi în formă adecvată, clasificate și stocate în stocarea în cloud. Prin urmare, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la siguranța datelor informaționale.
Dacă angajații au nevoie să primească informații despre clienți, comenzi etc. în timpul proceselor de lucru, este posibil să afișeze rapid informații folosind un motor de căutare contextual. De asemenea, merită luat în considerare faptul că drepturile de acces ale utilizatorilor la materiale sunt strict limitate de nivelul activității de lucru. Fiecare angajat de la spălătorie va fi introdus individual în sistem în timpul înregistrării, imitând ulterior activitățile de muncă, ținând cont de calculul salariilor pe baza calculelor efective și a indicatorilor sarcinilor finalizate și a timpului lucrat. Software-ul vă permite să îmbunătățiți calitatea muncii angajaților prin monitorizarea de la distanță a activităților zilnice prin supraveghere video și, de asemenea, primirea feedback-ului clienților cu privire la calitatea comenzilor și a serviciilor. Sistemul de contabilitate unificat oferă posibilitatea de a afișa informații complete pentru fiecare client, cu formarea și adăugarea ulterioară a unei baze de date CRM.
Pe lângă informațiile de contact care vor fi folosite pentru a trimite mesaje informative, este planificat să se afișeze istoricul comenzilor, recenziilor și decontărilor reciproce. Decontările reciproce pot fi efectuate atât în numerar, cât și prin metode non-cash de transfer de fonduri de pe carduri de plată, coduri QR. Toate informațiile despre decontări reciproce, cheltuieli și venituri ale organizației vor fi afișate în evidențele contabile ale sistemului informațional unificat atunci când sunt integrate cu contabilitatea 1C. Dacă informațiile despre clienți sunt deja în baza de date, angajații nu vor trebui să reintroducă informații atunci când plasează o nouă comandă cu completarea automată a formularelor electronice. În plus, software-ul este capabil să lucreze sincron cu un număr nelimitat de echipamente suplimentare, aplicații, site-uri web și rețele sociale, dezvoltând afacerea într-un ritm accelerat. Pentru a putea analiza funcționalitatea oferită de un sistem de contabilitate high-tech din propria experiență, ar trebui să vă consultați cu specialiști și, de asemenea, să descărcați o versiune demo gratuită. Aplicația este unică și de înaltă tehnologie, îmbunătățind calitatea productivității muncii, crescând veniturile odată cu extinderea bazei de clienți.
Programe video pentru automatizarea rufelor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a rufelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Curățătorie chimică
Spălătorie
Dezinfectare
Companie de curățenie
Hotel
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



