Caracteristicile programului pentru medici
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- "Programul pentru medici" a fost creat de programatorii noștri pe baza deja bine-cunoscutului program de optimizare a afacerilor și este produsul exclusiv al companiei noastre!
- La crearea programului au fost utilizate cele mai bune practici în domeniul gestionării informatice;
- Inginerii au depus mult efort pentru a adapta programul la abilitățile utilizatorilor obișnuiți;
- Toate procesele programului sunt automatizate;
- Activitatea de gestionare a softului necesită o participare minimă a omului, care oferă doar comenzi;
- Instalarea programului și înregistrarea bazei de date au loc fără intervenția omului, dar există și modul manual;
- "Programul pentru medici" este conceput pentru medici de orice specialitate, profilul instituției nu este important pentru soft, acesta operează cu cifre;
- Baza de date conține șabloane pentru toate documentele utilizate în medicină;
- Programul ține evidența contabilă și întocmește rapoarte relevante;
- Există suport pentru telefonie: din telefoanele bazei de date se creează un PBX intern, prin intermediul căruia pacienții pot comunica direct cu clinica: să facă o programare, să primească consultații, să prescrie medicamente etc.
- Programul sprijină comunicarea prin intermediul mesagerului Viber;
- Funcția de notificare prin SMS a abonaților vă permite să comunicați informații urgente mai multor oameni: reduceri, modificări de program etc.
- Softul elaborează programe de primire la medici, luând în calcul toate dorințele medicilor și pacienților;
- Abonații bazei de date folosesc portofelul electronic pentru efectuarea plăților;
- ”Programul pentru medici” ține separat evidența datornicilor;
- Programul îi scutește pe medici de colectarea statisticii privind bolile: softul va pregăti rapid orice rapoarte pentru fiecare boală și pentru orice perioadă de timp;
- În versiunea de bază, programul este "scris" în limba rusă, dar clientul poate alege orice altă limbă dintre cele existente;
- Programul de calculator pregătește rapoarte statistice și analitice, oferind proprietarului software-ului informații corecte despre activitatea clinicii și despre consumul de medicamente;
- Programul nostru mai are multe avantaje - contactați specialistul nostru și aflați mai multe despre el!
Descriere software
Chiar dacă un doctor devine om de afaceri și deschide o clinică privată, el rămâne mai întâi de toate medic: nu ai cum să scapi de chemarea de a fi medic. Mai ales, dacă un doctor își schimbă profesia, el nu va deveni un om de afaceri de succes. Dezvoltarea noastră informațională "Program pentru medici" este destinată în special pentru medici - indiferent de profil! Programul informatic lucrează cu dispozitive de măsurare, astfel încât specificul este important pentru dezvoltatorii înșiși, iar inginerii noștri au reușit să facă ca softul să poată citi datele de pe dispozitivele utilizate în diferite spitale și clinici. Orice doctor poate gestiona programul, deoarece acesta nu necesită abilități profesionale ale unui programator - dacă sincer, în general, acesta necesită foarte puțin de la proprietar, făcând totul în mod automat! Inginerii noștri și-au pus sarcina de a crea un program, care poate fi gestionat de orice persoană și s-au descurcat perfect cu această sarcină. "Programul pentru medici" a fost testat în diverse clinici, iar fiabilitatea sa nu poate fi pusă la îndoială: clienții noștri primesc întotdeauna un produs finit ș de nădejde! Programul se bucură deja de succes în rândul medicilor, deoarece softul de nivel profesional este rar adaptat pentru un utilizator simplu, iar acest lucru reduce dramatic popularitatea acestuia. Am fost foarte conștienți de faptul că medicul ar trebui să rămână medic, și nu să studieze informatica și am creat un soft complet automatizat (modul manual este prezent în caz de urgență) și care oferă în mod constant sugestii utilizatorului cu privire la navigare și căutare. Apropo, căutarea în baza de date este facilitată la maxim datorită sugestiilor: softul, doar după primele litere introduse, oferă imediat opțiuni și tot ce rămâne este să o alegi pe cea potrivită.
"Programul pentru medici" este ușor de descărcat și se instalează pe calculatorul personal, iar pentru înregistrarea abonaților este nevoie de foarte puțin timp: softul "recunoaște" formatele Word și Excel și îi înregistrează pe toți după liste. Dacă este necesar, puteți descărca imediat de pe camera web a calculatorului fotografia abonatului, a unei persoane sau a unui preparat medical. Da, baza de date este unică și încăpătoare pentru toți: oameni, medicamente și discipline care trebuie luate în considerare. Principiul de înregistrare exclude posibilitatea unei erori (nu vă vom încărca cu detalii tehnice), astfel încât programului îi este mai ușor să vadă totul într-un singur loc. "Programul pentru medici" poate procesa o cantitate nelimitată de informații, astfel încât softul nu va fi speriat de sortimentul de medicamente sau lista de potențiali pacienți, rezidenți ai unui sector sau unui oraș. Șeful instituției medicale (medicul-șef) nu trebuie să gestioneze în mod obligatoriu singur programul, există o funcție de diferențiere a nivelelor de acces, de exemplu atunci când medicul șef deține toate informațiile, iar șeful departamentului vede doar ceea ce aparține departamentului său. În același timp, fiecare utilizator lucrează sub propria parolă.
Întrucât programul nu limitează pe nimeni la capitolul numărului de utilizatori, "Programul pentru medici" poate fi administrat de zeci de medici, iar un singur soft va fi suficient pentru un spital municipal sau chiar raional! Softul va ține evidența contabilă (lucru pe care îl vace de câteva ori mai repede decât o persoană) și va pregăti orice certificat sau document: baza de date conține șabloane pentru toată documentația utilizată în spitale și persoana trebuie doar să dea comanda corespunzătoare programului. Evidența medicamentelor și raportarea pentru fiecare pacient al clinicii, statistica generală privind morbiditatea (pe raioane, oraș sau un anumit spital), dinamica creșterii sau reducerea unei anumite boli - este doar puțin din ceea ce poate face ”Programul pentru medici”! Toate rapoartele sunt furnizate la prima solicitare a utilizatorului, iar datele de pe dispozitivele de măsurare sunt luate în mod continuu. Programul nostru permite medicului să rămână medic, nu un scriitor de diverse certificate, acesta va salva medicii de lucru cu hârtiile și va permite echipei clinicii să lucreze mai eficient - contactați specialistul nostru și aflați mai multe detalii despre program!
Videoclipul programului pentru medici
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul pentru medici
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback privind programul pentru medici
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandați un program pentru medici
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.