Caracteristicile programului pentru medicină
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Programul informațional pentru medicină de la compania noastră este un software profesionist pentru evidență computerizată, testat în instituții medicale și care dispune de certificat de calitate și certificat de autor;
- Programul poate fi controlat de către un utilizator fără o pregătire specială;
- Software-ul creează o bază de clienți unificată (lista de pacienți), care simplifică munca cu pacienții;
- Baza de date suportă orice cantitate de informații, astfel încât o aplicație poate deservi un spital raional sau orășenesc;
- La gestionarea programului pot fi admiși colegi: adjuncții medicilor-șef, șefii de departamente ale spitalului, medicii, asistenta medicală (care ține evidența medicamentelor) și un farmacist, dacă există o farmacie în spital sau clinică;
- Software-ul sprijină funcția de restrângere a nivelelor de acces: persoana vede doar informațiile necesare pentru lucru;
- Programul pentru medicină păstrează în baza de date toate istoricele cazurilor și protocoalele pentru tratarea pacienților;
- Medicul poate atașa la istoricul medical imaginile cu raze X sau rezultatele analizelor, sau investigațiilor;
- Software-ul sugerează utilizatorului următorii pași în gestionarea sau căutarea de date;
- Baza de date are un registru privind clasificarea internațională a bolilor (ICD);
- Robotul va completa rezultatele investigațiilor pacientului conform șablonului (ultrasunete, RMN etc.);
- Calculatorul va elabora singur orarul de primire a medicilor, analizând activitatea fiecăruia dintre ei;
- Există posibilitatea de înregistrare electronică la medic;
- Trimiterea în bloc a SMS-urilor;
- Sprijin pentru Messenger Viber;
- Abonații pot transfera bani prin Internet folosind portofel Qiwi;
- Programul pentru medicină va elabora orice statistici privind bolile din sectorul care deservește spitalul sau clinica;
- Există funcția "analiza pacienților", care va arăta activitatea pacienților pe zile ale săptămânii și va permite reducerea volumului de muncă al spitalului;
- Separat, programul ține evidența debitorilor pe fiecare serviciu;
- Există posibilitatea gestionării programului în orice limbă a lumii, puteți chiar traduce limba interfeței - sunați-ne și aflați mai multe despre program!
Descriere software
Instituțiile cu profil medical au nevoie de evidență și control nu mai puțin decât altele, dar în medicină există particularități speciale, prin urmare, este nevoie de programe de calculator speciale pentru aceasta. Profilul companiei noastre este tocmai programele speciale pentru optimizarea diferitelor procese de afaceri. Noi ne ocupăm de dezvoltarea unor aplicații speciale de calculator din 2010 și produsele noastre au făcut profitabile și de succes sute de întreprinderi în Rusia și din străinătate. Acum prezentăm un nou software - "Program pentru medicină". Aceasta este versiunea actualizată a programului "HelpDesk-system" pentru instituțiile care au tangențe cu medicina. Ca și în cazul programelor anterioare, acesta a trecut de asemenea teste în medicină și va deveni un asistent indispensabil conducerii instituțiilor medicale și medicilor înșiși. Adevărul este că programul va fi gestionat nu numai de către medicul șef, ci de toți asistenții săi (fiecare în departamentul propriu) și de medici! Software-ul suportă o astfel de funcție, care limitează drepturile utilizatorilor până la un anumit nivel, iar aceasta se face anume pentru a optimiza managementul instituției medicale.De aceea, odată cu apariția software-ului în spital, în ceea ce privește subordonarea, nimic nu se va schimba, deoarece sarcina aplicației este de a schimba sistemul de raportare ”de pe hârtie” la forma electronică și de a oferi medicilor posibilitatea de a lucra în liniște. Și "Programul pentru medicină" se descurcă perfect cu acest lucru!
Aplicația se instalează independent pe computer și are nevoie de doar câteva minute pentru a încărca informațiile necesare în baza de date: pacienții, lucrătorii medicali și acei parametri, care trebuie monitorizați. O singură bază de abonați oferă o serie de avantaje programului și utilizatorilor săi. În primul rând, toate informațiile despre pacienți se află într-un singur loc, în al doilea rând, căutarea pe site este accelerată maxim la câteva secunde și, în al treilea rând, un singur PBX pentru comunicarea corporativă face din personal un singur mecanism, iar o echipă coerentă lucrează mult mai eficient, rezolvând instantaneu toate problemele, chiar și cele care nu s-au format încă! "Programul pentru medicină" nu are o limită superioară privind volumul de informații, astfel încât utilizatorul poate controla toate aspectele activității instituției de medicină. Utilizatorul va primi orice rapoarte în câteva minute, deoarece softul lucrează constant cu datele, fără pauze și weekend-uri, ceea ce este foarte benefic pentru instituțiile medicale, care au adesea un ciclu continuu de lucru. Baza de date conține toate formularele necesare pentru medic și soft-ul poate completa automat o rețetă sau poate completa istoricul medical. Imaginile cu raze X pot fi atașate la informațiile pacientului și toate acestea vor fi stocate într-o bază de date. "Programul pentru medicină" stochează toate istoricurile medicale, protocoalele de tratament și analizele pentru fiecare pacient. Programul facilitează și activitatea specialiștilor, care efectuează investigații: raze X, RMN, ultrasunete etc. Software-ul personalizeazp șabloane pentru acestea și scutește medicii de munca cu documentele. Softul va calcula automat toate opțiunile și va face un program de întâlniri medicale pentru fiecare cabinet. Deoarece programul funcționează prin Internet, pacienții se pot programa la medic on-line. De asemenea, prin Internet, puteți plăti pentru servicii medicale: există suport pentru sistemul electronic de plată Qiwi. Pentru comunicarea operativă, software-ul suportă Messenger-ul Viber și funcția notificărilor SMS. "Programul pentru medicină" este, de asemenea, o statistică exactă pentru fiecare dintre boli. De exemplu, software-ul spitalului raional va informa medicul șef despre excesul pragului de epidemie de gripă și va emite statisticile relevante. Asistentul informațional va scuti, în general, medicii de la problemele de colectare a informațiilor statistice: va genera toate statisticile în câteva minute și pentru oricare dintre intervalele de timp specificate. Programul poate fi testat la un anumit spital gratuit - aflați de la specialistul nostru cum să faceți acest lucru!
Videoclipul programului pentru medicină
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul pentru medicină
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback privind programul pentru medicină
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandați un program pentru medicină
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.