Posibilitățile programului de evidență a cumpărătorilor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Software-ul „Evidența cumpărătorilor" este un instrument de eviddență modern, precis și sigur!
- Dezvoltarea noastră a trecut testarea și și-a demonstrat calitatea și eficiența!
- Instalarea software-ului pentru evidență pe calculatorul dvs. va fi efectuată de specialiștii noștri prin acces la distanță;
- Și un simplu utilizator va putea lucra și duce evidența în program, și nu va fi necesar să angajați un specialist;
- Baza de date a abonaților este completată automat cu informații: există suport pentru toate tipurile de fișiere;
- La înregistrare, puteți încărca în baza de date fotografia unui abonat sau imaginea produsului;
- Baza de date poate procesa și stoca orice cantitate de informații;
- O aplicație va lua la evidență toate filialele și depozitele unui magazin;
- O bază de date unică permite managerilor să lucreze mai strâns cu cumpărătorii și potențialii clienți;
- Structura bazei de abonați oferă managerului și feedback: clientul se poate adresa singur la managerul sau consultantul de care are nevoie;
- Există funcția de notificare a clienților despre reduceri și promoții prin SMS. Mesajele pot fi în masă și pentru un anumit destinatar sau grup de persoane;
- Cumpărătorul poate comanda produsul din bază și îl poate plăti imediat prin sistemul Qiwi;
- Există suport pentru echipamentul de comerț și aparatele de casă;
- Programul poate lua la evidență toate depozitele companiei și efectua auditul sau scoate soldurile;
- Sistemul colectează și analizează comentariile și solicitările clienților și vizitatorilor site-ului;
- Softul de evideță va nota ce mărfuri nu au găsit cumpărătorii în magazin, - acest lucru va permite luarea unei decizii privind extinderea asortimentului;
- Analiza cumpărătorilor va arăta utilizatorului cei mai activi cumpărători și cei care aduc cel mai mare profit, și merită reduceri sau bonusuri;
- Aplicația va calcula sistemul de bonusuri și va permite introducerea cardurilor sau bonusuri pentru clienții fideli;
- Analiza dinamicii bazei de clienți o să vă ajute să înțelegeți eficacitatea publicității (dacă există o creștere a cumpărătorilor);
- Pentru conducători vor fi utile rapoartele analitice privind creșterea profitului și creșterea numărului de clienți potențiali, softul va analiza și motivele plecării clienților;
- Țineți afacerea dvs. sub evidență și faceți-o mai profitabilă cu ajutorul programului nostru, - sunați și comandați softul pentru evidență!
Descriere software
Se consideră că motorul comerțului este publicitatea. Dar, în lipsa unui cumpărător, nici o publicitate nu va funcționa! Evidența cumpărătorilor este adevăratul motor al comerțului! Așa se numește și noul nostru soft pentru întreprinderile comerciale. Noi suntem o companie care, din 2010, livrează pe piață software de calitate pentru optimizarea și evidența producției. Produsele noastre se bucură de cerere printre oamenii de afaceri din Rusia și din străinătate.
Prevăzând reacția destul de modestă la termenul „optimizare“, ne grăbim să comunicăm că de-a lungul multor ani de lucru cu diferite tipuri de oameni de afaceri, am ajuns la concluzia că economia rezonabilă și evidența sunt singurele mecanisme pentru a crește profitabilitatea întreprinderii dvs., mai ales atunci când vine vorba de comerț. Dacă omul de afaceri nu știe să economisească, niciun fel de injecții financiare nu vor ajuta. O întreprindere, care nu a știut cum să economisească de la început, nu va prospera, chiar dacă va fi sponsorizată în mod activ. Dar trebuie să economisiți în mod rațional, și cu siguranță nu pe cumpărători! Pentru acest scop este prevăzut și softul nostru: pentru a optimiza cheltuielile și pentru a aduce întreprinderea la nivelul rentabilității și dezvoltării. Evidența cumpărătorilor va contribui la aprecierea celor care, în cele din urmă, și aduc profit magazinului (bazei en-gros) - cumpărătorii! Soful a fost testat la întreprinderi comerciale de profile diverse și și-a dovedit eficacitatea și fiabilitatea.
De obicei, software-ul de acest nivel necesită atenția unui profesionist (programator), dar nu și în cazul software-ului nostru, care este special adaptat pentru utilizatorii simpli (altfel despre ce economisire putem vorbi?). Interfața aplicației este intuitivă și nu va fi greu pentru nimeni să se descurce cu ea. În fereastra principală există doar trei dosare, - este mai bine să începeți cu dosarul „Directoare", unde există toate informațiile despre navigare și administrare.
Instalarea softului se face de către programatorii noștri, utilizând accesul la distanță. După instalarea programului de evidență, trebuie doar să completați baza de abonați. La înregistrare, aveți opțiunea de a adăuga la restul informației o imagine a produsului sau a abonatului. Baza de date poate conține o cantitate nelimitată de informații despre cumpărători (nume/prenume, contacte, adresă, preferințe, istoricul achizițiilor) și o puteți salva. Softul nu poate confunda nimic: este imposibil din punct de vedere tehnic. Rămâne să spunem că baza abonaților este unică și permite comunicarea liberă și strânsă pe linia închisă între manageri și cumpărători, ceea ce îmbunătățește semnificativ calitatea muncii cu clientela. În plus, atunci când un cumpărător sună managerul, softul de evidență oferă o sugestie, comunicând cine anume sună (numele/prenumele cumpărătorului, starea conturilor sale și istoricul achizițiilor). Personalul dvs. va ști întotdeauna cine exact s-a adresat la ei! Evidența în program poate fi ținută nu doar de către utilizatorul principal, dar și colegii săi, care au obținut acces de la proprietar –managerii, șefii de departamente, directorii de filiale (un singur soft va lua la evidență toate filialele și depozitele companiei!). Proprietarul poate ajusta nivelul de acces: un simplu manager va deține doar informații despre activitățile sale, și nu mai mult, iar șeful departamentului se va ocupa de evidență în departamentul său. Evidența este menținută pentru fiecare cumpărător și pentru fiecare tranzacție. Drept urmare, softul de evidență formează sau completează istoricul clientului. Există o funcție de notificări SMS, prin cu ajutorul cărora puteți notifica rapid clienții despre reduceri sau promoții. Există posibilitatea de a configura această funcție astfel încât să trimiteți mesaje individuale clienților VIP.
Suportul plăților pe Internet Qiwi-wallet de către sistem vă permite să plătiți imediat pentru produsul, care esteîn baza de date și poate fi văzute de cumpărătorii fideli. Softul duce evidența separată a datornicilor și raportează utilizatorului despre ei. Instalați aplicația noastră pentru evidență și nu veți pierde niciun cumpărător! Sunați, managerii noștri sunt gata să răspundă la întrebările dvs.!
Video despre programul de evidență a cumpărătorilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul de evidență a cumpărătorilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul de evidență a cumpărătorilor
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul de evidență a cumpărătorilor
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.