Posibilitățile sistemului de evidență a comerțului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Programul „Evidența comerțului”pentru optimizarea afacerilor cu comerț, propus de compania noastră, este o invenție cu drepturi de autor și nu este disponibilă la terți!
- Programatorii companiei noastre au adaptat interfața programului pentru utilizatorii simpli ai unui computer personal, astfel încât orice persoană poate gestiona evidența;
- Instalarea programului de evidență pe calculator, precum și încărcarea informațiilor în baza de date sunt automatizate și necesită puțin timp;
- Principiul original de înregistrare a abonaților exclude posibilitatea de a greși și accelerează căutarea în baza de date;
- Programul informațional „Evidența comerțului" poate găzdui orice număr de abonați: nu există restricții în privința acestui parametru;
- Securitatea evidenței este garantată de o codificare specială;
- Există posibilitatea de a transmite gestionarea altor persoane; - numărul de utilizatori poate fi oricare și o singură aplicație este suficientă pentru o rețea de filiale ale magazinului;
- „Evidența comerțului" susține funcția de împărțire a atribuțiilor legate de administrare;
- Soft-ul este capabil să recunoască aproape orice echipament comercial și aparate de casă;
- Evidența nu vizează doar mărfurile care se află la vitrină, ci și cele care se află în depozite. În raport, softul va indica bunurile expirate și cele a căror termen urmează să expire și, de asemenea, va indica produsele care nu sunt solicitate de cumpărător. Așa cum se spune în unele regiuni, nu orice produs are un loc la vitrină!
- Evidența computerizată a comerțului este și o contabilitate excelentă: softul își va asuma pregătirea documentelor financiare și a rapoartelor, fiind capabil să facă asta de câteva ori mai rapid decât orice persoană;
- În software-ul pentru evidență există funcția de urmărire a personalului: chiulangiilor, celor care întârzie la serviciu și altor angajați care încalcă disciplina de muncă, softul le transferă puncte de penalizare. Vânzătorilor și managerilor eficienți le sunt acordate bonusuri salariale;
- Există suport pentru plățile online prin intermediul unui portofel electronic;
- „Evidența comerțului" elaborează un raport separat privind răuplatnicii. Contractele problematice sunt evidențiate de sistem cu roșu;
- Aplicația este actualizată constant la solicitarea clienților - sunați-ne și aflați mai multe detalii!
Descriere software
Cel de-al douăzecilea președinte al Americii, James Garfield, considera pe bună dreptate că comerțul îi face pe oameni frați de dependență și reciprocitate de interese. Evidența comerțului este tocmai ceea ce poate face ca această dependență să fie cât mai completă posibil, deoarece oricine se ocupă de vânzări, vrea în cele din urmă să-i mulțumească cât mai mult pe oameni (cumpărători)! Faptul că urmărirea unui astfel de scop nobil este răsplătit cu profit, nu este un lucru rău. Există chiar și un aforism care spune că nu este ofensator să înșeli cu prețul , important este să nu înșeli cu produsul. Inginerii noștri, în baza celor mai bune dezvoltări din domeniul tehnologiei informaționale au creat un soft pentru optimizarea afacerii (HelpDesk-System), care ține evidența comerțului la cel mai înalt nivel, adică oferă un control complet asupra comerțului, precum și statistică și analiză de calitate. Programatorii au muncit din greu pentru a face această aplicație accesibilă pentru oricine are o idee despre calculatorul personal: programul este orientat spre oamenii simpli, deși este un instrument de evidență profesional foarte precis! Evidența comerțului este efectuată continuu: tehnica nu are nevoie de pauze, ceea ce aduce avantaje suplimentare pentru întreprinderile, care lucrează non-stop. Proprietarul aplicației poate solicita în orice moment un raport de la soft și îl va primi în câteva minute - programul informațional va pregăti rapid și un raport trimestrial. Secretarul electronic se va descurca nu doar cu contabilitatea, ci și cu toată circulația documentelor legate de comerț și poate îndeplini parțial funcțiile unui secretar personal, amintind despre întâlniri și ședințe importante. Evidența comerțului se realizează din biroul personal al posesorului programului, care benefciază de protecție anti- hacking. Evidența poate fi efectuată nu doar de proprietarul a software-ului, dar și de alte persoane: există posibilitatea de a transfera o parte sau toate funcțiile de gestionare altor persoane, fiecare utilizator lucrând sub parola proprie. Programul „Evidența comerțului“ este unic prin faptul că poate avea un număr nelimitat de abonați în baza de date, lucru care oferă o mulțime de avantaje: o singură aplicație pentru evidență poate prelua controlul asupra tuturor filialelor magazinului sau a bazei de comerț, precum și orice număr de produse. Compatibilitatea programului cu orice echipament de comerț și aparte de case extinde capacitățile sistemului, iar suportul dispozitivelor de evidență a depozitului permite și controlul mărfurilor din depozit. „Evidența comerțului“ va avertiza din timp directorul despre epuizarea unui sau altui produs și oferi un raport separat despre marfa învechită. În raportul analitic, sistemul va indica produsele cu potențial și pe cele ale căror prețuri ar trebui să revizuite sau produsele ar trebui în general excluse din asortiment. Sistemul avansat de înregistrare a abonaților în baza de date „Evidența comerțului” exclude posibilitatea unei erori, de aceea, softul nu confundă niciodată nimic și simplifică la maxim căutarea abonatului, oferind sugestii utilizatorului. Aplicația acceptă comunicarea telefonică și comunicarea prin mesagerie, iar din moment ce baza de date corporativă este legată de Internet, există posibilitatea de a transfera bani printr-un portofel electronic și de a trimite documente pe poșta electronică. Softul „Evidența comerțului” poate deveni o platformă excelentă pentru crearea unui magazin online, care așa și arată după aspectul exterior: abonații văd întreag asortimentul, iar clienții fideli pot contacta direct managerii și pot face comenzi sau lăsa comentarii și doleanțe. Evidența computerizată a comerțului de la compania noastră are un singur dezavantaj: el nu se găsește în magazinul dvs. – așteptăm să contactați specialiștii noștri!
Video despre sistemul de evidență a comerțului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă sistemul de evidență a comerțului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre sistemul de evidență a comerțului
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă sistemul de evidență a comerțului
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.