Posibilitățile sistemului de evindeță a cusutului
- Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
Comenzi - Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
Materiale - Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
Calcule - Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
Costul de producție - În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
Resurse - Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
Planificare - Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
Depozite și magazine - Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
Formulare - Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
Vânzare - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
Echipament - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Salariul - Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
Legătura dintre
departamente - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
Minimum - Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
Eliberează - Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
Analiza colaboratorilor - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Rating clienți - Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
Rapoarte pentru director - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Programul preia pe deplin funcțiile de evidență, procesare, stocare și emitere de informații;
- În sistemul se poate lucra în rețeaua locală și prin Internet;
- Aveți la dispoziție baza de date ale clienților și angajaților organizației;
- Interfața aplicației „Evidența în croitorie " este atât de simplă, încât chiar și un novice o va putea administra;
- Programul formează orice documente contabile, inclusiv facturile de plată, diverse certificate, acte, tipuri de raportare;
- Datorită funcției de a crea mementouri, sistemul aplicației vă va aminti despre evenimente importante. De exemplu, despre plata pentru servicii comunale sau servicii de închiriere a spațiilor;
- Conducătorul va putea seta sarcini pentru angajați, care vor fi afișate într-o fereastră specială. Se vor afișa, de asemenea, informații despre termenele de execuție și diferite detalii;
- Toate informațiile din baza de date pot fi restabilite dintr-o copie de rezervă, în caz de defectare a unuia dintre calculatoare;
- Am dezvoltat multe teme grafice frumoase, pe care le puteți alege în funcție de gustul dvs.;
- Aplicația poate fi instalată în fiecare filială a organizației dvs., având în același timp o bază de date comună;
- Toate comenzile pot fi distribuite între angajați în mod automat;
- Modelele de documente și referințe sunt stocate în sistem și completate automat;
- Softul „Evidența în croitorie" oferă un raport detaliat despre orice tipuri de plată;
- Dacă există manageri de vânzări în cadrul personalului, programul îi va ajuta să urmărească eficiența mișcărilor de publicitate și să țină evidența cheltuielilor;
- Nu trebuie să vă fie teamă că, dacă brusc, compania dvs. se va extinde sau va schimba ușor gama de servicii oferite, programul „Evidența în croitorie" nu va mai fi actual. Specialiștii USU pot modifica oricând configurația programului în baza dorințelor dvs.;
- Puteți descărca versiunea demo a programului „Evidența în croitorie" de pe site-ul nostru absolut gratuit;
- Instalarea programului și procesul de învățare pot fi efectuate de la distanță. Acum, timpul dvs. va fi economisit și mai mult;
- Vom fi întotdeauna fericiți să vă ajutăm și să răspundem oricăror întrebări pe care le aveți. În plus, vă vom oferi câteva ore de deservire gratuită, imediat după instalarea programului „Evidența în croitorie";
- Putem lucra cu organizații din întreaga lume. De asemenea, programul poate fi tradus în orice limbă convenabilă pentru muncă;
- Datorită utilizării software-ului „Evidența în croitorie", va crește semnificativ nu doar calitatea și viteza lucrărilor efectuate, ci și prestigiul general al organizației, specializate în cusut.
Descriere software
Dacă sunteți în căutarea unui program, care să automatizeze procesele de evidență și vânzări, suntem mândri să vă propunem dezvoltarea specialiștilor din „Sistemul Universal de Evidență". Puterea tehnologiilor avansate este legată de o interfață simplă în sistemul „Evidența în croitorie”, care a fost dezvoltat după un studiu detaliat al acestui segment de afaceri. Configurația aplicației include un număr mare de funcții de bază, care vor ajuta la organizarea muncii în organizații de orice dimensiuni. Pot fi diverse companii de producție, ateliere, saloane pentru confecționarea perdelelor, hainelor sau huselor auto. În afară de funcțiile de bază, propunem o serie întreagă de opțiuni exclusive, care vor fi dezvoltate ținând cont de necesitățile organizației Dvs. și vor fi implementate cu succes în sistemul aplicației. „Evidența în croitorie" va ajuta la automatizarea proceselor de vânzare, evidență, prelucrare și emitere a informațiilor. Datorită acestui fapt, funcțiile efectuate anterior de către angajați vor fi efectuate de către sistem de câteva ori mai rapid și mai eficient.
Aplicația pentru evidență va deveni indispensabilă nu numai pentru conducător, ci și pentru angajații contabilității, administrator, managerii de vânzări și casier. Locurile de muncă sunt create în funcție de obligațiile fiecăruia. Sistemul este organizat în așa fel, încât la fiecare autentificare să fie recunoscută automat identitatea angajatului după login-ul și parola introdusă, apoi va fi furnizat un set complet de opțiuni, necesare pentru a efectuarea muncii. Vă propunem să priviți mai detaliat la procesul de automatizare cu aplicația „Evidența în croitorie".
Trebuie de remarcat faptul că intrarea în aplicația „Evidența. Cusut "este protejat în mod fiabil de o parolă, care va fi atribuită individual fiecărui angajat. Acest lucru va ajuta nu numai să identifice persoana utilizatorului, ci și să protejeze datele stocate de terțe părți. Baza de date a aplicației prevede stocarea unei cantități nelimitate de informații, care pot fi importate din alte aplicații vechi chiar la începutul lucrului. Importul durează puțintimp și se face practic cu câteva clicuri.
După ce toate datele sunt introduse în sistemul aplicației, puteți continua să lucrați cu bazele de date. Un avantaj imens este faptul că baza de date „Evidența în croitorie" stochează un număr nelimitat de informații. Acestea pot include informații de contact ale clienților, informații despre comenzi și plăți, diverse fotografii ale produselor, date despre materialele folosite și așa mai departe. Puteți căuta în baza de date utilizând funcțiile de căutare și filtrare. Astfel, soft-ul afișează instantaneu, de exemplu, o listă a datornicilor sau a comenzilor urgente. Datorită faptului că practic toate procesele de producție, vânzări și evidență vor fi efectuate utilizând programul „Evidența în croitorie”, sistemul va genera continuu rapoarte pe baza datelor prelucrate. Toate tipurile de rapoarte financiare, de producție, de depozitare și de altă natură sunt la dispoziția conducătorului companiei în orice moment. Acum este foarte simplu să planificați bugetul, să monitorizați analiza eficienței angajaților și să completați din timp stocurile din depozit. Apropo, salariile angajaților sunt calculate automat în sistemul aplicației „Evidența în croitorie”. Cuantumul salariilor poate depinde de condițiile contractului, de numărul de ore lucrate sau de comenzile executate. După cum puteți vedea, programul „Evidența în croitorie” preia majoritatea lucrărilor efectuate anterior de angajații organizației. Odată instalat, va fi posibil să eliberați o cantitate enormă de timp și să începeți să o cheltuiți mai eficient. Iar toate lucrările de rutină le lăsați în sarcina programului „Evidența în croitorie”.
Video cu programul pentru atelier
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Versiunea extinsă cu planificarea producției
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă sistemul de evindeță a cusutului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Atelier
Companie de producere
Companie de comerț
Brodare la calculator
Coaserea draperiilor
Coaserea huselor
Coaserea uniformelor
Repararea articolelor
de îmbrăcăminte
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre sistemul de evindeță a cusutului
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă sistemul de evindeță a cusutului
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.