Posibilitățile sistemului de evidență a tipografiei
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Fiecare angajat va putea planifica întâlniri cu orice client, reflectând acest lucru în program, pentru a nu uita nimic
Planul activităților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Setând calcularea pentru fiecare tip de lucru executat, veți putea accelera la maxim procesul de calculare a oricăror comenzi
Calcularea comenzii - Contractele, formularele, specificațiile comenzilor și multe altele se pot elabora automat
Completarea formularelor - La fiecare comandă pot fi anexate diverse fișiere, de exemplu, cu macheta comenzii
Fișiere atașate - Programul permite separația automată a comenzii în compozite, în cazul imprimării offset
Compozite - În sistemul nostru poate lucra aprovizionatorul, menționând existența materialelor necesare pentru executarea fiecărei comenzi
Aprovizionare - Veți obține și posibilitatea de a ține evidența depozitului: înregistrarea materialelor, transmiterea la producere și excluderea
Evidența în depozit - Chiar și în hală, fiecare lucrător va putea cu ajutorul ecusonului său să preia spre executare o anumită activitate și să menționeze despre executarea ei
Lucrul halei - Veți putea analiza ușor ce produs se bucură de popularitate
Obiecte - Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
Legătura dintre
departamente - Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client în secțiunea categoriilor de produse
Sinteza clienților - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veția avea la dispoziție informația veridică privind comenzile nefinalizate pentru ziua respectivă
În producere - Programul va arăta întreaga statistică pe comenzi, pentru perioada selectată, pentru analiza comenzilor, lucrului angajaților, termene și producție
Productivitate - Veți afla ușor ce ce consumabile sunt necesare pentru comenzi, pentru orice zi
Materiale - O listă comodă a sarcinilor pentru tăierea hârtiei va optimiza activitatea colaboratorilor dvs.
Tăiere - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Veți putea afla informația detaliată despre epuizarea, existența sau mutarea fiecărui produs, în orice moment, pentru orice depozit
Evidența în depozit - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Aplicația informatică de la compania noastră „Evidența tipografiei" este creată în baza celor mai bune dezvoltări și este un instrument de evidență informatică unic, profesional și patentat!
- Instalarea ușoară și importul automat al datelor în baza de date facilitează lansarea programului în lucru;
- Gestionarea evidenței informatice prin intermediul aplicației noastre va putea fi realizată de oricine are o idee despre un calculator personal;
- Evidența tipografiei nu are un prag privind numărul de utilizatori;
- Securitatea informațiilor este asigurată de faptul că utilizatorul trebuie să treacă inițializarea în sistem;
- Proprietarul aplicației poate transfera o parte a atribuțiilor sale de administrare a evidenței altor persoane (adjuncților, șefilor de hale, contabililor etc.), dar parolele vor fi separate pentru fiecare;
- Numărul de utilizatori ai software-ului poate fi oricare, și ei se vor putea ocupa de evidență sincronizat, ceea ce nu va afecta performanța sistemului;
- Software-ul „Evidența tipografiei" este compatibil cu echipamente comerciale, de securitate și depozitare, și cu sisteme de supraveghere video;
- Sistemul citește datele în mod continuu și raportarea este generată în mod constant, de aceea, pentru a o oferi, softul nu are nevoie de mult timp;
- Proprietarul poate solicita un raport pentru o anumită perioadă de timp și pentru orice subiect (numărul de comenzi, volumul de comenzi în producție, nivelul rentabilității întreprinderii etc.), - softul nu are limite privind varietatea analizelor;
- Evidența informatică a tipografiei este realizată în limba rusă, dar pentru comoditatea clienților suntem pregătiți să instalăm pe aplicație orice altă limbă a lumii;
- Există suport pentru comunicațiile telefonice (PBX după numerele de telefon ale abonaților din baza de date) și messenger Viber;
- În baza de abonați există și e-mail-ul fiecăruia; - softul poate trimite o scrisoare cu un atașament direct clientului sau autorului;
- Abonații din baza de date pot transfera bani prin sistemul electronic Qiwi;
- Cei care încalcă disciplina de producție (care întârzie și lipsesc de la serviciu) sunt evidențiați în baza de date cu font roșu, iar directorul îi vede imediat, doar deschizând aplicația;
- Aveți întrebări? Puteți contacta întotdeauna specialistul nostru, iar el vă va consulta gratuit!
Descriere software
Afacerile tipografice, ca și orice alt bussines, au specificul lor și, prin urmare, evidența tipografiei este extrem de dificilă. Compania noastră a găsit soluția! Inginerii noștri IT au reușit să creeze un program, care ține evidența prin intermediul cifrelor, adică trebuie doar să introducem (dacă nu există) dispozitivele de evidență în tipografie, iar softul va calcula totul! În acest sens, programul nostru de optimizare a diferitelor tipuri de afaceri, denumirea completă – Sistem-HelpDesk, este universal. Specialiștii companiei noastre au avut grijă să simplifice la maxim interfața software-ului „Evidența tipografiei", iar acum îl poate gestiona oricine, care cunoaște bazele utilizării calculatorului. Tipografiile aveau nevoie demult de o aplicație de evidență, care să nu depindă de profilul businessului de imprimare (totuși, fiecare tipografie este specializată într-un anumit set de servicii de tipărire, având pentru asta la dispoziție anumite echipamente), - acum există un astfel de program, „Evidența tipografiei”! Aplicația este instalată ușor pe calculator și nu necesită setări suplimentare, trebuie doar să descărcați datele în baza software-ului. Nu există restricții privind volumul de date, și nici pentru numărul de utilizatori (nivelul de acces poate fi limitat). Fiecare abonat este înregistrat sub codul său unic, astfel încât softul nu face niciodată greșeli de identificare, iar căutarea abonaților este simplificată la maxim. Evidența tipografei este realizată de programul de calculator în regim non-stop, prin urmare, programul de evidență nu are nevoie de mult timp pentru a emite un raport. Gestionarea evidenței este posibilă numai după identificarea utilizatorului: experții noștri au asigurat software-ul împotriva hacking-ului. Tot ceea ce trebuie luat la evidență, softul poate împărți în grupuri pentru comoditatea statisticilor, în timp ce în paralel se efectuează controlul general.
Având în vedere abordarea adresată a aplicației, este posibilă urmărirea contractelor pentru fiecare client sau autor. Evidența tipografiei poate controla în același timp, atât consumabilele, cât și instrumentele pe care le utilizează lucrătorii. În același timp, tipografia poate fi controlată de la distanță: programul de calculator nu necesită ca proprietarul să se afle într-un anumit loc. Asistentul informațional verifică singur e-mailul, avertizează proprietarul despre o întâlnire importantă sau ședință, și pregătește orice certificat sau document. În același timp, „Evidența tipografiei" este un instrument electronic ideal pentru automatizarea contabilității: programul calculează mai rapid decât o persoană, iar fluxurile financiare ale instituției dvs. (școli profesionale, colegii, școli etc.) vor fi întotdeauna sub controlul dvs. complet! Știm că aplicația noastră va fi evaluată și de angajații tipografiei: software-ul calculează bonusuri pentru munca bună, care sunt luate în calcul la calcularea salariilor, astfel încât angajații buni vor primi și bani buni! Dezvoltarea noastră este utilizată pe scară largă în tipografii din Rusia și din străinătate, și deși aplicația „Evidența tipografiei" este scris în limba rusă, acest lucru poate fi schimbat. Clientul nostru poate alege orice altă limbă pentru software, precum și orice modificare a aplicației! Orice afacere are specificul propriu, iar specialiștii noștri sunt gata să țină seama de dorințele clienților și să facă anumite schimbări în software. Fără îndoială, în acest caz, clientul va primi un instrument de evidență calitativ, testat și încercat în laboratoarele noastre. Dacă aveți întrebări, puteți primi consultații de la experții noștri - ei așteaptă apelul dvs.!
Video despre sistemul de evidență a tipografiei
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă sistemul de evidență a tipografiei
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Tipografie
Companie media
Agenție de publicitate
Companie de producere
Companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre sistemul de evidență a tipografiei
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă sistemul de evidență a tipografiei
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.