Posibilitățile programului de evidență a SDT
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Programul informațional sistemul-HelpDesk „evidența SDT" este creat în baza celor mai bune realizări ale tehnologiei informatice și nu are analogi de încredere!
- Orice utilizator PC va putea gestiona evidența centrului de servicii cu ajutorul programului nostru;
- Timpul necesar pentru încărcarea datelor în baza de date a sistemului în modul automat este minim ;
- Principiul original deînregistrare a abonaților elimină posibilitatea de eroare și facilitează căutarea în baza de date;
- Programul „evidența SDT" poate avea un număr nelimitat de abonați: utilizatorul poate seta pentru soft un număr infinit de parametri pentru evidență;
- Gestionarea evidenței service-ului se efectuează din biroul personal al proprietarului programului, care la intrare necesită identificare;
- Există posibilitatea de a transfera controlul programului către alte persoane, dar parola va fi diferită pentru fiecare utilizator;
- „Evidența SDT” are funcția de restricționare a drepturilor de acces: utilizatorul vede numai informațiile necesare pentru direcția lui de activitate;
- Numărul de utilizatori ai programului este nelimitat, astfel încât o aplicație va deservi întreaga rețea de filiale ale service-ului;
- Evidența SDT se ține în limba rusă, care este de bază, dar clientul nostru poate alege orice altă limbă;
- Softul lucrează cu cifre, astfel încât va face față oricărui specific ale service-ului, nu doar celui legat de mașini;
- Există suport pentru telefonie (PBX corporativ) și posibilitatea de a comunica prin messenger;
- Abonații pot efectua plăți prin Internet;
- Baza abonaților pe Internet este o bază excelentă pentru un magazin online!
- Sistemul asigură un feedback excelent cu clienții fideli: aceștia pot lăsa sugestiile sau plângerile lor, pe care „Evidența SDT“ le analizează și le raportează directorului;
- Există funcția de notificare prin SMS: este posibil de a informa un grup de persoane sau un anumit destinatar (pentru felicitări, de exemplu);
- Sistemul monitorizează separat debitorii, formând un raport separat în privința lor și evidențiază numele lor în baza de date în roșu;
- Pentru a afla mai multe despre program, sunați specialiștii noștri, - așteptăm apelul dvs.!
Descriere software
Proprietarii STD (stațiilor de deservire tehnică) nu se pot lipsi de registrele de evidență. Proprietarii de automobile sunt prea exigenți, iar evidența exactă a STD înseamnă protecție împotriva multor probleme. Clientul, desigur, are întotdeauna dreptate, dar acest lucru nu înseamnă că lucrătorii de la auto service sunt vinovați prin definiție! Compania noastră propune un program informațional pentru proprietarii stațiilor de deservire tehnică (SDT) - acesta este sistemul HelpDesk "Accounting SRT".
Echipa noastră de experților a lucrat mai mulți ani la dezvoltarea de programe pentru optimizarea diverselor afaceri, iar rodul numeroaselor studii și căutări a devenit programul, care a absorbit tot ce a reușit să obțină tehnologiile IT mai bun! Am creat un instrument unic pentru evidență, dar în același timp poate fi gestionat de oricine, care are cunoștințe minime legate de calculator! „Evidența SDT" poate fi ușor descărcat de pe site-ul nostru - pe computerul dvs. Programul se va instala singur. După lansarea software-ului, trebuie descărcată baza de date, însă acest lucru nu durează prea mult: importul de date este automatizat. Numărul de abonați poate fi oricare, astfel încât să puteți seta orice număr de parametri, iar softul va face față.
Înregistrarea în baza de date, „Evidența SDT“ este realizată după principiul unicității fiecărei: abonatului bazei de evidență îi este atribuit un cod unic, prin care este recunoscut de sistem. Aceasta înseamnă că este exclusă confuzia, iar căutarea simplificată la maxim. În plus, sistemul oferă indicii în timpul căutării, indicând variantele găsite din primele litere. Software-ul este compatibil cu aproape toate dispozitivele de evidență și control, inclusiv până la sisteme de pază (terminale) și supraveghere video. Datele sunt colectate non stop: softul nu doarme și nu mănâncă, el doar lucrează, se ocupă de evidență. De aceea, raportarea este formată de „evidența SDT“ în mod constant forme și este oferită la prima cerere pentru orice perioadă. Dacă proprietarul SDT, în timpul nopții va avea nevoie de un raport semi-anual consolidat privind dinamica de dezvoltare a salonului, acesta îl va primi în câteva minute! Deoarece dezvoltarea noastră folosește principiul individualității fiecărui abonat, atunci și raportarea poate fi formată pentru fiecare persoană sau direcția de lucru a SDT separat. Softul controlează și disciplina la stația de service: toți cei care întârzie la lucru sunt evidențiați în baza „evidența SDT" cu roșu. Directorul salonului trebuie doar să deschidă baza și va vedea numele celor, care au întârziat la tură! Asistentul informațional calculează singur penalitățile pentru încălcarea disciplinei de producție, iar acestea sunt luate în considerare la calcularea bonusurilor.
Aceeași abordare este utilizată de sistem, în ceea ce privește angajații buni: acestora li se adaugă bonusuri la salariu.
Evidența computerizată nu are probleme legate de bariera lingvistică: programul se face în limba rusă în mod implicit, dar clientul poate comanda orice altă limbă a lumii. „Evidența SDT" suportă telefonia și messenger-ul Viber, precum și plățile prin Internet (plata electronică Qiwi). Asistentul informaional se descurcă excelent cu ținerea evidenței contabile (va pregăti orice document și se va descurca și cu raportul trimestrial!) și lucrările de secretariat. „Evidența SDT" are funcția de notificări în masă prin mesaje SMS. Textele sunt pregătite din timp, iar la momentul potrivit trebuie apăsat butonul de comandă și toți abonații (sau grupurile de abonați) vor primi o notificare. După același principiu funcționează și sistemul de felicitări: pregătiți în prealabil textele felicitărilor, iar softul le trimite la timpul indicat destinatarului.
Video despre programul de evidență a SDT
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul de evidență a SDT
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul de evidență a SDT
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul de evidență a SDT
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.