Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitate într-o companie de curățenie
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea de asemenea lucra cu clienți corporativi în baza contractului
Contracte - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Va fi asigurat controlul tuturor comenzilor în funcție de executare, plată și alte momente importante
Comenzi - Diverse formulare pot fi completate de program în mod automat
Formulare - Utilizând sistemul nostru de evidență veți putea respecta toți termenii de executare
Termeni limită - Toate filialele pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
Subdiviziuni - Evidența integrată a depozitelor va asigura monitorizarea exactă a soldurilor și consumului tuturor detergenților
Solduri - Există posibilitatea de a vizualiza costurile serviciilor dvs. și seta calcularea pentru eliminarea automată a reactivilor
Costul de producție - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru creșterea productivității organizației dvs.
Echipament - Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
Frecvența vizitelor - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
Statistica comenzilor - Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
Analiza serviciilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- A fost dezvoltat un program unic automatizat pentru a îmbunătăți calitatea muncii tuturor diviziilor structurale ale oricărei organizații, indiferent de domeniul de activitate;
- plicația prevede reglementarea și controlul, gestionarea unui număr nelimitat de sucursale ale unei companii de curățenie;
- oți angajații vor putea lucra simultan, cu un singur login și vor putea face schimb de informații prin rețeaua locală;
- ăutarea datelor de informații stocate în stocarea în cloud este disponibilă prin utilizarea unei interogări introduse în fereastra electronică a unui motor de căutare contextuală;
- ntroducerea datelor de înregistrare se efectuează nu numai manual, ci și prin transferul automat al datelor de informații din orice sursă, suportând orice formate de fișier;
- onitorizarea muncii angajaților companiei de curățenie este posibilă prin sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal;
- elegarea capabilităților utilizatorului se bazează pe autoritatea funcției deținute în companie;
- ste posibilă supravegherea activității specialiștilor și clienților unei companii de curățenie la distanță folosind camere video;
- ucrul cu fluxul de documente digitale se realizează eficient, rapid, folosind șabloane electronice cu completare automată;
- plicația facilitează efectuarea controlului managerial asupra activităților de muncă ale angajaților, compararea datelor cu programele și sarcinile finalizate, plata salariilor lunare;
- vând în vedere sincronizarea aplicației cu sistemele bancare, a devenit și mai rapidă și mai accesibilă acceptarea plăților fără numerar, susținând acceptarea oricărei monede mondiale cu conversia fondurilor;
- aza de date de clienți a companiei de curățenie oferă utilizatorilor informații actualizate cu informații de contact telefonice și de e-mail, aplicații și consultații, plăți în avans și datorii, reduceri, carduri de plată atașate, scanări de documente, imagini;
- istribuția automată a datelor de informații în mesajele SMS, Email, WhatsApp și Viber include informarea clienților despre aplicații profitabile, puncte bonus acordate, confirmarea aplicațiilor de curățare, notificarea stării plății, atașarea felicitărilor;
- onsultarea se realizează prin utilizarea funcțiilor moderne de telefonie PBX, citind rapid numerele de telefon de contact și oferind angajaților informații pentru consultarea ulterioară rapid și eficient;
- nteracțiunea cu rețelele de socializare și site-ul presupune familiarizarea prealabilă a clienților cu condițiile și ofertele avantajoase ale firmei de curățenie, completarea cererilor în format online;
- ersiunea de testare este o soluție ideală pentru familiarizarea cu funcționalitatea programului;
- plicația oferă opțiuni de configurare flexibile cu o abordare individuală a nevoilor utilizatorilor, oferind fiecărui angajat un cont cu posibilitatea de a personaliza panoul de control.
Contabilitate pentru o firma de curatenie
Contabilitatea unei firme de curățenie este în prezent o problemă presantă care necesită o atenție deosebită, prevăzând automatizarea acțiunilor de control și a datelor de calcul. Având în vedere ocupația constantă, lipsa dorinței de a curăța produsele sau de a face curățenie pe cont propriu, oamenii au început să apeleze mai des la firmele de curățenie. Pentru companiile de curățenie, cererea este importantă, îmbunătățind și menținând regulat calitatea serviciului, menținând competitivitatea cu menținerea la zi a datelor în fluxul documentelor. De asemenea, fluxul documentelor nu poate fi efectuat manual pe hârtie, având în vedere posibila pierdere de materiale, durata proceselor de lucru și scurgerea de informații.
Asigurarea menținerii unei contabilități de înaltă calitate, împreună cu controlul și managementul proceselor intra-organizaționale, se realizează prin aplicații specializate dezvoltate pentru optimizarea resurselor afacerii. Aplicația se concentrează pe acțiuni într-un anumit domeniu de activitate. Alegerea unui asistent electronic automatizat specializat necesită timp, luând în considerare monitorizarea pieței și potrivirea calității și costului dezvoltării. Aș dori să vă atrag atenția asupra programului de specialitate multifuncțional „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul este un instrument ideal pentru rezolvarea diverselor probleme de orice complexitate, este potrivit pentru organizații din toate domeniile de activitate și, de asemenea, ia în considerare un preț convenabil care este accesibil în concordanță cu bugetul. Aplicația este adaptată intuitiv nevoilor utilizatorilor, se deschide dintr-o scurtătură de pe desktop și se adaptează la orice sistem de operare Windows. De asemenea, este posibilă desfășurarea activităților de lucru pe oricare dintre dispozitivele de lucru.
Contabilitatea într-o firmă de curățenie prin instalarea de software automatizat asigură îmbunătățirea calității muncii prin introducerea și ieșirea corectă a datelor, conform nivelurilor de acces condiționat, monitorizarea și menținerea constantă a analizei indicatorilor de performanță. Software-ul ține evidența activităților de muncă ale fiecărui angajat al companiei de curățenie, prevăzând autorizarea utilizatorilor cu introducerea informațiilor curente de muncă înregistrate în departamentul de personal. Înregistrările activității de muncă vor fi analizate și înregistrate, calculându-se salariile lunare pe baza estimărilor generale ale cantității și calității sarcinilor îndeplinite. Sistemul automatizat de contabilitate prevede și formarea programelor de lucru cu monitorizarea ulterioară a stării de implementare. Șeful unei organizații de curățenie poate supraveghea de la distanță munca angajaților analizând datele privind interacțiunile cu clienții, mesajele trimise, consultările oferite și procesarea aplicațiilor.
Pentru comoditatea și punerea în aplicare a activității operaționale ale tuturor diviziilor structurale ale afacerii, este planificată combinarea dispozitivelor de lucru printr-o rețea internă, oferind schimbul reciproc de informații. Aplicația este, de asemenea, o soluție unică pentru a oferi managementului informații complete despre starea activității organizației, asigurând unificarea tuturor departamentelor pentru management și contabilitate unificate. Astfel, este posibil să se analizeze și să compare indicatorii generali de venit pentru orice perioadă de timp pentru fiecare ramură. Rapoartele analitice și statistice vor fi furnizate conducerii la timp prin stabilirea parametrilor în programatorul de sarcini. Automatizarea acțiunilor în software este, de asemenea, furnizată la introducerea termenelor limită și a obiectivelor în planificatorul de sarcini, monitorizarea stării implementării acestora. De exemplu, backup-urile, trimiterea de mesaje informative, inventarul și pregătirea rapoartelor analitice vor deveni procese efectuate automat. Prin urmare, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la siguranța datelor informaționale, având în vedere formarea, primirea și stocarea materialelor în stocarea în cloud cu backup-uri efectuate sistematic. Astfel, dacă echipamentul eșuează, datele vor fi ușor de recuperat.
Înregistrări de curățare
Înregistrările de curățenie vor fi monitorizate în mod corespunzător și vor fi generate documentația însoțitoare. Contabilitatea va fi ținută în format electronic, inclusiv reflectarea datelor despre clienți, calendarul solicitărilor și datele de finalizare, costul serviciilor, reflectând ulterior și calitatea și feedback-ul de la clienți. La generarea cererilor de curățare, sistemul va folosi un formular completat cu mostre. Umplerea se realizează automat utilizând importul de date de informații folosind diverse medii. Sunt acceptate diferite formate de fișiere, inclusiv grafice. Pentru îmbunătățirea calității muncii, se are în vedere utilizarea imaginilor atât ale sediului, cât și ale clienților. Fotografiile clienților vor fi folosite pentru identificarea personală, reflectând în baza de date informații despre vizitele la sucursalele companiei de curățenie.
Toate informațiile despre clienți vor fi afișate în baza de date unificată de clienți a companiei de curățenie, inclusiv introducerea informațiilor de contact, adrese, istoricul cererilor și consultărilor, plăți anticipate, datorii, procente de reduceri etc. De asemenea, este posibil să atașați scanări ale documentelor. În sistemul informațional de control și management, este posibilă reglementarea și analizarea solicitărilor clienților, identificarea clienților obișnuiți și acordarea de privilegii suplimentare sub formă de reduceri. Astfel, atunci când se calculează costul serviciilor unei organizații folosind un anumit algoritm, un calculator electronic va putea afișa suma totală de plată afișată în acte și facturi. Lucrarea fluxului de documente în format digital simplifică sarcina angajaților organizației, având în vedere lipsa nevoii de informații retransportate, oferind intrarea și ieșirea rapidă a datelor. Este destul de ușor să afișați date de informații dintr-un singur spațiu de informații prin introducerea unei interogări în caseta electronică a unui motor de căutare contextuală. Pentru a atrage clienți noi, solvenți, se oferă reduceri și promoții folosind strategii moderne de marketing.
Curățarea meselor
Tabelele de curățare îi vor ajuta pe specialiști să vadă toate solicitările, distribuind rațional sarcinile de lucru între angajați, inclusiv calcularea costurilor și planificarea rutelor către adresele specificate ale clienților. Aplicația prevede utilizarea hărților geografice. Tabelele din Excel pot fi completate cu date existente sau cu cele nou generate, permițând tuturor utilizatorilor să introducă informații. Formatul multi-utilizator asigură automatizarea acțiunilor corecte de introducere. Nivelul de acces al utilizatorilor este diferențiat în funcție de statutul lor de angajare în organizație. Dacă introduceți date incorecte, aplicația va citi informațiile și va informa persoanele responsabile despre aceasta. Astfel, este posibil să se evite falsificarea datelor. Managerul, analizând datele despre solicitările clienților, va putea evalua rațional avantajele și dezavantajele muncii organizației. Toate cererile vor fi procesate în ordine.
Clienții vor putea să se familiarizeze în prealabil cu aplicațiile companiei de curățenie, ținând cont de informațiile furnizate prin mesagerie, precum și de informațiile afișate pe rețelele de socializare și pe site-ul organizației. De asemenea, este posibilă depunerea unei cereri online, cu un calcul preliminar al costului serviciilor selectate conform listei de prețuri. Sistemul informatic automatizat prevede, de asemenea, posibilitatea de a trimite mesaje de informare prin mesaje vocale și text în formă masivă sau selectivă către numere de contact și adrese de e-mail din baza de clienți. Clienții vor fi anunțați despre diverse promoții și reduceri, oferte avantajoase, puncte bonus, tipuri suplimentare de servicii și primirea de felicitări, precum și solicitări de evaluare a calității serviciului. Pe baza evaluărilor clienților companiei de curățenie, este posibilă identificarea deficiențelor în munca angajaților, schimbând abordarea strategiilor de servicii.
Contabilitatea unei firme de curatenie se realizeaza automat, reglementand toate procesele interne si externe. Este posibilă reglarea proceselor intra-organizaționale prin instalarea de supraveghere video, monitorizarea activităților angajaților și clienților în timp real. Aplicația oferă posibilitatea de a efectua inventarierea articolelor de inventar folosind sincronizarea cu echipamente de înaltă tehnologie. În cazul în care sunt identificate deficiențe ale anumitor scule și consumabile, se vor asigura activități de lucru continue prin completarea automată a articolelor lipsă. Aplicația facilitează analiza datelor privind activitățile financiare, văzând înregistrările contabile atunci când este integrată cu contabilitatea 1C.
Efectuarea tuturor operațiunilor de lucru într-un singur sistem informațional simplifică sarcina utilizatorilor, fără cheltuială suplimentară de timp și bani pentru achiziționarea de aplicații suplimentare. Managerul unei organizații de curățenie va putea obține oricând date analitice și statistice, comparând costurile suplimentare ale companiei. Aplicația vă permite să utilizați diverse forme de plată, vizând și lucrările cu vânzări, certificate și acorduri pentru curățarea regulată. Interacțiunea cu sistemele bancare vă permite să reglementați și să acceptați plăți în orice monedă mondială, conversia la cursul curent din ziua tranzacției. Pe lângă plata în numerar, sunt disponibile transferuri de fonduri de pe carduri bancare, transferuri din conturi curente și coduri QR. În fiecare zi, managerul va putea analiza datele despre sumele de bani din fiecare casă de marcat.
Descărcați contabilitate pentru curățare
Descărcarea contabilității pentru curățare nu este o problemă, dar dacă alegeți software-ul greșit, puteți întâmpina tot felul de probleme. Acestea includ oferte de la dezvoltatori fără scrupule care, pentru a obține un beneficiu maxim, oferă utilizatorilor informații incorecte cu privire la funcționalitate. Să presupunem că vă place programul, dezvoltatorul vă asigură de înaltă calitate și rapiditate de lucru, întreținere gratuită etc. De fapt, se dezvăluie că programul este un program de testare sau are o funcționalitate limitată, ceea ce necesită ulterior investiții suplimentare de bani pentru adăugiri.
Prin urmare, atunci când alegeți un program, ar trebui să vă ghidați nu numai după descriere, ci și prin analizarea recenziilor clienților și testarea utilității în propria afacere. Astfel, dacă vă place programul, ar trebui mai întâi să analizați funcționalitatea instalând versiunea demo. Versiunea demo este gratuită și vă permite să evaluați complet capacitățile, urmată de lucrul cu informațiile acumulate. De asemenea, merită remarcat faptul că software-ul „Universal Accounting System” are încorporate funcționalități de ultimă oră care ajută la dezvoltarea dinamică a afacerii. Funcția de telefonie PBX de ultimă generație vă permite să optimizați resursele de lucru ale angajaților, oferind clienților informații actualizate prin citirea numerelor de telefon atunci când se primește un apel. Dacă este necesar, compoziția modulară poate fi completată la cererea dumneavoastră, discutând toate nuanțele și cerințele cu specialiștii.
Cumpărați un program de contabilitate pentru o companie de curățenie
Este ușor să cumpărați un program de contabilitate pentru o companie de curățenie contactând mai întâi specialiști sau accesând site-ul oficial. Puteți cumpăra aplicația la un preț accesibil, fără investiții suplimentare. Ca bonus pentru achiziționarea unei versiuni licențiate a programului, primești două ore de asistență tehnică de la specialiști. Analiza și controlul oricărei organizații sunt importante, deoarece activitățile ulterioare ale organizației depind de reglementarea corectă a proceselor de lucru. Fără o analiză adecvată, cererile nu vor fi finalizate în timp util, ceea ce afectează negativ recenziile clienților. Când te familiarizezi cu programul universal, viziunea ta se va schimba cu siguranță, dorind să obții succes, oferind organizației competitivitate și venituri sporite. Încrede-te în afacerea ta în cei mai buni dintre cei mai buni! Nu ratați șansa achiziționând acum software specializat pentru managementul, controlul și analiza completă a afacerii.
Software video pentru contabilitate intr-o firma de curatenie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate într-o companie de curățenie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Curățătorie chimică
Spălătorie
Dezinfectare
Companie de curățenie
Hotel
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.