- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul farmaciilor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
Analogi - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
Vâzare cu amănuntul - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și farmacii - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Скидки - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
Salariul farmaciștilor - Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
Rețea de farmacii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este unic, automatizat și accesibil tuturor;
- osibilitate de livrare a marfurilor prin indicarea adreselor pe harti geografice;
- nalizați și controlați cu adevărat starea de livrare a comenzilor de medicamente;
- uncționalitate nelimitată disponibilă atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru cele mari;
- etarea parametrilor de configurare este furnizată pentru fiecare utilizator;
- rotecția contului cu autentificare și parolă;
- oți utilizatorii pot face schimb de mesaje de informații prin rețeaua locală;
- ntegrarea tuturor departamentelor si filialelor intr-un singur sistem informatic;
- ucrul în aplicație se efectuează nu numai de la birou, ci și de acasă;
- olosind utilitarul, este posibil să optimizați timpul de lucru, să asigurați o automatizare completă cu control centralizat;
- nterfață vizuală și ușor de utilizat;
- xistă o instrucțiune interactivă încorporată, stăpânind rapid principiile de funcționare;
- ând faceți clic pe linkurile verzi, aplicația va afișa elementul de program indicat în manual;
- mportul și exportul de date este disponibil;
- entru o percepție vizuală îmbunătățită, pe lângă text, există imagini;
Managementul farmaciei
Managementul farmaciei prin program vă permite să completați automat datele pentru fiecare denumire de medicament, reflectând costul curent, indicatori cantitativi și calitativi, parametri externi și interni, atașând o imagine. Cardurile de medicamente ajută la distingerea unui nume de altul. Folosind programul, este posibil să plasați carduri în grupuri prin filtrarea listelor. Este posibilă separarea bunurilor după scop, înregistrând date pe arhive și articole problematice. Astfel, este posibilă optimizarea resurselor de lucru ale utilizatorilor prin introducerea și afișarea rapidă a informațiilor necesare. Astăzi, programele nu rezolvă o problemă anume, ci într-un mod complex automatizează procesele de lucru, îmbunătățind activitățile organizațiilor. Prin urmare, atunci când alegeți software-ul, ar trebui să acordați atenție funcționalității, vitezei de procesare a anumitor sarcini, cantității de memorie RAM etc. Programul trebuie să îndeplinească toți parametrii, cum ar fi software-ul „Universal Accounting System”.
Aplicația de management al farmaciilor are un preț accesibil, o gamă largă de funcționalități, acces multicanal cu integrarea tuturor departamentelor și filialelor de farmacie. Prin accesul unificat la sistem pentru toți utilizatorii, este posibil să ofere tuturor operațiuni automate și schimb de date printr-o rețea locală. Astfel, transferul datelor și coordonarea muncii vor deveni chiar mai ușor și mai rapid. Programul va monitoriza și reflecta într-un jurnal separat indicatorii de performanță ai fiecărui angajat, cu timpul lucrat și volumele de sarcini și vânzări finalizate. Salariile se vor baza pe cifre lunare de calcul. Software-ul vă permite să îmbunătățiți calitatea și viteza serviciului pentru clienți, oferind informații despre medicamente, costuri și analogi în câteva secunde. Motorul de căutare contextuală, prin prelucrarea și furnizarea de informații la cerere, optimizează timpul de lucru al specialiștilor. Un scaner de coduri de bare vă permite să afișați informații despre produs pe ecranul monitorului, emitând prompt o factură de plată cu o chitanță sau imprimând o chitanță. Introducerea manuală este aproape complet eliminată. Clienții farmaciilor vor putea evalua calitatea muncii angajaților și vor putea da o evaluare generală prin mesaje trimise către numerele de telefon mobil. Sistemul va compara automat datele și va oferi evaluări în grafice și diagrame.
Managementul farmaciilor în timpul implementării programului va ajuta la automatizarea proceselor de lucru. Puteți introduce rapid informații, făcând ajustări dacă este necesar, iar acestea vor fi disponibile în format electronic. Programul se poate integra cu site-uri web și magazine online, sincronizând datele despre numele medicamentelor. Astfel, dacă un produs se epuizează, clienții vor vedea informații actualizate, cu posibilitatea de a plasa o comandă pentru livrare. Clienții se pot înregistra pe site-ul lanțului de farmacii și pot vedea reduceri și promoții și pot face achiziții online. Un sistem convenabil de bonusuri și reduceri este oferit folosind carduri de reduceri. Programul generează automat carduri de produse, umplute cu date prin importul de informații din diferite medii. Pentru a reflecta întotdeauna disponibilitatea reală a bunurilor și a soldurilor, este necesar să se efectueze în mod regulat un inventar. Inventarierea în aplicație este efectuată automat, folosind un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor.
În aplicația de gestionare a activității farmaciilor, este posibilă menținerea unei baze de date a furnizorilor și clienților, realizând completări în timpul achiziției și vânzării de bunuri. Avantajele sunt optimizarea cheltuielilor de timp și absența influenței factorului uman. De asemenea, este posibilă acceptarea comenzilor prin introducerea automată a datelor în jurnal și efectuarea plăților în formă fără numerar. Contabilitatea se desfășoară mai eficient folosind capabilități moderne cu gestionarea automată a documentelor. Este disponibilă trimiterea în vrac și selectivă de scrisori către clienți, oferind informații despre noi sosiri, comenzi, starea livrării, plăți, puncte bonus etc. Posibilitățile nelimitate îmbunătățesc activitățile organizației. Aplicația este disponibilă pentru a funcționa nu numai de pe computere desktop, ci și de pe dispozitive mobile. Fiecare dispozitiv de lucru necesită o achiziție suplimentară a unei versiuni licențiate. Pentru a construi soluții competente pentru promovarea bunurilor și serviciilor, solicitați rapid sfaturi și ajutor în configurarea aplicației de la specialiștii companiei. Pentru a testa singur capacitățile aplicației, ar trebui să descărcați versiunea de testare gratuită.
Software video pentru managementul farmaciilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de management al farmaciilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Farmacie
Depozit de medicamente
Companie farmaceutică
Centru medical și
clinică privată
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



