Posibilitățile programului pentru cumpărători
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Puteți simți toate avantajele softului cu ajutorul versiunii demo gratuite a produsului;
- Programul are un preț disponibil unei societăți comerciale de orice dimensiune. Prelungirea abonamentului la software nu este necesară;
- Implementarea ușoară a programului cu ajutorul specialiștilor dezvoltatorului (nu trebuie să plătiți separat);
- Cumpărătorii și alți contractanți pot fi sortați și filtrați în funcție de diferite criterii. De exemplu, puteți crea un registru pentru datornici, cei mai buni clienți (care cumpără în mod constant și în sume mari) etc .;
- Puteți analiza vânzările după articole și puteți identifica cele mai populare denumiri printre cumpărători, precum și cele mai profitabile produse;
- Produsele învechite și nelichide vor fi supuse unei examinări atente, la fel ca și produsele cu cerere redusă;
- Produsele care sunt solicitate de cumpărători, dar care nu sunt disponibile în asortiment, pot fi menționate în program. Acest lucru va permite ajustarea achiziției, luând în considerare ultimele tendințe;
- Există opțiunea „amânarea vânzării", adică salvarea selecției de bunuri. Cumpărătorul își poate selecta bunurile și poate părăsi unitatea de comerț înainte de a lua o decizie finală. La o vizită repetată, aceasta poate fi deservit mai repede;
- Raportarea generală a tuturor indicatorilor cheie ai activităților financiare și economice ale unei întreprinderi comerciale este efectuată în baza de date în mod continuu și poate fi elaborată pentru orice perioadă;
- Puteți deduce cecul mediu pentru toate punctele de vânzare în scopul îmbunătățirii politicii de prețuri pe regiuni;
- În soft este posibilă evidența nomenclaturii pentru mărfuri, precum și efectuarea codurilor de bare pe denumiri;
- Din software pot fi imprimate etichete cu codurile de bare, denumirile și prețurile mărfurilor, folosind o imprimantă specială;
- Cu ajutorul programului, procesul de inventariere și audit este simplificat la maxim;
- Există oportunitatea suplimentară de a integra software-ul cu site-ul întreprinderii comerciale și efectuarea vânzărilor de bunuri online;
- Despre alte funcționalități puteți primi consultații de la serviciul suport tehnic al dezvoltatorului, adresându-vă prin orice metodă convenabilă.
Descriere software
Întreprinderile comerciale trebuie să vină în întâmpinarea cumpărătorilor la organizarea activităților lor. Gusturile și preferințele acestora, precum și alte criterii pentru selectarea produselor pot fi obținute în mod fiabil numai din datele din evidența de producție a întreprinderii. În plus, motorul activităților comerciale este publicitatea, care, pentru o eficiență maximă, poate fi direcționată numai pe baza unor statistici precise ale unui anumit punct. Acest aspect poate fi rezolvat cu ajutorul programul pentru cumpărători de la compania USU.
Software-ul reprezintă un sistem de automatizare a evidenței de producție în diferite organizații: rețele de comerț en-gros și cu amănuntul, supermarketuri, buticuri, magazine, stocuri diferite, centre outlet, magazine online etc. Cu ajutorul programului sunt automatizate procesele de afaceri și este sporită profitabilitatea întreprinderilor comerciale. Operațiunile sunt accelerate datorită calculelor automate, auto-completării datelor în formulare, utilizării diferitelor echipamente de comerț și depozitare și a aparatelor de casă. În program, pot lucra un număr mare de puncte dintr-o singură rețea de comerț. În baza de date pot fi luate la evidență un număr nelimitat de produse și contractanți. Datele lor sunt completate o dată sau sunt importate dintr-o altă bază de date. În fișele de evidență pot fi introduse fișiere cu orice conținut (fotografii, documente etc.). Fotografia poate fi făcută cu camera web. În fișele cumpărătorilor sunt reflectate toate cumpărăturile efectuate în rețeaua comercială, costul acestora, numărul de bonusuri acumulate și alte informații.
Utilizatorul poate extinde lista datelor completate despre clienți și poate introduce informații despre sex, vârstă, domeniu de activitate (statutul social), starea civilă, existența copiilor etc. De asemenea, poate fi detaliată informația despre cumpărători - persoane fizice și juridice. Toate aceste date permit programului să stabilească categoriile de clienți, care cumpără cel mai des anumite bunuri, adică să identifice publicul țintă pentru publicitate. Acest lucru permite utilizarea programului pentru cumpărători în calitate de sursă de date pentru cercetări de marketing. În plus, în programu pot fi ușor luate în considerare surse sigure de informații, din care consumatorii au aflat despre rețeaua comercială. Analiza acestor date permite determinarea creșterii numărului de cumpărători din publicitate în diverse surse mass-media, sub formă de obiecte exteriaore etc. Acest lucru face posibilă cheltuirea bugetului publicitar al întreprinderii comerciale maxim de eficient.
La utilizarea programului există posibilitatea de a oferiți cumpărătorilor carduri de bonusuri și de reducere, în baza cărora se vor oferi automat bonusuri și reduceri. Este posibilă introducerea certificatelor de cadou în magazin (rețea). În program puteți efectua calcule pentru bunuri în numerar, carduri bancare cu plată parțială sau integrală, cu bonusuri sau certificate cadou pentru produse. De asemenea, poate fi setată primirea plăților cu bani virtuali și prin terminalele de plată Qiwi și Kaspi.
Primirea plăților se realizează de către casieri prin utilizarea unui loc de muncă corespunzător în soft. La plata la casierie, din programul pentru cumpărători sunt imprimate cecuri fiscale sau chitanțe fără fiscalizare. Dacă este necesar, în program poate fi creat un pachet complet de documente pentru cumpărături. Toate documentele privind toate achizițiile sunt păstrate în istoricul conținut în fișa de evidență a cumpărătorului.
Video despre programul pentru cumpărători
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru cumpărători
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru cumpărători
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul pentru cumpărători
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.