1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Managementul farmaciei

Potrivit a 253 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Managementul farmaciei

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul farmaciilor

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
    Analogi

    Analogi
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
    Vâzare cu amănuntul

    Vâzare cu amănuntul
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și farmacii

    Depozite și farmacii
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Скидки

    Скидки
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul farmaciștilor

    Salariul farmaciștilor
  • Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
    Rețea de farmacii

    Rețea de farmacii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul este unic, automatizat și accesibil tuturor;
  • osibilitate de livrare a marfurilor prin indicarea adreselor pe harti geografice;
  • nalizați și controlați cu adevărat starea de livrare a comenzilor de medicamente;
  • uncționalitate nelimitată disponibilă atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru cele mari;
  • etarea parametrilor de configurare este furnizată pentru fiecare utilizator;
  • rotecția contului cu autentificare și parolă;
  • oți utilizatorii pot face schimb de mesaje de informații prin rețeaua locală;
  • ntegrarea tuturor departamentelor si filialelor intr-un singur sistem informatic;
  • ucrul în aplicație se efectuează nu numai de la birou, ci și de acasă;
  • olosind utilitarul, este posibil să optimizați timpul de lucru, să asigurați o automatizare completă cu control centralizat;
  • nterfață vizuală și ușor de utilizat;
  • xistă o instrucțiune interactivă încorporată, stăpânind rapid principiile de funcționare;
  • ând faceți clic pe linkurile verzi, aplicația va afișa elementul de program indicat în manual;
  • mportul și exportul de date este disponibil;
  • entru o percepție vizuală îmbunătățită, pe lângă text, există imagini;

Managementul farmaciei

Managementul farmaciei prin program vă permite să completați automat datele pentru fiecare denumire de medicament, reflectând costul curent, indicatori cantitativi și calitativi, parametri externi și interni, atașând o imagine. Cardurile de medicamente ajută la distingerea unui nume de altul. Folosind programul, este posibil să plasați carduri în grupuri prin filtrarea listelor. Este posibilă separarea bunurilor după scop, înregistrând date pe arhive și articole problematice. Astfel, este posibilă optimizarea resurselor de lucru ale utilizatorilor prin introducerea și afișarea rapidă a informațiilor necesare. Astăzi, programele nu rezolvă o problemă anume, ci într-un mod complex automatizează procesele de lucru, îmbunătățind activitățile organizațiilor. Prin urmare, atunci când alegeți software-ul, ar trebui să acordați atenție funcționalității, vitezei de procesare a anumitor sarcini, cantității de memorie RAM etc. Programul trebuie să îndeplinească toți parametrii, cum ar fi software-ul „Universal Accounting System”.

Aplicația de management al farmaciilor are un preț accesibil, o gamă largă de funcționalități, acces multicanal cu integrarea tuturor departamentelor și filialelor de farmacie. Prin accesul unificat la sistem pentru toți utilizatorii, este posibil să ofere tuturor operațiuni automate și schimb de date printr-o rețea locală. Astfel, transferul datelor și coordonarea muncii vor deveni chiar mai ușor și mai rapid. Programul va monitoriza și reflecta într-un jurnal separat indicatorii de performanță ai fiecărui angajat, cu timpul lucrat și volumele de sarcini și vânzări finalizate. Salariile se vor baza pe cifre lunare de calcul. Software-ul vă permite să îmbunătățiți calitatea și viteza serviciului pentru clienți, oferind informații despre medicamente, costuri și analogi în câteva secunde. Motorul de căutare contextuală, prin prelucrarea și furnizarea de informații la cerere, optimizează timpul de lucru al specialiștilor. Un scaner de coduri de bare vă permite să afișați informații despre produs pe ecranul monitorului, emitând prompt o factură de plată cu o chitanță sau imprimând o chitanță. Introducerea manuală este aproape complet eliminată. Clienții farmaciilor vor putea evalua calitatea muncii angajaților și vor putea da o evaluare generală prin mesaje trimise către numerele de telefon mobil. Sistemul va compara automat datele și va oferi evaluări în grafice și diagrame.

Managementul farmaciilor în timpul implementării programului va ajuta la automatizarea proceselor de lucru. Puteți introduce rapid informații, făcând ajustări dacă este necesar, iar acestea vor fi disponibile în format electronic. Programul se poate integra cu site-uri web și magazine online, sincronizând datele despre numele medicamentelor. Astfel, dacă un produs se epuizează, clienții vor vedea informații actualizate, cu posibilitatea de a plasa o comandă pentru livrare. Clienții se pot înregistra pe site-ul lanțului de farmacii și pot vedea reduceri și promoții și pot face achiziții online. Un sistem convenabil de bonusuri și reduceri este oferit folosind carduri de reduceri. Programul generează automat carduri de produse, umplute cu date prin importul de informații din diferite medii. Pentru a reflecta întotdeauna disponibilitatea reală a bunurilor și a soldurilor, este necesar să se efectueze în mod regulat un inventar. Inventarierea în aplicație este efectuată automat, folosind un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor.

În aplicația de gestionare a activității farmaciilor, este posibilă menținerea unei baze de date a furnizorilor și clienților, realizând completări în timpul achiziției și vânzării de bunuri. Avantajele sunt optimizarea cheltuielilor de timp și absența influenței factorului uman. De asemenea, este posibilă acceptarea comenzilor prin introducerea automată a datelor în jurnal și efectuarea plăților în formă fără numerar. Contabilitatea se desfășoară mai eficient folosind capabilități moderne cu gestionarea automată a documentelor. Este disponibilă trimiterea în vrac și selectivă de scrisori către clienți, oferind informații despre noi sosiri, comenzi, starea livrării, plăți, puncte bonus etc. Posibilitățile nelimitate îmbunătățesc activitățile organizației. Aplicația este disponibilă pentru a funcționa nu numai de pe computere desktop, ci și de pe dispozitive mobile. Fiecare dispozitiv de lucru necesită o achiziție suplimentară a unei versiuni licențiate. Pentru a construi soluții competente pentru promovarea bunurilor și serviciilor, solicitați rapid sfaturi și ajutor în configurarea aplicației de la specialiștii companiei. Pentru a testa singur capacitățile aplicației, ar trebui să descărcați versiunea de testare gratuită.

Aspectul programului

Managementul farmaciei

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului de management al farmaciilor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Farmacie

    Farmacie
  • Depozit de medicamente

    Depozit de medicamente
  • Companie farmaceutică

    Companie farmaceutică
  • Centru medical și clinică privată

    Centru medical și
    clinică privată
  • Spital de stat, staționar și spital de internări

    Spital de stat,
    staționar și spital
    de internări
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.