Posibilitățile sistemului de evidență a spălătoriei
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea de asemenea lucra cu clienți corporativi în baza contractului
Contracte - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Va fi asigurat controlul tuturor comenzilor în funcție de executare, plată și alte momente importante
Comenzi - Diverse formulare pot fi completate de program în mod automat
Formulare - Utilizând sistemul nostru de evidență veți putea respecta toți termenii de executare
Termeni limită - Toate filialele pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
Subdiviziuni - Evidența integrată a depozitelor va asigura monitorizarea exactă a soldurilor și consumului tuturor detergenților
Solduri - Există posibilitatea de a vizualiza costurile serviciilor dvs. și seta calcularea pentru eliminarea automată a reactivilor
Costul de producție - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru creșterea productivității organizației dvs.
Echipament - Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
Frecvența vizitelor - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
Statistica comenzilor - Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
Analiza serviciilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- „Evidența spălătoriei" cu toate funcționalitățile sale este un program ușor de înțeles. Interfața simplă poate fi înțeleasă chiar de un începător;
- Instalarea aplicației pentru evidență în spălătorii se face pe orice computer, datorită cerințelor minime de sistem;
- Datorită salvării informațiilor în spațiul de stocare de rezervă, puteți recupera întotdeauna datele pierdute;
- Programul de evidență în spălătorii vă permite să vă aflați în sistem utilizând Internetul sau o rețea locală. El oate fi instalat chiar și pe smartphone-ul Dvs.;
- Diferite notificări „Evidența spălătoriei" le expediază în mod automat;
- Orice documente contabile pot fi formate automat și trimise pe poșta electronică;
- Evidența spălătoriei va furniza un act de reconciliere, o factură de plată, acte de lucrări efectuate, orice certificate și solicitări de deservire;
- Calcularea costului pentru fiecare client poate fi individuală și cu reduceri, trebuie specificați doar parametrii;
- Analiza muncii și strării financiare va ajuta managerul să ia decizii corecte și la timp;
- Programul calculează independent costul de producție;
- Veți putea vizualiza statistici privind vizitele și venituri le, separat pentru fiecare filială, iar toate datele vor fi stocate într-un sistem comun;
- Configurația programului vă permite să afișați pe ecran datornicii, utilizând o funcție simplă de filtrare a datelor;
- Posibilitatea de a forma o analiză a serviciilor furnizate va ajuta să înțelegeți care dintre ele sunt deosebit de populare;
- Evidența spălătoriei ține calulelel salariilor prin diverse criterii. Acesta poate depinde de termenii contractului sau poate fi calculat pe baza anumitor parametri;
- Datorită evidenței tuturor stocurilor disponibile, veți primi notificări dacă oricare dintre acestea se epuizează;
- Aveți la dispoziție posibilitatea de a conecta camere de supraveghere video, ecrane suplimentare și sisteme de recunoaștere a numelui abonatului care sună;
- Interfața simplă, designul stilat și viteza ridicată de procesare și de emitere a informațiilor vă vor face munca mult mai ușoară și vă vor bucura;
- Vom instala aplicația într-o limbă comodă pentru Dvs.;
- Versiunea demo a Evidenței spălătoriei poate fi descărcată gratuit pe site-ul „Sistemul Universal de Evidență" și fără înregistrare;
- Veți primi drept cadou câteva ore de deservire gratuită;
- Vă vom oferi un număr foarte mare de funcții exclusive.
Descriere software
Experiența îndelungată în crearea de aplicații care permit facilitarea și automatizarea activității diferitor întreprinderi, ne-a permis să vă propunem spre atenție un program unic pentru evidență. Aplicația „Evidența spălătoriei” a fost dezvoltată după studierea atentă a activității curățătoriilor chimice, spălătoriilor, companiilor de curățenie, hotelurilor și altele. Evidența spălătoriei va prelua procesele de ținere a evidenței, calculele, raportarea și formarea de documente. O gamă largă de funcții comode va facilita munca și va reduce semnificativ volumul de muncă pentru personal. Acum toate lucrările de rutină vor fi efectuate de sistemul aplicației, iar Dvs.i va trebui doar să introduceți datele primare.
Instalarea programului pentru spălătorie are loc după colectarea de informații despre companie și dezvoltarea unui pachet de funcții. În pachetul de bază de funcții pot fi adăugate și complet exclusive, care vor spori și mai mult eficiența muncii și prestigiul întreprinderii. Instalarea aplicației pe fiecare calculator poate fi efectuată la distanță de către specialiștii din „Sistemul Universal de Evidență". Imaginați-vă cât de mult timp veți economisi! În plus, vom efectua un scurt curs introductiv privind utilizarea aplicației de la distanță. După instalarea aplicației „Evidența spălătoriei", veți putea descărca toate informațiile existente în sistem. Puteți face acest lucru cu câteva clicuri de mouse. Datele sunt sortate automat după tip și procesate de sistem. Toate acestea se vor păstra într-o bază de date specială.
De exemplu, baza de date a clienților va afișa toate informațiile necesare despre clienții Dvs. (datele de contact, numărul și detaliile comenzii, termenii de execuție, plata). În bza de date a angajaților se ține și evidența privind angajații Dvs.: se calculează în mod automat salariile (în condițiile contractului sau în funcție de orele lucrate), se analizează eficacitatea fiecărui angajat și multe altele. Trebuie remarcat faptul că toate rapoartele financiare, economice și altele sunt formate continuu în aplicația „Evidența spălătoriei". Rapoartele pot fi furnizate conducerii în orice moment.
Intrarea în programul de evidență se face după introducerea unui login individual și a unei parole. După cum înțelegeți, acest pas este cauzat de crearea securității datelor stocate. În plus, sistemul recunoaște identitatea utilizatorului și îi oferă un set de funcții în conformitate cu obligațiile sale. Astfel, vom oferi un loc de muncă pentru fiecare angajat - contabil, administrator, manager, conducător și așa mai departe. Pentru fiecare vom selecta setul optim de funcții și vom încerca să adaptăm la maxim configurația aplicației la specificul lucrărilor efectuate. Înțelegem că una dintre pozițiile cele mai multifuncționale este poziția administratorului. Anume pentru el am dezvoltat baze de date comode, în care pot fi efectuate ușor căutări și filtrări după anumiți parametri. Acum nu va fi dificil să afișați pe ecran o listă de datornici, de exemplu.
Aplicația „Evidența spălătoriei“ vă permite să conectați la sistem orice echipament comercial și aparate de casă, automatizând totodată procesele de vânzări. Toate informațiile vor fi introduse automat în program și procesate. Programul vă permite să lucrați nu numai cu persoane fizice, ci și cu persoane juridice în baza contractului, calculând costul în funcție de parametrii stabiliți. Orice spălătorie sau companie de curățenie poate îmbunătăți semnificativ imaginea companiei și productivitatea generală prin introducerea unei aplicații speciale a specialiștilor din „Sistem Universal de Evidență". Suntem bucuroși să vă răspundem la orice întrebări și să vă ajutăm să stabiliți evidența la întreprindere. Pentru a deveni lideri și a vă consolida sigur poziția pe piață, trebuie doar să ne contactați în orice mod convenabil!
Video despre sistemul de evidență a spălătoriei
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă sistemul de evidență a spălătoriei
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Curățătorie chimică
Spălătorie
Dezinfectare
Companie de curățenie
Hotel
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre sistemul de evidență a spălătoriei
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă sistemul de evidență a spălătoriei
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.